ΤΑΜ Α320 συνετρίβη στο Κονγκόνιας

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
TOGA":22kdlelw said:
- Σύμφωνα με ένα surveillance video, το α/φ προσγειώθηκε με ταχύτητα ανώτερη του κανονικού.

Κάτι σαν το SX-CBI στην Θεσσαλονίκη! (oi ομοιότες πληθαίνουν)
 
Απ'ότι διάβασα σε δηλώσεις αυτόπτη πυροσβέστη του αεροδρομίου "πάτησε" αργά και προσπάθησε να κάνει go around που δεν του βγήκε και έπεσε πάνω στο κτήριο. Πέρασε πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, δεν τον διέσχισε.
 
Παιδιά, ρίξτε μια ματιά στο βίντεο

klik

και προσέξτε λίγο πριν την έξοδο από τον διάδρομο, στο 00:31, μπορεί να είναι λόγω της χαμηλής ποιότητας, αλλά νομίζω πως φαίνεται κάποιου είδους λάμψη στην αριστερή πλευρά. Compressor stall ή χτύπησε κάποιο πυλώνα?

Edit:
η σελίδα του BBC για το βίντεο είναι η http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6905499.stm
 
Βλεποντας το βιντεο θα ελεγα ο Νικητας εχει μαλλον δικιο. Παει καρφωτος, αν σκεφτει κανεις οτι καπου εκει τελειωνει ο διαδρομος. Κακος υπολογισμος του πιλοτου, ασχημο tarmac, δεν ηθελε πολυ να γινει η τραγωδια.. Τις προηγουμενες βδομαδες ειχανε φυγει αρκετα αεροσκαφη, υπο κκες καιρικες συνθηκες..

R.I.P.
 
NIKITAS":1392v9g2 said:
Απ'ότι διάβασα σε δηλώσεις αυτόπτη πυροσβέστη του αεροδρομίου "πάτησε" αργά .....

Κι άλλη ομοιότητα! Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη ...ούκ έστι σύμπτωση.
 
Όπως και να έχει!Σίγουρα ήταν πολύ γκαντέμιδες.Δηλαδή να καρφωθούνε πάνω στις δεξαμενές καυσήμων!!!Μου κάνει δε εντύπωση που ήταν δύο κυβερνήτες, και αποφάσισαν να επιταχύνουν!?(απ΄ότι λένε) στο τέλος του διαδρόμου, με την ελπίδα ότι θα το σήκωναν.Σίγουρα πολύ κακός υπολογισμός σε συνδιασμό με τεράστια ατυχία!Βέβαια το μαύρο κουτί θα μας δείξει τι τελικά έγινε.
Δυστυχώς το βίντεο απ το BBC δε φαίνεται.Είδα ένα απόσπασμα στη ΝΕΤ.

Όχι και τόσο Οφ Τόπικ-> Το χειρότερο είναι ότι πληροφόρησα ένα φίλο μου,βραζιλιάνο απ΄το πόρτο αλέγκρε, που δεν είχε ακούσει ακόμα την είδηση για την τραγωδία!Και ψάχνεται γιατί όλο και κάποιο φίλο ή γνωστο ενδέχεται να είχε στην πτήση... :(
Αν δε το καρφώνανε στα Fuel Tanks θα υπήρχε ελπίδα ρε γμτ.Δυό ώρες λένε στις ειδήσεις ότι προσπαθούσαν να κατασβήσουν και να πλησιάσουν οι πυροσβεστες!!!
 
flightnumber":tyhsjnft said:
Σίγουρα ήταν πολύ γκαντέμιδες.Δηλαδή να καρφωθούνε πάνω στις δεξαμενές καυσήμων!!! [...]σε συνδιασμό με τεράστια ατυχία!

Φίλε flightnumber, διαφωνώ. Δεν πιστεύω ότι μπορούμε να μιλάμε για "ατυχία". Χωρίς να επεκταθώ στα όσα λέγονται (και λέγονταν) εδώ και χρόνια για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, το να τοποθετούνται fuel depots στο πέρας ενός διαδρόμου (και ΤΙ διαδρόμου), δεν είναι ατυχία, είναι :stupid: (Άλλο emoticon χρειαζόταν, αλλά θα ήταν Κ18+)

Και τέτοια αεροδρόμια υπάρχουν εκατοντάαααααδες. Αλλά απαιτούνται τραγωδίες (προσοχή, όχι τραγωδία, τραγωδίες) για να αρχίσουν οι αρχές και οι υπεύθυνοι να κινούνται (με ρυθμό ασθματικού σαλίγκαρου με αρθριτικά)
 
Δεν το παιζουμε ειδικα,απλα λεμε τη γνωμη μας με βαση τα στοιχεια που ακουμε πανω σε αυτο το τραγικο δυστυχημα.Πρωτα απο ολα ειναι σιγουρο οτι ο διαδρομος ειναι 1800μ;Γιατι ακουγονται διαφορα παλι.Επιμενω εαν γλυστρισε λογω βροχης δεν θα επρεπε με τιποτα να επιταχυνει.Επισης δεν καταλαβαινω.Τι σημαινει οτι ανεπτυξε ταχυτητα πανω απο το κανονικό;Ειχε τοσο πολυ μικρο μηκος οταν θα αποφασισε να επιταχυνει που αποκλειεται η ταχυτητα να ηταν αυτη που απαιτηται για απογειωση.Το λεει η απλλη λογικη.Πως δεν το σκεφτηκε ο κυβερνητης;Ακομα και με βροχη τα 1800μ ειναι ικανοποιητικα για ασφαλη προσγειωση 320!
 
Πρωτα απο ολα ειναι σιγουρο οτι ο διαδρομος ειναι 1800μ;Γιατι ακουγονται διαφορα παλι

http://www.the-airport-guide.com/airpor ... ts_id=8024

"17R/35L 6365 x 161 feet"
6365ft=1940.052mt


EDIT:
Σύμφωνα με το http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6907704.stm

The plane...had one of its two reverse thrusters turned off, it has emerged...Tam Airlines said the right reverse thruster was "de-activated" at the time of the accident... Tam Airlines comments came after Brazil's Globo TV said a problem with the right thruster had emerged four days before the crash.
 
SX-BCI in SKG

Συγγνώμη που θα ρωτήσω αλλά τι έγινε με το SX-BCI στη Θεσσαλονίκη και πότε?
 
Top