φίλε alex θα διαφωνήσω μαζί σου. Το "Aegean Πολιτισμός" δεν με παρέπεμψε ποτέ στη σύγκριση Α3-ΟΑ. Αλλά ούτε και άμεσα τα μυνηματα των διαφημίσεων της Α3, για τους εξής λόγους:

Το χιούμορ των διαφημίσεων αυτών δεν παραπέμπει στην ΟΑ. Παραπέμπει στο να είναι πιασάδικη η διαφήμιση και να την θυμάται ο κάθε τηλεθεατής και να του μείνει. Και σε αυτό, η Α3 πέτυχε. Τόσα χρόνια που έχω e-mail address, απο τηλεοπτικές διαφημίσεις μόνο αυτές της Α3 (ακόμα και η τελευταία) μου ήρθαν σε mail από άσχετα με τον αεροπορικό χώρο άτομα. Καμμία άλλη. Αυτό κάτι δείχνει.

΄Το ότι κάποιος πετάει μόνο με 19 ευρώ δεν παραπέμπει άμεσα στην ΟΑ, αλλά στο πόσο προσιτό πλέον μπορεί να είναι το αεροπορικό ταξίδι σε όλους και σε σχέση με τα λοιπά μέσα μεταφοράς. Και είναι φυσικό να ειναι απο τα πρωταρχικά θέματα promotion μια αεροπορικής εταιρείας. Ειναι κάτι που ενώ στις άλλες χώρες το έχουν εδώ και πολλά χρόνια, στην Ελλάδα δεν το ξέραμε καν.

Στην τελευταία διαφήμιση προβάλει (στο τέλος) την πραγματοποίηση των πτήσεων με τα 2 ολοκαίνουρια Α321. Με αυτό προσελκύει ακόμα περισσότερο τον μελλοντικό πελάτη να πετάξει με καινούρια αεροπλάνα. Το ότι η ΟΑ δεν έχει πάρει εδώ και δεκαετίες καινούρια αεροπλάνα και δεν πρόκειται να πάρει, έρχεται σαν συνέπεια του παραπάνω μυνήματος.
Θεωρώ λοιπόν ότι η ίδια η άσχημη κατάσταση της ΟΑ κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι πρόκειται για συγκριση υπηρεσιών των 2 εταιρειών. Ίσως λοιπόν αν ξεκολλήσουμε λίγο απο αυτή την κόντρα που επανειλλημένα έχει εμφανισθεί στο φορουμ αυτό, δούμε τα πράγματα με άλλο μάτι. Στο κάτω κατω 2 εταιρείες ανταγωνίζονται στον ίδιο τομέα και (έστω και έμμεσα) η μία προσπαθεί να προωθήσει τα πλεονεκτήματα της. Το ότι η ΟΑ δεν έχει να αντιπαρατάξει αντίστοιχες διαφημίσεις και παλεύει τον ανταγωνισμό αυτόν μόνο με το όνομά της και την ιστορία της, είναι ένα άλλο θέμα.
Υ.Γ. Πρόσφατα είχαν αναφερθεί και οι παλιές διαφημίσεις της TWA με τον Peter Sellers που βασίζονταν στο χιούμορ. Πάνω στο ίδιο πλαίσιο (χιούμορ που μένει στον μέλλοντα επιβάτη) κινείται και η Α3.