Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον μπερδεύεσαι διότι όλοι στην αγορά κυνηγάν υψηλά yields πιο πολύ από υψηλό lf..Σκεψου την Swiss από θεσ/νικη η οποία, κατά κοινή ομολογία όλων των ταξ.πρακτόρων, έφευγε από γεμάτη έως φίσκα και είχε και κόσμο και στην μπίζνες..Παρόλα αυτά το δρομολόγιο πήγε περίπατο καθότι οι τιμές που έδινε και τα yields που πετύχαινε δεν ήταν τα επιθυμητά.Φυσικά εχει να κάνει και με το κόστος λειτουργίας της εταιρείας κ.α. αλλά σου δείχνω ένα παράδειγμα...

Όσο για την Α3 δεν διαφωνώ ότι η μονοπωλιακή κατάσταση που επικρατεί φέρνει υψηλές τιμές και σε πολλά δρομολόγια (εξωτερικού) τοχει παραχε...Αλλά δεν εννοώ για 200-250 ή και 300 ευρώ..Μιλάω για κάτι 600αρια..Το να μου λέτε ότι 200ευρω return ακόμα και σε εσωτερικου ειναι εξωφρενικό είναι εκτός πραγματικότητας, κι ας μην έχω να δωσω τόσα..Δεν λέω ότι ειναι χαμηλή τιμή προς θεού..Αλλά δεν είναι υψηλή ιδιαίτερα..τη θεωρω στα συνηθισμένα πλαίσια ενός δρομολογίου εσωτερικού..Μήπως νομίζετε ότι η FR δεν θα χτυπήσει τέτοιες τιμές; Τοχει κάνει ήδη στο Θεσ/νικη-Χανιά.Και στις άλλες χώρες άμα δειτε τα εσωτερικού δεν είναι πάντα φθηνα..Το θέμα είναι πόσες διαθέσιμες θέσεις θα δώσει η εταιρεία σε ναύλους-προσφορά ή σε προσιτές τιμές..Απο κει και μετά ερχεται η ανηφόρα.Και το Θεσ/νικη-Αθήνα πουχει τρομερό ανταγωνισμό από τρένα,κτελ χτυπάει κάτι 250αρια και 300αρια..και έχουμε και 10 πτήσεις τη μέρα..Και ναι δεν ειναι πάντα γεμάτο το α/φος..Σε δρομολόγια με μικρά α/φη λογικά θεωρώ λόγω υψηλότερου κόστους ταξιδίου ανα μίλι/επιβάτη,να υπάρχουν πολύ λιγα προσιτά εισιτήρια και τα υπόλοιπα σε υψηλές τιμές χωρίς ναναι απαραίτητα γεμάτο το α/φος..

Για τις τούρκικες ειναι γνωστή η ανταγωνιστική τακτική τους έναντι των άλλων εταιρειών γι'αυτο και έχουν πάρει τόσο κόσμο..
 
Σωστό το σχόλιο σου περί το τελικό και επιθυμητό yield. Απλά πιστεύω, άποψη βέβαια, πως μακροπρόθεσμα δεν σκέφτεται η Α3 πια. Σαν το Ελληνικό και Ευρωπαϊκό κράτος κάπως. Είναι μία από τις παθογένειες μας δυστυχώς...
 
Κατά την άποψή μου η Α3 κάνει ακριβώς το ίδιο με όλες τις άλλες εταιρίες, δηλαδή ζητάει υψηλές τιμές εκεί που προφανώς μπορεί να το κάνει. Είτε γιατί δεν υπάρχει ανταγωνισμός είτε γιατί και οι άλλες εταιρίες είναι ακριβές είτε γιατί υπάρχει αρκετός κόσμος διατιθέμενος να τις πληρώσει (όπως μάλλον Βρυξέλλες, Λονδίνο κλπ.)…. Ακόμα με την αγαπημένη εδώ Ryanair στο Charleroi – Θεσσαλονίκη έχω δει επανειλημμένα τιμές των 400-500 Ευρώ και παραπάνω.

Από κει και πέρα η κάθε εταιρία έχει την δική της πολιτική. Με την Α3 όντως πρέπει να κλείσεις αρκετά νωρίς για να βρεις φθηνό εισιτήριο (και εδώ συμφωνώ με τον Spotterakis, 200-300 Ευρώ για μια πτήση εξωτερικού το θεωρώ καλή τιμή). Κάτι που δυστυχώς εγώ σπάνια μπορώ… Δεν ξέρω εάν δίνει τόσο μικρό αριθμό φθηνών εισιτηρίων ή εάν στα δρομολόγια της Α3 υπάρχουν τόσο πολλά άτομα που κλείνουν 6 μήνες πριν. Αν βλέπω π.χ. τις τιμές στο νέο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Βρυξέλλες ήδη τώρα σε κάποιες ημερομηνίες έχουν ανεβεί, και μιλάμε για πτήσεις τον Ιούλιο και Αύγουστο… Και σπάνια μετά πέφτουν ξανά (εκτός ίσως εάν έχει κάποιο Promotion). Απ΄την άλλη πλευρά όμως δίνει Oneway σε κανονική τιμή, έχει προσιτές τιμές στα flexible, και γενικά σε σύγκριση με άλλες εταιρίες δεν την θεωρώ ιδιαίτερα ακριβή. Ούτε καταλαβαίνω τα παράπονα για υπηρεσίες και λοιπά. Μα πού οι άλλες εταιρίες είναι τόσο καλύτερο; Πετάω αρκετά συχνά με την Α3, και γενικά είμαι ευχαριστημένη, και με τη σχέση τιμή / ποιότητα. Και δεν το λέω από πατριωτισμό (δεν είμαι ούτε καν Ελληνίδα…).

nick15801":3bm8qgnp said:
Έχω φτάσει να πληρώνω περισσότερα χρήματα για να πετάξω οικονομική με Α3 από ότι κοστίζει η Business Class της British Airways. 

Το θέμα εδώ είναι ότι πολλές εταιρίες εδώ και κάποια χρόνια προσφέρουν και Business discounted σε σχετικά προσιτή τιμή (γενικά με περιορισμένη ευελιξία και σε περιορισμένο αριθμό θέσεων – όπως και τα φθηνά Economy). Αν συγκρίνεις αυτές τις τιμές με full flex economy τελευταίας στιγμής, και στην ίδια εταιρία η Business Class είναι αρκετά πιο φθηνή από τα ακριβά Economy. Και συμβαίνει ότι σε πτήσεις με χαμηλή πληρότητα στην Business αλλά σχεδόν γεμάτη Economy να δίνουν ακόμα τα Business discounted, ενώ στην Economy οι τιμές έχουν ανεβεί σχεδόν στο ίδιο επίπεδο ή να είναι ακόμα πιο ακριβά... Κάτι που με την Α3 δεν βλέπω, αφού δεν έχει αυτά τα «φθηνά» business (εννοώ των 500 Ευρώ εξωτερικού με επιστροφή και παρόμοια). Αλλά είναι και αυτό πολιτική της κάθε εταιρίας.
 
Λογικά τα φθηνά εισήτήρια δεν φεύγουν με μαζική αγορά από γραφεία ταξιδιών(εξου και τριήμερα με εισήτήρια από αιγαιου σε άκρως χαμηλές τιμές)
Επομένως βρίσκω λογικό να μην μπορώ να βρω φθηνά εισήτήρια μόνος μου στην αιγαιου,ενώ μια αναζήτηση σε κάποιο καλό γραφείο να έχει καλύτερα αποτελέσματα.
Μου συνέβη για πτήση στην Κύπρο.
 
Πιστεύω, πως με το Ευρώ έχουμε χάσει λίγο τα μέτρα σύγκρισης.
Θυμάμαι παλιά Ελλάδα-Γερμανία με ΟΑ και Lufthansa 300 Μάρκα με επιστροφή. Μια πολύ καλή τιμή και για τον επιβάτη και υποθέτω και για τις εταιρείες. Διαφορετικά, δε θα τις διατηρούσαν σε αυτό το επίπεδο για χρόνια ολόκληρα.
Τώρα μιλάμε για "καλή" τιμή στα 300 Ευρώ. Φίλοι μου, αυτά είναι ακριβώς τα διπλάσια λεφτά! Μην το ξεχνάμε!!!
Θα μου πείτε, όλα έχουν γίνει πιο ακριβά. Σωστά, όμως 1) όχι σε αυτά τα ύψη και 2) έχουν αυξηθεί οι μισθοί μας για να ανταπεξέλθουμε; Δεν πιστεύω ...
 
γιατι τσακωνεστε? η απαντηση ειναι απλη:

supply and demand

αν η Α3 δεν μπορεσει να "βρει" το σωστο σημειο...τοτε προβλημα της.
 
Ποιος τσακωμός; Πολιτισμένη συζήτηση κάνουμε εδώ :great:
 
spotterakis":2sxpdxu5 said:
Μάλλον μπερδεύεσαι


Δεν νομίζω να μπερδεύομαι. Απλά, αυτό που εννοώ είναι ότι οι εταιρίες που ξεκινούν από αρκετά χαμηλά και ουσιαστικά αρχίζουν να βγάζουν χρήματα από το 75% πληρότητα και επάνω, είναι αυτές που είναι υπέρ - κερδοφόρες. Το παράδειγμα με την Swiss είναι ατυχές, καθώς η τελευταία ήθελε να πετάξει τους επιβάτες σε άλλες πτήσεις του δικτύου. Η Α3 με την τιμολόγηση που κάνει νομίζω ότι κοιτάζει το μέγιστο κέρδος ανά leg. Το να θέλεις να βγάλεις χρήματα είναι θεμιτό. Το να ζητάς αυτούς τους ναύλους από το ελληνικό καταναλωτικό κοινό σημαίνει ότι είσαι αλλού. Δεν νομίζω ότι η πελατεία της είναι αλλοδαποί! το Brand της Α3 είναι μεταξύ αγνώστου και αδιάφορου εκτός Ελλάδας.
 
Δυστυχως οταν υπαρχη μονοπωλιο της τιμες διαμορφωνει ο μονος παικτης της αγορας, στης γραμμες που θα υπαρχη ανταγωνισμος θα δουμε ποιο προσιτους ναυλους, οσο για το εξωτερικο αν καποιος νομιζει οτι ειναι ακριβη η Α3 δεν υπαρχη λογος να γκρινιαζει, υπαρχουν τοσες επιλογες...
 
EFL03":1jyc3dtv said:
Πιστεύω, πως με το Ευρώ έχουμε χάσει λίγο τα μέτρα σύγκρισης.
Θυμάμαι παλιά Ελλάδα-Γερμανία με ΟΑ και Lufthansa 300 Μάρκα με επιστροφή. Μια πολύ καλή τιμή και για τον επιβάτη και υποθέτω και για τις εταιρείες. Διαφορετικά, δε θα τις διατηρούσαν σε αυτό το επίπεδο για χρόνια ολόκληρα.
Τώρα μιλάμε για "καλή" τιμή στα 300 Ευρώ. Φίλοι μου, αυτά είναι ακριβώς τα διπλάσια λεφτά! Μην το ξεχνάμε!!!
Θα μου πείτε, όλα έχουν γίνει πιο ακριβά. Σωστά, όμως 1) όχι σε αυτά τα ύψη και 2) έχουν αυξηθεί οι μισθοί μας για να ανταπεξέλθουμε; Δεν πιστεύω ...

Σε ποια παλιά εποχή αναφέρεσαι; Δεν νομίζω να μιλάς για την δεκαετία του 90 μιας και τότε δεν υπήρχαν εισιτήρια για 300 Μάρκα, πάρα μόνο off season και σε προσφορά. Μέσα στο καλοκαίρι αν έβρισκες εισιτήριο στα 500 Μάρκα (250 €) τότε μιλούσες για φτηνό εισιτήριο.

Θυμάμαι το 1999 να πληρώσα για το δρομολόγιο DUS - KVA - DUS με ΟΑ 620 Μάρκα (και μάλιστα νεανικό).
 
Top