spotterakis
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/01/2008
- Μηνύματα
- 2.894
- Likes
- 696
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- EZY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Μάλλον μπερδεύεσαι διότι όλοι στην αγορά κυνηγάν υψηλά yields πιο πολύ από υψηλό lf..Σκεψου την Swiss από θεσ/νικη η οποία, κατά κοινή ομολογία όλων των ταξ.πρακτόρων, έφευγε από γεμάτη έως φίσκα και είχε και κόσμο και στην μπίζνες..Παρόλα αυτά το δρομολόγιο πήγε περίπατο καθότι οι τιμές που έδινε και τα yields που πετύχαινε δεν ήταν τα επιθυμητά.Φυσικά εχει να κάνει και με το κόστος λειτουργίας της εταιρείας κ.α. αλλά σου δείχνω ένα παράδειγμα...
Όσο για την Α3 δεν διαφωνώ ότι η μονοπωλιακή κατάσταση που επικρατεί φέρνει υψηλές τιμές και σε πολλά δρομολόγια (εξωτερικού) τοχει παραχε...Αλλά δεν εννοώ για 200-250 ή και 300 ευρώ..Μιλάω για κάτι 600αρια..Το να μου λέτε ότι 200ευρω return ακόμα και σε εσωτερικου ειναι εξωφρενικό είναι εκτός πραγματικότητας, κι ας μην έχω να δωσω τόσα..Δεν λέω ότι ειναι χαμηλή τιμή προς θεού..Αλλά δεν είναι υψηλή ιδιαίτερα..τη θεωρω στα συνηθισμένα πλαίσια ενός δρομολογίου εσωτερικού..Μήπως νομίζετε ότι η FR δεν θα χτυπήσει τέτοιες τιμές; Τοχει κάνει ήδη στο Θεσ/νικη-Χανιά.Και στις άλλες χώρες άμα δειτε τα εσωτερικού δεν είναι πάντα φθηνα..Το θέμα είναι πόσες διαθέσιμες θέσεις θα δώσει η εταιρεία σε ναύλους-προσφορά ή σε προσιτές τιμές..Απο κει και μετά ερχεται η ανηφόρα.Και το Θεσ/νικη-Αθήνα πουχει τρομερό ανταγωνισμό από τρένα,κτελ χτυπάει κάτι 250αρια και 300αρια..και έχουμε και 10 πτήσεις τη μέρα..Και ναι δεν ειναι πάντα γεμάτο το α/φος..Σε δρομολόγια με μικρά α/φη λογικά θεωρώ λόγω υψηλότερου κόστους ταξιδίου ανα μίλι/επιβάτη,να υπάρχουν πολύ λιγα προσιτά εισιτήρια και τα υπόλοιπα σε υψηλές τιμές χωρίς ναναι απαραίτητα γεμάτο το α/φος..
Για τις τούρκικες ειναι γνωστή η ανταγωνιστική τακτική τους έναντι των άλλων εταιρειών γι'αυτο και έχουν πάρει τόσο κόσμο..
Όσο για την Α3 δεν διαφωνώ ότι η μονοπωλιακή κατάσταση που επικρατεί φέρνει υψηλές τιμές και σε πολλά δρομολόγια (εξωτερικού) τοχει παραχε...Αλλά δεν εννοώ για 200-250 ή και 300 ευρώ..Μιλάω για κάτι 600αρια..Το να μου λέτε ότι 200ευρω return ακόμα και σε εσωτερικου ειναι εξωφρενικό είναι εκτός πραγματικότητας, κι ας μην έχω να δωσω τόσα..Δεν λέω ότι ειναι χαμηλή τιμή προς θεού..Αλλά δεν είναι υψηλή ιδιαίτερα..τη θεωρω στα συνηθισμένα πλαίσια ενός δρομολογίου εσωτερικού..Μήπως νομίζετε ότι η FR δεν θα χτυπήσει τέτοιες τιμές; Τοχει κάνει ήδη στο Θεσ/νικη-Χανιά.Και στις άλλες χώρες άμα δειτε τα εσωτερικού δεν είναι πάντα φθηνα..Το θέμα είναι πόσες διαθέσιμες θέσεις θα δώσει η εταιρεία σε ναύλους-προσφορά ή σε προσιτές τιμές..Απο κει και μετά ερχεται η ανηφόρα.Και το Θεσ/νικη-Αθήνα πουχει τρομερό ανταγωνισμό από τρένα,κτελ χτυπάει κάτι 250αρια και 300αρια..και έχουμε και 10 πτήσεις τη μέρα..Και ναι δεν ειναι πάντα γεμάτο το α/φος..Σε δρομολόγια με μικρά α/φη λογικά θεωρώ λόγω υψηλότερου κόστους ταξιδίου ανα μίλι/επιβάτη,να υπάρχουν πολύ λιγα προσιτά εισιτήρια και τα υπόλοιπα σε υψηλές τιμές χωρίς ναναι απαραίτητα γεμάτο το α/φος..
Για τις τούρκικες ειναι γνωστή η ανταγωνιστική τακτική τους έναντι των άλλων εταιρειών γι'αυτο και έχουν πάρει τόσο κόσμο..