Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι είναι ...τραγικό...τραγικότατο..Δεν συγχωρείται με τίποτα ..ίσως πρέπει να αποκλειστεί το δικαίωμά μου να ξανα ταξιδέψω.. έγκλημα το να με μαγνητοφωνούν αυτοί ..για το δικό μου καλό ,ενώ εγώ που δεν ξέρω ποιο είναι το δικό μου καλό ...είμαι παράνομος...
Ναι ανεπίτρεπτο και θα το κλείσω με το ότι ναι μεν ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του,αλλά ο βλάκας επιμένει ότι κάτω από όλες τις ..συνθήκες που με επηρέαζαν φταίω και για το προπατορικό αμάρτημα της εταιρίας (δηλ την πτώση της επιβατικής κίνησης και τα μελλοντικά αρνητικά δημοσιονομικά )...

Ας το σταματήσουμε εδώ ........γιατί είναι άλλα τα βιώματα και οι εμπειρίες μου σαν κάτοικος παραμεθόριας νησιωτικής περιοχής ,από αυτούς που κατοικοεδρεύουν στη ηπειρωτική επικράτεια..που να μιλήσει και κάποιος της άγονη όπου τα ενδο-νησιωτικά δρομολόγια για να πάρεις μία πτήση από μεγαλύτερο νησί ,που έχει αεροδρόμιο για την Πρωτεύουσα είναι ..άθλος μερικές φορές κάτω από συνθήκες αρρώστιας,επείγοντος,μη διαθέσιμων εισιτηρίων,επείγουσας εγχείρισης,δυστυχημάτων ,ατυχημάτων ,κλεισίματος αεροσκάφους από Κόμματα ,παραμονές εκλογών κ.λ.π.Αν ρωτήσεις κατοίκους αυτών των περιοχών όλο και κάποια δυσάρεστη εμπειρία θα σου πει ο καθένας..και γω έχασα συγγενή από επιπλοκή στη γέννα λόγω μη υπάρξεως θέσης στο αεροπλάνο ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ για παράδειγμα...
Δυστυχώς το όνομα μιας εταιρίας δεν φτιάχνεται από κακεντρεχή σχόλια όπως θέλετε να παρουσιάσετε τα ποσταρίσματά μου,αλλά φτιάχνεται από την πολιτική που ακολουθεί το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών,όταν βέβαια δεν συγκοινωνεί με το γραφείο marketing...
Μακάρι να υπήρχαν πλοία που να συνδέουν καθημερινά τα νησιά με το κέντρο (και αυτή η κατάσταση δημιουργήθηκε από μονοπώλιο) και θα το προτιμούσα λόγω της πιο 'ανθρώπινης συμπεριφοράς' και ας κάνει 10 ώρες να φτάσει ....
Όσο για την ήττα μου ...ΕΛΕΟΣ!!!!
 
Είσαι troll. Κακώς ασχοληθήκαμε μαζί σου.

:deadthread:
 
Δυστυχώς δεν υπάρχει κανένα έλεος αυτό το έχουμε διαπιστώσει όλοι. Πολύ περισσότερο αυτοί οι χριστιανοί στην Α3 που τους έχεις ξεροψήσει με την επιμονή σου. Δικό σου το λάθος, δική σου η ευθύνη. Το πλήρωσες και τέλος. Τι άλλο να πούμε ποια. Αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τον λόγο που η Α3 κάνει ότι κάνει είναι ανώφελο να συζητάμε. Έχεις μια γνώμη, μας την λες δεν συμφωνεί κανένας, και συνεχώς επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια. Δεν σου φταίει η Α3 για το που μένεις, γιατί αρρώστησες ούτε γιατί τα κόμματα λειτουργούν όπως λειτουργούν. Μονοπώλιο ήταν πάντα τα thin routes είτε αυτό λέγετε ΟΑ είτε Α3 η άστρα και όραμα η δεν ξέρω και εγώ τι. Για να μην νομίζεις ότι όλα τα τραγικά συμβαίνουν σε εσένα και στον τόπο σου, έχω να σου πω ότι ένας φίλος μου είχε κολλήσει στο Belfast για ημέρες λόγο κακοκαιρίας και ακυρωμένων πτήσεων και επαναπρογραμματισμών και τα λοιπά. Με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κηδέψει την μητέρα του για περισσότερες από 5 ημέρες. Δεν έδειξε καμία συμπάθια ούτε η ΒΑ ούτε καμία άλλη εταιρία. Ο άνθρωπος δεν πήρε τα όρη σκούζοντας και τα βουνά ρωτώντας.
Θερμή παράκληση: σταματά το θέμα. :deadthread:
 
Είσαι troll. Κακώς ασχοληθήκαμε μαζί σου.
Με τον τρόπο που απαντάς ,είναι σαν να έχεις ετσιθελικά την ίδια άποψη με όποιον ανοίξει τον υπολογιστή του να ρίξει μια οποιαδήποτε ματιά σε κάποιο θέμα έστω και αν αυτό αναφέρεται στην αναμάρτητη αγαπημένη σου εταιρία.Το αν εκπροσωπείς όλους τους εγγεγραμμένους ασε να το κρίνει ο καθένας...Δεν έχω το δικαίωμα μέσω ενός παραπόνου μου ( που κάποιοι το εκλαμβάνουν σαν Σταύρωση της εταιρίας) να οξύνω την προσοχή προσεχών 'αλάθητων'????!!!!!!!!!!!Σε κάθε μορφή συναλλαγής αφού το πάμε και έτσι ,ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει μια οποιαδήποτε συμπεριφορά ,των συμβαλλομένων...Τώρα αν με λογοκρίνεις για αυτή μου την ενέργεια να δώσω κάποιο αρνητικό feedback ,μάλλον η συμπεριφορά σου αυτή δείχνει επηρεασμό από χειρότερης μορφής στιγμιαία διάθεση ,συγγενεύουσα με απολυτότητα...Αυτή είναι η άποψή μου και αν θέλετε στο όνομα της 'ελευθερίας'
έκφρασης ας την διαγράψετε...
 
yianclout, ήρθες εδώ και έγραψες την εμπειρία σου για να ακούσεις την γνώμη μας. Αυτή τελικά δεν σου άρεσε, κρίμα μεν αλλά αυτά έχει η ζωή. Ελπίζω τουλάχιστον, το πάθημα να σου έχει γίνει μάθημα.

Τέλος πλέον! Κάθε επιπλέον δημοσίευση επί του συγκεκριμένου θέματος, θα πάει στον κουβά.

:deadthread:
 
Έχω πάρει ένα εισιτήριο με επιστροφή ATH-WAW-ATH στον περιβόητο ναύλο golight.Μπορώ να προσθέσω βαλίτσα άλλη χρονική στιγμή πριν την πτήση;Θα κοστίσει όσο και αρχικά 20 ευρώ σε κάθε σκέλος ή περισσότερο;
Κανονικά θα έπρεπε να έχω την απάντηση από την εταιρεία,αλλά 5 ημέρες έχω στείλει email και ακόμα να απαντήσουν...
 
Η απάντηση από εδώ: http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirof ... -kerdiste/

Μπορείτε να προαγοράσετε τις αποσκευές σας online είτε κατά την έκδοση του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου (eticket) είτε μετά την έκδοση μέσω της υπηρεσίας "Η κράτησή μου". Και στις δύο περιπτώσεις επωφελείστε μέχρι και 40% έκπτωση (φθηνότερα από το αεροδρόμιο).
 
Αυτό το είχα διαβάσει και το έψαχνα..Δεν ξέρω γιατί δεν το βρήκα όμως...Ευχαριστώ.
 
καλημέρα θα σας γραψω την εμπειρια μου και περιμενω την αποψη σας .Εκλεισα 2 εισιτηρια για SKG-CDG με επιστροφη , στην πορεια ειπαμε να κανουμε οικογενιακα το ταξιδι μας και πηγα μεσα από το site της Aegean να κλεισω αλλα 2 εισιτηρια για τα παιδια αλλα δεν ηταν δυνατον .Τηλεφωνησα στο τμημα κρατήσεων και μου ειπαν ότι μονο μεσω τηλεφωνου γινεται λογω ασφαλειας των παιδιων.Ρωτησα πρεπει να πληρωσω το τελος κρατησεις για τα εισιτηρια αφου μου το επιβαλετε να τα κλεισω τηλεφωνικα? Η απαντηση τους ηταν να πρεπει δεν γινετε αλλιως.1η απορια και πειτε μου τιν αποψη σας αφου για λογους ασφαλειας όπως τους βαφτιζουν δεν σε αφηνουν να το κανεις μονος δεν θα επρεπε να σου αφαιρουνε το τελος τηλεφωνικη κρατησεις?????
Εχει και συνεχεια όμως ,,,,,,τελικα τα εισιτηρια τα κλεισαμε με 40 ευρω καπελο για το καθενα με ναυλο flex εχει δωρεαν αλλαγες πληρωνοντας την διαφορα ναυλου εάν υπαρχει. Δεν είναι όμως ετσι πηγα να κανω αλλαγη του ενός σκελους του ταξιδιού μεσα από το site στα εισητηρια των ενηληκων το εκανες μια χαρα στα εισητηρια των παιδιων η επιλογή αυτή δεν υπαρχει.Ξανα τηλεφωνο στο τμημα κρατήσεων και η απαντηση τους ότι επειδή το εκελεισα μεσω τηλεφωνου μονο ετσι μπορει να γινει αλλα πρεπει να πληρωσετε 20 ευρω για την αλλαγη και την διαφορα ναυλου και τους λεω ότι το εισιτηριο είναι FLEX γιατι να πληρωσω την διαφορα ναυλου? Γιαυτο πληρωσα FLEX εισητηριο για να εχω αυτην την δυνατοτητα και oxi golight.Επισης όταν εκανα την κρατηση τηλεφωνικα εκανα την ερωτηση αυτή και μου ειπε ότι εχετε δωρεαν αλλαγες όχι rebooking fee μεσα από το site μας .Να Ενημερωσω ότι ακομη δεν εκανα την αλλαγη ημερομηνίας γιατι δεν ξερω πως να κινηθω .
περιμενω τις απαντησεις σας
 
Καλημερα. Μαλλον εχεις διατυπωσει λανθασμενα την απορια σου, καθως δεν ειναι δυνατον να αναρωτιεσαι γιατι να πληρωσεις τη διαφορα ναυλου,οταν ο ιδιος μολις λιγω παραπανω εχεις αναγνωρισει οτι ο ναυλος flex εχει μεν δωρεαν αλλαγη, αλλα τυχον διαφορα τιμης του εισιτηριου πληρωνεται. Αν ηταν εντελως δωρεαν η ολη διαδικασια ( δηλ. τοσο η αλλαγη οσο και η πιθανη διαφορα ναυλου), τοτε ολοι θα εκλειναν εισιτηρια σε περιοδους προσφορας, οι οποιες παρεμπιπτοντως ειναι συχνοτατες και λιαν ελκυστικες στην εν λογω εταιρεια και μετα θα τα αλλαζαν για να ταξιδεψουν σε περιοδους αιχμης . Κατι τετοιο ομως θα στερουσε την εταιρεια απο σημαντικοτατα εσοδα και αντικειται προφανως στην καλη πιστη και τα συναλλακτικα ηθη. Συνεπως, διαφορα ναυλου θα πληρωσεις, rebooking fee δεν θα πληρωσεις. Μην τα συγχεουμε. Αλλο το ενα, αλλο το αλλο.Οσον αφορα την χρεωση των εικοσι ευρω λογω τηλ.κρατησης, χωρις να εχω εμβαθυνει επι του ζητηματος, μου φαινονται λογικα αυτα που γραφεις. Εαν η τηλεφωνικη κρατηση ειναι μονοδρομος για την εκδοση παιδικου εισιτηριου, τοτε πρεπον θα ηταν η εταιρεια να μην προβαινει σε επιπροσθετη χρεωση , αφου η ιδια δεν σου επιτρεπει να κλεισεις το συγκεκριμενο εισιτηριο μεσω του site της.Δεν γνωριζω ομως τα ισχυοντα για τις τηλ. κρατησεις,διοτι ποτε δεν εχω εκδωσει εισιτηριο μ' αυτον τον τροπο. Διαβασε τους σχετικους ορους και προυποθεσεις στο site της εταιρειας,ισως εκει αναγραφει κατι που θα σε διαφωτισει.
 
Top