yianclout
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/12/2011
- Μηνύματα
- 19
- Likes
- 2
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- sas
Ναι είναι ...τραγικό...τραγικότατο..Δεν συγχωρείται με τίποτα ..ίσως πρέπει να αποκλειστεί το δικαίωμά μου να ξανα ταξιδέψω.. έγκλημα το να με μαγνητοφωνούν αυτοί ..για το δικό μου καλό ,ενώ εγώ που δεν ξέρω ποιο είναι το δικό μου καλό ...είμαι παράνομος...
Ναι ανεπίτρεπτο και θα το κλείσω με το ότι ναι μεν ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του,αλλά ο βλάκας επιμένει ότι κάτω από όλες τις ..συνθήκες που με επηρέαζαν φταίω και για το προπατορικό αμάρτημα της εταιρίας (δηλ την πτώση της επιβατικής κίνησης και τα μελλοντικά αρνητικά δημοσιονομικά )...
Ας το σταματήσουμε εδώ ........γιατί είναι άλλα τα βιώματα και οι εμπειρίες μου σαν κάτοικος παραμεθόριας νησιωτικής περιοχής ,από αυτούς που κατοικοεδρεύουν στη ηπειρωτική επικράτεια..που να μιλήσει και κάποιος της άγονη όπου τα ενδο-νησιωτικά δρομολόγια για να πάρεις μία πτήση από μεγαλύτερο νησί ,που έχει αεροδρόμιο για την Πρωτεύουσα είναι ..άθλος μερικές φορές κάτω από συνθήκες αρρώστιας,επείγοντος,μη διαθέσιμων εισιτηρίων,επείγουσας εγχείρισης,δυστυχημάτων ,ατυχημάτων ,κλεισίματος αεροσκάφους από Κόμματα ,παραμονές εκλογών κ.λ.π.Αν ρωτήσεις κατοίκους αυτών των περιοχών όλο και κάποια δυσάρεστη εμπειρία θα σου πει ο καθένας..και γω έχασα συγγενή από επιπλοκή στη γέννα λόγω μη υπάρξεως θέσης στο αεροπλάνο ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ για παράδειγμα...
Δυστυχώς το όνομα μιας εταιρίας δεν φτιάχνεται από κακεντρεχή σχόλια όπως θέλετε να παρουσιάσετε τα ποσταρίσματά μου,αλλά φτιάχνεται από την πολιτική που ακολουθεί το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών,όταν βέβαια δεν συγκοινωνεί με το γραφείο marketing...
Μακάρι να υπήρχαν πλοία που να συνδέουν καθημερινά τα νησιά με το κέντρο (και αυτή η κατάσταση δημιουργήθηκε από μονοπώλιο) και θα το προτιμούσα λόγω της πιο 'ανθρώπινης συμπεριφοράς' και ας κάνει 10 ώρες να φτάσει ....
Όσο για την ήττα μου ...ΕΛΕΟΣ!!!!
Ναι ανεπίτρεπτο και θα το κλείσω με το ότι ναι μεν ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του,αλλά ο βλάκας επιμένει ότι κάτω από όλες τις ..συνθήκες που με επηρέαζαν φταίω και για το προπατορικό αμάρτημα της εταιρίας (δηλ την πτώση της επιβατικής κίνησης και τα μελλοντικά αρνητικά δημοσιονομικά )...
Ας το σταματήσουμε εδώ ........γιατί είναι άλλα τα βιώματα και οι εμπειρίες μου σαν κάτοικος παραμεθόριας νησιωτικής περιοχής ,από αυτούς που κατοικοεδρεύουν στη ηπειρωτική επικράτεια..που να μιλήσει και κάποιος της άγονη όπου τα ενδο-νησιωτικά δρομολόγια για να πάρεις μία πτήση από μεγαλύτερο νησί ,που έχει αεροδρόμιο για την Πρωτεύουσα είναι ..άθλος μερικές φορές κάτω από συνθήκες αρρώστιας,επείγοντος,μη διαθέσιμων εισιτηρίων,επείγουσας εγχείρισης,δυστυχημάτων ,ατυχημάτων ,κλεισίματος αεροσκάφους από Κόμματα ,παραμονές εκλογών κ.λ.π.Αν ρωτήσεις κατοίκους αυτών των περιοχών όλο και κάποια δυσάρεστη εμπειρία θα σου πει ο καθένας..και γω έχασα συγγενή από επιπλοκή στη γέννα λόγω μη υπάρξεως θέσης στο αεροπλάνο ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ για παράδειγμα...
Δυστυχώς το όνομα μιας εταιρίας δεν φτιάχνεται από κακεντρεχή σχόλια όπως θέλετε να παρουσιάσετε τα ποσταρίσματά μου,αλλά φτιάχνεται από την πολιτική που ακολουθεί το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών,όταν βέβαια δεν συγκοινωνεί με το γραφείο marketing...
Μακάρι να υπήρχαν πλοία που να συνδέουν καθημερινά τα νησιά με το κέντρο (και αυτή η κατάσταση δημιουργήθηκε από μονοπώλιο) και θα το προτιμούσα λόγω της πιο 'ανθρώπινης συμπεριφοράς' και ας κάνει 10 ώρες να φτάσει ....
Όσο για την ήττα μου ...ΕΛΕΟΣ!!!!