Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μου κάνει εντύπωση πως δεν γίνεται σύγκριση σε ένα αεροπορικό forum με τις τιμές που υπάρχουν σε εσωτερικές πτήσεις σε άλλα κράτη της Ευρώπης. Προσπαθείστε να κλείσετε εισιτήρια τελευταία στιγμή ή σε high season για διαδρομές Ρώμη-Μιλάνο, Μόναχο-Βερολίνο, Μαδρίτη-Βαρκελώνη που πιστεύω ότι είναι αντίστοιχες του Αθήνα - Θεσσαλονίκη και θα πληρώσετε διπλάσια τιμή στο εισιτήριο.
 
Να συγκρινουμε τι ρε αριστo;Ο γερμανος παιρνει 1500-2000ευρω το μηνα κι εγω παιρνω 600-700.Αν εδινα 300 ευρω για το αθηνα-θεσσαλονικη ειναι τα μισα λεφτα του μηνιατικου.χαθηκα...
 
giopan":rqlhppxv said:
3) Θα πρότεινα στους αρμόδιους συντονιστές κάποια στιγμή να γίνει υποχρεωτικό τα μέλη του site να καταθέτουν περισσότερα προσωπικά στοιχεία (προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα), ωστέ να μην αναλωνόμαστε πολλές φορές να γράφουμε ασκόπως μπαίνοντας σε αντιλογία και κόντρα αντιλογία με άτομα που μπορεί να έχουν προσωπικά συμφέροντα (πχ κάποιος που τρώει ψωμί από την Α3 πάντα θα υπερασπίζεται με πάθος την τιμολογιακή της πολιτική).

Αγαπητέ giopan μήπως το θέμα έχει εξαντληθεί;; Απαντήσαμε στις θέσεις σου , ξανααπαντήσαμε, δεν σε πείσαμε, άσχετα αν είσαι σχεδόν ο μόνος που τις υποστηρίζει, δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω.Δικαίωμα σου είναι να πίστευεις ότι θέλεις, άλλα σε παρακαλώ άσε τις πρωτοπορειακές προτάσεις και την συνομοσιολογία , γιατί αν δεν το καταλαβαίνεις, γίνεσαι πια γραφικός... Δεν νομίζω ότι όποιος δεν συμφωνεί με την γνώμη σου μάλλον έχει προσωπικά συμφέροντα, ήμαρτον πιά!!

cabincrew4ever":rqlhppxv said:
Να συγκρινουμε τι ρε αριστo;Ο γερμανος παιρνει 1500-2000ευρω το μηνα κι εγω παιρνω 600-700.Αν εδινα 300 ευρω για το αθηνα-θεσσαλονικη ειναι τα μισα λεφτα του μηνιατικου.χαθηκα...

Τι σχέση έχει αυτό τώρα με το θέμα μας. Και ο Κινέζος βγάζει 100 τον μήνα και το εισιτήριο Πεκίνο-Σανγκαη κάνει 150... Είπαμε έτσι είναι η αγορά ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα, το είπαμε και έχουμε γίνει κουραστικοί... Αν βγάζεις 700 ευρώ το μήνα θα πας με το λεωφορείο και θα αφήσεις το αεροπλάνο για κάποιον που βγάζει 1.700... Έτσι είναι η ζωή φίλε μου...
 
COMPUTERISE αν γίνομαι γραφικός ή όχι άστο να αποτελεί δικό μου πρόβλημα. Όπως δικό σου πρόβλημα είναι ότι δεν προσέχεις αυτά που γράφουν οι συνforumites σου. Στο τελευταίο μου ποστ γράφω ότι δεν έχω να προσφέρω άλλο στο θέμα και δεν ξανασχολούμαι...τώρα γιατί εσύ συνεχίζεις να επανέρχεσαι στα σχόλια μου, αφού σε έχουν κουράσει τόσο και αφού ο ίδιος γράφω ότι δε θα ξανασχολιάζω το θέμα, μου προξενεί μεγάλη εντύπωση.....Αυτή η άποψη σου περί μη υποβολή προτάσεων για καλύτερη λειτουργία του φόρουμ πάλι τι είναι? Λέει κάπου ότι χρειαζόμαστε την έγκριση σου για να προτείνουμε κάτι? Έχεις κάτι να κρύψεις και είσαι αντίθετος? Γιατί εγώ πάλι πιστεύω πως είναι πολύ θετικό για το φόρουμ να υποβάλουν την (αμερόληπτη) άποψη τους υπάλληλοι εταιρίων που σχετίζονται με την αεροπορία. Δε χρειάζεται να γίνεται επώνυμα, αλλά να ξέρουμε τι και ποιον εκπροσωπεί ο καθένας.
 
Giopan, σαφέστατα αν σου αρέσει να είσαι γραφικός είναι δικό σου θέμα, απλά το επισημαίνω συμπληρώνοντας οτι υπάρχουν και οι εκπομπές της κ. Πάνια αν χρειάζεσαι περαιτέρω βήμα...

Σου ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν προσέχω τι γράφουν οι συνφορμίτες μου και ειδικότερα εσύ...

Ελπίζω μετά την συγνώμη μου να τελείωσε το θέμα και να μην επανέλθουμε στα ίδια...

Όσον αφορά τις πρωτοποριακές σου πρότασεις κανένας δεν σε εμποδίζει να τις καταθέτεις όπως και κανένας δεν με εμποδίζει να τις κρίνω ως γραφικές... Τι να εξηγώ τώρα... Χρειάζετε ιδιαίτερη φιλοσοφία για να καταλάβεις ότι δεν μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον να δηλώσει το επάγγελμα του πόσο μάλλον το κανονικό...

Στην τελική υπάρχει αρμόδιος συντονιστής που θα κρίνει αν η καινοτόμος πρότασή σου είναι εφαρμόσιμη ή όχι... Ας περιμένουμε την ετυμηγορία του...

Περιττό να αναφέρω ότι εγώ σταματάω εδώ , οι συμφορμίτες έβγαλαν τα συμπεράσματά τους, όσο και να προκληθώ δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με τις βαθυστόχαστες αναλύσεις του giopan...
 
Προς πληροφόρηση των μελών αλλά και του μέλους που το πρότεινε, η πρόταση του giopan περί υποχρέωσης δήλωσης προσωπικών στοιχείων μελών στο φορουμ, ειναι (φυσικά) πέραν των ορίων της επιστημονικής φαντασίας. :oops:

Τέλος του off topic!!! :3:
 
COMPUTERISE":1v1pb5io said:
Τι σχέση έχει αυτό τώρα με το θέμα μας. Και ο Κινέζος βγάζει 100 τον μήνα και το εισιτήριο Πεκίνο-Σανγκαη κάνει 150... Είπαμε έτσι είναι η αγορά ΠΑΝΤΟΥ στον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα, το είπαμε και έχουμε γίνει κουραστικοί... Αν βγάζεις 700 ευρώ το μήνα θα πας με το λεωφορείο και θα αφήσεις το αεροπλάνο για κάποιον που βγάζει 1.700... Έτσι είναι η ζωή φίλε μου

Οποτε ας γινει το εισητηριο 1700 ευρω για να ησυχασουμε...γιατι καποιοι με αυτο το μυαλο μας καταληξαν εκει που βρισκομαστε σημερα...η ζωη δεν ειναι ετσι η φιλε μου εμεις τι να κανουμε...αλλα τι να λεμε τωρα...
 
Έτσι είναι όπως τα λες cabincrew4ever. Άλλοι αρκούνται στο να χαζεύουν την επιφάνεια και να μένουν (επιπλέουν) σε αυτήν. Έχουν την ικανότητα να απαντάνε μόνο σε ερωτήσεις τύπου "Τι ώρα είναι?", "Πώς είναι? είναι άσπρο?, είναι μπλε?", "Πόσο κάνει το εισιτήριο της Aegean?". Ααααα!! 1700 ευρώ, ΩΡΑΙΑ....Λίγο ακριβό αλλά τι να κάνουμε?, έτσι είναι η αγορά!!!!!!!!
Άλλοι πάλι προσπαθούν να απαντήσουν και στο "Γιατί είναι έτσι?", "Γιατί οι τιμές της Α3 είναι εκεί που είναι?"
 
Άντε να δούμε πότε θα ξεκολλήσουμε απο αυτή την καραμέλα των ακριβών εισιτηρίων λες και το εισιτήριο είναι 700 ευρώ ακατέβατα ή ότι υπάρχουν μόνο πανάκριβα εισιτήρια.
Πάρτε επιτέλους χαμπάρι ότι μιλάμε για παγκόσμια τιμολογιακή πολιτική και όχι της Α3 ή της ελληνικής αγοράς. Κανείς δεν είναι υπέρμαχος της Α3 (όπως κατάλαβε ο giopan μετά από τόσες σελίδες συζήτησης :doubt: ) ΑΛΛΑ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΉΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Δεν καταλαβαινω το ατυχές παραδειγμα του cabincrew4ever
γιατι καποιοι με αυτο το μυαλο μας καταληξαν εκει που βρισκομαστε σημερα
Στην Ελλάδα αναφέρεσαι ή γενικά σε όλο τον κόσμο? :roll:

:arrow: Παράδειγμα σημερινό. Μεθαυριο ταξιδεύω με LH απο MAN. Το εισιτήριο το πλήρωσα το Δεκέμβριο 155 ευρώ. Σήμερα που ειδα απο περιέργεια την τιμή για μεθαύριο, έχει 1600 ευρώ. Αντε να σας δω τώρα να τα βάζετε με τη LH και το γερμανικό κράτος και μετά να πάρουν σειρά και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες και χώρες και να μην τελειώσουμε ποτέ με αυτό το topic.΄

Σε απάντηση του
giopan":2wd86u4c said:
Άλλοι πάλι προσπαθούν να απαντήσουν και στο "Γιατί είναι έτσι?", "Γιατί οι τιμές της Α3 είναι εκεί που είναι?"
Παραδειγμα πρόσφατο: ATH-RHO-ATH με Α3 1-6 Αυγούστου 2008, 56 ευρώ roundtrip.

Αν συνεχιστεί λοιπόν αυτό το topic, με αυτή τη νοοτροπία θα πρέπει να συνεχιστεί στα Γενικά Θέματα συζητώντας πλέον τη γενικότερη τιμολογιακή πολιτική που επικρατεί παγκοσμίως χωρίς να επικεντρωνόμαστε επιλεκτικά σε μια εταιρεία.
 
GP707":16em0uz6 said:
Αν συνεχιστεί λοιπόν αυτό το topic, με αυτή τη νοοτροπία θα πρέπει να συνεχιστεί στα Γενικά Θέματα συζητώντας πλέον τη γενικότερη τιμολογιακή πολιτική που επικρατεί παγκοσμίως χωρίς να επικεντρωνόμαστε επιλεκτικά σε μια εταιρεία

Ποιος ειπε να φθασουμε να συγκρινουμε τις τιμες ολου του κοσμου;καποιοι υπερμαχοι της τιμολογιακης πολιτικης που ισχυει σε ολο τον κοσμο και κατεπεκταση της aegean εφθασαν το θεμα εδω αν ανατρεξετε πισω...εγω ξεκινησα συγκρινωντας τις τιμες μεταξυ ΟΑ και Α3.Αλλα εχουμε ακουσει διαφορα τρελα εδω.Θεωρω απλως οτι με το να εχει το εισητηριο π.χ. Αθηνα-Θεσσαλονικη απο 100-150 ευρω οταν η ΟΑ το εχει 70-100 ειναι ακροτητα.Και δεν θα μπω στο τρυπακι ποτε να συγκρινω τις τιμες της Α3 και της LH.Ελεος που νομιζουμε οτι βρισκεται η Α3 πια;

Και ας μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα πια...Το Αθηνα-Θεσσαλονικη δεν ειναι ουτε Μοναχο-Βερολινο, ουτε Πεκινο-Σανγκαη.Ελεος...
 
Top