Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και από το σημερινό (19/3) Έθνος της Κυριακής, άλλη μια επανάληψη του ίδιου μοτίβου:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... ubid=34464

όπου μαθαίνουμε ότι για όλα φταίνε οι Ευρωπαίοι που δεν μας αφήνουνε να ζήσουμε στη μιζέρια της ΟΑ...

Κάποτε πρέπει να αντιληφθούμε ότι οι σωστές αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται από εμάς, και να πάψουμε να κρυβόμαστε πίσω από τον ...ξένο παράγοντα που ...πιέζει. Λες και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν άλλο όνειρο από το να ...κατακτήσουν την Ελληνική αγορά. Μα αυτό ακριβώς το έχουν πετύχει με μια σάπια ΟΑ να ...υπερασπίζεται την Ελληνική αγορά. Μέσα στο άρθρο διαβάζουμε ότι ήδη η ΒΑ ετοιμάζει τέταρτη καθημερινή πτήση για Λονδίνο, ότι η Iberia ετοιμάζει τρίτη καθημερινή για Μαδρίτη, και ξέρουμε ότι η Αlitalia έχει ήδη πέντε πτήσεις για Ρώμη και τέσσερεις για Μιλάνο (σύν τις δύο χειμωνιάτικες και τρεις καλοκαιρινές από Θεσσαλονίκη).

Μα καλά, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι η παραπαίουσα κρατική ΟΑ έχει ήδη χάσει το παιχνίδι μόνη της;;; Καιρός να προχωρήσουμε μπροστά.
 
Σωστός, by the facts, πάντα!

Πάντως πέρσυ όταν ήταν να ξεκινήσει η σύνδεση Ρώμης από Θεσσαλονίκη το αρχικό πρόγραμμα είχε αφήσει απείραχτες τις δύο συνδέσεις με Μιλάνο. Η ...εφαρμογή μας βρήκε αλλιώς.
 
ΟΑ τέλος. Τώρα Pantheon Airways!
(20-03-2006)


Η εταιρία Pantheon Airways είναι η νέα αεροπορική εταιρεία που θα αντικαταστήσει την Ολυμπιακή, με στόχο να αρχίσει να πετά στις 26 Οκτωβρίου του 2006. Η νέα εταιρία, που θα έχει καθαρά πτητικό έργο βασισμένη σε ιδιωτικά κεφάλαια, θα αρχίσει τη δραστηριότητά της με 33 μισθωμένα αεροσκάφη, θα καλύπτει 92 προορισμούς και θα απασχολεί το 2007 2.162 εργαζόμενους με ατομικές συμβάσεις. Το σημερινό προσωπικό της Ολυμπιακής που δε θα συγκεντρώσει τις προϋποθέσεις για αναγκαστική πρόωρη συνταξιοδότηση, θα απολυθεί πριν από την εκκαθάριση.

Για κακόγουστο αστείο έκανε κάνει λόγο ο πρόεδρος της ΟΣΠΑ Μανώλης Πατέστος, ενώ ανάλογη είναι και η αντίδραση των προέδρων των Ενώσεων Τεχνικών Χειριστών και Φροντιστών, οι οποίοι προειδοποιούν με κινητοποιήσεις.

Ο υπουργός Μεταφορών μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό δήλωσε ότι η κυβέρνηση επεξεργάζεται λύση, με την ίδρυση μιας νέας εταιρείας, η οποία θα λειτουργεί με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια και ιδιώτη μάνατζερ.


http://www.greekmoney.gr/index.php?cate ... ew&id=1146
 
αναρωτιέμαι γιατί ...26 Οκτωβρίου. Άν η προτεινόμενη λύση είναι η δέουσα (έχω διατυπώσει πολλές φορές ότι η ...επιμονή του κράτους να είναι συμμέτοχος δυσκολεύει, παρά βοηθά τον όποιο επιχειρηματία να επενδύσει κεφάλαια σε ένα τέτοιο επιχείρημα), τότε γιατί να μην εφαρμοστεί άμεσα;;;

Για να περάσει το καλοκαίρι;

Μα δεν θα είναι ένα όμορφο καλοκαίρι, έτσι κι αλλιώς. Και μετά έρχονται οι ...δημοτικές εκλογές. Να μια άλλη ...ωραία ευκαιρία να αναβληθεί η έναρξη. Και μετά μπήκαμε χειμώνα, οπότε οι επενδυτές ...κρυώνουν (τουλάχιστο έτσι έχουμε ακούσει). Κατά τη γνώμη μου ποτέ δεν θα υπάρξει αυτή η χρυσή τομή, η ιδανική χρονική στιγμή.
 
'Σύντομα πάντως θα φανεί αν η Pantheon επί χάρτου συνιστά επενδυτική πρόκληση, είτε για Eλληνες εφοπλιστές, είτε για ξένα equity funds είτε για κοινοπραξίες επιχειρηματιών που τώρα μπορούν να κοιτάξουν έξω από τους κύκλους της O.A., τα asset που διατηρούν αλλά και τα δυσβάσταχτα χρέη και πρόστιμα.

Σύντομα;;; Τόσο καιρό δεν έχει φανεί κανείς που να θέλει να επενδύσει. Το ΄Πάνθεον σχέδιο' είναι γνωστό εδώ και καιρό, οι κ.κ. Λιάπης και Δούκας προσπαθούν να 'πουλήσουν' το εμπόρευμα, σε απλά Ελληνικά να βρούν γαμπρό για τη 'νύφη', αλλά απ' ότι γνωρίζουμε τέτοιος γαμπρός δεν βρέθηκε. Αυτός είναι άλλωστε ο κύριος λόγος που ...ξαφνικά ανακαλύψαμε ότι ο κ. Δούκας γύρισε με 'άδεια χέρια' από τη συνάντησή του με τον αρμόδιο επίτροπο.

Και εδώ ακριβώς είναι η ουσία του προβλήματος. Όσο προσποιούμαστε ότι την παραγνωρίζουμε, τόσο θα 'στεναχωριόμαστε' από τις ...εξελίξεις. Επενδυτές δεν εμφανίζονται. Εσείς, αν είσασταν υποψήφιος, θα θέλατε τέτοια 'νύφη';; Λέτε να βρεθούν τώρα που ...κοντά στ' άλλα οι κ.κ. της ΟΑ δεν το θέλουν κάν το σχέδιο;;;
 
νέα εταιρία, που θα έχει καθαρά πτητικό έργο βασισμένη σε ιδιωτικά κεφάλαια, θα αρχίσει τη δραστηριότητά της με 33 μισθωμένα αεροσκάφη

auto me paraskeneui kapos: diladi ti tha ginoun ta idioktita aeroplana tis Olympiakis ?? Tha mistothoun stin kanouria eteria ??
 
pantos apo oti archizei kai ksekatharizei to topio vgenoun ta eksis.

pantheon tha legete to olo schima alla kai i onomasia tis eterias pou tha analavei otidipote drastiriotita echei i OA auti ti stigmi.

to logo opos kai tin onomasia kai otidipote allo trademark vriskontai se skepseis -kai siskepsis- gia na vroun tropo na ta perasoun AUTOUSIA kai auta stin pantheon etsi oste na chrisimopiithoun gia ton ptitiko komati tis (auto to teleuteo apo empiri pigi...katalavenei o makedonas).

vevea edo einai kai ta diskola....giati o LH kai i BA mas echoun strimoksei ston ticho... kai den theloun na tous afisoume na mas "ga****" theloun na skipsoume kiolas....! ola auta me tin voithia fisika tis EE.

edo thelo na do poso magkes eimaste kai ti telika tha kanoume...
 
oaicarus":367w8yxl said:
http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_103039100063_19/03/2006_177776

Και το επιχειρησιακό σχέδιο της Pantheon Airways επιτέλους στη δημοσιότητα!

Mέχρι το 2010 όμως θα προστεθούν νέοι προορισμοί, όπως το Πεκίνο και το Δελχί, η Tύνιδα και η Tρίπολη, το Mάντσεστερ, το Σικάγο, το Mιλάνο (και στα δύο αεροδρόμια) και η Zυρίχη.

Πειράζει που για ΜΑΝ και ΜΙL(και στα δύο αεροδρόμια) πετάει ήδη :?:
Πειράζει που τη ZRH την είχε κόψει εδώ και καιρό για λόγους κόστους και πληροτήτων:?:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top