Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ασπίδα προστασίας από τους πιστωτές της-Νέα οκτάμηνη παράταση για την Ολυμπιακή

Είναι ή δεν είναι αυτό στρέβλωση υγειούς ανταγωνισμού? Κλείστε την να τελειώνουμε.

Source: Naftemporiki.gr
 
Απέναντι στην κριτική του πρώην υπουργού Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, Χρίστου Βερελή, ο οποίος κατηγόρησε την κυβέρνηση πως παρουσίασε τις Ολυμπιακές Αερογραμμές στην Κομισιόν ως διάδοχο σχήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, με αποτέλεσμα να αναλάβουν και τα χρέη του παρελθόντος, ο κ.

Λιάπης παρατήρησε: «Βρισκόμαστε στην κορύφωση της διαδικασίας επίλυσης του προβλήματος, υπάρχουν θετικές ενδείξεις ως προς το αποτέλεσμα και επ' ουδενί θέλουμε να διαταράξουμε το θετικό κλίμα που υπάρχει εκ μέρους των εργαζομένων και των ενδεχόμενων επενδυτών».
link

http://stocks.pathfinder.gr/index.php?p ... cle=163563
 
ή ο κ. Λιάπης γνωρίζει πράγματα που δεν γνωρίζουμε ή μας δουλεύει. Αν έχει βρεί επενδυτές θα πρέπει να είναι εξαιρετικά ...εχέμυθοι.

Εύχομαι ειλικρινά να συμβαίνει το πρώτο.
 
Στην τελική ευθεία
Εντός του Μαρτίου ζητά η Κομισιόν να είναι έτοιμο το σχέδιο για την Ολυμπιακή

Στενεύουν τα περιθώρια για την ΟΑ

Η κυβέρνηση πρέπει να παρουσιάσει εντός του Μαρτίου το σχέδιο για την επαναλειτουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών, αλλιώς θα παραπεμφθεί σε δίκη για εκατοντάδες εκατ. ευρώ «παράνομης» κρατικής βοήθειας.

Ο επίτροπος της ΕΕ για τις Μεταφορές Ζακ Μπαρό είπε στους δημοσιογράφους, σε συνάντηση των Ευρωπαίων υπουργών Μεταφορών στην Αυστρία, ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει προθεσμία μέχρι το τέλος Μαρτίου να παρουσιάσει το σχέδιό της για την Ολυμπιακή, διαφορετικά θα πρέπει να παραπεμφθεί πάλι σε δίκη για να εξασφαλίσει ότι θα ανακτήσει την «παράνομη» κρατική βοήθεια.

Όπως επισημαίνει το Reuters, η Κομισιόν αναμένει η διάδοχη εταιρεία της Ολυμπιακής να είναι μικρότερη, να ελέγχεται από ιδιώτες επενδυτές και να μην εμπλέκεται με κρατική βοήθεια.

Η κυβέρνηση έχει πει ότι θα επαναλειτουργήσει την Ολυμπιακή μέχρι τον Οκτώβριο.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
 
Προθεσμία 11 ημερών
Με παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για το θέμα της Ολυμπιακής κινδυνεύει η Ελλάδα


Αμεσο κίνδυνο παραπομπής στο Eυρωπαϊκό Δικαστήριο για το θέμα της Oλυμπιακής αντιμετωπίζει η Eλλάδα, καθώς ο αρμόδιος για τις Μεταφορές επίτροπος Zακ Mπαρό έχει συντάξει έγγραφο, με το οποίο προτείνει την παραπομπή της χώρας μας αν δεν παρουσιάσει στην ΕΕ το επιχειρησιακό σχέδιο και το επενδυτικό σχήμα της νέας εταιρείας ενός 11 ημερών.

Tο έγγραφο του κ. Mπαρό, το οποίο παρουσιάζει το «Eθνος», προωθείται ήδη προς έγκριση από τους διευθυντές των γραφείων των επιτρόπων και δεν δίνει άλλα χρονικά περιθώρια, αφού η πρόταση παραπομπής αναμένεται να κατατεθεί από τον ίδιο στη συνεδρίαση της Eπιτροπής Mεταφορών στις 22 Mαρτίου και να βασίζεται σε παλαιότερη απόφαση της EE.

H οριστική απόφαση για την παραπομπή ή όχι της Eλλάδας θα ληφθεί στις 29 Mαρτίου στη Σύνοδο του Kολεγίου των Eπιτρόπων, ενώ θα έχει προηγηθεί στις 27 του μήνα και συμβούλιο των υπουργών Mεταφορών.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Επιτροπή, η Eλλάδα κινδυνεύει άμεσα με μια νέα καταδίκη τύπου Kουρουπητού, καθώς μεταξύ άλλων προτείνεται το ελληνικό Δημόσιο να καταβάλλει ημερήσιο πρόστιμο, το οποίο θα εκταμιεύεται από τα κονδύλια του Δ KΠΣ.

Oι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η Eλλάδα παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις της EΕ, δεν έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα ούτε το επιχειρησιακό σχέδιο αλλά ούτε και το επενδυτικό σχήμα της νέας εταιρείας, ενώ παράλληλα δεν έχει προχωρήσει σε κινήσεις κάλυψης του προστίμου των περίπου 540 εκατομμυρίων ευρώ.

O κ. Mπαρό είχε δώσει το μήνυμα στην ελληνική πλευρά, με το τελεσίγραφο που είχε στείλει περίπου δέκα ημέρες νωρίτερα, επισημαίνοντας ότι έως το τέλος Mαρτίου το αργότερο η Eλλάδα θα έπρεπε να ενημερώσει για το επιχειρησιακό σχέδιο της νέας εταιρείας, αλλά και να παραδώσει συγκεκριμένες προτάσεις για τη συμμετοχή ιδιωτών στο σχήμα, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα.

Yπενθυμίζεται ότι προϋποθέσεις αποδοχής της νέας εταιρείας από την EE αποτελούν η διάλυση της Oλυμπιακής Aεροπορίας - Yπηρεσίες και των Oλυμπιακών Aερογραμμών και η εκποίηση όλων των περιουσιακών τους στοιχείων για την εξόφληση των χρεών.

Ως προς τον νέο αερομεταφορέα, η Eυρώπη απαιτεί η υπό σύσταση εταιρεία να έχει μικρότερο σχήμα και μεικτά κεφάλαια, η πλειονότητα των οποίων να έχει επενδυθεί από ιδιώτες.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
 
Μα καλά πόσο βλάκες είναι αυτοί οι Ευρωπαίοι τέλος πάντων...

Ολόκληρο ΔΣ έχουμε, όνομα, μάλλον έχουμε, έ, τι άλλον θέλουν τέλος πάντων... :wink: Λες να μην πείθονται από τις δηλώσεις των κ.κ. Λιάπη και Δούκα;;; Αφού ...ερευνώνται οι επενδυτές, αφήστε μας ήσυχους. Σε 10 χρόνια θα τους βρούμε....
 
Livery όμως δέν έχουμε...

Αμα βρούμε κι'αυτό,θά μάς αφήσουν ήσυχους.

Οσο γιά τους επενδυτές,υποψιάζομαι οτι πιό γρήγορα θα βρεθή το φάρμακο γιά την γρίππη τών πτηνών......

Θράσος όμως που τό'χουνε κι'αυτοί οι Ευρωπαίοι να θέλουν την νέα εταιρεία να μήν εμπλέκεται μέ κρατική βοήθεια...... :D
 
Από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (19/03)

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=32237800

διαβάζω :

'Μέχρι στιγμής η δημιουργία της νέας Ο.Α «κολλάει» στο ότι κανένας από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές δεν δέχεται να δεσμευθεί αν προηγουμένως η κυβέρνηση δεν εξασφαλίσει το «πράσινο φως» από την Κομισιόν... κλπ '

Καλά μας δουλεύουνε: Ποιός θα διακινδυνεύσει να επενδύσει χρήματα σε 'κρατική ΟΑ', όπως και να την πούνε; Υπάρχει κανείς τέτοιος 'ενδιαφερόμενος επενδυτής' και μας τον κρύβουνε;;;

Στη συνέχεια, διαβάζω:

'Η κυβέρνηση, πάντως, έχει δημιουργήσει ήδη νέα αεροπορική εταιρεία με την επωνυμία «Pantheon Airways», η οποία στη συνέχεια θα επιδιώξει να αγοράσει το σήμα της Ο.Α με τους έξι κύκλους και το όνομα «Olympic».
Σύμφωνα με το καταστατικό της «Pantheon Airways», το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ (καταβλήθηκαν εξ ολοκλήρου από το ελληνικό Δημόσιο).'


Και ρωτάω, πολύ απλά: αντί να φορτώνει τους φορολογούμενους με εκατομμύρια Ευρώ, δεν κόβει τους φόρους από τα τέλη προσγειώσεως στα αεροδρόμια της χώρας μας, δεν δίνει αυτά τα χρήματα σε επιδοτήσεις νησιωτικών προορισμών -χωρίς να αποκλείεται κανείς-, δεν κάνει κάτι αναπτυξιακό τέλος πάντων;;; Θα έλυνε το πρόβλημα την άλλη μέρα. Αλλά, που πολιτικό θάρρος. Θέλουμε να έχουμε, βλέπεις 'κρατική ΟΑ'!!!! Πάνθεον τρομάρα τους!!!
 
george_a":1gs620en said:
Από την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (19/03)

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=32237800

διαβάζω :

'Μέχρι στιγμής η δημιουργία της νέας Ο.Α «κολλάει» στο ότι κανένας από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές δεν δέχεται να δεσμευθεί αν προηγουμένως η κυβέρνηση δεν εξασφαλίσει το «πράσινο φως» από την Κομισιόν... κλπ '

Καλά μας δουλεύουνε: Ποιός θα διακινδυνεύσει να επενδύσει χρήματα σε 'κρατική ΟΑ', όπως και να την πούνε; Υπάρχει κανείς τέτοιος 'ενδιαφερόμενος επενδυτής' και μας τον κρύβουνε;;;

Στη συνέχεια, διαβάζω:

'Η κυβέρνηση, πάντως, έχει δημιουργήσει ήδη νέα αεροπορική εταιρεία με την επωνυμία «Pantheon Airways», η οποία στη συνέχεια θα επιδιώξει να αγοράσει το σήμα της Ο.Α με τους έξι κύκλους και το όνομα «Olympic».
Σύμφωνα με το καταστατικό της «Pantheon Airways», το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ (καταβλήθηκαν εξ ολοκλήρου από το ελληνικό Δημόσιο).'


Και ρωτάω, πολύ απλά: αντί να φορτώνει τους φορολογούμενους με εκατομμύρια Ευρώ, δεν κόβει τους φόρους από τα τέλη προσγειώσεως στα αεροδρόμια της χώρας μας, δεν δίνει αυτά τα χρήματα σε επιδοτήσεις νησιωτικών προορισμών -χωρίς να αποκλείεται κανείς-, δεν κάνει κάτι αναπτυξιακό τέλος πάντων;;; Θα έλυνε το πρόβλημα την άλλη μέρα. Αλλά, που πολιτικό θάρρος. Θέλουμε να έχουμε, βλέπεις 'κρατική ΟΑ'!!!! Πάνθεον τρομάρα τους!!!


Ναι, και ύστερα θα έρθει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και θα πει πως, η διαδικασία αγοράς του σήματος "Olympic" και των έξι κύκλων δεν ήταν σύννομη με την κοινοτική νομοθεσία, και θα ρίξει και άλλο πρόστιμο, έτσι, σε δουλειά να βρισκόμαστε. Αν είναι δυνατόν! Και ύστερα σου λένε πως έρχονται η LH (αφού έδεσε τον γάιδαρό της στην Ελλάδα με την Α3) και BA και ζητούν την άμεση καταβολή του προστίμου από Ο.Α. Αντί να ακολουθηθεί επιθετική πολιτική από την Ολυμπιακή, έχουν διευθυντές οικονομολόγους και το ρίχνουν στο φιλότιμο. Άντε μήπως και μας λυπηθεί ο λαός και μας προτιμήσει.
 
Η ουσία του προβλήματος, είναι πολύ απλή: Η ΟΑ, σε κάθε μορφή ύπαρξής της εισέπραττε παράνομες επιδοτήσεις, είτε παρακρατώντας ΙΚΑ, Σπατόσημο κλπ είτε με άλλες μορφές. Με άλλα λόγια, έκλεβε τον ιδιοκτήτη και πελάτη της, τον Ελληνικό Λαό. Αυτό είναι το 'επίσημο' κατηγορητήριο εναντίον της ΟΑ.

Αλλά εγώ έχω ένα πολύ πιο ουσιαστικό: ακόμα κι αν η 'κλοπή' αυτή επιτρεπόταν, το ότι με τη χρόνια συμπεριφορά υπαλλήλων, διοικήσεων, οργανώσεων κλπ κατάφεραν να
1) βάλουν βρόχο ασφυξίας στην ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς της Ελλάδας
2) κάνουν την Ελλάδα συνώνυμο της καθυστέρησης, αναβολής, εξαπάτησης, ακυρώσεων κλπ (να αναφέρω μόνο την καταδίκη της ΟΑ για θάνατο επιβάτη επειδή το πλήρωμα δεν είχε τη στοιχειώδη ευθιξία να σταματήσει το κάπνισμα δίπλα σε ασθματικό επιβάτη;;)
3) στήσουν ένα μαγαζάκι κομματικής υποτέλειας, όπου χρόνια τώρα, όποιος έχει το κατάλληλο 'δόντι' μπαίνει στην ΟΑ...

Γι' αυτό και μόνο πρέπει να ΚΛΕΙΣΕΙ η ΟΑ ΣΗΜΕΡΑ. Όλες οι άλλες Πάνθεϊκές αναζητήσεις να σταματήσουν, να ανοίξει η αγορά σε νέες εταιρείες και let the fittest survive!!!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top