Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
alex2":3639krm9 said:
diladi ti tha ginoun ta idioktita aeroplana tis Olympiakis ?? Tha mistothoun stin kanouria eteria ??

Τα 4 Α340 είναι στην πραγματικότητα ιδιοκτησία του Δημοσίου. Είναι ιδιοκτησία, γιατί το Δημόσιο (e.g. o μπάρπα-Μήτσος που περιμένει το ΕΚΑΣ) έχει αναλάβει τις εγγυήσεις αποπληρωμής του δανείου αγοράς τους. Και απ' ότι ξέρω λεφτά στην ΟΑ δεν περισσεύουν, άρα το δάνειο φεύγει από την τσέπη του μπάρμπα-Μήτσου.

Τα 7 αρχικά 734 είναι ήδη 14-15 χρονών. Λιγουλάκι γερασμένα για να πιάσουν καλή τιμή στην αγορά. Πρίν από μερικά χρόνια η ΟΑ δοκίμασε sale-and-lease back, αλλά κανείς δεν 'τσίμπισε' το κελεπούρι.

Τα ...Concorde, ...sorry τα ATR εννοούσα δεν είναι και τα καλύτερα κελεπούρια που κυκλοφορούν στην αγορά (και δεν είναι όλα ιδιόκτητα). Περάσανε τη 15ετία κιόλας.

Όλα τα άλλα είναι απλώς νοικιασμένα...

jerry":3639krm9 said:
Πειράζει που για ΜΑΝ και ΜΙL(και στα δύο αεροδρόμια) πετάει ήδη :?:
Πειράζει που τη ZRH την είχε κόψει εδώ και καιρό για λόγους κόστους και πληροτήτων:?:

Σε ασκήσεις επί χάρτου, όπου ο καθένας χωρίς ρίσκο γράφει το μακρύ του και το κοντό του, μπορεί να μας πούνε ότι θα αρχίσει να πετάει και στη ...SKG. Οι συντάκτες του σχεδίου έπρεπε να γεμίσουν κάποιες σελίδες. Λεφτά δεν βάλανε, το αντίθετο μάλιστα πήρανε για να το γράψουνε. Έ, ας γράψουμε και καμμία ....

Από επιχειρηματίες του καναπέ, άλλο τίποτε...
 
Πάντως όλη αυτή η διαδικασία να σβηστεί πλήρως η παλιά Ολυμπιακή, με αλλαγή ονόματος, logo κτλ... δεν είναι και η πιο οικονομική (και γρήγορη) λύση...! Χρειάζεται αρκετός χρόνος αλλά και χρήματα, για βάψιμο των αεροσκαφών, για αλλαγή των λογότυπων στον εξοπλισμό της εταιρείας, γραφεία κτλ... :roll: :roll:

jerry":2v2cjmei said:
Mέχρι το 2010 όμως θα προστεθούν νέοι προορισμοί, όπως το Πεκίνο και το Δελχί, η Tύνιδα και η Tρίπολη, το Mάντσεστερ, το Σικάγο, το Mιλάνο (και στα δύο αεροδρόμια) και η Zυρίχη.

Πειράζει που για ΜΑΝ και ΜΙL(και στα δύο αεροδρόμια) πετάει ήδη :?:
Πειράζει που τη ZRH την είχε κόψει εδώ και καιρό για λόγους κόστους και πληροτήτων:?:

Επίσης και Σικάγο, Τρίπολη ήταν κάποτε προορισμοί της Ολυμπιακής... :roll:
 
Διαβάζω λοιπόν από το νέο επιχειρησιακό σχέδιο τού "Πάνθεον" (έτσι λεγόταν και ένα γυναικείο περιοδικό που κυκλοφορούσε εν Ελλάδι πρό πολλών ετών...):

H νέα εταιρεία θα απασχολεί το 2007, 2.162 εργαζόμενους οι οποίοι θα προσληφθούν από την αγορά με ατομικές συμβάσεις και δεν θα μεταφερθούν σε αυτήν από τον όμιλο της O.A. που σήμερα απαριθμεί προσωπικό 6.200 ατόμων (μόνιμο και εποχικό).

καί παρακάτωθι:

.Tο προσωπικό της Pantheon θα προσληφθεί από την αγορά, σύμφωνα με τα κριτήρια και τις ανάγκες της νέας εταιρείας και αρχικά -το 2007- θα αριθμεί 2.162 άτομα εκ των οποίων 390 πιλότοι, 638 συνοδοί-φροντιστές και 1.135 υπάλληλοι διαφόρων ειδικοτήτων

και ερωτώ:

Καλά γιά τίς άλλες ειδικότητες,αλλά οι πιλότοι και συνοδοί-φροντιστές τής ΟΑ δέν θα μεταφερθούν στην νέα εταιρεία,αλλά θά προσληφθούν άλλοι,"από την αγορά";Εχει δεί κανείς πουθενά οτι στην Ελλάδα υπάρχουν 390 πιλότοι (μέ τύπους όπως το B737 ή τά Airbus,π.χ.) άνεργοι;Καί μάλιστα μέ τίς ώρες πτήσης που έχουν οι περισσότεροι που είναι τώρα στην ΟΑ;Η μήπως υπάρχει ανεργία στον κλάδο τών flight attendants καί δέν το ξέρουμε;
Επίσης δέν μάς λένε οι "Πανθεϊστές" ποιός θά κάνη την συντήρηση τών αεροπλάνων.Θά προσληφθούν και μηχανικοί "από την αγορά" (βρωμάει ο τόπος από μηχανικούς αεροσκαφών στην Ελλάδα.. :D );Θά ανατεθή το έργο σέ κάποια άλλη εταιρεία;

(Εννοείται τώρα οτι κουβέντα κάνουμε,τό "Πάνθεον" δέν πρόκειται νά γίνη ποτέ,διότι σκοντάφει στο γνωστό πρόβλημα τών επενδυτών....)
 
Σύμφωνα με δημοσίευμα στο in.gr και άρθρο στα ΝΕΑ, "κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών από την πλευρά τους ξεκαθαρίζουν ότι το όνομα Pantheon Airways αφορά την ενδιάμεση εταιρεία, η οποία θα λειτουργήσει με μοναδικό στόχο την εξεύρεση των επενδυτών που θα μετάσχουν στον νέο αερομεταφορέα, αναλαμβάνοντας και το μάνατζμεντ. Το εμπορικό όνομα του καινούργιου αερομεταφορέα, πρόσθεταν, θα είναι κάτι παραπλήσιο με το σημερινό (πιθανότατα Olympic Air)."
 
H 'Πάνθεον' θεωρητικά λειτουργεί! Μάλιστα κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, σε περίπτωση που μας διέφυγε. Δ.Σ. υπάρχει, ο μπάρμπα Μήτσος έβαλε από το υστέρημά του 60 εκ. €, σήμα θα βρούμε, έ... τώρα αν μας ...διέφυγαν μερικοί ψιλοεπενδυτές, αυτό είναι minor issue.

Επί μήνες ακούμε για επενδυτές, αλλά επενδυτές δεν βλέπουμε. Άντε να δούμε...
 
SK":d940dwt8 said:
Σύμφωνα με δημοσίευμα στο in.gr και άρθρο στα ΝΕΑ, "κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών από την πλευρά τους ξεκαθαρίζουν ότι το όνομα Pantheon Airways αφορά την ενδιάμεση εταιρεία, η οποία θα λειτουργήσει με μοναδικό στόχο την εξεύρεση των επενδυτών που θα μετάσχουν στον νέο αερομεταφορέα, αναλαμβάνοντας και το μάνατζμεντ. Το εμπορικό όνομα του καινούργιου αερομεταφορέα, πρόσθεταν, θα είναι κάτι παραπλήσιο με το σημερινό (πιθανότατα Olympic Air)."

Ελπίζω να είναι έτσι γιατί το νέο όνομα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου!!
 
SK":vzys3ahn said:

Μεσα απο το κειμενο:

Ο κ. Αλαβάνος αναφερόμενος στα κυβερνητικά σχέδια για τη νέα Ολυμπιακή τόνισε πως «θα δώσουμε μάχη για την περιφερειακή ανάπτυξη, για την ασφάλεια των πτήσεων, προκειμένου η χώρα μας να έχει εθνικό αερομεταφορέα, την Ολυμπιακή, όπως όλες σχεδόν οι ευρωπαϊκές χώρες και να μην καταλήξουν οι έλληνες πολίτες στα χέρια ανασφαλών εταιρειών χαμηλού κόστους.»


Εαν ο κυριος Αλαβανος γνωριζει ποιες "ευρωπαικες χωρες" εχουνε εθνικό αερομεταφορέα (να υποθεσουμε δλδ οτι πολυ λιγες δεν εχουνε, με βαση τα λεγομενα) καλα θα εκανε να αναφερει ποιες ειναι αυτες...

Ετσι για παραδειγμα..


Οταν για 25 χρονια μια εταιρεια διεθνους εμβελειας (και δεν μιλαω για την εμβελεια των αεροσκαφων της!!!) κακοποιηται απο την εκαστοτε κυβερνηση για πολιτικους σκοπους, και καποια φορα βρισκεται μια κυβερνηση που ειναι αποφασισμενη να βαλει ενα τελος (για πολλους και διαφορους λογους) και βγαινει ο καθενας "πολιτικος" και ασκει τετοιου ειδους κριτικη, στα ματια μου ειναι δημαγωγια! Και πιο μεγαλη δημαγωγια οταν προκειται για πολιτικο πρωην κυβερνουντος κομματος (που δεν ητανε ποτε ο εν λογω κυριος) που σιγουρα ειχε βολεψει καποτε καποια ατομα προσκειμενα! Καποιοι (που καποτε εφαγαν απο την ΟΑ μερικα εκατομμυρια) θα επρεπε να ντρεπονται και να μην πιανονται απο ονοματα αλλα απο πραξεις! Καλα η στραβα, εχουμε ενα σχεδιο, εχουμε ενα ονομα, εχουμε καποιο στοχο: Ειτε μας αρεσει ειτε οχι, ετσι ειναι! Εδω που φτασαμε να λεμε παλι καλα που υπαρχει αυτο το εναλλακτικο σχεδιο και η ΟΑ δεν γινεται Braniff, PanAm, AnsettAustralia κλπ!


dimitris82":vzys3ahn said:
Ελπίζω να είναι έτσι γιατί το νέο όνομα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου!!


To ονομα της νεας εταιρειας θα επρεπε να ειναι το τελευταιο που θα απασχολουσε εμας, πολιτικους, "ειδικους δημοσιογραφους" κλπ
 
και ...σε περίπτωση που δεν τα μάθατε οι εξελίξεις είναι επιβαρυντικές για την ...Κυβέρνηση. Λες και εμάς που θα είμαστε εδώ για τα επόμενα 50 χρόνια, (είμαι αισιόδοξος, τώρα είμαι 40...) μας νοιάζει η τύχη 50 ανθρώπων που είναι-δεν είναι στη θέση τους για τέσσερα το πολύ χρόνια... Who the f... cares for them. Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο :

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... ubid=34787

'Σε μπούμερανγκ για την κυβέρνηση και προσωπικά για τον πρωθυπουργό ...εξελίσσονται δύο από τις βασικότερες επιλογές στις οποίες επένδυσε προσωπικά ο κ. K. Kαραμανλής. H ιδιωτικοποίηση της Oλυμπιακής κλπ κλπ'

Ο λόγος, σύμφωνα με το συντάκτη, δεν είναι άλλος από το ότι δεν έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει. Δηλαδή, σύμφωνα με τη 'λογική' του συντάκτη, η ιδιωτικοποίηση έπρεπε να είχε γίνει.

Λίγο παρακάτω όμως διατρανώνει ότι '...οι εργαζόμενοι στον Oμιλο ετοιμάζονται για μετωπική σύγκρουση μαζί της... κλπ κλπ'
Αναρωτιέμαι: προς ποιά κατεύθυνση; του να κάνει το σωστό ή να μην το κάνει;;;

Μήπως είναι κακό να σκέπτεσαι απλά...
 
makedonas":1tloj72u said:
Ο κ. Αλαβάνος αναφερόμενος στα κυβερνητικά σχέδια για τη νέα Ολυμπιακή τόνισε πως «θα δώσουμε μάχη για την περιφερειακή ανάπτυξη, για την ασφάλεια των πτήσεων, προκειμένου η χώρα μας να έχει εθνικό αερομεταφορέα, την Ολυμπιακή, όπως όλες σχεδόν οι ευρωπαϊκές χώρες και να μην καταλήξουν οι έλληνες πολίτες στα χέρια ανασφαλών εταιρειών χαμηλού κόστους.»

Aυτή η κινδυνολογία κάποτε πρέπει να πάρει ένα τέλος. Η ασφάλεια των πτήσεων δεν είναι -κάθε άλλο- χαρακτηριστικό κρατικών αεροπορικών εταιρειών. Πιάνονται οι διάφοροι δημαγωγοί και παραπλανητές από το ατύχημα της Ήλιος και μας το κοπανάνε καθημερινά. Λες και ...χάρηκαν για ότι έγινε στις 14 Αυγούστου. Η ασφάλεια των πτήσεων είναι εκ των ουκ άνευ, και όχι ...πλεονέκτημα, για το οποίο πρέπει να είμαστε περιχαρείς.

Και για να βάλουμε τα πράγματα σε μια ρεαλιστική κλίμακα. Ναι, είχε και η ΟΑ ατυχήματα, θανατηφόρα. Ξεχνάμε τα YS-11, χάσανε τρία, με πολλά θύματα. Το SH-330 στη Σάμο; Και είχε και δυό-τρία near-misses, με 727, χωρίς θύματα. Αυτά καταγράφονται ως 'συμβάντα' -απλώς σπάσανε τα φτερά. Ασφαλώς το να συμβεί αυτό είναι μέσα στα 'λογικά' πλαίσια, απευκταίο μέν, αλλά συμβαίνει. Δεν το κάνουμε πολιτική μπαντιέρα όμως. Φαντάζεστε να το ...αντιστρέψουμε: να αρχίσουμε να ...καμαρώνουμε που η Αegean δεν έχει ούτε ένα ατύχημα, ούτε ένα συμβάν, ενώ η ΟΑ έχει στείλει ανθρώπους στον άλλο κόσμο; Πώς θα του φαινόταν του κ. Αλαβάνου και όλων των φερεφόνων της κινδυνολογίας αυτής;;;

Να πάμε λίγο πιο μακρυά;;; Από τις πιό 'επικύνδυνες' αεροπορικές εταιρείες ήταν η Aeroflot, επί του προηγούμενου 'καθεστώτος' ιδιαίτερα, αλλά όχι ακριβώς και με stellar performance επί του νέου 'καθεστώτος'. Είναι 100% 'εθνικός αερομεταφορέας'.

Ας ανατρέξουμε και στα πραγματικά δεδομένα, στην Αμερική ιδιαίτερα, μετά την εφαρμογή του deregulation (πω-πω, είπα μια λέξη taboo!). Λοιπόν, από την εφαρμογή της πολιτικής αυτής και μετά:
-Αυξήθηκε δραματικά η επιβατική κίνηση
-Μειώθηκαν -σε πραγματικές τιμές- δραστικά οι τιμές των αεροπορικών εισητηρίων
-Μειώθηκε δραστικά και συστηματικά ο δείκτης ατυχημάτων, μετρώμενος σε ανθρώπινες απώλειες ανά πτητικό έργο
-Αυξήθηκε ουσιαστικά η απασχόληση στον αεροπορικό τομέα.

Λοιπόν; Τα συμπεράσματα είναι φανερά. Κάτι τέτοιο εμφανίζεται, σιγά σιγά και στην Ευρώπη. Νεες εταιρείες εμφανίζονται (τι στο καλό, αυτή η Επιτροπή δεν είναι που θέλει ...δυο-τρείς mega carriers? Τι κάνει, δεν της βγαίνει το ...σχέδιο), οι τιμές πέφτουν, ο ανταγωνισμός αυξάνει.

Χρειάζεται να απαλλαγούμε από την εσωστρέφεια και τα συμπλέγματα κατωτερότητας, και να προχωρήσουμε χωρίς φοβίες και προκαταλήψεις, και κυρίως, χωρίς να είμαστε κολλημένοι στο παρελθόν. Δεν απαξιώνει κανείς κανένα όταν προσπαθεί να αναγνωρίσει τα προβλήματα και να τα λύσει. Απαξίωση είναι η άρνηση της πραγματικότητας, και η εναντίωση σε οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης.

Τέλος, θα πώ κάτι σκληρό. Αυτή η ξενοφοβία και κινδυνολογία είναι υποκρισία, συνειδητή μάλιστα. Γνωρίζουν (οι κ.κ. Αλαβάνοι, Συνδικαλιστές, κλπ κλπ) την αλήθεια. Δεν είναι βλάκες. Γνωρίζουν ότι η διαιώνιση της κατάστασης, όπως έχει σήμερα, και την οποία ευαγγελίζονται μπλοκάρει την ανάπτυξη, βάζει βρόχο στον ανταγωνισμό, καθηλώνει την οικονομία. Αλλά γνωρίζουν ότι με τη θεραπεία που -ίσως, πιθανόν, αν- έρθει χάνουν κάτι βασικό: την δυνατότητα πολιτικής επέμβασης. Όσο πιο κρατική είναι η οικονομία τόσο πιο πολύ περνάει το 'δικό τους'. Ο νοών, νοείτο.
 
Να και ένα σχετικό άρθρο του Flight International. Παραθέτει μελέτη που αναφέρει ότι οι εταιρείες χαμηλού κόστους στην Αμερική "έχουν επιδείξει καλύτερη ασφάλεια από τις άλλες ("στάνταρ" και περιφερειακές) αεροπορικές εταιρείες". Τα στοιχεία αυτά μάλιστα δεν είναι τυχαίο γεγονός, αλλά "αποτέλεσμα καλύτερων στρατηγικών επιλογών και οργανωτικής κουλτούρας/νοοτροπίας". Η μελέτη παρουσιάστηκε πρόσφατα σε σχετικό σεμινάριο στην Αθήνα.

makedonas":kf5rdhxr said:
Μεσα απο το κειμενο:

Ο κ. Αλαβάνος ... «και να μην καταλήξουν οι έλληνες πολίτες στα χέρια ανασφαλών εταιρειών χαμηλού κόστους.»
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top