george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
1- δεν ισχύει το ότι 'ξαφνικά μετά από 30 χρόνια θυμηθήκαμε να διαμαρτυρηθούμε για το χάλι της Ολυμπιακής.'.
Η ιστορία αυτή κινδυνεύει να ξεπεράσει σε χρονική διάρκεια την περιπλάνηση του Οδυσσέα.
2- δεν θα 'μείνουμε χωρίς αεροπορική εταιρεία καλοκαιριάτικα' γιατί (α) δεν ζούμε σε γυάλινη μπάλλα όπου δεν υπάρχουν άλλες αεροπορικές εταιρείες και κυρίως,
(β) όπου υπάρχει ζήτηση (και υπάρχει, τόσο για το εσωτερικό όσο και για το εξωτερικό) θα καλυθφεί. Ο νόμος της αγοράς δουλεύει. Όπου το ζητάει ο κόσμος και θέλει να πετάξει, αργά ή γρήγορα θα υπάρξει και δρομολόγιο. Όσο για τα άγονα νησιά όχι μόνο είναι νόμιμο, αλλά και υπάρχει η λογική της επιδότησης του δρομολογίου και όχι αεροπορικής εταιρείας.
3- δεν θα 'απολύσουμε και 7000 ανθρώπους'. Αυτοί που φοβούνται ότι θα χάσουν τη 'δουλειά' τους είναι αυτοί που το μόνο τους προσόν είναι και θα είναι η κομματική τους προσκόλληση. Τέτοιους δεν τους θέλω. Αυτοί που ξέρουν ότι έχουν αντικείμενο και ικανότητες θα δουλέψουν αμέσως γιατί
4- Αργά ή γρήγορα, και είμαι σίγουρος ότι γρήγορα, θα καλυφθεί το 'κενό' των ΟΑ με ανεξάρτητες εταιρείες. Αυτές δεν θα πάνε στο Τσιμπουκτού να προσλάβουν κόσμο, είναι λογικό και προς συμφέρον τους να πάρουν αμέσως αυτούς που πραγματικά αξίζουν. Μπορεί να μήν είναι οι 7,000, αλλα οι 4 ή 5,000. Θα είναι αυτοί που 'δουλεύουν πραγματικά και δεν τους αξίζει να μείνουν άνεργοι'. Οι άλλοι έτσι κι αλλιώς είναι κομματικά βύσματα, άρα ας πάνε σπίτι τους.
5- Το να κλείσει η ΟΑ ενώ μένουν 'ανοιχτές' άλλες δραχμο- και €-βόρες ΔΕΚΟ είναι μια μεγάλη κουβέντα. Η θέση μου είναι ότι η ύπαρξη ενός κακού δεν δικαιολογεί και την διατήρηση του άλλου. Ο κανόνας για να προκόψουμε δεν είναι να διατηρούμε ό,τι στραβό υπάρχει επειδή υπάρχουν και άλλα. Είναι να κάνουμε το σωστό.
6- το ότι 'επειδή κάποιοι ξαφνικά αποφάσισαν πως η ΟΑ είναι εμπόδιο στην ανάπτυξη της οικονομίας.' δεν αποφασίστηκε έτσι ξαφνικά. Είναι συμπέρασμα 30 ετών. Όταν η ΟΑ με την κρατικίστικη, δημοσιουπαλληλική, κομματική νοοτροπία έχει αυτό το χάλι πράγματι είναι εμπόδιο στην ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας. Όταν για να πάω στη Μυτιλήνη θέλω € 160 [-και το δυοπώλιο είναι το ίδιο κακό με το μονωπόλιο, μόνο αν υπάρξει πραγματικός ανταγωνισμός θα έχουμε ανάπτυξη] τότε ναι, η ΟΑ είναι υπεύθυνη σε μεγάλο βαθμό για τον οικονομικό μαρασμό της νησιωτικής επαρχίας. Αν είχα δύο low-cost εταιρείες με το μισό εισητήριο θα πήγαινα τρείς φορές το χρόνο τουλάχιστο. Και αυτή η ύπαρξη ανταγωνισμού θα αναπτύξει σωστά την αεροπορική αγορά της χώρας μας.
Η ιστορία αυτή κινδυνεύει να ξεπεράσει σε χρονική διάρκεια την περιπλάνηση του Οδυσσέα.
2- δεν θα 'μείνουμε χωρίς αεροπορική εταιρεία καλοκαιριάτικα' γιατί (α) δεν ζούμε σε γυάλινη μπάλλα όπου δεν υπάρχουν άλλες αεροπορικές εταιρείες και κυρίως,
(β) όπου υπάρχει ζήτηση (και υπάρχει, τόσο για το εσωτερικό όσο και για το εξωτερικό) θα καλυθφεί. Ο νόμος της αγοράς δουλεύει. Όπου το ζητάει ο κόσμος και θέλει να πετάξει, αργά ή γρήγορα θα υπάρξει και δρομολόγιο. Όσο για τα άγονα νησιά όχι μόνο είναι νόμιμο, αλλά και υπάρχει η λογική της επιδότησης του δρομολογίου και όχι αεροπορικής εταιρείας.
3- δεν θα 'απολύσουμε και 7000 ανθρώπους'. Αυτοί που φοβούνται ότι θα χάσουν τη 'δουλειά' τους είναι αυτοί που το μόνο τους προσόν είναι και θα είναι η κομματική τους προσκόλληση. Τέτοιους δεν τους θέλω. Αυτοί που ξέρουν ότι έχουν αντικείμενο και ικανότητες θα δουλέψουν αμέσως γιατί
4- Αργά ή γρήγορα, και είμαι σίγουρος ότι γρήγορα, θα καλυφθεί το 'κενό' των ΟΑ με ανεξάρτητες εταιρείες. Αυτές δεν θα πάνε στο Τσιμπουκτού να προσλάβουν κόσμο, είναι λογικό και προς συμφέρον τους να πάρουν αμέσως αυτούς που πραγματικά αξίζουν. Μπορεί να μήν είναι οι 7,000, αλλα οι 4 ή 5,000. Θα είναι αυτοί που 'δουλεύουν πραγματικά και δεν τους αξίζει να μείνουν άνεργοι'. Οι άλλοι έτσι κι αλλιώς είναι κομματικά βύσματα, άρα ας πάνε σπίτι τους.
5- Το να κλείσει η ΟΑ ενώ μένουν 'ανοιχτές' άλλες δραχμο- και €-βόρες ΔΕΚΟ είναι μια μεγάλη κουβέντα. Η θέση μου είναι ότι η ύπαρξη ενός κακού δεν δικαιολογεί και την διατήρηση του άλλου. Ο κανόνας για να προκόψουμε δεν είναι να διατηρούμε ό,τι στραβό υπάρχει επειδή υπάρχουν και άλλα. Είναι να κάνουμε το σωστό.
6- το ότι 'επειδή κάποιοι ξαφνικά αποφάσισαν πως η ΟΑ είναι εμπόδιο στην ανάπτυξη της οικονομίας.' δεν αποφασίστηκε έτσι ξαφνικά. Είναι συμπέρασμα 30 ετών. Όταν η ΟΑ με την κρατικίστικη, δημοσιουπαλληλική, κομματική νοοτροπία έχει αυτό το χάλι πράγματι είναι εμπόδιο στην ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας. Όταν για να πάω στη Μυτιλήνη θέλω € 160 [-και το δυοπώλιο είναι το ίδιο κακό με το μονωπόλιο, μόνο αν υπάρξει πραγματικός ανταγωνισμός θα έχουμε ανάπτυξη] τότε ναι, η ΟΑ είναι υπεύθυνη σε μεγάλο βαθμό για τον οικονομικό μαρασμό της νησιωτικής επαρχίας. Αν είχα δύο low-cost εταιρείες με το μισό εισητήριο θα πήγαινα τρείς φορές το χρόνο τουλάχιστο. Και αυτή η ύπαρξη ανταγωνισμού θα αναπτύξει σωστά την αεροπορική αγορά της χώρας μας.