Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Όπως όμως δεν έκλεισαν πολλές ευρωπαικες εταιρείες, υπάρχει και η άλλη πλευρά με αυτές που έκλεισαν. Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος με τη δικό σου τρόπο σκέψης να πει "όπως έκλεισαν κάποιες ευρωπαικες εταιρείες, έτσι πρέπει να κλείσει και η ΟΑ". Δεν είναι λογική αυτή
Κι εγω σαν Ελληνας που θελω να βλεπω την ΟΑ να πετα λεω οτι δεν πρεπει να κλεισει.Με την προυποθεση ομως να ιδιωτικοποιηθει..και οχι να μεινει σε κρατικα χερια.

Μην επαναλαμβάνετε όλο τα ίδια και τα ίδια άσχετα πράγματα....
''Ασχετά'' ειναι μαλλον αυτα που επαναλαμβανεις εσυ..


την οποια αποφαση θα την παρουν οι κυβερνησεις....και ο νοων, νοητο!
Συμφωνω απολυτα με τον CONFIG.
 
oat_student":3a537cg1 said:
Όπως όμως δεν έκλεισαν πολλές ευρωπαικες εταιρείες, υπάρχει και η άλλη πλευρά με αυτές που έκλεισαν. Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος με τη δικό σου τρόπο σκέψης να πει "όπως έκλεισαν κάποιες ευρωπαικες εταιρείες, έτσι πρέπει να κλείσει και η ΟΑ". Δεν είναι λογική αυτή
Κι εγω σαν Ελληνας που θελω να βλεπω την ΟΑ να πετα λεω οτι δεν πρεπει να κλεισει.Με την προυποθεση ομως να ιδιωτικοποιηθει..και οχι να μεινει σε κρατικα χερια.
Σαφεστατα. ΠΡΕΠΕΙ να ιδιωτικοποιηθει. Και απ'οτι βλεπω δυστυχως, μαλλον δεν θα την πουλησουν. Και αυτο, λογω και της πιεσης που ασκειται απο εγχωριους ανταγωνιστες να μην πωληθει. Γιατι? Απλα, αν την ΟΑ την "αγορασει" σωστος επιχειρηματιας, τοτε ο εγχωριος ανταγωνισμος, μαλλον θα τα βρει σκουρα. Οπως και αν κλεισει, παλι οι εγχωριοι ανταγωνιστες θα τα βρουν σκουρα. Γιατι? Διοτι θα απελευθερωθει η αγορα, θα ενσκυψουν low costers, και τοτε, κλαψε με μανα κλαψε με....μιας και οι (ο) εγχωριοι ανταγωνιστες, καθε αλλο απο low cost εταιρια ειναι
 
Φιλε Γκονσο,

Μου απαντησες :
===============================================

6circles έγραψε:
Πως ειναι δυνατον το Δημοσιο ( ΟΑ ) να προσφευγει εναντιον του Δημοσιου ( Κρατος ) και να επιδικαζει αποζημιωση στον εαυτο του που ταυτοχρονα αποτελει και ...προστιμο για το ιδιο ;;
-------------------------------------------------------------------------------------
Γκονσο εγραψε:
Εϊμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνεις και ότι η ερώτηση είναι ρητορική. Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας που γνωρίζουμε, χαίρονται να καταδικάζεται το κράτος (από διεθνή ή ημεδαπή δικαστήρια) αρκεί να εξυπηρετείται το προσωρινό συμφέρον τους. Δεν θα πληρώσει ο κάθε Λιάπης την λυπητερή ! Το δημόσιο ταμείο θα την πληρώσει.

===============================================

Καταλαβες σωστα. Το ερωτημα μου ειναι ρητορικο, μονο που εχει 2 μερη και συ παραθεσες μονο το ενα...

Γιατι το δευτερο "ρητορικο" μου ερωτημα εχει να κανει με την εμμονη της Ευρωπαικης Επιτροπης να ζηταει το Ελληνικο Δημοσιο να αποζημιωσει τον εαυτο του, επιβαλλωντας προστιμο στον εαυτο του!! Και ολα αυτα την στιγμη που απαγορευεται να χρηματοδοτει τον εαυτο του.

Και (ξανα)ρωτω: Μηπως τελικα συμφερει καποιους να κλεισουν οι ΟΑ;

( Kαι για την ιστορια, να ξεκαθαρισω οτι δεν με στενοχωρει τοσο πολυ το αν θα κλεισουν οι ΟΑ, οσο το γεγονος οτι δεν υπαρχει ικανο διαδοχο σχημα για να δωσει στους Ελληνες ταξειδιωτες μια συνολικη λυση τοσο στα ενδωευρωπαικα οσο και στα διηπειρωτικα ταξειδια τους ).
 
Ας κάνω κι εγώ ένα ρητορικό ερώτημα:
Να υποθέσω -απ' όσα διαβάζω εδώ πέρα- ότι λύσαμε όλα τα προβλήματα και το μόνο που μένει στις ΟΑ είναι το οικονομικό; Αν, δηλαδή, αύριο το πρωί ως δια μαγείας η εταιρία έβαζε στα ταμεία της εκατό δις ευρώ (είπαμε, είναι ρητορικό το ερώτημα...) θα ήξερε πώς να τα διαχειριστεί; Θα είχε τον τρόπο να αλλάξει την εικόνα της; Θα είχε την ικανότητα να γίνει μια μεγάλη εταιρία; Γιατί κάτι μου λέει ότι χρειάζεται κοσμοϊστορικές αλλαγές για να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο και δεν είναι μόνο τα κεφάλαια το πρόβλημα... :roll:
 
...μα αυτό ακριβώς έγινε πέντε - έξι φορές μέχρι σήμερα. Και πάλι κάθε φορά συνέχιζε να χρεώνει τον Έλληνα φορολογούμενο με ελλείματα και χρέη...
 
George":33mpzg0e said:
Αν, δηλαδή, αύριο το πρωί ως δια μαγείας η εταιρία έβαζε στα ταμεία της εκατό δις ευρώ (είπαμε, είναι ρητορικό το ερώτημα...) θα ήξερε πώς να τα διαχειριστεί;

Βέβαια θα ήξερε να τα διαχειριστεί. Η ΟΑ είναι μανούλα να διαχειρίζεται λεφτά. (οι ηγέτες της δηλαδή, για να μην παρεξηγούμαστε)

Θα αρχίσει με μία γενναία αύξηση σέ όλο το διευθυντικό προσωπικό (έχει ξαναγίνει).

Μετά θα κάνει μπόλικες προσλήψεις, απαλλαγμένη από τους προβολείς της δημοσιότητας και τα μικροσκόπια Μπαρό. Καιρό έχουν να μπούν παιδιά μέσα και περιμένουν έξω στο κρύο. (και αυτό έχει ξαναγίνει)

Μία ανακαίνιση η Συγγρού την χρειάζεται σίγουρα. (αυτό δεν έχει ξαναγίνει αλλά καιρός του είναι !)

Θα κάνει σημαντικές κινήσεις στον χώρο της χορηγίας (σπονσορινγκ) για εκδηλώσεις του στύλ : " Ιάννης Ξενάκης και η Μελαγχολία τού Όμποε " σε απαγγελία Ιάκωβου Φανφάρα . (αυτό και αν το έχουμε ξαναδεί)

Όποιος πάει να με βγάλει υπερβολικό-προκατειλημένο-αντί ΟΑ κλπ κλπ , η πρόσφατη νεο-ελληνική ιστορία τον διαψεύδει !
 
george_a":pxbew9w1 said:
...μα αυτό ακριβώς έγινε πέντε - έξι φορές μέχρι σήμερα. Και πάλι κάθε φορά συνέχιζε να χρεώνει τον Έλληνα φορολογούμενο με ελλείματα και χρέη...
Οπως ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, η ΕΘΕΛ, ο ΟΑΣΑ, και ολες οι υπολοιπες δημοσιες "εταιριες".
Να δουμε που θα φτασουν τα "τελη τηλεφωνιας" τωρα που ο ΟΤΕ πωλειται...και θα μπει η ιδιωτικη πρωτοβουλια στο management....!
Ελλειματα και χρεη παντα θα υπαρχουν, οσο τα διαφορα "κομματικα λαμογια" (ασχετοι οι περισσοτεροι), "διοικουν" εταιριες και οργανισμους κοινης οφελειας, χωρις να εχουν ιδεα διαχειρησης (το καλυτερο), η "διοικουν" με μονο σκοπο, το "φουσκωμα" της τσεπης , αυτων των ιδιων και των πατρονων τους. Τα αλλα ολα ειναι φιλοσοφιες και ευτυχεις ποθοι!
 
o OTE einai idi idiotikos kai leitourgei me idiotikonomika kritiria.
 
Αν και είμαστε εδώ και πολλά post off, να ρωτήσω: Γιατί μερικοί έχουνε ΠΑΝΙΚO να μην ιδιωτικοποιηθεί μια (κρατική) εταιρεία? Οι απαντήσεις είναι απλές:



1. Μια ιδιωτική εταιρεία, ναι, κοιτάει να βγάλει χρήματα, μιας και δεν τα παίρνει με μορφή επιδότησης από το κράτος! (λεγε με ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΑL κλπ)
2. Για να συμβεί αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία πρέπει να δείξουνε απόδοση, αλλιώς έχουνε φύγει - υπάρχουνε και άλλοι που ψάχνουνε δουλειά!
3. (που απορρέει από το 1+2) όλοι πρέπει να σφίξουνε τους κώλους τους άμα θέλουνε να παραμείνουνε στην εταιρεία!! (και ακριβώς εδώ βλέπουμε τα πρώτα σημάδια παράνοιας και πανικού!!!!)
4. Oι εργαζόμενοι σε πρώτη φάση ίσως πρέπει να αποδεχθούνε χαμηλότερες αποδοχές - ο έλληνας δεν γουστάρει όμως να χαλάσει τη ζαχαρένια του.
5. Δεν γουστάρει να χαλάσει τη ζαχαρένια του διότι χάνει από φακελάκια, μέχρι και μισθό τζαμπατζή. Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι ο έλληνας όταν έχει συνηθίσει να καλοπερνάει, βολεύεται με μια δικαιολογία και χτυπιέται άμα χάσει κάποια "προνόμια" του


Για να καταλήξουμε: Οι κυριες και κύριοι εργαζόμενοι σε κρατικές εταιρείες δεν φοβούνται ότι η εταιρεία θα πάει κατά διαόλου όταν και αν ιδιωτικοποιηθεί, αλλα ότι θα πρέπει να σφίξουνε κώλο και να δουλέψουνε, άμα θέλουνε να έχουνε μια δουλειά! Όλα τα αλλα για μένα είναι παιδιάστικες δικαιολογίες. Στη Γερμανία έχουμε πραγματικά μεγάλες εταιρείες που προόδευσαν μονο όταν ιδιωτικοποιήθηκαν! Αλλα μιλάμε για την OAL εδώ πέρα, όχι για την Deutsche Bahn, την Deutsche Telekom, και τα ταχυδρομεία! (μερικώς ιδιωτικοποιημένα μέχρι το τέλος 2007!)




AMHN
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top