Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
gp707 wrote

Πάντως σύμφωνα με ειδησεις, το ευρωπαικό δικαστήριο διαμύνησε στην Ελληνική κυβέρνηση να μην το σκεφτεί καν για τέτοιου είδους λύση συμψηφισμού, γιατί πολύ απλά δεν προκειται να το δεχτεί.
Καλή η προσπάθεια, αλλά (ελληνικά) αναμενόμενη. Και απ'ότι φαίνεται το ευρωπαικο δικαστήριο δεν το'φαγε...
εδω υπαρχουν και περισσοτερες πληροφοριες¨
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... bid=272724

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 006_209772

το θεμα παντος κυριαρχει σε ολες της σημερινες εφημεριδες και ο υπουργος φαινεται να εχει διαφορετικη αποψη.Η' εστω δηλωνει αισιιοδοξος για το μελλον.
«H απόφαση αυτή αποτελεί εθνικό δίκαιο και θα γίνει δεκτή από την E.E και τον αρμόδιο Eπίτροπο Zακ Mπαρό. Mάλιστα θα υπάρχει πλεόνασμα από τα ποσά που ζητάει η E.E να επιστρέψει η OA στο Δημόσιο» επισήμανε ο κ. Λιάπης.
 
Είναι τόσο ενοχλητικό όταν οι αρμόδιοι υπουργοί είναι ερειστικοί....Σε λίγο θα βγεί ο Κ.Λιάπης να πει...''Βασικά με τα ρέστα μπορεί να πάρουμε και Α380...Αλλά δεν βγαίνει σε μαύρο''...Λίγο εγκράτεια δεν βλάπτει...
 
Αν πραγματι θα υπαρξει οικονομικη εκκαθαριση της εταιρειας, και αν θα εχει ακομη και πλεονασμα, τοτε να αρχισει να πεταει στα σκουπιδια τα ιπταμενα σκραπ, και να αγορασει καινουργια αεροπλανα,εστω Α320-1 και Α330, ακομη να μπει στο χρηματιστηριο αξιων για να βλεπουμε και κανενα ετησιο προυπολογισμο και ισολογισμο. Αυτα για να βλεπει ο κοσμακης οτι τα λεφτα δεν τα δινει στον αερα αλλα ποιανουν τοπο στην εταιρεια......
 
GP707":1rzzpuvt said:
Πάντως σύμφωνα με ειδησεις, το ευρωπαικό δικαστήριο διαμύνησε στην Ελληνική κυβέρνηση να μην το σκεφτεί καν για τέτοιου είδους λύση συμψηφισμού, γιατί πολύ απλά δεν προκειται να το δεχτεί.
Καλή η προσπάθεια, αλλά (ελληνικά) αναμενόμενη. Και απ'ότι φαίνεται το ευρωπαικο δικαστήριο δεν το'φαγε... :roll:


Δηλαδή το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο είναι εδώ για να καταργεί τα ανώτατα δικαστήρια της χώρας; Πάντως οι ξένοι τα λένε κάπως πιο ωμά: "Other European carriers would be glad to see the dispute lead to the end of the indebted Greek carrier, opening up room in a crowded and competitive sector" ("οι ευρωπαϊκοί αερομεταφορείς θα ήταν ευτυχείς να δουν τη διένεξη να οδηγεί στο τέλος της Ο.Α., ανοίγοντας χώρο σε μια πολυπληθή και άκρως ανταγωνιστική περιοχή")

http://news.airwise.com/story/view/1166649543.html

dtrach":1rzzpuvt said:
Είναι τόσο ενοχλητικό όταν οι αρμόδιοι υπουργοί είναι ερειστικοί....Σε λίγο θα βγεί ο Κ.Λιάπης να πει...''Βασικά με τα ρέστα μπορεί να πάρουμε και Α380...Αλλά δεν βγαίνει σε μαύρο''...Λίγο εγκράτεια δεν βλάπτει...

Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι καθαρά προκλητικό και δεν θα βγει σε καλό η αλαζονεία του υπουργού, ο οποίος δεν θα έπρεπε να χαίρεται που πληρώνει 563 εκατ. ευρώ σε μια εταιρεία που εποπτεύει.
 
ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ 259 ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟ 2003 ΚΑΙ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΤΕ ΒΕΡΕΛΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΘΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΛΗΣ ΤΕΡΜΑΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΒΙΟΥ.ΕΚΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΗΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΡΑΒΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΟΡΑ ΣΤΗ ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΟΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ
 
Πολλα και διαφορα θα πω, και σε οποιον αρεσουν.
1. Ο κ. Λαινος, ΔΕΝ ανηκει στο ΠΑΣΟΚ, ουτε στην "Κουμουνδουρου". Ηταν και ειναι ενας σωστος τεχνοκρατης, πολλες φορες μη αρεστος, για αυτα που γραφει, και στοιχειοθετει.
2. Σε οτι αφορα την αποφαση του κ. Καψαλη, αυτη ηταν η σωστη. Δηλαδη "εναντι χρηματων" παρανομουμε και θετουμε σε κινδυνο την ασφαλεια της πτησης? Ποια "παγια τακτικη" υπαρχει? ΜΑ..ΙΕΣ! Καμμια τετοια τακτικη δεν υπαρχει στην ΟΑ. Ειναι κακοηθειες του αισχηστου ειδους αυτα που γραφονται.
3.Σε οτι αφορα την "διενεξη" κυβερνητη-συγκυβερνητη, οταν ο δευτερος δηλωνει οτι "εγω με αυτον δεν πεταω, για τον χ λογο", τοτε ποιος θα παρει την ευθυνη να τους βαλει μαζι σε πτηση 12 ωρων? (κατι για crm...)
4. Σε οτι αφορα τα "χρεωστουμενα", θα ερθουν και αλλα. (σας το ειχα γραψει προ ημερων). Οποια αποφαση και να παρει ο Μπαρω και η παρεα του, (γνωστο απο που καθοδηγουνται, απο τον ξενο και ντοπιο ανταγωνισμο) (βλεπε , ας μου επιτραπει , ρουφιανιες), αυτη η οποιαδηποτε αποφαση, δεν ειναι "ανωτερη" απο αποφαση του Α.Π.
Ετσι και οι "εγχωριοι" αλλα και οι "ξενοι" ανταγωνιστες, ματαια θα περιμενουν το κλεισιμο της ΟΑ.
5. Σε οτι αφορα την ακυρωση δρομολογιων, καλα πραξανε, διοτι με τι αεροπλανα θα τι κανανε?
Ας φερουνε πρωτα αεροπλανα!
Ομως, απ'οτι φαινεται, το ΥΜΕ δεν θελει να φορτωσει τον νεο ιδιοκτητη με συμβασεις που ενδεχομενα δεν θελει. Διοτι κακα τα ψεματα, dry lease 2 ετων, ειναι ακριβο αστειο. Το πιο συμφερον ειναι τουλαχιστον 4-5 χρονια συμβαση. Και μεχρι τοτε, η εταιρια θα εχει πωληθει.
 
Απ΄ ό,τι ξερω, το ευρωπαϊκό δίκαιο υπερισχύει του εθνικού, είτε μας αρέσει είτε όχι. Αυτό το δεχτήκαμε όταν μπήκαμε στην τότε ΕΟΚ. Συμπεραίνω λοιπόν ότι σημασία έχει τι θα αποφασίσει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και όχι ο ΄Αρειος Πάγος.
΄Αλλωστε μην ξεχνάτε ότι αρκετοί συμπολίτες μας έχουν καταφύγει στο Ε.Δ. όταν τα εγχώρια δικαστήρια δεν τους δικαίωσαν.
 
Δεν είναι θέμα ποιο δικαστήριο αποφασίζει εδώ. Είναι θέμα κοινής λογικής.

Η ΟΑ μας βάζει μέσα κάθε μέρα 300000 Ευρώ. Αυτό κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να το αλλάξει. Όλα τα άλλα είναι απλά κοροϊδία του Έλληνα φορολογούμενου.
 
Το να προσπαθησω να σε πεισω οτι δεν ειναι ετσι, μαλλον δεν θα τα καταφερω. (αφορα και την αποφαση του ΑΠ, αλλα και τα περι χιλιαδων ευρω...).
Θα μπορουσες να ρωτησεις καποιους "ειδημονες", για να σου εξηγησουν τα "περι δικαστικων αποφασεων, και που εφορμοζονται"...
Υπαρχουν καποιοι (και ειναι πολλοι) που θελουν για τους δικους τους λογους (προβαλοντας παντα το "τετριμμενο" περι κοστους) να κλεισει η ΟΑ. Αυτο, σας διαβεβαιω οτι δεν προκειται να το δουμε.

george_a":2hd7bhv6 said:
Δεν είναι θέμα ποιο δικαστήριο αποφασίζει εδώ. Είναι θέμα κοινής λογικής.

Η ΟΑ μας βάζει μέσα κάθε μέρα 300000 Ευρώ. Αυτό κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να το αλλάξει. Όλα τα άλλα είναι απλά κοροϊδία του Έλληνα φορολογούμενου.
Μαλλον και εσυ "θυμα" της παραπληροφορησης εισαι...
Χρημα δεν εχει χρεωθει...Λογιστικα τερτιπια ειναι.
 
δεν νομίζω...

Η ΟΑ, παλιά, καινούργια, με ή χωρίς 'βάρη παρελθόντος', καταφέρνει να φεσώνει τον Έλληνα φορολογούμενο. Δεν έχει υπάρξει ούτε μιά χρονιά χωρίς να συμβεί αυτό, με ή χωρίς 'λογιστικά τερτίπτια'.

Δεν έχεις παρά να δείς τί έγινε μόλις πέρισυ

https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=4058

και ...τα λέμε.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top