Turkish Airlines στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jerry":24rjyhdx said:
Σύμφωνα με την τελευταία ανάθεση διακρατικών της ΥΠΑ (Απρίλιος 2013), οι ημέτερες αναθέσεις εξακολουθούσαν να περιορίζονται σε 31 συχνότητες εβδομαδιαίως.

Ξέρουμε τι παίζει με το codeshare A3-OA, ως προς τις επιτρεπόμενες συχνότητες;
Με την εξαγορά της ΟΑ, η Αιγαίου γίνεται operating carrier 20 εβδομαδιαίων συχνοτήτων και η ΟΑ καμίας, ενώ κατά τους θερινούς μηνες έχουμε άλλες 4 για τη Σμύρνη. Σωστά;
 
Εγκρίθηκε το δεύτερο καθημερινό δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη των Τουρκικών Αερογραμμών!

Μια πολύ σημαντική είδηση έβγαλε η χθεσινή γενική συνέλευση της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης. Στον χαιρετισμό του προς τα μέλη της Ένωσης, ο διευθυντής των Τουρκικών Αερογραμμών στην Θεσσαλονίκη Ουτκού Γιαζάν (φώτο) ανακοίνωσε πως τελικά η ΥΠΑ έδωσε την πολυπόθητη άδεια για το δεύτερο καθημερινό δρομολόγιο μεταξύ Κωνσταντινούπολης – Θεσσαλονίκης.
Όπως είπε ο κ. Γιαζάν η δεύτερη καθημερινή πτήση θα ξεκινήσει από 1ης Μαΐου. Η πρώτη πτήση θα αναχωρεί από την Θεσσαλονίκη στις 9.30 το πρωί και η δεύτερη πτήση στις 8.30 το βράδυ.
“Με την δεύτερη καθημερινή πτήση θα μπορούμε να έχουμε ανταποκρίσεις στο 100% του δικτύου των Τουρκικών Αερογραμμών” είπε ο κ. Γιαζάν και συμπλήρωσε, “Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους σας για την βοήθεια που μας δώσατε ώστε να πάρουμε την άδεια για την δεύτερη πτήση καθώς και όλους τους φορείς της πόλης για την συμπαράσταση τους. Η δεύτερη πτήση δεν είναι υπόθεση μόνο της εταιρείας μας αλλά ολόκληρης της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Τώρα η Θεσσαλονίκη και η ευρύτερη περιοχή αποκτά εύκολη πρόσβαση σε όλο τον κόσμο καθώς οι Τουρκικές Αερογραμμές έχουν πολύ μεγάλο δίκτυο πτήσεων”.
Τέλος ο κ. Γιαζάν είπε πως οι Τουρκικές Αερογραμμές είναι δίπλα σε όλους τους φορείς για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. Όπως είπε σήμερα Πέμπτη φτάνει στην πόλη με την βοήθεια της μεγάλη αποστολή Τούρκων επιχειρηματιών και δημοσιογράφων, την άλλη βδομάδα θα γίνει στην Άγκυρα ένα ελληνοτουρκικό φόρουμ, ενώ λίγες μέρες μετά θα έρθει στην Θεσσαλονίκη αποστολή τουριστικών πρακτόρων από το Ομάν.

Πηγή: omorfa taxidia

Εγώ που έχω πτήση με ανταπόκριση στις 5 Μαΐου, τι θα κάνω;
 
DrAvalanche":1gtc1zd7 said:
Το αποτέλεσμα ήταν να μας κατσικωθεί η Ryanair που ναι μεν "εξηπηρετεί" για κάποια μέρη στην ευρώπη αλλά ο εισερχόμενος τουρισμός που φέρνει είναι μετριότατης αγοραστικής δύναμης (για να το θέσω κομψά).
Επειδή μερικοί έχετε τα κόμπλεξ νομίζετε ότι μόνο φτωχαδάκια μπαίνουν στη Ryanair... :wall:
 
nikosoik":uqsnu4jc said:
Εγώ που έχω πτήση με ανταπόκριση στις 5 Μαΐου, τι θα κάνω;
Να πάρεις τηλέφωνο στην ΤΚ / στο ταξιδιωτικό γραφείο και να ζητάς αλλαγή της πτήσης σου. Εάν οι νέες ώρες δεν σε βολεύουν / δεν έχεις καλή ανταπόκριση, έχεις και δικαίωμα για ακύρωση και επιστροφή χρημάτων ή – σε κάποιες περιπτώσεις - ακόμα για αλλαγή σε πτήση άλλης εταιρείας που πετάει σε παρόμοιες ώρες με την αρχική σου κράτηση.

lewton":uqsnu4jc said:
Επειδή μερικοί έχετε τα κόμπλεξ νομίζετε ότι μόνο φτωχαδάκια μπαίνουν στη Ryanair... :wall:

Συμφωνώ μαζί σου ότι δεν είναι πλέον μόνο τα φτωχαδάκια, που πετάνε Ryanair λόγω της χαμηλής τιμής (και που δεν πετάνε εάν δεν βρίσκουν εισιτήριο σχεδόν δωρεάν), αλλά υπάρχουν και άτομα που πετάνε Ryanair όχι λόγω οικονομικής ανάγκης, αλλά γιατί τους βολεύουν τα δρομολόγια.

Όμως, άλλο η Ryanair με ένα περιορισμένο δίκτυο πτήσεων, συχνά ούτε καν κάθε μέρα, σε περιφερειακά αεροδρόμια (αν και αυτό φαίνεται να αλλάξει), χωρίς ανταποκρίσεις κλπ. και άλλο η ΤΚ, με μελλοντικά 2 πτήσεις την ημέρα, με ανταποκρίσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, μέλος της Star Alliance… Και απ΄αυτην την άποψη το θεωρώ καλά νέα για την Θεσσαλονίκη.
 
Καταρχήν να χαιρετήσω την ανακοίνωση για δεύτερη πτήση της ΤΚ στην πόλη μας. Νομίζω ότι τα νέα ωράρια θα εξυπηρετήσουν πολύ κόσμο και πρόκειται για μια αεροπορική με αξιόλογο προιόν.
Όσον αφορά το σχόλιο περί φτωχών που τσαξιδεύουν με Ryanair να διευκρινήσω ότι ουδέποτε είπα κάτι τέτοιο. Για την ακρίβεια αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη Βαρκελώνη και επιστρέφω τη Δευτέρα με μια παρέα με Ryanair από GRO. Σας διαβεβαιώ ότι κάποιοι από την παρέα έχουν μεγάλη οικονόμική άνεση και δεν επέλεξαν την Ryanair για λόγους κόστους αλλά γιατί ήταν απλά η μόνη εταιρεία που πετάει "απευθείας". Αν η A3 είχε μια πτήση SKG-BCN εννοείται ότι θα επέλεγαν την Α3. Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτοί δεν είναι οι τυπικοί πελάτες της Ryanair. Συνήθως είναι νέοι άνθρωποι που ταξιδεύουν με πολύ περιορισμένο budget και γενικά δεν αφήνουν χρήματα στον προορισμό τους. Είναι το είδος του τουρίστα που παλιότερα ταξίδευε με interail. Επαναλαμβάνω όχι όλοι, αλλά σίγουρα μια πολύ μεγάλη μερίδα. Αυτή είναι η εικόνα που αποκόμισα από τις φορές που έτυχε να πετάξω με αυτή την εταιρεία. Αν κάποιος έχει στοιχεία ή εμπειρίες που αντικρούουν τα παραπάνω θα τις ακούσω με ενδιαφέρον.
 
Ξεκινάει η 2η πτήση από 5 Ιουνίου κι εχει ήδη φορτωθεί στα συστήματα..


TK1882 SKG-IST 09:40-11:00/TK1881 IST-SKG 0725-0845

TK1894 SKG-IST 20:50-22:10/TK1893 IST-SKG 1835-1955
 
Φαίνεται πως η έξτρα πτήση της SKG, έφαγε μερικές συχνότητες από το IST-ATH, αφού η ΤΚ1841|2 (που διανυκτερεύει Αθήνα) και εκτελείται 4 φορές τη βδομάδα, έχει πλέον μηδενική διαθεσιμότητα. Μικρό το κακό βέβαια, αφού η ΤΚ δρομολογεί 330(!) στην πρώτη πρωινή (TK1845-1846)
 
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι, αν έχει κανείς εμπειρία με το πως κινούνται οι τιμές στην Turkish.

Έκλεισα κάτι εισητήρια για να πάω Θεσσαλονικη από Ελσίνκι και πίσω τον Ιούλιο σε αρκετά καλή τιμή.
Το θέμα είναι πως κοιτούν να με επισκεφτούν οι δικοί μου τον Αύγουστο και η τιμή είναι πολύ μεγαλύτερη. Ισχύει κάτι όπως ξέρω με την Ryanair ότι είναι καλύτερα να περιμένεις κανα δυο μήνες πριν για να κλείσεις ή προτιμότερο είναι να κλείσουν τώρα;
Ευχαριστώ!
 
H κακιά λύσσα της ΥΠΑ με την δευτερη πτήση της Turkish από Θεσσαλονίκη ξαναχτύπησε! Αφού έβαλε λυτούς και δεμένους να την εμποδίσει και δεν τα κατάφερε, έχουμε εκ νέου επίθεση.

Η αρμόδια υπηρεσία της ΥΠΑ επικαλούμενη την διακρατική συμφωνία, ενημέρωσε τις Τούρκικες Αερογραμμές πως αναστέλλει την άδεια για την δεύτερη καθημερινή πτήση της εταιρείας μεταξύ Θεσσαλονίκης και Κωνσταντινούπολης.

Η εξέλιξη αυτή αιφνιδιάζει τον τουριστικό κόσμο της Θεσσαλονίκης καθώς κανείς δεν την περίμενε.Η δεύτερη καθημερινή πτήση που ξεκίνησε τον προηγούμενο Ιούνιο χαιρετίστηκε με ικανοποίηση από όλους τους φορείς της πόλης, καθώς “έπιανε” όλες τις ανταποκρίσεις της εταιρείας στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.


Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο δήμος Θεσσαλονίκης εξαπολύει επίθεση στην ΥΠΑ, χαρακτηρίζοντας την απόφαση επιζήμια για την πόλη και τροχοπέδη για την προσέλκυση τουριστών .H απόφαση της ΥΠΑ προκάλεσε έντονη αναστάτωση και στην Turkish Airlines, η οποία είχε κλεισμένα, μέσω προκρατήσεων, τουλάχιστον 2.000 εισιτήρια για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, για το επόμενο δίμηνο. Χαρακτηριστικό της μεγάλης επιτυχίας που γνωρίζει η αεροπορική σύνδεση της πόλης με την Κων/πολη είναι οι Τούρκοι αποτελούν πλέον τους νο1 ξένους τουρίστες στη Θεσσαλονίκη.


Προς το παρόν, κι έπειτα από παρέμβαση του Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, καθώς και τοπικών φορέων, η ΥΠΑ υπαναχώρησε, δίνοντας παράταση στο ισχύον καθεστώς των δύο δρομολογίων ημερησίως μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου.
 
Το "κακιά λύσσα" απο που προκύπτει ακριβώς?
Υπάρχει μια διακρατική συμφωνία ανάμεσα στις δυο χώρες που ρυθμίζει το ποιος και πόσες φορές πετάει.
Γιατί θα πρέπει να καταστρατηγούμε τη συμφωνία εις όφελος των Τουρκικών εταιριών?
Εαν ο αριθμός των δρομολογίων είναι ελλιπής ας αυξηθεί για όλες τις εταιρείες και οχι μόνο για τις Τουρκικές.
 
Top