To κάτωθι, είναι από wide-body αεροπλάνο (κείμενο του κατασκευαστή, όχι κάποιας εταιρείας), που τα φτερά του δε φαίνονται με τίποτα από το πιλοτήριο
Ό τρόπος που το γράφει δε μου φαίνεται για συμβουλευτικός, αλλά για ικανή συνθήκη.
Πιστεύω ότι εδώ ισχύει αυτό που λένε: "Αν δεν είσαι σίγουρος.....άναψτο"! Το πρόβλημα δεν είναι να είναι η αποπαγοποίηση ανοικτή όταν δε χρειάζεται, αλλά να είναι σβηστή όταν χρειάζεται. Ειδικά αν για να σιγουρευτεί κανείς, πρέπει να στείλει τον άλλον πίσω και να πετάει σόλο στην τερματική του Παρισιού, ας μείνει και λίγο παραπάνω ανοικτός ο διακόπτης (με την τεχνική λίγο on, λίγο off που περιγράφεται πιό πάνω).
Το α/φος αυτό, επίσης διαθέτει wing lights, τα οποία φωτίζουν μόνο το χείλος προσβολής. Ασπάζομαι την πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν τα φώτα για επιθεώρηση εν πτήση, γιά κάποιο άσχετο πάγου σοβαρό πρόβλημα. Αμφιβάλλω απλά στο ότι αυτός είναι ο λόγος ύπαρξής τους. Αν ήταν έτσι, γιατί να μην έχουν φώς και στο χείλος εκφυγής?
Παρεπιπτόντως, το βίντεο δεν το είχα δεί μέχρι που το ανάφερες. Κλασσική περίπτωση πιλότου-πυγολαμπίδας (έτσι τους λέγανε παλιά). Υπάρχουν κυβερνήτες που είναι της λογικής "Όλα τα φώτα ΟΝ" όταν πάνε να απογειωθούν ή να προσγειωθούν. Εδώ προφανώς τα ανάβει όταν κάνει line up. Δεν λέω ότι είναι κακό ή καλό, απλά είναι της λογικής του "όσο πιό πολύ φαινόμαστε, τόσο πιό καλά".
Άκυρη η συζήτηση!!!
Wing Anti-ice Operation - In-flight
Ice accumulation on the flight deck window frames, windshield center post, or windshield wiper arm, or side windows may be used as an indication of structural icing conditions and the need to turn on wing anti-ice.
The wing anti-ice system may be used as a de-icer or anti-icer in flight only. The primary method is to use it as a de-icer by allowing ice to accumulate before turning wing anti-ice on. This procedure provides the cleanest airfoil surface, the least possible runback ice formation, and the least thrust and fuel penalty.
Ό τρόπος που το γράφει δε μου φαίνεται για συμβουλευτικός, αλλά για ικανή συνθήκη.
PILOT-737":2n6lgoix said:Βγεις απο το σύννεφο ... Ο πάγος στους υαλοκαθαριστήρες δε θα λιώσει αμέσως γτ δεν θερμένονται ... Αν μετα ξαναμπείς σε σύννεφο πως θα βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα ; Θα κοιτάξεις πίσω σου αν φαίνεται να εχει πιάσει το χείλος προσβολής που πριν αποπαγοποίησες η θα κάτσεις με τη μεζούρα να δεις αν ο πάγος στον υαλοκαθαριστήρα μεγάλωσε ενα χιλιοστό η δυο ;
Πιστεύω ότι εδώ ισχύει αυτό που λένε: "Αν δεν είσαι σίγουρος.....άναψτο"! Το πρόβλημα δεν είναι να είναι η αποπαγοποίηση ανοικτή όταν δε χρειάζεται, αλλά να είναι σβηστή όταν χρειάζεται. Ειδικά αν για να σιγουρευτεί κανείς, πρέπει να στείλει τον άλλον πίσω και να πετάει σόλο στην τερματική του Παρισιού, ας μείνει και λίγο παραπάνω ανοικτός ο διακόπτης (με την τεχνική λίγο on, λίγο off που περιγράφεται πιό πάνω).
Το α/φος αυτό, επίσης διαθέτει wing lights, τα οποία φωτίζουν μόνο το χείλος προσβολής. Ασπάζομαι την πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν τα φώτα για επιθεώρηση εν πτήση, γιά κάποιο άσχετο πάγου σοβαρό πρόβλημα. Αμφιβάλλω απλά στο ότι αυτός είναι ο λόγος ύπαρξής τους. Αν ήταν έτσι, γιατί να μην έχουν φώς και στο χείλος εκφυγής?
Παρεπιπτόντως, το βίντεο δεν το είχα δεί μέχρι που το ανάφερες. Κλασσική περίπτωση πιλότου-πυγολαμπίδας (έτσι τους λέγανε παλιά). Υπάρχουν κυβερνήτες που είναι της λογικής "Όλα τα φώτα ΟΝ" όταν πάνε να απογειωθούν ή να προσγειωθούν. Εδώ προφανώς τα ανάβει όταν κάνει line up. Δεν λέω ότι είναι κακό ή καλό, απλά είναι της λογικής του "όσο πιό πολύ φαινόμαστε, τόσο πιό καλά".
Άκυρη η συζήτηση!!!