Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν διαβάσεις την περιγραφή λέει πως θέτουν τους κινητήρες σε λειτουργία προκειμένου να ανέβει η πίεση του καυσίμου και του λαδιού ωστέ να διαπιστωθούν τυχόν διαρροές μετά απο επισκευή ρουτίνας σε τμήματα του κινητήρα. Καμία σχέση το οτι υπάρχει χιόνι στο όλο σκηνικό.
 
seven4seven":1ndbd77y said:
Στο 747-400 (πρώτη πτήση 1988,να τα λέμε αυτα :D ) στρίβουν ολόκληρα τα εσωτερικά κυρια σκέλη.

ιδού η απόδειξη:



και η εξήγηση:

Boeing B747-400 manual, Vol2:

When the nose-wheel angle exceeds 20 degrees, the body gear turns opposite to the nose gear to reduce the radius of turn and reduce tyre scrubbing. When the nose gear angle is less than 20 degrees, the body gear remains centred. Body gear steering is activated when ground speed decreases through 15kts. As speed increases through 20kts, the body gear is centred and body gear steering is deactivated.
On the B747-400 body gear steering is automatic subject to the above conditions, on the earlier B747s it also required a switch on the flight deck to be selected in order for BGS to activate.
 

Attachments

  • B 747 Calitta sm.jpg
    B 747 Calitta sm.jpg
    103,8 KB · Προβολές: 1.433
Μια απορία. Γιατί η Κολομβιανή Αvianca έχει Αμερικανικό νηολόγιο στα αεροσκάφη της ;;
 
Πολλές αεροπορικές εταιρείες της 'κεντρικής' αμερικής, συμπεριλαμβανόμενης και της Κολομβίας, Μεξικού, κλπ, έχουν ή είχαν registration Ν-
Είτε γιατί ήθελαν να μοιάσουν στα 'ξαδέλφια' τους βόρεια του Ρίο Γράντε, είτε γιατί ανήκαν σε εταιρείες leasing (ας μη ξεχνάμε δύο 737-200 που ήρθαν στην ΟΑ με το Ν-).
 
Εχω μια απορια,μεσα στην τιμη ενος ναυλου(εισητηριου) οι εταιριες συμπεριλαμβανουν κ τα εξοδα των καυσιμων τους; :3:
 
Οχι. Τσοντάρουν όλοι στο βενζινάδικο. Λίγο πριν μπει στο διάδρομο δεξιά.

:banana:
 
Ωωω σ ευχαριστω dversion.Ηταν πολυ χρησιμη η απαντηση σου!
 
hooker21 τι είδους ερώτηση είναι αυτή; Τα εισιτήρια είναι τα έσοδα μιας εταιρείας, που πρέπει να καλύψουν όλα τα έξοδα της και να έχει και ένα περιθώριο κέρδους, σκέπτεσαι εσύ κάποιον άλλο τρόπο;
 
Επειδη δεν το γνωριζα ηθελα καποιος να μου το επιβεβαιωσει.Δε νομιζω οτι ειναι κ τοσο κακο.Οποτε μεσα στην τιμη του ναυλου σιγουρα θα συμπεριλαμβανονται κ αλλα πραγματα,οπως μισθοι προσωπικου,ασφαλεια,επιγεια εξυπηρετηση ή μηπως λεω πολλα;
 
Όλα, αεροπλάνα, καύσιμα, μισθοί, ΔΕΗ,νερό, γραμματόσημα, κέρδος, τα πάντα. Εκτός αν έχεις και από αλλού εισόδημα όπως η Ryanair για πρδμ αλλά ας το κρατήσουμε σε θεωρητικό επίπεδο.
 
Top