Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ωραια καταλαβα....αρα στα εισητηρια του εσωτερικου πανε για 10€ κερδος οταν ξεκιναει ενα δρομολογιο κ βγαζουν μεγαλυτερο κερδος απ τα εισητηρια της τελευταιας κρατησης.Τσαμπα καιει η λαμπα δλδ.Γι αυτο κλεινει η μια εταιρια πισω απο την αλλη....λογικο!Καλυτερα να ασχοληθουν με τα πουλμαν.... :roll: :banana:
 
Όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει παρακαλώ. Το transition altitude είναι σταθερό και δεν αλλάζει. Το transition level από ποιους παράγοντες καθορίζεται και το εκδίδει το ATC?
 
Μιλώντας για την Ευρώπη, το transition level (TL) ενός αεροδρομίου ή μιας ΤΜΑ δεν είναι μια φιξ τιμή όπως το transition altitude αλλά μεταβάλλεται αναλόγως το QNH της περιοχής. Είναι στην ουσία το χαμηλότερο επίπεδο πτήσης διαθέσιμο για χρήση πάνω από το transition altitude και το οποίο εξασφαλίζει μίνιμουμ κάθετο διαχωρισμό από ένα αεροσκάφος που βρίσκεται στο υψηλότερο altitude και χρησιμοποιεί το τοπικό QNH.
Η τιμή του TL βρίσκεται από αυτόν τον πίνακα http://hellenicwings.com/HWS/index.php/120v-w-training/transition-level-altitude και μπορεί να το γνωρίζει ο πιλότος ή να το ψάξει στο πινακάκι εκείνη τη στιγμή ή χάριν ευκολίας να του δώσει ο ATC.
Υπάρχουν και τιμές όταν το QNH είναι χαμηλότερο από 942,2 hPa αλλά δεν δίνονται σε αυτό το πινακάκι, προφανώς επειδή είναι πολύ σπάνιες.
Επίσης δες και τη συνημμένη εικόνα για πιο εύκολη κατανόηση.
 

Attachments

  • BARO006.jpg
    BARO006.jpg
    18 KB · Προβολές: 1.372
Χαιρετώ, είναι το δεύτερο πόστ μου και είπα να καταχραστώ την καλοσύνη σας με μια απορία (δυο, τρεις, πέντε).
Προσπαθούσα να κλείσω εισητήριο από ψαχτήρι -skyscanner- το οποίο με παρέπεμψε σε δύο ταξιδιωτικά πρακτορία (δηλαδή πάτησα το "κάνε κράτηση" σε δύο διαφορετικά). Ενώ λοιπόν στο ένα ότι τιμή (αυξημένη) μου έδωσε το ψαχτήρι (pamediakopes) μου έβγαλε και το πρακτορείο και τελικά έκλεισα το εισητήριο, στο δεύτερο (petas) το οποίο είχε και τον ελκυστικότερο ναύλο, ενώ προχωρούσα κανονικά τη διαδικασία μου έβγαζε συνέχεια παράθυρο ότι η τιμή αναπροσαρμόστηκε (δέκα ευρώ, κομμάτια να γίνουν) και παράλληλα με παρέπεμπε στην σελίδα των εναλλακτικών επιλογών, όπου ότι και να πατούσα επαναλλαμβάνοταν όπως στη μέρα της μαρμότας η ίδια ιστορία. Δεν ζητάω ρέστα (σε φόρουμ γράφω) ούτε καταγγέλω, απλά ρωτάω: Έκανα κάτι λάθος, λόγω του προχωρημένου της ώρας ή απλά σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;... Επίσης, από την εμπειρία του καθενός, ποιός είναι ο ιδανικός χρόνος τράνζιτ για να προλάβει κάποιος να βγεί από το αεροδρόμιο, να κάνει μια αγχωμένη φωτογραφική βολτούλα και να ξαναπεράσει τους ελέγχους για να είναι στην ώρα του;
Επίσης να σημειώσω ότι είναι η πρώτη φορά που κλείνω έτσι εισητήρια και όχι απευθείας από τον ιστότοπο της αεροπορικής. Δεν επιζητώ κάποια ανάλυση, απλά θα ήθελα να μου πείτε την εμπειρία σας για να καταλάβω αν απλά κάτι κάνω λάθος ή αν γενικά έπεσε δούλεμα (επι μισαώρου). Επίσης, δεδομένης της άγνοιας μου θα ήθελα να με παραπέμψει κάποιος εαν υπάρχει κάποιο θέμα που έχει συζητηθεί το πώς λειτουργούν τα πρακτορεία, δεδομένου ότι η επιβεβαίωση της κράτησης είναι σε μέιλ του πρακτορείου και όχι της αεροπορικής και έχω μια κάποια ανασφάλεια.

Η δευτερη αεροπορική μου απορία είναι η εξής: Τα τσάρτερ των αεροπορικών, έχω καταλάβει ότι δεν είναι τακτικές πτήσεις προγραμματισμένες για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, εμφανίζονται όμως στα ψαχτήρια;
Η τρίτη: Από ότι έχω καταλάβει όταν κλείνεις με τον ίδιο κωδικό κράτησης εισητήριο με την ίδια αεροπορική πτήση με στάση transit τότε είναι εξασφαλισμένη τρόπον τινά η ανταπόκρισή σου (ή τέλος πάντων έχει αυξημένη νομική ευθύνη η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης να σε προωθήσει), εαν κλείσεις ένα ένα τα σκέλη (leg) της πτήσης, ισχύει η ίδια κάλυψη ή όχι;
Και η τελευταία: Επειδή ασχολούμαι αρκετά με τον σιδηρόδρομο, κάποτε είχε πάρει το μάτι μου ένα πρόγραμμα της Lufthansa (LH νομίζω...) το οποίο λεγόταν fly 'n' rail και εξέδιδε εισητήριο αεροπλάνου και υπερταχέως τραίνου. α) Το είχε δοκιμάσει κανείς (μιλάμε για παρελθοντικό χρόνο πέραν πενταετίας) και β) Γνωρίζετε αν υπάρχει πλέον κάτι παρόμοιο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις, έκανα μια μικρή αναζήτηση αν έχουν απαντηθεί πάλι, αλλά η έρευνα απέβη άκαρπη, επομένως ρωτώ ανερυθρύαστα.
ΥΓ1: Μπήκα στον πειρασμό να γράψω τα ονόματα των ιστοτόπων των αναζητήσεων για να είμαι πιο συγκεκριμένος και με καμία σκέψη διαφήμισης ή δυσφήμησης.
ΥΓ2: Γράφοταν συχνά στο φόρουμ (το οποίο παρακολουθώ επι μακρόν, πριν κάν γραφτώ για το αεροδρόμιο του Ελληνικού και την πουλημένη μοίρα του. Επίσης έχει αναφερθεί και η απόφαση του ΣτΕ επι προσφυγής του δημοσιογράφου και πλέον πρώην εκδότη Καββαθά που δικαιώνει τους πόθους του αεροπορικού κοινού και της κοινής λογικής. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κάποιες κινήσεις περιοίκων κατά της λειτουργίας του Τατοΐου και των εκεί αερολεσχών...
 
lopoditis":srdh2sw0 said:
...Από ότι έχω καταλάβει όταν κλείνεις με τον ίδιο κωδικό κράτησης εισητήριο με την ίδια αεροπορική πτήση με στάση transit τότε είναι εξασφαλισμένη τρόπον τινά η ανταπόκρισή σου (ή τέλος πάντων έχει αυξημένη νομική ευθύνη η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης να σε προωθήσει), εαν κλείσεις ένα ένα τα σκέλη (leg) της πτήσης, ισχύει η ίδια κάλυψη ή όχι;...
Όχι, ΔΕΝ έχεις καμία κάλυψη.
 
Καλησπέρα σε όλους.Καθημερινά μεταξύ 00.30 - 01.00 το βράδυ περνάει πάνω απο την πόλη της Χίου ελικοφόρο(πιθανόν δικινητήριο;)σε σχετικά χαμηλό ύψος ώστε να ακούγεται αρκετά καλά παρ'όλη την φασαρία της πόλης.

Το συγκεκριμένο αεροπλάνο,δέν το έχω δεί,καθώς η διέλευση του μπλοκάρεται απο το απο πάνω μπαλκόνι :D και επίσης σίγουρα δέν έχει απογειωθεί απο το αεροδρόμιο μας,καθώς κατοικώ βόρεια του 19 και ότι προσγειώνεται/απογειώνεται,ανάλογα με τον καιρό,περνάει απο 'πάνω' μου και το βλέπω/ακούω.

Η συγκεκριμένη πτήση είναι τόσο τακτική που όταν ακούγεται να περνάει,ξέρω ότι η ώρα είναι 00.30-00.45 πρίν κοιτάξω το ρολόι. :mrgreen:

Η πιό λογική υπόθεση που κάνω είναι να πρόκειται πέρι πτήσης cargo απο την Σμύρνη προς Αθήνα(προς τα δυτικά τέλοσπάντων)ή κάποιο τακτικό δρομολόγιο του στρατού με μικρό ελικοφόρο.(?)

Επειδή προφανώς το αεροπλάνο δέν φαίνεται στα γνωστά site(flightradar,rdrinfo),υπάρχει κάποιος να μου δώσει τα φώτα του :oops:
 
Η υπόθεσή σου είναι μάλλον σωστή! Πρόκειται κατά 99% για το Metro της Epsilon που πάει Βενιζέλος-Σμύρνη. Την ώρα που αναφέρεις έχει ξεκινήσει την κάθοδό του για το Menderes. Εξέρχεται του δικού μας FIR από το σημείο VEXOL του αεροδιαδρόμου G802 ο οποίος διέρχεται πάνω ακριβώς από το HOS VOR.
Μάλιστα σήμερα ανάμενε το την ίδια ώρα. Θα είναι εκτός απροόπτου το SX-BMM .
Και όντως δεν φαίνεται στα γνωστά sites μιας και δεν εκπέμπουν σε ADS-B.
 
Kαι να το πιστέψεις τέτοιο τύπο αεροπλάνου είχα στο νου μου καθώς μου έμοιαζε πολύ ο ήχος με το συγκεκριμένο(δέν ξέρω άν είναι όντως το ίδιο)που έρχεται καί στην Χίο,απλά πίστευα ότι ήταν το ανάποδο δρομολόγιο(LTBJ-LGAV).

Σ' ευχαριστώ πολύ spinal,σήμερα που θα περάσει πάλι,θα μου θυμίσει τί ώρα είναι :)

ΥΓ.Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα της συγκεκριμένης εταιρίας για να δώ πότε έρχεται Χίο? Το είχα δεί ένα Σάββατο να προσγειώνεται σε μάς αλλά δέν το έχω ξαναπετύχει απο τότε.
 
Δηλαδη, Dreamliner-X, αν ακουγεται ετσι το Metro, με το Antonov της Urga που εκανε το ιδιο δρομολογιο πρεπει να την ακουγες ασχημα, ε; ;-)
 
Top