Χαιρετώ, είναι το δεύτερο πόστ μου και είπα να καταχραστώ την καλοσύνη σας με μια απορία (δυο, τρεις, πέντε).
Προσπαθούσα να κλείσω εισητήριο από ψαχτήρι -skyscanner- το οποίο με παρέπεμψε σε δύο ταξιδιωτικά πρακτορία (δηλαδή πάτησα το "κάνε κράτηση" σε δύο διαφορετικά). Ενώ λοιπόν στο ένα ότι τιμή (αυξημένη) μου έδωσε το ψαχτήρι (pamediakopes) μου έβγαλε και το πρακτορείο και τελικά έκλεισα το εισητήριο, στο δεύτερο (petas) το οποίο είχε και τον ελκυστικότερο ναύλο, ενώ προχωρούσα κανονικά τη διαδικασία μου έβγαζε συνέχεια παράθυρο ότι η τιμή αναπροσαρμόστηκε (δέκα ευρώ, κομμάτια να γίνουν) και παράλληλα με παρέπεμπε στην σελίδα των εναλλακτικών επιλογών, όπου ότι και να πατούσα επαναλλαμβάνοταν όπως στη μέρα της μαρμότας η ίδια ιστορία. Δεν ζητάω ρέστα (σε φόρουμ γράφω) ούτε καταγγέλω, απλά ρωτάω: Έκανα κάτι λάθος, λόγω του προχωρημένου της ώρας ή απλά σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;... Επίσης, από την εμπειρία του καθενός, ποιός είναι ο ιδανικός χρόνος τράνζιτ για να προλάβει κάποιος να βγεί από το αεροδρόμιο, να κάνει μια αγχωμένη φωτογραφική βολτούλα και να ξαναπεράσει τους ελέγχους για να είναι στην ώρα του;
Επίσης να σημειώσω ότι είναι η πρώτη φορά που κλείνω έτσι εισητήρια και όχι απευθείας από τον ιστότοπο της αεροπορικής. Δεν επιζητώ κάποια ανάλυση, απλά θα ήθελα να μου πείτε την εμπειρία σας για να καταλάβω αν απλά κάτι κάνω λάθος ή αν γενικά έπεσε δούλεμα (επι μισαώρου). Επίσης, δεδομένης της άγνοιας μου θα ήθελα να με παραπέμψει κάποιος εαν υπάρχει κάποιο θέμα που έχει συζητηθεί το πώς λειτουργούν τα πρακτορεία, δεδομένου ότι η επιβεβαίωση της κράτησης είναι σε μέιλ του πρακτορείου και όχι της αεροπορικής και έχω μια κάποια ανασφάλεια.
Η δευτερη αεροπορική μου απορία είναι η εξής: Τα τσάρτερ των αεροπορικών, έχω καταλάβει ότι δεν είναι τακτικές πτήσεις προγραμματισμένες για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, εμφανίζονται όμως στα ψαχτήρια;
Η τρίτη: Από ότι έχω καταλάβει όταν κλείνεις με τον ίδιο κωδικό κράτησης εισητήριο με την ίδια αεροπορική πτήση με στάση transit τότε είναι εξασφαλισμένη τρόπον τινά η ανταπόκρισή σου (ή τέλος πάντων έχει αυξημένη νομική ευθύνη η εταιρεία σε περίπτωση καθυστέρησης να σε προωθήσει), εαν κλείσεις ένα ένα τα σκέλη (leg) της πτήσης, ισχύει η ίδια κάλυψη ή όχι;
Και η τελευταία: Επειδή ασχολούμαι αρκετά με τον σιδηρόδρομο, κάποτε είχε πάρει το μάτι μου ένα πρόγραμμα της Lufthansa (LH νομίζω...) το οποίο λεγόταν fly 'n' rail και εξέδιδε εισητήριο αεροπλάνου και υπερταχέως τραίνου. α) Το είχε δοκιμάσει κανείς (μιλάμε για παρελθοντικό χρόνο πέραν πενταετίας) και β) Γνωρίζετε αν υπάρχει πλέον κάτι παρόμοιο;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις, έκανα μια μικρή αναζήτηση αν έχουν απαντηθεί πάλι, αλλά η έρευνα απέβη άκαρπη, επομένως ρωτώ ανερυθρύαστα.
ΥΓ1: Μπήκα στον πειρασμό να γράψω τα ονόματα των ιστοτόπων των αναζητήσεων για να είμαι πιο συγκεκριμένος και με καμία σκέψη διαφήμισης ή δυσφήμησης.
ΥΓ2: Γράφοταν συχνά στο φόρουμ (το οποίο παρακολουθώ επι μακρόν, πριν κάν γραφτώ για το αεροδρόμιο του Ελληνικού και την πουλημένη μοίρα του. Επίσης έχει αναφερθεί και η απόφαση του ΣτΕ επι προσφυγής του δημοσιογράφου και πλέον πρώην εκδότη Καββαθά που δικαιώνει τους πόθους του αεροπορικού κοινού και της κοινής λογικής. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κάποιες κινήσεις περιοίκων κατά της λειτουργίας του Τατοΐου και των εκεί αερολεσχών...