Γιατί να γράφουμε trip reports...

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά θα απέφευγα να γράψω τέτοιες λεπτομέρειες σε trip report, όχι τόσο συμπεριφοράς όσο εμφάνισης. Δηλαδή ok, άνετα θα έλεγα "με εκνεύρισε μία η οποία κοπάναγε τους πάντες καθώς περνούσε" αλλά δε θα ανέλυα την εξωτερική της εμφάνιση - και για τους λόγους προαναφερθέντες λόγους αλλά και από... λεπτότητα τέλος πάντων. Δε μου αρέσει να περιγράψω -δημοσίως- κάποια κοπέλα ως την "λιγότερο εμφανίσιμη από όλες" ή ως "αδιάφορη" ή ως "αυτή με πεταχτά αυτιά". Προφανώς δεν είναι όλες οι αεροσυνοδοί μοντέλα, προφανώς ορισμένες μπορεί να είναι και πανάσχημες, προφανώς μπορεί να το σχολιάσω με έναν φίλο μου αλλά σίγουρα δε θα το έγραφα δημοσίως. Πέραν αυτού πάντως αν θεωρούσα ότι υπήρχε σοβαρό θέμα με κάποιον στο cabin crew θα το ανέφερα στην εταιρία επίσημα. Και προφανώς αναφέρομαι μόνο στην περίπτωση που θεωρούσα ότι υπήρχε ΣΟΒΑΡΟ θέμα κατά την προσωπική μου άποψη, δηλαδή ψιλοακραία πράγματα. Αλλιώς, ναι στα σχόλια γενικά, αλλά -θα συμφωνήσω κι εγώ με κάποιους προλαλίσαντες- όχι με τόσο συγκεκριμένες λεπτομέρειες που φωτογραφίζουν συγκεκριμένα άτομα στα οποία οι συνέπειες του κειμένου μας (που στην τελική επηρεάζεται και από πιθανή κακή μας διάθεση εκείνη τη στιγμή ή μια γενικότερη απογοητευτική πορεία ενός ταξιδιού μας) μπορεί να γίνουν πολύ πραγματικές.
 
Φίλε menelaos,
Απόλυτα σωστός, ήταν μέγα λάθος αυτό με τον σχολιασμό της εμφάνισης και σ΄ευχαριστώ που το επισήμανες .

Συμφωνώ και με τον aakunz ότι κάποια πράγματα δεν πρέπει να γράφονται γιατί ελλοχεύουν οι ‘καλοθελητές’ , αν και στην κατοχή τους λέγανε δοσίλογους.
Η ειρωνία είναι ότι μετά την πτήση αυτή ξαναταξίδεψα πάλι με Αιγαίου γιατί δεν θεώρησα ότι με αυτά που συνέβηκαν στην συγκεκριμένη πτήση, ήρθε και το τέλος του κόσμου.... Τώρα όμως λόγω του τρόπου με τον οποίον συμπεριφέρθηκαν στην συγκεκριμένη κοπέλα, όχι μόνο δεν ξαναταξιδεύω μαζί τους αλλά τους κάνω όσο πιο αρνητική διαφήμηση μπορώ. ... :rant:

Όσο για την συγκεκριμένη πρώην αεροσυνοδό, δεν είναι μέλος του φόρουμ απ’ ότι ξέρω, απλώς έμαθε για το τριπ ριπόρτ μου αφού τους το δείξανε στην αναφορά. Φυσικά, 6 μήνες μετά το συμβάν, και αφού οι όποιες συνέπειες της κωμικής εκείνης πτήσης είχαν ξεχαστεί απ’ όλους :roll: ..... Ότι έγινε, έγινε γιατί κάποιος / κάποια ήθελε να κάνει επίδειξη δύναμης. Απλώς έτσι όμως χάσανε κάποιον πελάτη που δεν πιστεύει σε τέτοιες μεθόδους.

Τέλος, για όποιον τον ενδιαφέρει, δεν υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ το ψεύτικο στο τριπ ριπόρτ μου, αλλά σαφώς υπήρχε το στοιχείο μιας υπερβολής, με τα γνωστά όμως αποτελέσματα...... :(
 
Η αλήθεια είναι ότι πριν γράψει ο flesland ήθελα να το επισημάνω και εγώ:
flesland":r8ycy4uf said:
για μένα όχι τόσο στο συγκρουόμενο τρόλλευ αλλά σχετικά με το ύφος κ την εικόνα που περάσαν επικοινωνιακά. Το να 'τα λες' με τον πελάτη σε φιλικό ύφος είναι πέρα για πέρα αποδεκτό για μένα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα αποκαλέσεις 'γαυράκι' τον επιβάτη λες κ παίρνεις τηλέφωνο στον sport-fm. Για το τρόλευ, το κρασί κτλ συμβαίνει κ στις καλύτερες οικογένειες.
Νομίζω όμως ότι συμφωνούμε ότι είναι ευθύνη της εταιρείας να επιλέξει κ να εκπαιδεύσει τους καταλλήλους κ όχι απλά να καταφεύγει στην εύκολη λύση της απολύσης.
Αν διάβαζα μόνο το trip report του 6circles, χωρίς τα σχόλια μετά, και μου έλεγαν ότι κάποιο μέλος του πληρώματος απολύθηκε θα έλεγα ότι προφανώς είναι αυτή με το "παρατσουκλι" "σκασμένο". Για να γίνω λίγο "ψείρας" και να εξηγήσω τη σκέψη μου: Αν (υποθετικά) το περιστατικό με το trolley ήταν τόσο σοβαρό που απειλήθηκε η σωματική ακεραιότητα ή η ασφάλεια κάποιου η ευθήνη βαραίνει την εταιρεία που η συγκεκριμένη αεροσυνοδός έφυγε από την εκπαίδευση και βρέθηκε στην καμπίνα κάποιου αεροσκάφους. Το μετά να απολύεται είναι υπόθεση "νίπτω τας χείρας μου". Και έρχομαι να συμφωνήσω απόλυτα με τον flesland. Αν τα πράγματα έμειναν σε ένα λεκέ αν η εταιρεία είναι/θέλει να δείξει σοβαρή θα προσφέρει στον επιβάτη τον καθαρισμό ή/και ίσως κάποιο voucher. Η υπόλοιπη συμπεριφορά του συγκεκριμένου μέλους του πληρώματος καμπίνας δεν νομίζω ότι δικαιολογεί την απόλυσή του. Του "παναθηναϊκού" μέλους πάντως σε κάθε περίπτωση.
Για να το τραβήξω λίγο περισότερο (υποθετικά πάντα): Δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει το fit to fly και για το προσωπικό καμπίνας, αλλά αν ισχύει κάτι αντίστοιχο και υποθέσουμε ότι το περιστατικό με το trolley δεν οφείλεται σε κακή/ελλειπή εκπαίδευση (οπότε δεν ευθύνεται η εταιρεία), αλλά σε οποιδήποτε άλλο πρόβλημα που μπορεί να είχε εκείνη την ημέρα το μέλος του πληρώματος (προσωπικό, ψυχολογικό, ψυχοσωματικό ή οτιδήποτε άλλο) τότε πρέπει να αναρωτηθούμε για τις συνθήκες εργασίας στην εταιρεία, όπως σωστά γράφει το σοφό παιδί:
ToSofoPaidi":r8ycy4uf said:
τον φόβο και το πολεμικό κλίμα που επικρατεί σε κάποιες επιχειρήσεις, η συναδελφική υποστήριξη δεν είναι πάντα δεδομένη
 
Εγώ θα συμφωνήσω με τον dvixo. To Δίκτυο δίνει τη δύναμη στους καταναλωτές-επιβάτες να ελέγχουν την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και αυτό είναι πλέον καθεστώς στην Εσπερία, με sites όπως το Tripadvisor και τα συναφή. Όπως πάντα, στην Ελλάδα καθυστερούμε στην προσαρμογή στα διεθνή δεδομένα.

Κάθε καλοπροαίρετη κριτική είναι θεμιτή, ειδικά όταν συνοδεύεται και από θετική αντιπροσφορά (όπως συνέβη με το εξαιρετικό report του 6circles).

Έλεος πια με την ωχαδελφική επιείκεια και την ανοχή που έχουμε κάνει σημαία στην Ψωροκώσταινα, έτσι έχουμε πιάσει πάτο σε όλους τους δείκτες ανταγωνιστικότητας.... και μετά μας φταίει ο κάθε Βασιλάκης επειδή είναι αυστηρός και θέλει να έχει στρωμένη επιχείρηση. Ο ιδανικός εργοδότης δηλαδή για τους Ελληνάρες είναι το Δημόσιο, μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίνετε... Αυτά, σε μια χώρα με κύριο προϊόν τον τουρισμό.

ΥΓ: Καλά, απαράδεκτες συμπεριφορές σαν της "Σκασμένης" ήταν στην ημερήσια διάταξη επί "αείμνηστης" κραταιάς ΟΑ.
 
Καλημέρα σε όλους. Αφού εγώ άρχισα αυτό το topic (με άλλο σκοπό για να πω την αλήθεια) ας πω κι εγώ μια κουβέντα.

Κάθε μέρα, μπαίνω στο A.net και πέρα από τις νέες φωτό ΠΑΝΤΑ βλέπω τα trip reports (ορισμένα απο τα οποία, κατ' εμέ, έχουν θέση σε ταξιδιωτικά περιοδικά). Στα περισσότερα (σίγουρα σε όλα τα αξιόλογα) γίνεται αναφορά στους υπαλλήλους, είτε αυτοί είναι οι check in agents είτε o CEO της εταιρίας, που λέει ο λόγος. Πιστέψτε με, τα αρνητικά σχόλια είναι όσα και τα θετικά. Βέβαια, ποολά από τα T.R. αφορούν ταξίδια σε C & F-Class οπότε ο επιβατης-καταναλωτής περιμένει μια αντίστοιχη σχέση τιμής-προσφερόμενης υπηρεσίας, οπότε σχόλια όπως "το χαβιάρι είχε ένα σπυρί λιγότερο" και "η σαμπάνια άφριζε λιγότερο από την προηγούμενη φορά" δεν είναι άξια λόγου, αλλά σχόλια και παρατηρήσεις που αφορούν το Πλήρωμα Καμπίνας, τους υπαλλήλους του αεροδρομίου και τη γενική κατάσταση του αεροπλάνου-πτήσης έχουν βάρος. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Ambrelosojos που γράφει υποδειγματικά t.r και στο τέλος παραθέτει ένα γράφημα βαθμολογίας ΟΛΟΥ του ταξιδιού (από το site της εταιρίας μέχρι τη θερμοκρασία της πίστας π.χ).

Θεωρώ ότι αυτού του είδους οι παρατηρήσεις, διαβιβάζονται καθημερινά στα στελέχη των εταιριών (μπορεί να υπάρχουν παράπλευρες απώλεις, όπως της κοπέλας της Α3) που φροντίζουν να διορθώνουν τα κακώς κείμενα, όπως αυτοί νομίζουν καλύτερα, ακόμα και με απολύσεις. Μιας κι ανέφερα το ατυχές περιστατικό με την αεροσυνοδό της Α3, όπως έχει τονιστεί πάμπολλες φορές ΕΔΩ μέσα, η πρώτη δουλειά των ιπτάμενων συνοδών είναι η ασφάλεια των επιβατών και μετά το σερβίρισμα. Απ' όσα ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑ στο report του 6circles η συγκεκριμένη (αν είναι αυτή που απολύθηκε) δεν έκανε σωστά ΟΥΤΕ το ένα ΟΥΤΕ το άλλο καθήκον της. Αν ήταν σε δημόσια υπηρεσία που τρώει λεφτά του κράτους θα μετατάσσονταν ενδεχομένος σε άλλο πόστο λιγότερο ζημιογόνο για την εταιρία. Επειδή όμως δούλευε σε ιδιωτική εταιρία, που μετράει κάθε cent, κρίθηκε ζημιογώνος και απομακρύνθηκε. Μη λοιπόν θεωρούμε, ότι η παρατήρηση του 6circles ήταν η αφορμή για να χάσει τη δουλειά του ένας άνθρωπος, αλλά η ευκαιρία να σωθούν ενδεχομένως σε κάποιοα κακιά στιγμή πολλοί άνθρωποι.
 
Βεβαια,μην ξεχναμε οτι εχουμε να κανουμε και με εταιρειαρες οπως η Aegean, που περιμενουν να δουν και να κρινουν την αποδοση των υπαλληλων τους απο διαδικτυακα fora... :puke:
To oτι η κοπελα αυτη μπορει να πεταγει το τελευταιο σκελος απο το τριτο σερι εξασκελο της,δεν περασε απο το μυαλο κανενος? Και καλα απο το μυαλο του forum,αλλα απο το μυαλο των golden boys (και girls) της Α-τρια που μονο να κρινουν ξερουν καλα και ΠΟΤΕ να επιβραβευουν, δεν περασε ε? Ειμαι σιγουρος οτι περασε, αλλα στα πολυ πεταχτα. Και πριν κρινετε ολοι, φροντιστε να ειστε τελειοι/εξοχοι/αψογοι/χαμογελαστοι μεχρι την 07:59 του 8ωρου σας. Μπορειτε? Φυσικα οχι, κανεις δεν μπορει, δεν ειμαστε μηχανηματα.

(χρειαζεται να βαλω και "φιλικα" απο κατω, η ειμαστε ενταξει?) :)
 
seven4seven":i4dnb1vb said:
To oτι η κοπελα αυτη μπορει να πεταγει το τελευταιο σκελος απο το τριτο σερι εξασκελο της,δεν περασε απο το μυαλο κανενος?
Με αυτήν την λογική δικαιολογείς όλα τα λάθη; Δηλαδή αν ένας κυβερνήτης κάνει ένα λάθος στο τέλος του εξάσκελου (όπως λες) και αυτό οδηγήσει σε σοβαρό περιστατικό, εσύ θα τον δικαιολογήσεις; Θα τον δικαιολογήσεις αν είσαι εσύ επιβάτης ή κάποιο πρόσωπο που αγαπάς; Εγώ όχι, γιατί οπό την στιγμή που δουλεύει είναι υποχρεωμένος να κάνει την δουλειά του σωστά, όπως το ζητάει η εταιρεία και χωρίς να θέσει σε κίνδυνο τους επιβάτες που μεταφέρει. Είτε είναι η πρώτη πτήση της μέρας, είτε είναι η τελευταία!

Αν κάποιος δεν συμφωνεί με τους όρους της δουλειάς του και με το πνεύμα της εταιρίας, είναι ελεύθερος να βρει άλλη δουλειά. Θα περνάει αυτός (ίσως) καλά και η εταιρία καλύτερα.

(κουβέντα κάνουμε, οπότε no offence) :wink:
 
Αν είχε σχέση το T.R με την απόλυση (που δεν νομίζω να ήταν η αφορμή αλλά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι...)τότε μπράβο στην Α3 που διαβάζει το Α.gr.
Αν διάβαζαν και τις απόψεις των επιβατών στην πάλαι ποτέ Ο.Α ίσως να πετούσε ακόμα.
Γιατί δηλαδή είπε κάτι κακό στο T.R του ο 6circles ;;;
Δηλαδή θα έπρεπε να μην σχολιάσει το χάλι που αντιμετώπισε;;;
Εγώ δηλαδή που ανέφερα στο T.R μου (viewtopic.php?f=7&t=5935#p84052) τα παρακάτω θα ήμουν κατακριτέος αν απολυόταν αυτό το άτομο;;;(και δεν ήταν στο τελευταίο από τα έξι σκέλη αλλά στην αρχή του ΕΝΟΣ ...)
....................................................................................................
Στο καρότσι με τα ποτά της δικής μας πλευράς γνώρισα και την Αεροσυνοδό Δασκάλα !!
Μεταξύ μας έγινε ο εξής καταπληκτικός διάλογος :
Q
Α.Δ: Τι θα πάρετε παρακαλώ ?
Εγώ: Μία κόλλα παρακαλώ και μία πορτοκαλάδα για τον μικρό.
Α.Δ: Ορίστε(Δίνοντάς μας από ένα μικρό κυπελλάκι μισογεμάτο)
Εγώ:Ευχαριστώ.
(δοκιμάζοντας μία γουλιά διαπίστωσα ότι η θερμοκρασία των ποτών ήταν ότι πρέπει για ξύρισμα αλλά όχι για να δροσιστείς)
Εγώ: Σας παρακαλώ............ μήπως μπορείτε να μας βάλετε σε ένα ποτηράκι παγάκια???
(Εδώ έγινε και η μεταμόρφωση.) :rant: Η Α.Δ άρχισε να κοκκινίζει ,να ξυνίζει το πρόσωπό της και παίρνοντας ένα ύφος δασκάλας που μαλώνει μαθητή γυρίζοντας ένα βήμα πίσω , (είχε ήδη αρχίσει να σερβίρει την σειρά πίσω μου , δηλαδή την γυναίκα μου και το άλλο μας τέκνο)έγειρε απειλητικά προς το μέρος μου και τεντώνοντας το δάκτυλο................
Α.Δ:(Σε έντονο ύφος και με φωνή που κάλυπτε την βαβούρα της καμπίνας): Ακούστε κύριε….. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΥΤΑΙ η κατανάλωση οποιουδήποτε ποτού κατά την διάρκεια της πτήσης πλήν των προσφερομένων από το πλήρωμα….
Οι επιβάτες σταμάτησαν την «βαβούρα » και μας παρακολουθούσαν .........
Εγώ:( μετά το διάστημα που χρειάστηκε για να καταλάβω τι έγινε και αφού κατάφερα να ξανασηκώσω το πηγούνι μου από το πάτωμα που είχε πέσει από την έκπληξη!!! )Κυρία μου εγώ παγάκια σας ζήτησα και όχι τον κανονισμό λειτουργίας της Ο.Α.
Α.Δ: Εγώ κύριε οφείλω να σας ενημερώσω και να σας προειδοποιήσω!!!!!!
Εγώ: (Και ενώ ο μικρός δίπλα μου με σκουντούσε λέγοντας «δεν πειράζει μπαμπά δεν θέλω παγάκια») Κυρία μου τα παγάκια τα έχετε που τα έχετε πάνω στο τρόλεϊ , κάντε τον κόπο να μας βάλετε μερικά σε ένα ποτήρι….. Αν τα είχατε χρησιμοποιήσει πριν δεν θα κάναμε αυτόν τον διάλογο.
Α.Δ: (βάζοντας μερικά σε ένα ποτήρι οργισμένα και σκορπίζοντας άλλα τόσα στην μοκέτα) Πάρτε….
UQ
Μετά από αυτόν τον απείρου κάλλους διάλογο και την απομάκρυνσή της από την σειρά μας για «εξυπηρέτηση» των υπολοίπων επιβατών , ήρθε η ώρα του δίσκου. Προτιμήσαμε το κοτόπουλο αντί τα σουτζουκάκια (και καλά κάναμε ) και περιμέναμε να αρχίσει το μάζεμα ώστε να χαλαρώσουμε λίγο , ούτε λίγο ούτε πολύ είχαμε ακόμα τα ¾ της πτήσης μπροστά μας.
 
καλησπερα σε ολους
μολις ειδα αυτη την θεματικη ενοτητα κ θα ηθελα να πω κ εγω την αποψη μου διοτι πολυ απλα εγω ειμαι το μελος πληρωματος που απολυθηκε!
Ας αρχισω λοιπον!!!!
Καθημερινα σε ολες μα ολες τι πτησεις ,λογω βιασυνης κατα κυριο λογο,ενα τρολλευ φευγει και χτυπαει καποιον επιβατη.
Εαν εχει λερωθει η χτυπησει ακολουθουμε τις διαδιακασιες της εταιρειας.Εαν ο επιβατης ειναι ενταξει απλα αναφερουμε το γεγονος στην αναφορα πτησης.
Το συγκεκριμενο ποστ για την πτηση μου αναρτηθηκε 6 μηνες περιπου αφου συνεβη.Παρα το οτι ειχε περασει καιρος θυμομουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ απο την πτηση καθως κ το μελος του φορουμ!Στα 2 χρονια σχεδον που εργαζομουνα στην εταιρεια ηταν η ΠΡΩΤΗ φορα που κληθηκα σε απολογια για κατι.Αυτο το λεω για αυτους που γραφουν οτι ισως το ποτηρι ειχε ξεχειλισει,ισως ειχα και αλλες αρνητικες αναφορες κλπ κλπ.
Οσον αφορα την πτηση ο κυριος που χτυπησα μου ειπε κ μου τονισε πολλες φορες οτι ειναι ενταξει.Ουτε καθαριστηριο ηθελε ουτε κατι αλλο απο την εταιρεια.
Τωρα οσον αφορα τον τροπο που τον χτυπησα κ για ολη την συμπεριφορα μου εν ωρα πτησης χμμμ...θα ελεγα πως υπηρχε ΠΟΛΥ δοση υπερβολης στο ποστ.Αν και για να ειμαι ειλικρινης με εκανε να γελασω πολυ!!Οπως προανεφερα εργαζομουν σχεδον 2 χρονια και σιγουρα θα με ειχαν σταματησει απο τη αρχη αν οντως μου φευγαν τα τρολλευ απο τα χερια και τραυματιζα επιβατες!!!!!
Ετσι που λετε βρεθηκα να απολογουμε για κατι για το οποιο εγραψε καποιος χωρις ονομα κ χωρις την δυνατοτητα επικοινωνιας μαζι του.Κ αυτο ηταν ασχημο..
Το ποστ το ανακαλυψαν απο την εταιρεια.Διαβαζουν τα παντα κ ψαχνουν τα παντα.
Τελος ο λογος που επικοινωνισα με το μελος που το εγραψε (ο οποιος παρεπιμπτοντως ηταν ευγενεστατος) ηταν απλα να του εξηγησω πως δεν ειναι σωστο να εκθετουμε ΠΡΟΣΩΠΑ εδω περα.
Αυτα τα λιγα απο εμενα.!Σας ευχαριστω.
 
zafeiriag":14vqh0me said:
Ετσι που λετε βρεθηκα να απολογουμε για κατι για το οποιο εγραψε καποιος χωρις ονομα κ χωρις την δυνατοτητα επικοινωνιας μαζι του.Κ αυτο ηταν ασχημο..
Το ποστ το ανακαλυψαν απο την εταιρεια.Διαβαζουν τα παντα κ ψαχνουν τα παντα.
Αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω με τα όσα έγραψα πριν καιρό στο topic τούτο. Ότι δηλαδή, ο εργαζόμενος δυστυχώς είναι απροστάτευτος απέναντι σε κάποιον που καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα θα γράψει κάτι, ανώνυμα συνήθως. Και στην περίπτωση του καλοπροαίρετου, υπάρχει μια πιθανότητα τα πάντα να έχουν αίσιο τέλος. Όταν όμως ο κομπλεξικός ή/και περίεργος μεγαλοποιήσει κακοπροαίρετα το "μη συμβάν", τότε η αδικία μεγαλώνει και τα αποτελέσματα είναι αντιστρόφως ανάλογα της σημασίας και του σκοπού ενός φόρουμ. Το παιχνίδι είναι unfair & δυστυχώς παίζεται με τους όρους της επιχείρησης.
 
Top