Απαράδεκτο προσωπικό απο τις ΟΑ

  • Thread starter Thread starter AiR_MaNiAc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Leon_94 θεωρείς ότι είναι πολύ σημαντικό να έχουν καλοχτενισμένα μαλλιά και σιδερωμένη στολή οι αεροσυνοδοί;Αυτό είναι το κριτήριο σου όταν επιλέγεις αεροπορική εταιρεία για να πας στον προορισμό σου;Προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο.Και καλημέρα να μη μου πουν όταν μπαίνω,δεν τρέχει τίποτα.Θα τους πω εγώ!Και τότε θα μου απαντήσουν,και θα καταλάβουν ότι κάτι ξέχασαν.Αυτό που με απασχολεί από το προσωπικό κάθε εταιρείας,πέρα από στολές και ομορφιές,είναι να κάνουν τη δουλειά τους καλά.Όταν σε σέρβιραν,σε ρώτησαν "τι θα πάρεις;" ή "τι θα πάρετε;" αν το πρώτο,σωστό να τις "βρίσεις" ή καλύτερα να τις αναφέρεις στην εταιρεία.Όμως να χαρακτηρίζεις απαράδεκτο το προσωπικό επειδή ήταν τσαλακωμένες οι στολές είναι υπερβολή.Στην τελική ανάλυση μετά από 3 ώρες ταξίδι που έκαναν για να έρθουν στις Βρυξέλες δε θα είναι "φρέσκες" όπως στην αναχώρηση.Εγώ πάντως στην τελευταία πτήση στις 10/3/2008 με την ΟΑ 136 από Γενεύη,και η κοπέλα στην υποδοχή,και ο φροντιστής-με 2 "γαλόνια",μάλλον προϊστάμενος-και οι υπόλοιπες κοπέλες ήταν εξαιρετικές στη συμπεριφορά τους.Και στην ΟΑ 135 τα ίδια.Τώρα αν 1-2 είναι εσωστρεφείς,δε χαρακτηρίζουν όλο το προσωπικό πιστεύω.
 
Πέραν του βασικού κριτηρίου "ασφάλεια πτήσεων" υπάρχουν και πολλά άλλα.

Π.Χ : Τιμή εισιτηρίου , ώρα αναχώρησης/άφιξης , ακρίβεια εκτέλεσης του προγράμματος , εξυπηρετικό προσωπικό εδάφους , inflight service , ηλικία αεροσκάφους , καθαριότητα αεροσκάφους , τύπος αεροσκάφους , και πολλά πολλά άλλα (για να μήν μακρηγορώ) που για άλλους έχουν μεγάλη σημασία και για άλλους μικρή (η ελάχιστη) .

Δεν μπορώ να φανταστώ τα κριτήρια του κάθενός μας εδώ μέσα και το πώς σκέφτεται και ενεργεί για να κλείσει ένα αεροπορικό ταξίδι ,αλλά γιατί πρέπει η εμφάνιση ,η καθαριότητα , η συμπεριφορά ,η ομοιογένεια των στολών να εξοβελίζονται σαν κριτήρια???

Δεν μπορώ να καταλάβω σε τί ενόχλησε ένα σχόλιο που μετέφερε την εντύπωση που απεκόμισε σε κάποια πτήση.
Δηλαδή μόνο καλά σχόλια πρέπει να γράφονται για τις εταιρείες???
 
Εμένα δε με ενόχλησε καθόλου το σχόλιο.Απλώς με ενοχλούν οι γενικεύσεις από ένα συμβάν.Εγώ,όπως είπα ήδη,θα είχα κάνει αναφορά στην εταιρεία πρώτα.Αν με ενοχλούσε κάτι.
 
imaginas":t71xajkk said:
Leon_94 θεωρείς ότι είναι πολύ σημαντικό να έχουν καλοχτενισμένα μαλλιά και σιδερωμένη στολή οι αεροσυνοδοί;Αυτό είναι το κριτήριο σου όταν επιλέγεις αεροπορική εταιρεία για να πας στον προορισμό σου;Προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο.Και καλημέρα να μη μου πουν όταν μπαίνω,δεν τρέχει τίποτα.Θα τους πω εγώ!Και τότε θα μου απαντήσουν,και θα καταλάβουν ότι κάτι ξέχασαν.Αυτό που με απασχολεί από το προσωπικό κάθε εταιρείας,πέρα από στολές και ομορφιές,είναι να κάνουν τη δουλειά τους καλά.Όταν σε σέρβιραν,σε ρώτησαν "τι θα πάρεις;" ή "τι θα πάρετε;" αν το πρώτο,σωστό να τις "βρίσεις" ή καλύτερα να τις αναφέρεις στην εταιρεία.Όμως να χαρακτηρίζεις απαράδεκτο το προσωπικό επειδή ήταν τσαλακωμένες οι στολές είναι υπερβολή.Στην τελική ανάλυση μετά από 3 ώρες ταξίδι που έκαναν για να έρθουν στις Βρυξέλες δε θα είναι "φρέσκες" όπως στην αναχώρηση.Εγώ πάντως στην τελευταία πτήση στις 10/3/2008 με την ΟΑ 136 από Γενεύη,και η κοπέλα στην υποδοχή,και ο φροντιστής-με 2 "γαλόνια",μάλλον προϊστάμενος-και οι υπόλοιπες κοπέλες ήταν εξαιρετικές στη συμπεριφορά τους.Και στην ΟΑ 135 τα ίδια.Τώρα αν 1-2 είναι εσωστρεφείς,δε χαρακτηρίζουν όλο το προσωπικό πιστεύω.

aas59":t71xajkk said:
Πέραν του βασικού κριτηρίου "ασφάλεια πτήσεων" υπάρχουν και πολλά άλλα.

Π.Χ : Τιμή εισιτηρίου , ώρα αναχώρησης/άφιξης , ακρίβεια εκτέλεσης του προγράμματος , εξυπηρετικό προσωπικό εδάφους , inflight service , ηλικία αεροσκάφους , καθαριότητα αεροσκάφους , τύπος αεροσκάφους , και πολλά πολλά άλλα (για να μήν μακρηγορώ) που για άλλους έχουν μεγάλη σημασία και για άλλους μικρή (η ελάχιστη) .

Δεν μπορώ να φανταστώ τα κριτήρια του κάθενός μας εδώ μέσα και το πώς σκέφτεται και ενεργεί για να κλείσει ένα αεροπορικό ταξίδι ,αλλά γιατί πρέπει η εμφάνιση ,η καθαριότητα , η συμπεριφορά ,η ομοιογένεια των στολών να εξοβελίζονται σαν κριτήρια???

Δεν μπορώ να καταλάβω σε τί ενόχλησε ένα σχόλιο που μετέφερε την εντύπωση που απεκόμισε σε κάποια πτήση.
Δηλαδή μόνο καλά σχόλια πρέπει να γράφονται για τις εταιρείες???

Την συγκεκριμενη μερα ο λόγος που επέλεξα την ΟΑ οτι ηταν η τελευταια πτηση και ηταν οτι λογω δουλειας δεν προλαβαινα τις προηγουμενες.
Δεν ανεφερα πουθενα οτι ηταν αγενεις, αλλα πως να το κανουμε το οτι αντι να καλοσωριζουν τους επιβατες χαχανιζαν και επαιζαν με τα κινητα του.Εμ δεν ηταν και οτι καλύτερο. Πιθανον αυτο να μη γινοταν καθ ολη τη διαρκεια της επιβιβασης, αλλα αυτο ειδα εγω την ωρα που εμπαινα στο αεροπλανο.
Ουτε ειπα ποτε πως αυτο γινεται σε ολες τις πτησεις της ΟΑ.
Οσο για το οτι ηταν ατημελητες και η μια εξ αυτων ξεμαλιασμενη, τι να κανουμε αφου ητανε. Κι οπως αναφερει και ο aas59 : "Δεν μπορώ να καταλάβω σε τί ενόχλησε ένα σχόλιο που μετέφερε την εντύπωση που απεκόμισε σε κάποια πτήση." Οσο για τα κριτιρια επιλογης αεροπλανου, μην ανησυχειτε, εχω κανει τις επιλογες μου, και αυτες δεν εχουνε να κανουνε ουτε με τριχες, ουτε με τσαλακωματα.
 
Και για να βοηθήσω κι εγώ στην εξέλιξη της ιστορίας, αρχισυνοδός κάλεσε στο γραφείο της τις αεροσυνοδούς της συγκεκριμένης πτήσεως και διάβασαν μαζί τα γραφόμενα από τον επιβάτη σχετικά με την εμφάνιση και τη συμπεριφορά τους ώστε να ασκηθούν πειθαρχικές διαδικασίες.
Πριν πάρει το θέμα διαστάσεις, ΕΔΕ, γραπτές απολογίες κλπ το πλήρωμα απάντησε ότι υπέστη άγριο...καμάκι από συγκεκριμένο επιβάτη ο οποίος (αφού έφαγε πόρτα) γνωστοποίησε στο πλήρωμα ότι θα γράψει σε αεροπορικό φόρουμ αρνητική κριτική για την εταιρία.
Και τώρα μπορείτε να συνεχίσετε την κουβέντα σας και χωρίς εμένα...
 
Το παραπάνω είναι πραγματικό;Ελπίζω να μην είναι αστείο,διότι σε τόσο σοβαρές υποθέσεις που αφορούν παράπονα επιβάτη,αστεία δε χωρούν!
 
Να σαι καλά SCanavos. Με έβγαλες από τον κόπο να αρχίσω τα quotes. Κοίτα όμως τι μπορεί να πάθεις στα καλά καθούμενα ε; Επειδή κάποιες κοπέλες δεν το έπαιξαν Ιπτάμενες Λολίτες με 700ευρώ βασικό στον κάθε τριτοδεύτερο μικροαστό-νεόμικρομεσαίο σιχαμένο σαλιάρη να τις καλούν σε ΕΔΕ. Τστστστστσ....
 
"Δεν μπορώ να καταλάβω σε τί ενόχλησε ένα σχόλιο που μετέφερε την εντύπωση που απεκόμισε σε κάποια πτήση."
ekrythmi katastasi stin etereia

Tο κακό της υπόθεσης δεν είναι τα οποιοδήποτε σχόλια του καθένα από εμάς.
Το κακό είναι ότι ενώ το 90% του προσωπικού στο έδαφος και τον αέρα, δείχνει τον καλύτερο του εαυτό για να στηρίξει την εταιρεία στην πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας της και προσπαθεί να την σώσει την ώρα που την έχουν παρατήσει οι πάντες, υπάρχει κόσμος (επώνυμος και ανώνυμος) που καραδοκεί να δυσφημίσει με την πρώτη ευκαιρία όσο ασήμαντη και αν είναι αυτή.
Περιστατικά που ενώ σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία περνούν απαρατήρητα ή δικαιολογούνται, όταν συμβαίνουν στην ΟΑ, την ρίχνουμε στην πυρά. :rant:
Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα στην ΟΑ που δικαιολογούν κατακραυγή, αλλά (ερχόμενος στα όσα λέω στην αρχή) το να κράζουμε το προσωπικό, το οποίο παρά που παίρνει €650, δουλεύει συνεχώς 8μηνα χωρίς να υπάρχει φως στο τουνελ και παρ' όλα αυτά τα δίνει όλα για να αλλάξει η εικόνα της εταιρείας, προσωπικά το θεωρώ το λιγότερο άκομψο και άδικο.
Ελπίζω ότι αυτό που λέει που ο φίλος SCanavos δεν είναι αλήθεια. Μιλάμε για την απόλυτη μικροπρέπεια, δειλία, ποταπότητα :evil:
 
Αφού αναφέρθηκες σε post μου με quote , οφείλω να τονίσω ότι η νοοτροπία "δεν κράζουμε το προσωπικό των 650€" είναι λανθασμένη (κατά την άποψή μου) για πολλούς λόγους.

Πρώτα απ' όλα προσωπικά δεν "έκραξα" κανένα , αυτό που σημείωσα είναι ότι δεν είναι δυνατόν να ενοχλούμαστε από μία κακή κριτική που βασίζεται σε προσωπική εμπειρία.
Ακόμα και για λόγους εκδίκησης να είναι (όπως υπονοεί ο scavanos) μία κακή κριτική δεν φτάνει να διαγράψει τόσες καλές κριτικές που υπάρχουν στο forum.

Υ.Γ. : Ελπίζω να του μετέφεραν ανακρίβειες για αυτό που γράφει ο συνforumιτης scavanos γιατί αλλιώς ο καταγγέλλων δεν έχει καμία θέση σε αυτό το forum .
Υ.Γ 2 : Αν συνέβαινε αυτό το γεγονός σε οποιαδήποτε Αμερικανική εταιρεία στην προσγείωση θα τον περίμενε τον "ακράτητο" αυτό επιβάτη η αστυνομία για τα περαιτέρω. Εδώ γιατί δεν έγινε κάτι τέτοιο???
 
Αν έγινε κάτι τέτοιο,και τον περίμενε η ΕΛ.ΑΣ τότε θα άκουγες χειρότερα για την Ο.Α..Θα έβγαιναν όλοι οι δήθεν γνωρίζοντες και θα έλεγαν ο δύσμοιρος επιβάτης,και αυτό τους μάρανε και άλλα "ωραία".Το έχω ξαναγράψει.Έχουν βρει την Ο.Α και ασελγούν επάνω της!
 
Top