Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η σύγκριση με τις ΟΑ είναι άκαιρη μάλλον διότι οι ΟΑ λειτουργούν πάνω από 4 δεκαετίες , έχουν αποκτήσει φήμη πλέον και τα προβληματα του στόλου προέκυψαν τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της αναμονής ιδιωτικοποίησης.
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι στο σαιτ των ΟΑ όπου υπάρχει νοικιασμένο αεροσκάφος αυτό ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ!
πχ ΟΑ 917 operated by Astra irlines.
Σε ποιό σημείο του σαιτ της ZF αναφέρεται ο τύπος και η οποιαδήποτε εταιρία που συνεργάζεται;
Μόνο στη Θεσσαλονίκη και τη Χίο γράφει εντελώς αόριστα τη λέξη ASTRA .Πως είναι δυνατόν να κατανοήσει κάποιος που δεν ξέρει καλά τα πράγματα ότι πρόκειται για άλλη αεροπορική εταιρία;
Η Α3 πήρε 3 ATR τα οποία γνωριζε ο καθένας σε ποιούς προορισμούς πετάνε.
πχ στη Μυτιλήνη πετούσε 3 daily με ATR
Τώρα η ZF με τι ακριβώς πετάει στη Μυτιλήνη;
Με Dash? Ε45? j31?
Δεν αναφέρεται πουθενά.
Τώρα για τα <<διαμαντάκια>> που ανέφαιρε κάποιος αυτό δεν χρειάζεται σχόλια.
Ξέρει κανείς καμία ευρωπαική regional που να πετάει με Tupolev klp?
Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα ...
 
REGIONAL":3d9l1xkg said:
Τώρα για τα <<διαμαντάκια>> που ανέφαιρε κάποιος αυτό δεν χρειάζεται σχόλια.
Ξέρει κανείς καμία ευρωπαική regional που να πετάει με Tupolev klp?
Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα ...

Αγαπητέ τύπε επιβάτη "Μπαίνω στο Ιπτάμενο ΤΑΞΙ και πάω από το Α στο Β", υπάρχουν ευτυχώς και κάποιοι "πεφωτισμένοι" (για να είμαι και επίκαιρος) που ευχαρίστως θα πήγαιναν από το Α στο Β μέσω Γ,Δ,Ε.......Ω προκειμένου να πετάξουν με έναν σπάνιο τύπο αεροπλάνου που υπάρχει σε ΜΙΑ μόνο εταιρία του κόσμου ακόμα κι αν αυτό ήταν ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο. Πίστεψε με, ευχαρίστως θα πήγαινα Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τα Yak-40 της Air Libya, το ATR 42-300 της Mauritania Airways και το Boeing 727-200 Adv της Afrik Air Links με μια μικρή στάση στη Kinshasa για μια βόλτα με το 757 της Hewa Bora.

Όσο για το 2ο σκέλος της ερώτησής σου σου αναφέρω την Gomelavia (regional από Λευκορωσία = ΕΥΡΩΠΗ) που πετάει με An-12BP, An-12PS, Il-76TD, την Tandem Aero (από Μολδαβία= ΕΥΡΩΠΗ) με Tu-134A, την Apatas Air (από Λιθουανία = ΕΥΡΩΠΗ) με Let L-410 UVP και πολλές ακόμα που δε θέλω να αναφέρω.

Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα ...
Μάλλον πολλά ακόμα αν συνεχίσεις να αμφισβητείς την αγάπη κάποιων από μας για το ΜΗ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ.

Ταύτα και μένω

Σωτήρης
 
Φοβούμαι φίλε flying Doc ότι μια αεροπορική εταιρία τακτικών δρομολογίων σημαντικού αριθμού προορισμών δεν αποτελεί για το μέσο επιβάτη το χώρο της εμπειρίας και της απόλαυσης που ίσως μπορεί να προσφέρει σε ορισμένους η πτήση με παλαιού τύπου αεροσκάφη.
Μια σύγχρονη αεροπορική εταιρία δεν είναι το μέσο διά του οποίου κάποιος επιβάτης -κατ'εξαίρεση- θα έχει την ευκαιρία να πετάξει με κάποιο αεροσκάφος που δεν εκτελεί πλέον τακτικές πτήσεις, αλλά αντίθετα οφείλει να αποβλέπει με κάθε τρόπο έτσι ώστε ο επιβάτης να απολαύσει ασφάλεια, εξυπηρέτηση, ακρίβεια δρομολογιών και χαμηλές τιμές.
Ο μέσος επιβάτης ενδιαφέρεται και κατά συνέπεια και την αεροπορική εταιρία πρέπει να την απασχολεί όχι το μη ειθισμένο αλλά το κυρίως και πρωτίστως ειθισμένο!
Διαφορετικά επειδή σε αρκετούς ίσως θα άρεσε στο μέσο της πτήσης να πέφτουν με αλεξίπτωτο, μήπως θα πρέπει να υπάρχουν τέτοιες αεροπορικές εταιρίες τακτικών δρομολογίων;
 
flying Doc":1p1qq732 said:
Αγαπητέ τύπε επιβάτη "Μπαίνω στο Ιπτάμενο ΤΑΞΙ και πάω από το Α στο Β"

δε χρειαζόμαστε άλλο ψυχολόγο στο φόρουμ. έχουμε πολλούς ήδη...

flying Doc":1p1qq732 said:
υπάρχουν ευτυχώς και κάποιοι "πεφωτισμένοι" (για να είμαι και επίκαιρος) που ευχαρίστως θα πήγαιναν από το Α στο Β μέσω Γ,Δ,Ε.......Ω προκειμένου να πετάξουν με έναν σπάνιο τύπο αεροπλάνου που υπάρχει σε ΜΙΑ μόνο εταιρία του κόσμου ακόμα κι αν αυτό ήταν ΑΚΡΩΣ επικίνδυνο. Πίστεψε με, ευχαρίστως θα πήγαινα Θεσσαλονίκη-Αθήνα με τα Yak-40 της Air Libya, το ATR 42-300 της Mauritania Airways και το Boeing 727-200 Adv της Afrik Air Links με μια μικρή στάση στη Kinshasa για μια βόλτα με το 757 της Hewa Bora.
"πεφωτισμένοι"... ριψοκίνδυνους θα τους χαρακτήριζα...

flying Doc":1p1qq732 said:
Όσο για το 2ο σκέλος της ερώτησής σου σου αναφέρω την Gomelavia (regional από Λευκορωσία = ΕΥΡΩΠΗ) που πετάει με An-12BP, An-12PS, Il-76TD, την Tandem Aero (από Μολδαβία= ΕΥΡΩΠΗ) με Tu-134A, την Apatas Air (από Λιθουανία = ΕΥΡΩΠΗ) με Let L-410 UVP και πολλές ακόμα που δε θέλω να αναφέρω.
μπράβο ξέρεις καλή γεωγραφία. δε θα σε ρωτήσω για την κερδοφορία των εν λόγω εταιριών. απλώς πες μου μια επιβατική αεροπορική εταιρια που επιλέγει τύπο αεροσκάφους έχοντας ως δεδομένο τους "πεφωτισμένους".
 
Κύριοι χαλαρά, μην τον αποπαίρνετε τον άνθρωπο. Είναι προφανές ότι δεν είναι ο μέσος συμβατικός επιβάτης. Προσωπικά χαίρομαι που υπάρχουν "κολλημένοι με τη μπάλλα" (με την καλή έννοια) σ΄αυτό το forum. Η αγάπη και ο ενθουσιασμός για την αεροπορία δικαιολογούν υπερβολικές (για κάποιους)απόψεις. :great:

Off topic switch off.
 
Πανμέγιστε Ντόκτορα...

Έθεσες τα θέματα στη σωστή τους βάση... υπάρχει άραγε λογικά σκεπτόμενο μέλος του forum πoυ θα προτιμούσε να πάει στην Κρήτη με ένα ολοκαίνουργιο 320 αν είχε την δυνατότητα να ταξιδέψει με ένα ανυπέρβλητο TU-134? Θα είχα την δυνατότητα να πάω στην Χίο με ένα επικό YAK-42 της Baskirkistan και θα πήγαινα με ένα ATR της Ο.Α? Πάτε να τρελλάνετε και τον Ντόκτορα και εμένα? Είστε με τα καλά σας?

Ξενέρωτοι υπάρχουν πολλοί, αλλά αυτό ξεπερνά τα όρια κάθε νοσηρής φαντασίας...
 
Aγαπητά μέλη, αφήστε τα μίση και πιάστε τους υπευθύνους της Άθενς να τους πείτε ότι είναι σε λάθος δρόμο. Όταν εντάξουν και την Έδεσσα με ανεμόπτερο στο πρόγραμμά τους, τότε αρχίστε να χλευάζετε. Μέχρι τότε, αφήστε τον δόκτωρα να χειρουργεί όπως τους αξίζει.

δικός σας
 
REGIONAL":1g31db4y said:
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι στο σαιτ των ΟΑ όπου υπάρχει νοικιασμένο αεροσκάφος αυτό ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ!
Σωστά. Όμως αυτό άρχισε να αναφέρεται εδώ και λίγο καιρό. Τόσα χρόνια που πετάει ότι βρει μπροστά της δεν ανέφερε τίποτα και πουθενά. Τεσπα, λάθος και της ZF που ενώ (πολύ σωστά στην αρχή) πολυδιαφήμιζε τα jet, τώρα πετάει και με Dash. Δεν βρίσκω λάθος που νοίκιασε αεροσκάφος για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες του καλοκαιριού, ειδικά από τη στιγμή που το έβαψε με το full χρωματισμό της. Το σωστό λοιπόν είναι και αυτή να προσθέσει τύπο αεροσκάφους στο site της.
 
για να εξυπηρετήσει προορισμούς που παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες στους σταθμούς προσγείωσης και μόνο συγκεκριμένοι τύποι αεροσκαφών μπορούν να προσεγγίσουν.(απο την ανακοινωση)

η ανακοινωση φωτογραφιζει σιγουρα και τη χιο οποτε λογικα εμπραερ στη χιο γιοκ.ντασ και αβρο της αστρα
 
Top