REGIONAL
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/03/2009
- Μηνύματα
- 66
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
Η σύγκριση με τις ΟΑ είναι άκαιρη μάλλον διότι οι ΟΑ λειτουργούν πάνω από 4 δεκαετίες , έχουν αποκτήσει φήμη πλέον και τα προβληματα του στόλου προέκυψαν τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της αναμονής ιδιωτικοποίησης.
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι στο σαιτ των ΟΑ όπου υπάρχει νοικιασμένο αεροσκάφος αυτό ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ!
πχ ΟΑ 917 operated by Astra irlines.
Σε ποιό σημείο του σαιτ της ZF αναφέρεται ο τύπος και η οποιαδήποτε εταιρία που συνεργάζεται;
Μόνο στη Θεσσαλονίκη και τη Χίο γράφει εντελώς αόριστα τη λέξη ASTRA .Πως είναι δυνατόν να κατανοήσει κάποιος που δεν ξέρει καλά τα πράγματα ότι πρόκειται για άλλη αεροπορική εταιρία;
Η Α3 πήρε 3 ATR τα οποία γνωριζε ο καθένας σε ποιούς προορισμούς πετάνε.
πχ στη Μυτιλήνη πετούσε 3 daily με ATR
Τώρα η ZF με τι ακριβώς πετάει στη Μυτιλήνη;
Με Dash? Ε45? j31?
Δεν αναφέρεται πουθενά.
Τώρα για τα <<διαμαντάκια>> που ανέφαιρε κάποιος αυτό δεν χρειάζεται σχόλια.
Ξέρει κανείς καμία ευρωπαική regional που να πετάει με Tupolev klp?
Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα ...
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι στο σαιτ των ΟΑ όπου υπάρχει νοικιασμένο αεροσκάφος αυτό ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ!
πχ ΟΑ 917 operated by Astra irlines.
Σε ποιό σημείο του σαιτ της ZF αναφέρεται ο τύπος και η οποιαδήποτε εταιρία που συνεργάζεται;
Μόνο στη Θεσσαλονίκη και τη Χίο γράφει εντελώς αόριστα τη λέξη ASTRA .Πως είναι δυνατόν να κατανοήσει κάποιος που δεν ξέρει καλά τα πράγματα ότι πρόκειται για άλλη αεροπορική εταιρία;
Η Α3 πήρε 3 ATR τα οποία γνωριζε ο καθένας σε ποιούς προορισμούς πετάνε.
πχ στη Μυτιλήνη πετούσε 3 daily με ATR
Τώρα η ZF με τι ακριβώς πετάει στη Μυτιλήνη;
Με Dash? Ε45? j31?
Δεν αναφέρεται πουθενά.
Τώρα για τα <<διαμαντάκια>> που ανέφαιρε κάποιος αυτό δεν χρειάζεται σχόλια.
Ξέρει κανείς καμία ευρωπαική regional που να πετάει με Tupolev klp?
Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα ...