Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πολύ καλά νέα για τη χρυσή κάρτα,υστερούσε σε αυτό απο τους ανταγωνιστές της αφού οι πιο συχνοί πελάτες έπρεπε να καταβάλουν ένα μεγάλο ποσό για την GOLD,τη στιγμή που σε άλλες εταιρίες έπαιρνες την αντίστοιχη δωρεάν όταν περνούσες ένα όριο μιλιων/ταξιδιών.
 
Η εταιρια απο τι φενεται φευγει σιγα σιγα απο την Παφο και ετσι αφηνει την Ryanair ολομοναχη μαζι με την Easy.
Να πουμε η εταιρια πετουσε απο Παφο για Λονδινο,Θεσσαλονικη,Αμστερνταμ.

:arrow: Οι πτησεις που υποτιθεται θα συνεχιζαν απο Παφο εκεινες του Αμστερνταμ ειναι ακυρωμενες απο Νοεμβριο μεχρι Φεβρουαριο.
:arrow: Αυξανεται η συχνοτητα Λαρνακα-Αμστερνταμ απο 3χ σε 4χ

http://airlineroute.net/2011/08/09/cy-pfo-w11/
 
Πετάει η ryanair απο/προς Πάφο?
Επιτέλους έχουν καταλάβει στη Cyprus πως οικονομικά είναι λάθος στρατηγική να πετάνε μέσο Πάφου.
 
Ναι η Ryanair θα πετα απο Παφο... viewtopic.php?f=21&t=7257&start=45
Οσο για το αν ηταν λαθος τοσο καιρο να πετανε απο Παφο δεν το νομιζω και τα αποτελεσματα ειναι η καθοδος των low cost εταιριων καλα που αντεξαν οι Παφιτες(τους εκοψε Αθηνα,Μαντσεστερ και τωρα το Λονδινο).
 
''θα'' πετάει απο Πάφο δεν ισχήει και απο την στιγμή που δεν ανακοινώθηκε τίποτα επίσημο απο την εταιρία με ακριβείς ημερομήνιες είναι πολύ άκυρο να λές οτι έμεινε μονάχη της με την easy.

Πάφος-Λάρνακα είναι διαδρομή που διαρκεί κατι λιγότερο απο 2 ώρες με αυτοκίνητο,και σε σχετικά πολύ καλό αυτοκινητόδρομο,δηλαδή αμα έχουν παράπονο οι παφίτες στο να καλύψουν αυτή τη διαδρομή τι να πούν οι κάτοικοι της θεσσαλονικης,του Ηρακλείου,της Ρόδου που για χρόνια τώρα έπρεπε να πάρουν αεροπλάνο να πάνε Αθήνα για να ταξιδέψουν?Τι να πουν οι ιταλοί της νότιας Ιταλίας που για αρκετούς προορισμούς πρέπει να πάνε Ρώμη η Μιλάνο?(τα παραδείγματα αμέτρητα..)

Απλώς οι Κ.Α. για πολιτικά συμφέροντα(στήριξη της επαρχίας της Κύπρου και άλλες χαζές δικαιολογιες) δεν είχαν την δηνατότητα να βάλουν ένα τέλος στη Πάφο.Και αν νομίζεις φίλε οτι είναι κερδοφόρο το να απογείωνεις ενα jet στα 10 000 πόδια να το προσγειώνεις μετά απο 15 λεπτά πτίσης,να πληρώνεις ξάνα φόρο προσγείωσης,συν φθόρα αεροπλάνου και καύσιμα κ.α. φοβάμαι πως κάνεις λάθος.

Αν ήταν κερδοφόρο δεν θα το σταματούσε η Cyprus,και η Αegean θα το έκανε Λαρνακα-Πάφο-Αθήνα..

Μπορεί να συμφέρει σαν προορισμός για τις ξένες εταιρίες αλλα δεν είναι τρελλοί στις Κ.Α. να έχουν οικονομική ζημιά επειδή η Πάφος των 80 000 κατοίκων θέλει να έχει αεροπορικές συνδέσεις ισάξιες με Λάρνακα.

Να μην ξέχναμε κιόλας οτι οι παφίτες προσπάθησαν να δημιουργήσουν και την Europafia,και όλα ηταν λόγια που τα πήρε ο αέρας..Μακάρι η ryanair να έρθει να τονώσει την τοπική οικονομία, αλλα μέχρι τότε πάφο πετάει η easy, η monarch, η jet2 κ.α. Με το ''ΘΑ'' οι παφίτες ακόμα πρέπει να οδηγούν στη Λάρνακα για να πάνε Αθήνα..
 
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Η Πάφος μπορεί να δουλέψει με κέρδος μόνο καλοκαίρι με τουρίστες. Ο πληθυσμός της πόλης δεν μπορεί να κρατήσει ούτε καν τη πτήση της Αθήνας. Ακόμα και οι επιχειρηματίες πετούσαν από Λάρνακα γιατί δεν είχαν αρκετές επιλογές από Πάφο. Επιτέλους η διοίκηση της CY άρχισε να σκεύτεται επιχειρηματικά και όχι πολιτικά. Ίσως αυτό τη σώσει γιατί αργά ή γρήγορα η εταιρεία θα πρέπει ή να ιδιωτικοποιηθεί ή να κλείσει αν συνεχίσει να βγάζει ζημιές.
 
Εγω εχω τις επιφυλαξεις μου στο αν δεν τους συμφερε αφου πολλες εταιριες κανουν το δρομολογιο Λαρνακα - Παφου και στο κατω κατω ας ειχαν βαση ενα αεροσκαφος να κανει τις πτησεις τους,οπου αν δεις απο Οκτωμβριο ποσα αεροπλανα των Κ.Α θα ναι καθηλωμενα.Τοσα χρονια που οι Κ.Α. ηταν με κερδος δεν τους πειραξε η Παφος τωρα τους πειραξε.

Στο αλλο θεμα με την Ryanair απο Οκτωμβριο ανοιγει βαση με 2 αεροσκαφη και θα πετα σε 30 προορισμους αυτο ειναι αναρτημενο και επισημα στην ιστοσελιδα τς Hermes οποτε ειναι σιγουρο αφου πηρε και την χρηματοδοτηση της κυβερνησης.
 
Τransavia,LuxAir,Arkefly αλλα και η AirBerlin απο Νοεμβριο.
 
Εννοείται φυσικά πως δεν μπορείς σε καμμία να κλείσεις εισιτήριο για το σκέλος Πάφος-Λάρνακα.
Και είναι τελείως διαφορετικό για μια εταιρεία να συνδυάζει δύο πόλεις σε τρίτη χώρα σε μια τριγωνική πτήση (πχ Λουξεμβούργο-Λάρνακα-Πάφος-Λουξεμβούργο)
και τελειώς διαφορετικό για μια εταιρεία να σταματάει σε δεύτερη πόλη της χώρας-βάσης για να μαζέψει και από εκεί επιβάτες. Ειδικά για μία χώρα του μεγέθους της Κύπρου.
Στην πρώτη περίπτωση ενδεχομένως να υπάρχει μια αναλογία ακόμα και 50-50 ατόμων που θα κατέβουν Λάρνακα ή Πάφο και θα αποτελούν μάλλον τουρίστες, οπότε δεν θα τους πολυνοιάζει η επιπλέον στάση. Στη δεύτερη περίπτωση ο μέσος ταξιδιώτης και δη ο επιχειρηματίας θα αποφύγει πάση θυσία την πτήση με ενδιάμεσο σταθμό, εφόσον έχει εναλλακτική επιλογή.
Και πόσους πια επιβάτες να έπαιρνε από την Πάφο; Αν έβγαζε λεφτά πίστεψέ με θα τις συνέχιζε της πτήσεις. Προφανώς δεν βγάζει.
 
Top