Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

giopan":3g9idlv8 said:
Τι ακριβώς εννοείτε στοιχεία? (Akis, Computerise, aas klp).
Στοιχεία συνήθως απαιτούνται στις δικαστικές αίθουσες όπου βρίσκεται κάποιος κατηγορούμενος για κάτι.

Σε ότι με αφορά.
Προφανώς και δεν τοποθετώ τον εαυτό μου στην θέση του "Δικαστή".
Αυτό που λέω (και το διευκρινίζω ξανά ) είναι ότι δεν μπορεί να λέγονται πράγματα (όπως πχ "Πάει άπατη η Α3 στην γραμμή Λονδίνου") χωρίς να παραθέτονται στοιχεία (η links για τα στοιχεία) που λαμβάνει υπ' όψιν του ο γράφων για να εκφέρει αυτή την άποψη.
Τόσο απλό.
Είναι φυσικό μία θέση που υποστηρίζεται από στοιχεία (που μπορούν και άλλοι να επεξεργαστούν) έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από μία άλλη που απλώς λέγεται για να λεχθεί.

giopan":3g9idlv8 said:
Δηλαδή για την κατρακύλα της ΟΑ τι ακριβώς στοιχεία θα χρειαζόσουν για να καταλάβεις ότι η κατάσταση έχει φθάσει προ πολλού στο απροχώρητο? Και άντε και δίνει κάποιος στοιχεία. Μετά θα αρχίσουν κάποιοι να αμφισβητούν την εγκυρότητα των στοιχείων κλπ κλπ φαύλος κύκλος.

Η αμφισβήτηση των στοιχείων είναι το πρόβλημα???
Για μένα το πρόβλημα είναι η ΜΗ δημοσίευση των στοιχείων (παρανόμως βέβαια αφού σαν ΑΕ ακόμα και οι ΟΑ υποχρεούνται να δημοσιεύουν ισολογισμό και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία θα είχε ήδη αφαιρεθεί η άδεια λειτουργίας) ώστε να γνωρίζουν ΌΛΟΙ οι Έλληνες σε ποιο σημείο βρίσκεται.

giopan":3g9idlv8 said:
Γιατί δεν κάνεις ένα γκάλοπ με θέμα «Πιστεύετε ότι αποδίδει τα αναμενόμενα στην εταιρία το δρομολόγιο της Α3 στο Λονδίνο?».

Δεν έχει καμία σημασία τι πιστεύει ο καθένας μας για το πως πάει η συγκεκριμένη γραμμή.
Αυτό που θα ήταν ενδιαφέρον , είναι η παρουσίαση στοιχείων για την μέχρι σήμερα πληρότητα .
Μέχρι τότε εγώ τουλάχιστον δεν έχω άποψη για το αν πηγαίνει καλά η "άπατη" η συγκεκριμένη.

giopan":3g9idlv8 said:
Αν θέλετε να μείνετε λίγοι και καλοί. Απλά τότε μην ξεχάσετε να το μετονομάσετε σε airliners-by-aegean.gr

Αυτό που λές είναι μεγάλη αδικία για τον διαχειριστή και τους moderators που κατά την ταπεινή μου άποψη δεν έχουν δώσει ΠΟΤΕ δικαίωμα για τέτοιου είδους σχόλια.

Ελπίζω να ανακαλέσεις για κάτι που μπορεί να έγραψες εν θερμώ,

Φιλικά
aas59
 
Re: Νέα Δρομολόγια

giopan":2abo8tvi said:
Τι ακριβώς εννοείτε στοιχεία? (Akis, Computerise, aas klp).

Στοιχεία, αγαπητέ giopan, είναι να τεκμηριώνεις τις απόψεις σου και να μην λες αρλούμπες... Είτε λοιπόν αγορεύεις στο δικαστήριο είτε κάνοντας μιά στοιχειοδώς σοβαρή κουβέντα όπως εδώ, οφείλεις αν θέλεις να είσαι αξιόπιστος να υποστηρίζεις την άποψή σου με επιχειρήματα...

Σε κάθε παρέα βέβαια υπάρχουν άτομα, που λένε αβασάνιστα ότι σάχλα τους κατέβει και σε πληροφορώ ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλή... Πιστεύω να καταλαβαίνεις γιατί... είναι τα ψώνια της παρέας και όλοι κάνουν πλάκα μαζί τους...
Αν θέλετε να συνεχίσετε λοιπόν να λέτε ότι σας κατέβει συνεχίστε, οι υπόλοιποι θα σας απολαμβάνουμε...

6circles":2abo8tvi said:
Φιλε computerise,
Kατ' αρχην ηρεμησε :) . Στοιχεια σαν τα δικα σου ( για την πτηση της φιλης σου εννοω ) πολλοι εχουμε. Αλλοι θα πουνε για γεματα αεροσκαφη , αλλα μισογεματα και αλλοι για σχεδον αδεια. Δεν μας παρεθεσες και το Ευαγγελιο. Εγω προσωπικα δεν θυμαμαι να ειπα οτι θα κοψει την δευτερη πτηση για Λονδινο η Α3. Αυτο που θα πω ειναι οτι μακαρι να βαλει και τριτη. Φιλοι τωρα;;

ΤΕΤΑΡΤΗ 9/7 Α3601 STN-ATH

Πληρότητα πάνω από 90%

Πηγή: φίλος μου

Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση...
Δεν παραθέτω κανένα ευαγγέλιο απλά διαπιστώνω ότι οι πτήσεις της Α3 από Λονδίνο δεν ταξιδεύουν με 18 άτομα...
Καλοκαίρι έχουμε για καλοκαίρι μιλάμε, τι εξυπνάδα πάλι ήταν αυτή dtrach. Όταν με το καλό έρθει ο χειμώνας το ξανακουβεντιάζουμε...

Ο τελευταίος που θα χρειαζόταν υποστήριξη στο forum είναι ο ιδιοκτήτης του, που χρόνια τώρα το κρατάει με αγώνα, οικονομικές θυσίες και σκληρή δουλειά σε αξιοθαύμαστο επίπεδο...Είναι λοιπόν το λιγότερο άδικο και γελοίο να τον κατηγορούμε για δεσποτισμό και μεροληψία υπερ της Α3...

Αν λοιπόν giopan πιστεύεις ότι το forum τείνει να μετατραπεί σε ελιτίστικο club και καλό θα ήταν να μετανομαστεί airlinersbyaegean δεν καταλαβαίνω τι σε κρατάει στην παρέα μας... Δεν νομίζω οτι με το ζόρι σε κάλεσε ο Άκης να γραφτείς , ούτε ότι αν δεν ξαναγράψεις τις βαθυστόχαστες αναλύσεις σου θα χάσει η Βενετιά βελόνι... Αν δεν σου κάνουμε λοιπόν παλικάρι μου τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

giopan":lyeajow3 said:
Τι ακριβώς εννοείτε στοιχεία? (Akis, Computerise, aas klp).
Στοιχεία συνήθως απαιτούνται στις δικαστικές αίθουσες όπου βρίσκεται κάποιος κατηγορούμενος για κάτι. Δυστυχώς μάλλον τοποθετείς και προτιμάς το φόρουμ σαν «λαικό» δικαστήριο. Και αποφασίζεις να λειτουργείς ως δικαστής ζητώντας στοιχεία και αποδείξεις

Τα περί δικαστηρίων είναι αστεία αν όχι εξοργιστικά. Giopan να υποθέσω ότι έχεις χρόνια να διαβάσεις κάποιο άρθρο σε εφημερίδα, site, βιβλίο ή τέλος πάντων κάτι που όταν υποστηρίζει μια άποψη το βασίζει σε κάποια στοιχεία - οικονομικά, έρευνας, αγοράς, προσωπικής εμπειρίας. Εαν είναι ποτέ δυνατό ο καθένας να βγαίνει να λέει ότι του κατέβει χωρίς να το στηρίζει πουθενά.

Επίσης, τι θα πει "να ζητήσεις στοιχεία σε ποιο χαλαρούς τόνους"; Βγαίνει ο καθένας, γράφει ανυπόστατα πράγματα και οι υπόλοιποι που διαβάζουν δεν πρέπει να αναρωτηθούν; Ο nsap είπε
Εγώ βασίστηκα σε αυτούς που λένε πως δεν πάει καλά το δρομολόγιο.Δεν μπορούσα να μην τους πιστέψω απο τη στιγμή που κάποιοι εδώ μέσα λένε πως μερικές πτήσεις πάνε με 18 επιβάτες
. Δηλαδή όλα πάνε αμάσητα. Αν αύριο εγώ μαζί με 5 άλλους γράψουμε ότι η Aegean θα παραγγείλει 4 Α380 γιατί ανακάλυψαν ότι η γραμμή της Νέας Υόρκης είναι χρυσοφόρα, είναι αυτόματα κάτι το οποίο γίνεται δεκτό γιατί έγινε στα πλαίσια μιας "κοινωνικής ομήγυρης";

Δεν είμαι ιδιοκτήτης ούτε διαχειριστής του παρόντος forum. Αλλά είμαι σίγουρος ότι θέλω να διαβάζω εμπεριστατωμένες απόψεις και όχι θεωρήματα του "αν η γιαγιά μου είχε καρούλια, θα έτρεχε σε ράλυ". Η απόφαση του ποια είναι η κατεύθυνση αυτού του forum ανήκει στους διαχειριστές του, αν και κατά την άποψη μου την έχουν καταστήσει σαφή εδώ και καιρό.

PS. Τα περί Α380 και της γιαγιάς με τα καρούλια αποτελούν παραδείγματα και δεν χρήζουν περαιτέρω ανάλυσης. Επίσης καλό θα ήταν ενίοτε να βλέπουμε αυτά που γράφουμε και όχι τι μπορεί να κρύβετε από πίσω (η υποστήριξη δηλαδή της τάδε ή δείνα εταιρείας). Το πρόβλημα είναι ουσίας και δεν έχει να με την όποια εταιρεία αλλά με το επίπεδο του διαλόγου που αναπτύσσεται.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

dtrach, μόνος σου ρωτάς -μόνος σου απαντάς. Λές ότι η Α3 δεν έχει κάνει ζημιά στην ΟΑ ακόμα μιάς και τα αεροπλάνα της ΟΑ τους πάνε τους 300. Μόλις παραπάνω γράφεις ότι η ΟΑ ήταν φτηνότερη από την Α3 το ΣΚ. Σε πληροφορώ δεν είναι μόνο το ΣΚ. Χτυπάς την καρδιά του προβλήματος, την οποία είχα τονίσει πολλές σελίδες πρίν. Δεν μπορεί να πρωτοανοίγεις δρομολόγιο στο STN και να τολμάς να βάζεις ίδιες ή ψηλότερες τιμές με την ΟΑ του LHR που κάνει το δρομολόγιο 40 χρόνια και έχει ανύπαρκτο μάνατζμεντ. Είναι θρασύ.


Τώρα, πρός όλους τους παίχτες του Airline Manager2008, θα ήθελα να πώ το εξής. Συμφωνώ με αυτούς που πιστεύουν ότι η πολιτική της Α3 είναι να έχει τον ρόλο των γραμμάτων πάνω στην ταφόπλακα της ΟΑ. Οι ενδείξεις αυτές είναι. (Το είχα γράψει και μπορείτε να το διαβάσετε σε προηγούμενες σελίδες). Πολλοί φίλοι μου με λένε conspiracy theorist. Αλλά πιστεύω ότι όλα είναι μέρος σχεδίου. Στο σχέδιο παίζουν οι κυβερνήσεις και οι περί της Α3 (μεγαλοτράπεζες-μεγαλοεπιχειρηματίες και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις). Το σχέδιο είναι σε εφαρμογή πάνω από 5 χρόνια τώρα.

Θα παραδεχθώ ότι είμαι λάθος, μόνο όταν κάποιος μου πεί σε ποιό θέμα έχει ταλαιπωρηθεί η Α3 από το κράτος και τις υπηρεσίες τα τελευταία χρόνια. Όλοι μας, πολίτες και επιχειρήσεις, "λουζόμαστε" το μάινος του κράτους το οποίο πέφτει επί δικαίων και αδίκων. Ρωτήστε τί έχουν τραβήξει όλα τα χρόνια οι διάφορες ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατείας. Βδομάδες περιμένοντας χαρτιά για νηολόγια, για εγκρίσεις εκπαιδεύσεων και χίλια μύρια άλλα προβλήματα. Η Α3 αυτή τη στιγμή (και εδώ και θα χρόνια θα τολμούσα να πώ), αντιμετωπίζεται από τις αεροπορικές αρχές σαφώς καλύτερα ακόμα και από την κρατική ΟΑ. Και μήν πεί κανένας ότι "Μα η Α3 είναι νοικοκυρεμένο μαγαζί και η ΟΑ μπου.....ο" γιατί θα του απαντήσω ότι οι ελληνικές αεροπορικές αρχές δεν είχαν ποτέ πρόβλημα να αντιμετωπίζουν τους κυρίους σαν γύφτους και τους γύφτους σαν κυρίους. Τώρα οι αρχές απέκτησαν περί δικαίου αίσθημα?

Μήν κοροιδευόμαστε. Η Α3 δεν είναι "απλά" μία ιδιωτική-ανεξάρτητη επιχείρηση. Έχει λίγο ή πολύ πουλήσει την ψυχή της στο διάβολο για να επιβιώσει και να πετύχει. Έχει γίνει άρμα. Παίζει ρόλο. Δεν την κατηγορώ γι'αυτό. Πολύ καλά κάνει σε αυτήν την χώρα που είναι. Μόνο έτσι πάς μπροστά. Γίνεσαι μέρος του συστήματος, όχι ένα εξάρτημα στον απέναντι τοίχο.

Θα πρότεινα να το είχαμε αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού μας κάθε φορά που μιλάμε για τα επιχειρηματικά σχέδια της Α3.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

ρε παιδιά, ακροατές και θαυμαστές των conspiracy theory. Μια πολύ απλή παρατήρηση. Όλοι αυτοί που έχουν βάλει σκοπό της ζωής τους να 'θάψουν την ΟΑ', με τα 'γράμματα στην ταφόπλακα να είναι της Aegean' πρέπει να είναι πολύ βλάκες. Μα πάρα πολύ.

Γιατί, πολύ απλά, η ΟΑ, όντας ΑΕ, έχει υποχρέωση να δημοσιεύει τους ισολογισμούς της κάθε τέλος της χρονιάς, αλλιώς οι αρχές είναι υποχρεωμένες να την κλείσουν. Ισολογισμούς δεν είδαμε (μπρρρρρ...), κλείσιμο ούτε, άρα όλοι αυτοί οι κονσπιράτορες, αν ήταν λιγάκι έξυπνοι, το μόνο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν να εφαρμόσουν τη νομοθεσία. Έτσι απλά.

Αρα: ή είναι βλάκες οι κονσπιράτορες, ή είμαστε εμείς που τους βλέπουμε παντού δίπλα μας να μας περιτριγυρίζουν. Βλέπουμε παντού αλλού συνομωσίες σε μια αγορά, εκτός από εκεί που υπάρχουν. Ναι, η Aegean είναι μια ιδιωτική εταιρεία που με ρίσκο δικό της, με λάθη δικά της, με προσπάθειες δικές της, προσπαθεί να στήσει, μέσα σε περιβάλλον αθέμιτου ανταγωνισμού, μια αξιοπρεπή επιχείρηση. Είναι κάτι για το οποίο πρέπει να την τιμωρήσουμε κιόλας;

Όταν ζητά άδεια για πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη εδώ και καιρό και ακόμα απάντηση;
Όταν προσπαθεί να φτιάξει τεχνική βάση για τις δικές της ανάγκες και όλοι οι πρασινο-κόκκινοι έχουν σηκώσει γη και ουρανό να μη το κάνει;
Όταν θέλει να βάλει δρομολόγια σε δήθεν άγονες (Θεσσ/κη-Χίος) και το κράτος βάζει συνέχεια τρικλοποδιές;

Ας αναρωτηθούμε μήπως το conspiracy theory είναι πιθανώς ανάποδα....
 
Re: Νέα Δρομολόγια

COMPUTERISE":2cixji1i said:
Kύριοι,Έχετε αποδείξεις για όσα λέτε? Αν ναι στον εισαγγελέα να πάρετε και την δόξα, αν όχι σταματήστε γιατί κάνετε κουβέντα καφενείου και αναμασάτε τα ίδια. Δεν βαρεθήκατε πιά? Με κουβέντες, μου είπε ο μπατζανάκης μου που έχει καφενείο στην Κρήτη ότι ……………. γίνεστε γραφικοί δεν νομίζετε?

Στοιχεία, αγαπητέ giopan, είναι να τεκμηριώνεις τις απόψεις σου και να μην λες αρλούμπες... Είτε λοιπόν αγορεύεις στο δικαστήριο είτε κάνοντας μιά στοιχειοδώς σοβαρή κουβέντα όπως εδώ, οφείλεις αν θέλεις να είσαι αξιόπιστος να υποστηρίζεις την άποψή σου με επιχειρήματα...

Από τη θεωρία στην πράξη.......επιχειρήματα από σοβαρές πηγές για μεμονομένη πτήση καλοκαίρι με τόσο πήγαινε-έλα φοιτητές.

COMPUTERISE":2cixji1i said:
ΤΕΤΑΡΤΗ 9/7 Α3601 STN-ATH

Πληρότητα πάνω από 90%

Πηγή: φίλος μου

Αντιπαρέρχομαι για μια φορά ακόμα και το κρεσέντο των χαρακτηρισμών σου, «ψώνια», «καφενεία», «γελοίοι», «γραφικοί» κλπ, της ειρωνείας και της ανάγκης σου για νταηλίκι που παραπέμπουν στο επίπεδο σου.

Άκη τα πρωτοπαλίκαρα σου μέχρι εκεί φτάνουν…

Το ξέρω είμαι τρελά off και σε αντιπαράθεση. Κατανοητή και η όποια απόφαση σου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Προς όλους...

Χθες η Α3 έβγαλε προσφορές για Ρώμη και Μιλάνο στα 115ΕΥΡΩ...
Με το φτωχό μου το μυαλό ρωτάω... γιατί δεν έβγαζε τις ίδιες προσφορές για να τονώσει το "αποτυχημένο" δρομολόγιο του Λονδίνου? Η απάντηση μάλλον είναι απλή... το δρομολόγιο έχει κίνηση γιαυτό και οι τιμές και από τους 4 μονομάχους υψηλότατες...

Προς gonso...

H θεωρία περί κυβερνητικοεπιχειρηματικής συνομωσίας είναι εκτίμηση σου ή στηρίζετε σε πηγές σου? Αν είναι το δεύτερο το προσημειώνω αν ισχύει το πρώτο ευχαριστώ δεν θα πάρω...

Δεν νομίζω ότι να πουλάς ακριβά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι θέμα θράσους... Άλλωστε και η γνωστή "loco" πουλάει στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και μόνο σε αυτό το ίδιο ακριβά... Μάλλον η κίνηση καθορίζει τις υψηλές τιμές...

Προς giopan...

Το 90% πληρότητα σε 3 διαφορετικές πτήσεις στο ίδιο δρομολόγιο , λυπάμαι που θα σε λυπήσω, είναι στοιχείο και όχι κουβέντα καφενείου... Το αν είναι φοιτητές , βιομήχανοι ή αγρότες οι επιβάτες μάλλον μας είναι αδιάφορο... το 90% μετράει ξέρεις και δεν δέχετε αμφισβήτηση γιατί οι φίλοι μου ξέρουν να διακρίνουν πότε ένα αεροπλάνο είναι γεμάτο...

Τελικά giopan μου θα μου λείψεις που δεν θα είσαι στην παρέα μας... τα λες τόσο πετυχημένα τα καλαμπούργια σου, πρέπει να είσαι η ψυχή της παρέας σου...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Ειρήνη ημίν!
Ρέ παίδες δεν είναι και για γκιλοτίνα... Σε φόρουμ "Φίλων αεροπορίας" κλπ είμαστε. Εγώ προσωπικά μηχανικός ΗΥ είμαι και απλά μου αρέσει να ασχολούμαι εντελώς ερασιτεχνικά με το θέμα. Το τί γράφω είναι πληροφορίες από τα sites των εταιριών, τις ανακοινώσεις τους (της ΑΕΕ!!), τον τύπο και τα ΜΜΕ, δεν μπορώ να έχω inside information. Με βάση αυτά παραθέτω και την δική μου άποψη. Και νομίζω giopan αυτό είναι και το νόημα της φράσης "ΣΤΟΙΧΕΙΑ" που έγραψε ο Ακης (δική μου ερμηνεία!). Δεν είναι ανάγκη αυτά να είναι από το back desk της aegean ή των ΟΑ. Έτσι κι αλλιώς ο τίτλος του θέματος περιλαμβάνει ακόμα και "φήμες", φτάνει αυτό να τονίζεται ότι είναι φήμη και όχι γεγονός, ώστε να μπορεί να γίνεται κουβέντα σε πιο σωστή βάση.
-------------------------------
Για το δρομολόγιο του Λονδίνου τώρα, που έγινε μήλο της έριδος, νομίζω ότι από τα πέριξ γεγονότα, δεν πρέπει να πηγαίνει και άδειο. Εμένα ο μοναδικός γνωστός μου ταξίδεψε τέλη Μαίου και τότε ήταν σχεδον γεμάτο το αεροπλάνο, αλλά μάλλον αυτό είναι παλιό δεδομένο. Στο site της ΑΕΕ όμως ο προγραμματισμός μέχρι και τον Νοέμβριο (που είδα) της πτήσης είναι με Α321, άρα δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με τις διαθέσιμες θέσεις.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

George-A :

Εγώ μία προτροπή κάνω και δίνω τροφή για σκέψη. Δεν είναι απαραίτητο ούτε ότι έχω δίκιο ούτε και να με ακούσεις.

Κατά την γνώμη σου είναι πάρα πολύ απλό για την οποιαδήποτε κυβέρνηση να εφαρμόσει τους νόμους και απλά....να κλείσει την ΟΑ ! Έτσι απλά, σαν κυβέρνηση θα περιμένεις την κατακραυγή. Αγνός άνθρωπος πρέπει να είσαι Γιώργο.

Εδώ το πράγμα θέλει μέθοδο, θέλει πονηριά, θέλει σχέδιο. Έχεις ακούσει την μέθοδο του ώριμου φρούτου? Είναι Ελληνική σπεσιαλιτέ.

Ποτέ δεν είπα να τιμωρήσουμε την Α3, πολύ καλά κάνει. (παρά μόνο για την τιμολογιακή πολιτική στο Αθήνα-Λονδίνο, όπως εξηγώ νωρίτερα στο thread).

Δυο-τρείς ερωτησούλες.
1) Από ποιόν περιμένει απάντηση για πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη και δεν της απαντά? Ποιός (ημεδαπός) είναι αυτός που θα της "εγκρίνει" τέτοια πτήση?

2) Έχει σκαλώσει το υπόστεγο σε αντιρρήσεις του δημοσίου? Υπενθυμίζω ότι ούτε το ΑΙΑ ούτε οι συνδικαλιστές ούτε τα κόμματα (πλήν των εκάστοτε κυβερνόντων) είναι δημόσιο. Ξεκαθάρισα πρίν ποιούς υπολογίζω σαν "παίχτες".

3) Θα μου επιτρέψεις να μην συμφωνήσω. Η Α3 έχει επωφεληθεί ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ από ακυρώσεις συγκεκριμένων δρομολογίων σε συγκεκριμένες ώρες από την ΟΑ εδώ και 7 χρόνια και πλέον. Όσοι γνωρίζουν τον χώρο από μέσα ξέρουν για τί μιλάω (code name Τράπεζα Πειραιώς).

Computerize ... μήν πάρεις.

Αν έκανες τον κόπο να είχες διαβάσει το thread από την αρχή (πράγμα που λίγοι κάνουν*), θα έβλεπες τις απόψεις μου περί τιμών στο LON-ATH.

Πώς μπορείς και συγκρίνεις τιμές Α3 και ΕZ ? Πόσο γνωρίζεις την ιστορία του συγκεκριμένου route? Πώς μπορώ να ανοίξω αύριο χασαποταβέρνα στην Βάρη, και να περιμένω να γεμίζει έχοντας ίδιες και ίσως και ακριβότερες τιμές από τις ταβέρνες που είναι εκεί 35 χρόνια? Πώς θα πείσω τον πελάτη να περάσει και να δοκιμάσει τα ψητά που θα φτιάχνω εγώ? Και καλύτερα των άλλων να είναι, πρέπει να τα λανσάρω με προσιτές αρχικά τιμές. Αν οι πελάτες μάθουν το μαγαζί μου, τότε μπορώ να αναπροσαρμόσω τίς τιμές μου.

Τέλος, αν η κίνηση είναι τέτοια ώστε να μπορεί η κάθε εταιρέια να χρεώνει τρελλά, γιατί η Α3 είναι η πρώτη εταιρεία που τολμά να μπεί στο route μετά την σφαγή του 99 ? (9 χρόνια πέρασαν).....



* ΥΓ. Αν είναι ένα πράγμα που με εκνευρίζει τρομερά, είναι αυτό. Δεν περιμένω να διαβάζετε όλοι όλες τις σελίδες και τα πόστ. Αλλά εσείς που αποφασίζετε να γράψετε ένα μακροσκελές σχόλιο ή κρίση σε κάποιον ή σε κάτι, οφείλετε να τις διαβάζετε. Είναι πολύ ανόητο 5-6 σελίδες πρίν να έχουμε γράψει ένα κάρο πράγματα και μετά να ξαναλέμε πάλι τα ίδια.

Ευχαριστώ......
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Πάντα και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε διαβάζω όποτε μην εκνευρίζεσαι άδικα gonso...
Γνωρίζω τις απόψεις σου και ασφαλώς και τις έχω διαβάσει αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το θέμα...

Πρώτον δεν μας ξεκαθάρισες αν είναι δικές σου οι σκέψεις περί σχεδίου ή τις στηρίζεις κάπου εκτός του ενστίκτου σου...

Μνημειώδες το παράδειγμά σου με τις χασαποταβέρνες αλλά ο αντίλογος λέει ότι όταν ανοίγω ένα χλιδάτο μαγαζί δεν είναι ανάγκη να ρίξω τις τιμές για να κερδίσω κόσμο... Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να προσελκύσω πελατεία... Εξάλλου αν υπάρχουν πολλοί πεινασμένοι πελάτες και το μάπα μαγαζί θα γεμίσει...

Περιμένω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την άποψη σου λοιπόν πως και οι τιμές για Λονδίνο και μόνο αυτές με 4 παίκτες στην αγορά παραμένουν στα ύψη... Α και κάτι ακόμα, πως εξηγειτε και η ΕΖΥ διατηρεί τόσο υψηλούς ναύλους σε αυτό και μόνο αυτό το δρομολόγιο...
 
Top