Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το INN 'επιβιώνει' λόγω των χειμερινών charter για τους απανταχού σκιέρ. Τα seasonal του καλοκαιριού, λόγω του μικρού πληθυσμού της περιοχής, μετρώνται στα δάκτυλα.

Το Salzburg είναι πολύ κοντά στο Μόναχο. Linz και Graz πολύ κοντά στη Βιέννη. Το Klagenfurt πιο μακριά, αλλά πάλι ο πληθυσμός είναι μικρός.

Συνολικός πληθυσμός στην Αυστρία κοντά στα 9 εκ. Περίπου ο μισός ζει στην μητροπολιτική περιοχή της Βιέννης. Συγκριτικά, η Ρηνανία Βεστφαλία έχει τον διπλάσιο πληθυσμό από την Αυστρία.

Με άλλα λόγια, πλην Βιέννης, υπάρχει χώρος να παίξει μπάλα μόνο η Austrian. Η Eurowings το προσπαθεί και είναι χρόνια τώρα στο ράβε ξήλωνε.
 
Last edited:
Η κατάσταση που περιγράφεις ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στη σημερινή πραγματικότητα. Όμως το σκηνικό αλλάζει, μερικές φορές απότομα, γρήγορα, και άλλοτε σταδιακά. Αν όλα εμέναν όπως έχουν, σήμερα θα πετούσαμε ακόμα με Boeing 707 και δε θα είχαμε γνωρίσει κανένα άλλο τύπο αεροσκάφους.
Εννοώ ότι υπάρχει προοπτική να γίνουν πολλά. Απλώς μερικοί θεωρούν την άφιξη νέων υπηρεσιών και επιχειρήσεων ως απειλή εναντίον τους. Το παράδειγμα της Eurowings γιατί πιστεύεις ότι απέτυχε; εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει περισσότερο με δικά τους εσωτερικά προβλήματα (ο στόλος μεγάλωσε πολύ γρήγορα και χωρίς πραγματικό πλάνο, μόνος στόχος ήταν η άναρχη ανάπτυξη, αναγκάστηκε να δεχτεί τα παλιά της Lufthansa Group γιατί δεν ήξεραν που να τα ξεφορτωθούν κλπ.), είχαν πολλές καθυστερήσεις, AOG κλπ κλπ.
Συν τοις άλλοις, ενώ είχε μια φρέσκια, νεανική παρουσία στην αγορά, μάλλον δεν κατάφερε να πείσει. Κατά τη γνώμη μου επειδή στην ουσία ήταν ένα αντίγραφο της LH με χαμηλότερο κόστος, δεν προσέφερε κάποιον ουσιαστικό νεωτερισμό. Ίδιος τύπος αεροσκάφους, ίδια δρομολόγια, ακόμα και το προσωπικό μοιράζονταν. Ο μόνος λόγος να την προτιμήσουν θα ήταν η χαμηλή τιμή (που στην πράξη σπάνια ήταν πολύ χαμηλότερη, τουλάχιστον αν δεν έκανες την κράτησή σου 6 μήνες πριν, πράγμα για τους περισσότερους από εμάς ανέφικτο).
Πολλά είπα, συνοψίζοντας πιστεύω ότι υπάρχει χώρος όχι μόνο για Austrian. Απλά μερικοί νομίζουν ότι πρέπει όλοι να κάνουμε το ίδιο πράγμα, να πάρουμε όλοι Airbus και Boeing και να εξυπηρετούμε τις ίδιες αγορές. Υπό αυτές τις συνθήκες σίγουρα δεν υπάρχει χώρος για άλλους. Όπως αν ανοίξουν στην ίδια γειτονιά δέκα σούπερ μάρκετ που πουλάνε περίπου τα ίδια προϊόντα. Μάλλον έχουν δίκαιο όσοι ισχυρίζονται ότι η εξειδίκευση είναι κλειδί για την επιτυχία. Πάντως απ' όσο γνωρίζω οι Αυστριακοί, όπως κι ένα μέρος των Γερμανών, είναι εξαιρετικά φιλέλληνες άρα υπάρχει περιθώριο για ανάπτυξη των σχέσεων και των αεροπορικών συνδέσεων. Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι ριζικά. Τα πρόσφατα χρόνια πέρασαν κρίση ειδικά οι ελληνογερμανικές σχέσεις, προσωπική μου αίσθηση είναι ότι σταδιακά αποκαθίστανται. Μετά από την καταιγίδα βγαίνει το ουράνιο τόξο, ο ήλιος κλπ. Ας μη βλέπουμε παντού προβλήματα.
 
Η Αυστρία έχει μικρότερο πληθυσμό απ' όλη την Ελλάδα, το 1/4 και βάλε ειναι στην ευρύτερη Βιέννη, δεν έχει πολλούς Έλληνες στην επαρχία της, δεν εχει μεγάλες πόλεις, δεν εχει μεγάλη έκταση ώστε να μη φτάνεται η Βιέννη (ή και το Μόναχο) οδικώς. Τι απο όλα αυτά θα αλλάξει που θα αλλάξει τις ισορροπίες εκτός απο ίσως μια μικρή ενίσχυση καλοκαιρινών πτήσεων προς νησια και παραθαλάσσιους προορισμούς;
 
Για άλλη μια φορά, θα κάνω παράκληση στους συμμετέχοντες να γράφουν τις προσωπικές τους απόψεις/αισθήσεις/γνώμες/αναλύσεις/επαγγελματικές προτάσεις, στο νήμα "Σχόλια για την Α3" και να κρατήσουμε το τρέχον για τις πραγματικές ειδήσεις για τα δρομολόγια της Α3.
 
Και ως γενικότερο σχόλιο, ότι δεν είναι ανάγκη να απαντάμε σοβαρά στην κάθε ανάλυση καφενείου, άγνοιας και βερμπαλισμού, από αυτές που μπορεί κάποιος πολυγραφότατος να σκορπίζει σε κάθε νήμα.
 
Εδώ φίλε Οβελίξ θα τα χαλάσουμε. Κουβέντα κάνουμε, φόρουμ είναι (και στο μυαλό μου κάτι σαν καφενείο είναι, απλά καφενείο στην τελική του Princess Juliana με την τηλεόραση να παίζει BigJetTV), και όχι ροή ειδήσεων και τολμώ να πω πολλοί του φόρουμ έχουν φύγει γιατί αμέσως πάμε να τους φάμε (και εγώ ένοχος) και δεν τους αφήνουμε να πούνε την άποψη τους. Δεν γεννήθηκαν(-με) όλοι με όλες τις αεροπορικές γνώσεις. Όσοι δεν ξέρουμε, λέμε την άποψη μας, τι γνωρίζουμε και όποιος θέλει απαντάει, μας διορθώνει και γίνεται κουβέντα. Πάλι ξεφύγαμε όμως και μάλλον η κουβέντα μας(μου) πλησιάζει αυτό το παλιό νήμα.
 
[OFF_TOPIC]Μα γιατί πρέπει το φόρουμ να είναι καφενείο; Στην εποχή του TikTok και του instagram που δεν υπάρχει ουσιώδες περιεχόμενο και κανείς δε μπορεί να γράψει 2 σωστές προτάσεις στη σειρά, γιατί να γίνει το ίδιο και εδώ; Υπάρχει διαφορά από την ξερή ροή ειδήσεων με την παράθεση κάποιου νέου που ενδεχομένως συνδέεται με κάτι άλλο ή είναι ένα εμπεριστατωμένο σχόλιο βασισμένο στην πραγματικότητα και στο συνδυασμό γνώσεων και δεδομένων. Στην εποχή του ίντερνετ και της πρόσβασης στην πληροφορία, ε κάποια πράγματα "καλό είναι να μη γίνονται". Και στην τελική, καλό είναι να διαβάζουμε τι γράφουμε πριν το ποστάρουμε. Και μία και δύο φορές. Και αν δούμε πως δε στέκει καλά στην όλη κουβέντα του φόρουμ, ε, ας μη το ποστάρουμε. Το ξαναλέω: Το φόρουμ δεν είναι και ελπίζω να μη γίνει σόσιαλ μέδιο.

Και να κλείσω με μία Καγιά, γιατί όσοι έχουν γνώσεις δεν τις απέκτησαν ξαφνικά. Παλιά δεν είχαμε καν Ίντερνετ και ό,τι μαθαίναμε ήταν από μελέτη timetables (τα χάρτινα) και περιοδικών. Σφουγγάρι!
[/OFF_TOPIC]
 
Καλημέρα και καλό ξεκίνημα στο νέο έτος για όλους και όλες με υγεία, ευτυχία, επιτυχίες προσωπικές, οικογενειακές, επαγγελματικές κι ό,τι άλλο επιθυμείτε εφόσον είναι θεμιτό, δίκαιο και τίμιο. Το νήμα εδώ βρίθει από πληροφορίες και ιδέες, πολλές φορές όμως βγαίνουμε εκτός θέματος και αναγκάζονται οι συντονιστές να επέμβουν. Μια και το θέμα εδώ λοιπόν είναι τα δρομολόγια της Aegean, αν θέλει και μπορεί κάποιος κι έχει επίσημη ενημέρωση για τα μέχρι τώρα επιτυχημένα και λιγότερο επιτυχημένα δρομολόγιά της καθώς και τα σχέδια για μελλοντικά, ας το κάνει. Ευχαρίστως και με πμ. Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λίγος που έχει καιρό να γίνει κάποια επίσημη ανακοίνωση; έλλειψη προσωπικού για παράδειγμα; ή κάτι άλλο; Ευχαριστώ
 
Πολύ άνετους τους βλέπω για μια χώρα σε εμπόλεμη κατάσταση. Μάλλον πέφτει αρκετή πίεση για επανέναρξη από το Ισραήλ και κάποιοι υποκύπτουν.
 
Top