Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Από 1 Ιουνίου αυξάνει την IST με 4η καθημερινή πτήση
Α3998 ATH-IST 23:40 1:10
A3999 IST-ATH 5:30 7:00
Ενδιαφέρουσα κίνηση, καθώς η Α3 έχει δείξει ότι αποφεύγει τις διανυκτερεύσεις στο εξωτερικό - προφανώς για λόγους κόστους. Μ’ αυτό το ωράριο διευκολύνονται πολύ οι ανταποκρίσεις (έχω πετάξει στο φορές το συγκεκριμένο δρομολόγιο και τυχαία πέτυχα κόσμο που έκανε ανταπόκριση στην Αθήνα από/προς Ιταλία και Ισπανία).

Ωστόσο με την αλλαγή των ωραρίων στις πτήσεις της Ευρώπης (εκεί που άλλοτε είχε και πρωινές και απογευματινές ανάλογα με τη μέρα, τώρα είναι την ίδια ώρα κάθε μέρα - βλέπε NAP, NCE, κλπ) μάλλον στέλνει αντιφατικά μηνύματα. Εκτός κι αν στοχεύει κυρίως στις ανταποκρίσεις με εσωτερικό...
Νομίζω ότι εκεί στοχεύει και αυτό το δρομολόγιο.
Μπορεί και να αποφεύγει τη διανυκτέρευση όπως λέει ο Vasgal.
Πάντως θα εξυπηρετεί πολύ και όσους χρησιμοποιήσουν το δίκτυο της THY που από πολύ νωρίς το πρωϊ έχει πτήσεις από IST και όσους πετάξουν προς τα ελληνικά νησιά από IST.
 
Στοχεύει και σε πολλούς έλληνες του εξωτερικού που πετάνε μέσω της Turkish για ΗΠΑ, Καναδά. Επίσης χθες ανακοίνωσε η Turkish 3 weekly για Μελβούρνη, οπότε σίγουρα θα πιάσει και κάτι από εκεί από πολλούς ομογενείς που πάνε σε νησιά όπου έλκουν καταγωγή.
 
Last edited by a moderator:
Από 1 Ιουνίου πάει σε καθημερινό το Αθήνα - Καλαμάτα.
 
Στοχεύει και σε πολλούς έλληνες του εξωτερικού που πετάνε μέσω της Turkish για ΗΠΑ, Καναδά. Επίσης χθες ανακοίνωσε η Turkish 3 weekly για Μελβούρνη, οπότε σίγουρα θα πιάσει και κάτι από εκεί από πολλούς ομογενείς που πάνε σε νησιά όπου έλκουν καταγωγή.
Δεκτό για τις ανταποκρίσεις γενικότερα, ωστόσο:
-ΤΚ και Α3 μαζί έχουν ήδη 7 καθημερινές που καλύπτουν άνετα τις περισσότερες ανταποκρίσεις ήδη
-Η νέα αυτή πτήση δε βολεύει ιδιαίτερα για ανταποκρίσεις από/προς Β. Αμερική
-Οι νέες πτήσεις της ΤΚ για Μελβούρνη αναχωρούν από IST 17:30 και επιστρέφουν 11:15, οπότε καλύπτονται πλήρως από τις υφιστάμενες πτήσεις από/προς ΑΤΗ και η νέα αυτή πτηση της Α3 δεν προσφέρει κάτι

Κατά τη γνώμη μου ένας λόγος που έχει αυξηθεί η κίνηση από Κων/πολη αλλά και Βελιγράδι (και ίσως και Ντουμπάϊ) είναι η Ρωσία, μετά την κατάργηση των απευθείας πτήσεων.
 
Από 1/6 ξεκινάει και ATH-SJJ 2/weekly με 320. Η γραμμή θα παίρνει "χαρτζηλικάκι" από κρατικά κονδύλια της Βοσνίας (πηγή εδώ με λίγο translate).

Συνεχίζει και το ATH-SKP-SJJ, με το σκέλος SKP-SJJ να ήταν αποτέλεσμα άλλης επιδότησης από τη Βόρεια Μακεδονία αλλά εκείνο το tender ακυρώθηκε δυστυχώς.

Φαίνεται πως κάποιος έχει πάρει σβάρνα όλους τους διαγωνισμούς στα Βαλκάνια. What's next? Σλοβενία; Κροατία;
 
Για την ακρίβεια το ATH-SJJ δεν θα παίρνει επιδότηση από πουθενά. Επιδότηση θα παρει το SKP-SJJ-SKP από Βοσνία για να συνεχίσει και το καλοκαίρι καθώς πτήσεις είχαν φορτωθεί μέχρι τον Μάρτιο. Από ΠΓΔΜ/Βόρεια Μακεδονία δεν καταφεραν να πάρουν φράγκο λόγω ελλιπών τεκμηρίων που κατέθεσαν και οι 3 εταιρείες που είχαν κάνει bid (Aegean,Lufthansa,Wizz) με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να ακυρωθεί.
Από εκεί και πέρα υπάρχει και νέο ανοιχτό tender για το SJJ που λήγει 12 Φλεβάρη και εκεί μπόρει η Α3 να μπει για το ATH-SJJ (και που μάλλον θα μπει).
 
Από 1/6 ξεκινάει και ATH-SJJ 2/weekly με 320. Η γραμμή θα παίρνει "χαρτζηλικάκι" από κρατικά κονδύλια της Βοσνίας (πηγή εδώ με λίγο translate).

Συνεχίζει και το ATH-SKP-SJJ, με το σκέλος SKP-SJJ να ήταν αποτέλεσμα άλλης επιδότησης από τη Βόρεια Μακεδονία αλλά εκείνο το tender ακυρώθηκε δυστυχώς.

Φαίνεται πως κάποιος έχει πάρει σβάρνα όλους τους διαγωνισμούς στα Βαλκάνια. What's next? Σλοβενία; Κροατία;
Εντάξει, αν δούμε τους αριθμούς, δεν επιβεβαιώνεται ο ισχυρισμός. Η παρουσία Wizzair και Ryanair είναι on steroids στην περιοχή, εκμεταλευόμενοι τα κίνητρα ή / και τις επιδοτήσεις. Αν τσίμπησε και κανένα δίφραγκο η Α3 νομίζω δεν είναι άξιο λόγου. Στο συγκεκριμένο SKP-SJJ είναι με μικρό αεροσκάφος και λίγες θέσεις και βοηθάει και την γραμμή ATH-SKP. Η γνώμη μου είναι ότι με τα ATR μπορεί να παίξει μπάλα σε πολλά βαλκανικά δρομολόγια χωρίς να αναλαμβάνει τρελό ρίσκο. Η LJU είναι μάλλον η επόμενη αλλά τα κίνητρα που δίνουν είναι λίγο της πλάκας. Ειδικά η LJU θα χαροπαλεύει αν δεν κάνει κάτι δραστικό να κρατήσει και να ανταγωνιστεί με τα γειτονικά αεροδρόμια.
Αυτό που είναι εντυπωσιακό όμως στα δικά μου μάτια είναι η ανάπτυξη της Wizz στα TIA. Το ελληνικό επιχειρείν δεν θέλησε να αναλάβει πρωτοβουλία. Μάλλον παρά ήταν μπανάλ τα Τίρανα. Όποτε η κριτική μου είναι στην αντίθετη κατεύθυνση γιατί οι ευκαιρίες υπήρχαν. Δεν πειράζει, τα χρήματα δεν μύριζαν στην Wizz οπότε σε καλή μεριά. Το επιχειρείν δεν είναι υποχρεωτικό ;)
 
Από 1/6 και κάθε Τετάρτη και Παρασκευή θα εκτελεί το εξής ενδιαφερον δρομολόγιο:
ATH-KLX-HER-KLX-ΑTH με ΑΤ46.
 
Μόνο όταν παραγγείλει Α220

Μιας και στο νήμα της United στην Αθήνα η συζήτηση ξέφυγε σε θέματα δρομολόγια Aegean, να ρωτήσω εδώ πολύ προσεκτικά, υπάρχει κάποιο αεροδρόμιο στην ανατολική Ρωσία που θα μπορούσε να αποτελέσει "long haul" προορισμό με τουριστικό, πολιτιστικό, ιστορικό αλλά και κοινωνικό- οικονομικό ενδιαφέρον; οι σχέσεις με τη Ρωσία αυτόν τον καιρό πως πάνε;
 
Last edited:
Top