Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ θα ξαναπώ κρίμα που δεν βάζει κάποιες πτήσεις για Κωνσταντινούπολη από την Θεσσαλονίκη.
Γενικότερα η Θεσσαλονίκη αντιμετωπίζεται σαν ο φτωχός συγγενής, πολύ άδικα κατά τη γνώμη μου. Ίσως η ανάπτυξη έρχεται σταδιακά. Παλιότερα υπήρχε επίσημη ενημέρωση για τα σχέδια επέκτασης, σήμερα ίσως παραλείπεται, για ποιο λόγο δε γνωρίζω. Εκτός αν μου διέφυγε κάτι.
Όμως, καλύτερα αργά και σταθερά βήματα πάρα αρπαχτές και αύριο μην τον είδατε. Τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα η Αιγαίου έχει αποδείξει σοβαρότητα και συνέπεια χωρίς μεγάλα λόγια. Σίγουρα έχουν γίνει λάθη αλλά σε γενικές γραμμές όσον αφορά στον προγραμματισμό δρομολογίων και στόλου έχουν γίνει πολύ προσεκτικά και μελετημένα βήματα, τόσο που να αποτελεί υπόδειγμα σε τοπικό επίπεδο. Παρόλα αυτά, το τρίτο σημαντικότερο αεροδρόμιο της είναι παραμελημένο. Μήπως οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης προτιμούν τη μέτρια και όχι υπέρμετρη ανάπτυξη;
 
Ελπίζω να μη γίνεται έτσι. Δε θα ήθελα να είμαι σε πτήση με πλήρωμα που έχει άφιξη στις 1:10, βρίσκεται στο ξενοδοχείο γύρω στις 2:00 (ίσως και αργότερα) και έχει ξανά αναχώρηση στις 5:30, που σημαίνει πρέπει να είναι στο πόστο τους νωρίτερα, ίσως και στις 4:30. Με λίγα λόγια να έχουν κοιμηθεί στην καλύτερη των περιπτώσεων 2-2,5 ώρες. :rolleyes:
Σαν βραδινή βάρδια είναι, οι ώρες συνολικά αν τις δεις είναι λιγοτερες από το βραδινό Ριάντ πχ της A3, απλώς το πληρωμα έχει και ένα μικρό διάλειμμα σε ξενοδοχείο επειδη οι πτήσεις είναι μικρότερες
 
Ελπίζω να μη γίνεται έτσι. Δε θα ήθελα να είμαι σε πτήση με πλήρωμα που έχει άφιξη στις 1:10, βρίσκεται στο ξενοδοχείο γύρω στις 2:00 (ίσως και αργότερα) και έχει ξανά αναχώρηση στις 5:30, που σημαίνει πρέπει να είναι στο πόστο τους νωρίτερα, ίσως και στις 4:30. Με λίγα λόγια να έχουν κοιμηθεί στην καλύτερη των περιπτώσεων 2-2,5 ώρες. :rolleyes:
Μιλώντας πρόσφατα με senior μέλος πληρώματος καμπίνας μου ανέφερε πως μεταξύ των πτήσεων πρέπει να μεσολαβούν 12 ώρες. Προφανώς και δεν αναφερόταν στα τετράσκελα εσωτερικού.
 
Μιλώντας πρόσφατα με senior μέλος πληρώματος καμπίνας μου ανέφερε πως μεταξύ των πτήσεων πρέπει να μεσολαβούν 12 ώρες. Προφανώς και δεν αναφερόταν στα τετράσκελα εσωτερικού.

Ναι, εαν τελειώνει η μέρα (το duty) στην βάση σου, η μινιμουμ ξεκούραση είναι 12 ώρες. Εκτός βάσης, 10 ώρες. Και μετά υπάρχει το split duty όπου εαν υπάρχει επαρκές διάλειμμα σε ξενοδοχείο (min 3 ώρες ανάμεσα στις πτήσεις) μπορεί να βγει το παραπάνω δρομολόγιο πχ ATH-IST-ATH με το ιδιο πληρωμα. Και μόλις επιστρέψουν Αθήνα έχουν ξεκούραση όσες ώρες διήρκησε το παραπάνω δρομολόγιο μαζί με το διάλειμμα
 
Καποτε οταν εφτανe βενιζελο η csa μετα τα μεσανυχτα και εφευγε 04.00 το πληρωμα ενα 2μισαωρο καθοταν μεσα στο αεροπλανο...2002 νομιζω
 
  • Like
Reactions: SGM
Το ίδιο κάνουν και η Swiss ή η Lufthansa που φτάνουν μεσάνυχτα νομίζω, μένουν μέσα.
 
A3970 είσαι και ο πρωτος
Έχεις μήπως τις περσινές συχνότητες για σύγκριση;

Περίεργη η μείωση στο AMS - ίσως έχει να κάνει με slots.

Όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη, θα διαφωνήσω. Ίσα ίσα τα τελευταία 1-2 χρόνια θεωρώ πως και προσπάθεια έχει γίνει για αύξηση προορισμών και συχνοτήτων (και το χειμώνα), αλλά και επικοινωνιακά το έχει σπρώξει η Α3 (ας πούμε πλέον δίνει αριθμούς για κίνηση εξωτερικού στο SKG).
 
Τα δρομολόγια που αναφέρθηκαν υποθέτω ότι αφορούν στο καλοκαίρι και μόνο σωστά;
 
Παρεμπιπτόντως Α3970 νομίζω ξέχασες το ATH-LUX που δε νομίζω να κόπηκε.
 
To ATH-LUX παραμένει 3w
 
Top