Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Έχουμε διαβάσει και διαβάσει αρλούμπες εδω μέσα αλλά το ποστ του Gonso κερδίζει το βραβείο!
gonso":2j1ndc96 said:
Όταν σε φτύνουν και επιμένεις ότι βρέχει. Από την ανακοίνωση της Κομισιόν :

The Commission found that the terms of the concession agreements are in line with market conditions, in particular because they result from a competitive, transparent and non-discriminatory tender. It also found that Greece selected the best offer submitted in this tender, i.e. the concessions were awarded to the company whose offer would generate the highest revenues for the Greek State. On this basis, the Commission concluded that the Greek State awarded the concessions under terms that a private operator would also have accepted.

Δεν θεωρείται έμμεση κρατική επιχορήγηση γιατί έγινε με όρους της αγοράς και ειδικά μέσω "ανταγωνιστικού, διαφανούς και αμερόληπτου διαγωνισμού". Επίσης "Η Ελλάς επέλεξε την καλύτερη προσφορά".

Αν αυτά τα τέσσερα επίθετα που χρησιμοποιήθηκαν, μπορούν να χαρακτηρίζουν διαγωνισμό με έναν ενδιαφερόμενο, έχετε δίκιο. Βρέχει.

ΥΓ 1. Εξυπνακισμοί του στύλ "ας πήγαιναν και άλλοι να τα πάρουν" , είναι για μικρά παιδιά. Κανένας σοβαρός παίκτης δεν κάθεται σε τραπέζι που η τράπουλα είναι σημαδεμένη. Η Κομισιόν το βρήκε απόλυτα φυσιολογικό και μάλιστα "ανταγωνιστικό"

ΥΓ 2. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά φαίνεται σαν τις κλασικές δημοκρατικές διαδικασίες της ΕΕ. Μή εκλεγμένοι και μή λογοδοτούντες υπάλληλοι (Κομισιόν), κάνουν στην πάντα την διαδικασία του σώματος των εκλεγμένων ( Ευρωκοινοβούλιο). Ακόμα πιό "αστείο" είναι ότι και αυτοί που υποτίθεται ότι είναι εκλεγμένοι, στην ουσία είναι δοτοί ( οι Έλληνες ευρωβουλευτές τουλάχιστον). Και αυτός ο υποκριτικός μανδύας δημοκρατίας δηλαδη, παντελώς κουρέλι.

ΥΓ 3. Δεν μου καίγεται καρφί επαγγελματικά το ποιος θα έχει τα αεροδρόμια. Με πειράζει ιδιαιτέρως το δούλεμα που πέφτει.

Πάλι ξεφτιλίζεσαι Gonso γράφοντας τερατώδη ψέμματα?
Για ποιον διαγωνισμό με έναν ενδιαφερόμενο γράφεις?
Ξεκίνησαν 11 (ολογράφως έντεκα) κοινοπρακτικά σχήματα.
Ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων: Οι μνηστήρες και η διεθνής εμπειρία
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Νίκη Παπανικολάου

Στις αρχές φθινοπώρου αναμένεται η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών από τα σχήματα που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για τα περιφερειακά αεροδρόμια. Μέχρι τότε εκτιμάται ότι θα έχουν ολοκληρωθεί και οι ζυμώσεις μεταξύ των αρχικά 11 ενδιαφερομένων για τη συγκρότηση κοινοπρακτικών σχημάτων που θα διεκδικήσουν τις δύο συστάδες αεροδρομίων.
http://www.kerdos.gr/oldarticles.aspx?artid=1947452

Στη συνέχεια προκρίθηκαν 7 (ολογράφως επτά)
Επτά σχήματα στη β΄ φάση για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Στην έγκριση επτά επενδυτικών σχημάτων που θα συνεχίσουν στη β’ φάση του διαγωνισμού για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης των Περιφερειακών Αεροδρομίων που χωρίζονται σε 2 ομάδες, προχώρησε το ΤΑΙΠΕΔ.
http://www.capital.gr/oikonomia/1868195 ... aerodromia

Στο τελευταίο στάδιο όπου ελέγχθηκαν οι τεχνικές προσφορές τους και υπέβαλαν δεσμευτική οικονομική προσφορά ήταν 3 (ολογράφως τρεις) υποψήφιοι:
Αεροδρόμια: Αποδεκτές και οι τρεις προσφορές

Δεκτές έκανε το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων τις τεχνικές προσφορές που υπέβαλαν τα τρία κοινοπρακτικά σχήματα (Corporacion America –ΜΕΤΚΑ, Vinci - Άκτωρ παραχωρήσεις και Fraport-Slentel) για την αποκρατικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, όπως ανακοίνωσε σήμερα το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, προς πλήρη επιβεβαίωση των πληροφοριών που πρώτο μετέδωσε το Capital.gr.
http://www.capital.gr/oikonomia/2164824 ... -prosfores

Και τελικά νικητής μεταξυ των τριων αναδείχθηκε η κοινοπραξία Fraport- Slentel:
ΤΑΙΠΕΔ: Προσφορά έκπληξη 1,4 δισ. ευρώ για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Προσφορά-έκπληξη ύψους 1,4 δισ. ευρώ έλαβε το ΤΑΙΠΕΔ από την ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport- Slentel, στον διαγωνισμό για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων.

Πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, για μακράν την καλύτερη προσφορά, καθώς εκτός από το τίμημα-έκπληξη, συνοδεύεται και από δέσμευση για 400 εκατ. ευρώ επενδύσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι άλλοι δύο υποψήφιοι, δηλαδή η κοινοπραξία της γαλλικής Vinci - μαζί με την Ακτωρ Παραχωρήσεις, και της ΜΕΤΚΑ- Corporation America κατέβαλαν προσφορές μεταξύ 800 εκ. ευρώ και 960 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 30% κάτω από αυτήν της Fraport- Slentel.

Σαν αποτέλεσμα, το συγκεκριμένο σχήμα έχει σαφές προβάδισμα έναντι των άλλων δύο υποψηφίων στη διεκδίκηση της 40ετούς παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, και στο ΤΑΙΠΕΔ... έχουν ανοίξει σαμπάνιες, αφού η προσφορά ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η ελάχιστη αποτίμηση από τους συμβούλους του διαγωνισμού, την PWC και την Citibank, είναι 350 εκατ. ευρώ.

Στο σύνολό τους και οι τρεις προσφορές υπερέβησαν κατά πολύ αυτόν τον πήχη, δείγμα ότι οι υποψήφιοι αποτίμησαν την υπεραξία που μπορεί να αποκτήσουν τα περιφερειακά αεροδρόμια, αφού συνδέονται ευθέως με τη νούμερο ένα βιομηχανία της χώρας, τον τουρισμό.
http://www.tanea.gr/news/economy/articl ... prosfores/

Οι άλλοι δυο υποψήφιοι επενδυτές υπέβαλαν προσφορές σημαντικά χαμηλότερες απο το νικητή αλλά και πάλι πολύ, πολύ υψηλότερες απο την αξία που ειχαν θέσει οι ανεξάρτητοι εκτιμητές και ακομα περισσότερο απο όσα έλεγαν οι ΥΠΑτζήδες πως μπορούσαν να πιάσουν!

Το δούλεμα λοιπόν που προσπαθείτε ακομα και σήμερα να μας κάνετε γράφοντας τέτοια ψέμματα μονάχα γέλιο προκαλεί.
Σύντροφοι και συντρόφισσες τσάμπα ανοίγετε ομπρέλες.
Δεν είναι ψιχάλες αυτά που τρώτε, ροχάλες είναι!
 
αναφερόμενος στο προηγούμενο Post, θα πρέπει να βάλουμε καποια πράγματα στη θέση τους, ώστε όσοι δεν είναι άρτια ενημερωμένοι, να μην παραπλανώνται... ΔΕΝ ξεκίνησαν 11 σχήματα, απλά τα ονόματα των εταιρειών που γράφονται στο σχετικό ρεπορτάζ τότε, "έδειξαν ανδιαφέρον".. μη δεσμευτικό μάλιστα, με λίγα λόγια ούτε πήραν τα σχετικά χαρτιά απο το ΤΑΙΠΕΔ, γιατί θα έπρεπε να πληρώσουν κιόλας... ενδιαφέρθηκαν 7 και απο αυτούς τελικώς πήραν μέρος 3 σχήματα, πήραν το υλικό απο το ΤΑΙΠΕΔ και υπέβαλαν προσφορές !
Μη ξεχνάμε επίσης οτι στο ξεκίνημα του εγχειρήματος, το σχέδιο ήταν να δώσουν ενα κερδοφόρο μαζί με 1-2 μικρά- παθητικά α/δ... μετά έφυγαν τα παθητικά απο τη μέση και έμειναν μόνο τα κερδοφόρα, έγιναν 2 ομάδες , τις οποίες τελικά πήρε μια και μοναδική πλειοδότρια !! ΤΑ παθητικά ενοείται οτι θα εξακολουθήσουμε να τα πληρώνουμε και μάλιστα πλέον απο τον προυπολογισμό, αφού το 1 ευρώ απο το φόρο επιβατών δεν νομίζω να φτάνει για τα κονδύλια που απαιτούνται να τα κρατάνε "ζωντανά" !
Οσον αφορά τους ανεξάρτητους εκτιμητές, μου θυμίζει τον "ανεξάρτητο" μηχανικό που θα αποτιμάει τα εργα που θα γίνονται στα α/δ και θα αμοίβεται απο τη Fraport.... της οποίας μέτοχος είναι η Lufthansa, που ήταν και σύμβουλος των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου .
 
Μεταξύ των ανεξάρτητων εκτιμητών ήταν και η Lufthansa.
Και οι εκτιμητές ενέκριναν τις τεχνικές πρόσφορες και των τριών υποψήφιων σχημάτων.

Σοβαρά τώρα, λες πως η Fraport που διαχειρίζεται καμιά δεκαριά αεροδρόμια σε τρεις διαφορετικές ηπείρους και που πρέπει να διακινούν μαζι καμιά εκατοπενηνταριά εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο δεν έχει τις τεχνικές προδιαγραφές για να τρέξει το Μέγας Αλέξανδρος της Καβάλας και το Δασκαλογιάννης των Χανίων? :lol:

Και με κάποιο τρόπο έπιασε την Lufthansa για να την "περάσει" στη τελική φάση? Και τους άλλους εμπειρογνώμονες? :lol: :lol:

Αλλα δεν μπόρεσε να τους ψήσει να "κόψουν" τους ανταγωνιστές της και τελικά αναγκάστηκε να ξηλωθει για να κερδίσει τον διαγωνισμό προσφέροντα 30 και 40% περισσοτερα? :lol: :lol: :lol:
 
Ζητώ συγνώμη, τον μπέρδεψα με τον διαγωνισμό του Ελληνικού που ήταν μόνο ένας ενδιαφερόμενος. Δεν μας τα είπαν και καθαρά εκεί στην ΟΣΥΠΑ που συχνάζω.

Τουλάχιστον του Ελληνικού ο διαγωνισμός θα ακυρωθεί. Τί, όχι;
 
Αυτούς που ψηφίσατε για να σας σώσουν ρώτα!
Θα το κάνουν ολο καταυλισμό προσφύγων ή το χέρι από τους έξω είναι μεγάλο και θέλοντας και μη, με δάκρυα στα μάτια αλα Σπιρτζη θα αφήσουν και αυτή την επένδυση να προχωρήσει?
 
Διαβάζω παραπάνω σε παράθεση του καραμητρου οτι αρχικό ποσό προσφοράς της Fraport ηταν 1.4 δις,επομένως πως πήγαν 1.2δις;

Εξηγήστε μου κάποιος γιατι μέχρις εδώ Καλά αλλα εδω το έχασα.
 
Καραμήτρος Air":28zkhjgd said:
Σοβαρά τώρα, λες πως η Fraport που διαχειρίζεται καμιά δεκαριά αεροδρόμια σε τρεις διαφορετικές ηπείρους και που πρέπει να διακινούν μαζι καμιά εκατοπενηνταριά εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο δεν έχει τις τεχνικές προδιαγραφές για να τρέξει το Μέγας Αλέξανδρος της Καβάλας και το Δασκαλογιάννης των Χανίων? :lol:
απο πού προκύπτει οτι εγραψα εγώ κάτι τέτοιο, αγαπητέ ? Μια εξήγηση καλή θα ήταν

Οσον αφορά τα αεροδρόμια που διαχερίζεται η Fraport να σημειώσω οτι το πολυδιαφημισμένο αεροδρόμιο της Αγίας Πετρούπολης, το Pulkovo, ΔΕΝ το διαχειρίζεται η Fraport αλλά ή εταιρεία Northern Capital Gateway στην οποία πλέον η γερμανική εταιρεία έχει μόνο το 25%. Ετσι για να μαθαίνουμε και κάποια στοιχεία !
 
Και ο Κοπελούζος μαζί εχει ποσοστό.
Και μόνη της η Fraport εχει τις εξής συμμετοχές σε αεροδρόμια:
http://www.fraport.com/content/fraport/ ... nglish.pdf

Μιλάμε για παντελώς ανίδεους και ανικάνους να διαχειριστούν τη Πρέβεζα και τη Κέρκυρα! :lol:
Φωνάξτε τον Κώστα Πρέκα να συνεχίσει την αντίσταση. Άλλη λύση δεν βλέπω να υπάρχει...

https://youtu.be/e4bMZZJWF0M?t=17s
 
Η Fraport πριν καν ξοδέψει το πρώτο ευρώ για την ανακαίνιση και αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που κάποια στιγμή θα αναλάβει τη διαχείριση τους και πριν καν φανούν τα πρώτα αποτελέσματα από την ανάπτυξη που θα επιχειρήσει, με επιστολή της πενταπλασιάζει το ενοίκιο σ΄αυτούς που χρησιμοποιούν χώρους του αεροδρομίου είτε για παροχή υπηρεσιών είτε για εμπορικούς σκοπούς. Ζήτα επίσης προκαταβολή πολλών ενοικίων και εγγυητικές τραπέζης!

Επίσης η Fraport ζητάει και κάτι άλλο παράλογο, δηλαδή ζητάει από τις εταιρίες που εχουν παρουσία σε ένα αεροδρόμιο να επεκτείνουν την δραστηριότητα τους και στα 14 αεροδρόμια που έχει αναλάβει!!!
 
Το τελευταίο είναι μια ακόμα συνεπεια της πολύ κακής επιλογής να δημιουργηθούν δύο μεγάλα σύνολα αεροδρομίων χωρίς καν να υπάρχει ο περιορισμός της υποβολής προσφοράς μόνο για ένα από τα δυό.

Αυτό το ζητάει από κάθε είδους επιχείρηση ή από συγκεκριμένες μόνο κατηγορίες;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top