Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
LGAT":1dx91dfe said:
pedia ontos me pliroforisan oti se gnosti efimerida tis opias to onoma den to 8imame egrafe oti i kivernisi protima na dwsei ston omilo vasilaki tin olimpiaki k o logos oti 8elun na parameinei se ellinika xeria!!!!!!!!ayto eseis pws to ermineyete???????
twra tous pire o ponos k 8elun na parameinei k kati elliniko enw exun xepulisei ta PANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ontos o omilos vasilaki 8elei mono to ptitiko meros tis OA!!!!!!!! :roll:

O opoios epishs mporei na kanei oti kai o k. Worhl!
Ayth thn energeia thn eixa ephshmanei otan h Dba eixe anakoinothei os o protos ypopshfios kai thymizo oti analogh energeia eixe kanei se prohgoymeno diagonosmo h Iberia.
Ean tora o k. Basilakhs thelei pragmatika na agorasei tis OA mallon tha
prepei na vrei prota ta lefta dioti h Aegean einai poly pio mikrh se megethos kai epishs exei mia kerdoforia 2 eton peripoy!
Ean omos to ennoei kai exei th dynatothta na ta kataferei mallon tha doyme mia <<megalh>> Aegean monopolio me monadikh elpida mia endexomenh dhmoyrgia kapoias neas idiotikhs etairias...
 
O Basilakis den einai monos tou, einai kai i Pireus Bank, o Laskaridis (Cronus) kai alloi. An kai den nomizo oti tha dosoun kai lefta gia na paroun tis Olympiakes, mono ta xreh kai ta leasing tha analaboun!
Kai ego protimo na do tin OA se Ellinika xeria kai ikana opos einai tis Aegean (exei apodixthi) kai oxi se Germanika h Ollandika.
Oso gia to monopolio, e ti na kanoume kai sti Gallia den thimaste ti egine otan ekleise h Air Liberte kai h AOM? Emeine i Air France moni tis sta domestic schedules, alla se 2 xronia anoiksan alles eteries kai ksekinise domestic stin Gallia kai i Easyjet, kati analogo tha ginei kai edo.
Min ksexname kai tin EuroAir. Ean ginei i eksagora tote tha exei xoro mia regional eteria opos i EuroAir, an litourgi sosta os Regional.
Exo akousi oti i Aegean, an ginei i simfonia telika, tha kratisi to onoma kai ta codes ton OA gia tis scheduled ptiseis kai to onoma Aegean gia ta charter. Tha ginei kai mia allagi sto livery, to ouraio ftero ton OA omos tha paraminei opos einai.
 
O vasilakhs einai o <<Captain>> ths Aegean opote oti prothesh yparxei nomizo oti einai sxedon dikh toy apofash ean nomizei oti exei kefalaia gia kati tetoio.
Exoyme faei sth mapa edo kai para polla xronia to monopolio kai sta aeroporika pragmata kai einai pragmatika poly asxhmo na epistrepsoyme se ayth thn katastash.
Oi times me ayton ton antagonismo poy yparxei einai hdh akrives!
Ean meinei enas tote tha yparxoyn paraloges aykshseis.
H Euroair den yparxei periptosh na ftasei thn opoia etairia isos prokypsei apo mia eksagora.
Sth Gallia to monopolio ths Air France einai sxedon oloklhrotiko sto esoteriko alla edo milame gia th megalyterh etairia ths Eyrophs gia mia etairia poy apo ta dyktia kai to stolo ths kanei gia toylaxiston 10 OA kai A3 mazi!
 
Apo oti ma8ainw apo egures piges, (gia kapoious pou den ksexwrizoun to "fimes" apo to "plirofories" to lew) trexoun oi "sunendeukseis" me tous upopsifious agorastes. Se kapoies apo autes, itan adunaton na min apoxwrisoun endiaferomenoi, apo tin asteiotita twn apandisewn. Giati kamia fora uparxoun kai upopsifioi -kuriws ksenoi- pou kanoun erwtiseis me noima kai pou apaitoun apandiseis kai oxi aerologies.
 
captainjumbo":2cugynay said:
Apo oti ma8ainw apo egures piges, (gia kapoious pou den ksexwrizoun to "fimes" apo to "plirofories" to lew) trexoun oi "sunendeukseis" me tous upopsifious agorastes. Se kapoies apo autes, itan adunaton na min apoxwrisoun endiaferomenoi, apo tin asteiotita twn apandisewn. Giati kamia fora uparxoun kai upopsifioi -kuriws ksenoi- pou kanoun erwtiseis me noima kai pou apaitoun apandiseis kai oxi aerologies.

Pragmatika den vgazo nohma me ayta poy les.
Mporeis na to kaneis pio liana?
Ean ennoeis thn Dba einai ksekatharo oti energhse opos h Iberia logo ths neas eksagoras poy ekane.
 
psil":12odir0n said:
Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ»

Aegean: Το χαρτί της Lufthansa


Του Π.Δ. ΥΦΑΝΤΗ


Το -υψηλής προστιθέμενης αξίας- χαρτί της γερμανικής Lufthansa ετοιμάζεται να ρίξει η Aegean Airlines στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με το ελληνικό Δημόσιο για την αγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών (Ο.Α).




Η προσπάθεια πώλησης της Ο.Α., πάντως, εξελίσσεται με φόντο την προσπάθεια γερμανικών αεροπορικών εταιρειών να επικρατήσουν στα χρυσοφόρα δρομολόγια μεταξύ Ελλάδας-Γερμανίας. Μια αγορά στην οποία οι ελληνικές εταιρείες αποτελούσαν «αγκάθι» στις προσπάθειες των γερμανικών εταιρειών να κυριαρχήσουν.

Με τη στρατηγική συμφωνία Aegean-Lufthansa, η Aegean αποκτά πρόσβαση στο πανίσχυρο διεθνές δίκτυο της Lufthansa και συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των Ολυμπιακών Αερογραμμών, αφού οι επιβάτες της θα μπορούν, πλέον, να πετούν σε 177 προορισμούς σε 73 χώρες. Η συμφωνία δεν προβλέπει την είσοδο της Lufthansa στη μετοχική σύνθεση της Aegean, αλλά αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ένταξης της ελληνικής εταιρείας στην αεροπορική συμμαχία Star (στην οποία οι Γερμανοί αποτελούν βασικό μέλος) ύστερα από 3-4 χρόνια.

Πριν λήξει

Στελέχη της αγοράς συσχετίζουν άμεσα την «κίνηση» της Aegean με τον διαγωνισμό πώλησης της Ολυμπιακής καθώς, αν και η συμφωνία θα ενεργοποιηθεί στις 30 Οκτωβρίου 2005, η ανακοίνωσή της έγινε μόλις τρεις βδομάδες πριν λήξει η προθεσμία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών των υποψήφιων αγοραστών.

Σύμφωνα με κορυφαίο στέλεχος της Aegean, η εταιρεία προσανατολίζεται να καταθέσει στη Lazard (ο σύμβουλος της κυβέρνησης για την πώληση των Ο.Α.) «συντηρητική» πρόταση, καθώς η συμφωνία της με τη Lufthansa ενισχύει σημαντικά τη διαπραγματευτική της θέση. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, η ίδια προτίθεται να προτείνει τη συγχώνευσή της με την Ο.Α., σε συνδυασμό με την καταβολή μετρητών.

Η Lufthansa εμφανίζεται να παρακολουθεί στενά τη διαδικασία πώλησης της Ολυμπιακής, καθώς φέρεται να ενδιαφέρεται για την «παλαιά» Ολυμπιακή, στην οποία ανήκουν τα «φιλέτα» της τεχνικής βάσης και του handling, καθώς και η μονάδα εκπαίδευσης πιλότων.

Η Lufthansa βρίσκεται άλλωστε σε φάση ενίσχυσης της παρουσίας της στην Ευρώπη. Πρόσφατα ανακοινώθηκε η πρόθεσή της να εξαγοράσει την ελβετική Swiss (διάδοχο της Swissair) και να μετατρέψει το αεροδρόμιο της Ζυρίχης σε δεύτερο «κόμβο» (hub) του ευρωπαϊκού της δικτύου.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το όνομα της γερμανικής εταιρείας συσχετίζεται με την πώληση των Ο.Α. Μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο φήμες έφεραν τις Lufthansa, Singapore Airlines και Emirates να ενδιαφέρονται για την Ολυμπιακή. Το ενδιαφέρον των Γερμανών, ωστόσο, δεν εκδηλώθηκε έμπρακτα όταν πριν λίγους μήνες η κυβέρνηση ξεκίνησε την τελευταία προσπάθεια πώλησης της Ολυμπιακής.

Τότε είχαν καταθέσει μη δεσμευτικές προτάσεις επτά υποψήφιοι, από τους οποίους «κόπηκαν» δύο για να συγκροτηθεί short list, στην οποία περιλαμβάνονταν η Aegean Airlines, η γερμανική εταιρεία χαμηλού κόστους Deutsche ΒΑ (DBA), η βρετανική Class Investment, το ελληνοαμερικανικό σχήμα που εκπροσωπείται από τον δικηγόρο Κ. Αλεξάκη και η ολλανδική Sures. Η υποβολή δεσμευτικών προσφορών έχει ορισθεί για τις 13 Απριλίου.

Αποσύρθηκε

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση είδε έναν από τους «μνηστήρες» που συμπεριέλαβε στη short list να τρέπεται σε φυγή, αφού προηγουμένως είχε λάβει γνώση κρίσιμων στοιχείων για την κατάσταση των Ο.Α.. Πρόκειται για την γερμανική Deutsche ΒΑ, η οποία δεν πρόκειται να καταθέσει δεσμευτική προσφορά αφού ετοιμάζεται να εξαγοράσει την Germania Express, μια άλλη γερμανική εταιρεία χαμηλού κόστους, η οποία πραγματοποιεί, ήδη, πτήσεις μεταξύ Ελλάδας, Γερμανίας και Ελβετίας.


http://www.enet.gr/online/online_hprint.jsp?q=%E1%E5%F1%EF%E3%F1%E1%EC%EC%FE%ED&a=&id=59730448
 
Λετε να γινει κανενα θαυμα και η Ολυμπιακη να πουληθει, μακαρι γιατι τα πραγματα δεν πανε καθολου καλα για την Ολυμπιακη μας! Παντως η Lufthansa εχει κερδισει μεγαλο εδαφος στην διεθνη αγορα πλεον!! Φυσικα ηταν παντα μια μεγαλη εταιρια!
 
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ


Σε αναμονή των δεσμευτικών προσφορών


Στην τελική ευθεία μπαίνει η προσπάθεια πώλησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών, με την κυβέρνηση να περιμένει την εισήγηση του συμβούλου ιδιωτικοποίησης στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας.


Τα υπουργεία Οικονομίας και Μεταφορών θεωρούν πως το ιδανικότερο θα ήταν την ερχόμενη Τετάρτη 13 Απριλίου να έχουν στη διάθεσή τους δύο δεσμευτικές προσφορές, λέγοντας πως σε αυτή την περίπτωση θα μπορούν να διαπραγματευτούν με τους ενδιαφερόμενους από μια σχετική θέση ισχύος. Οσον αφορά το τίμημα, στελέχη της εταιρείας δεν συμμερίζονται τις εκτιμήσεις για ιδιαίτερα γενναιόδωρες προσφορές.

Σκεπτικισμό προκαλούν άλλωστε οι χαμηλές επιδόσεις των Ο.Α. το τελευταίο διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Φεβρουάριο η πληρότητα στα αεροσκάφη περιορίστηκε στο 54,6%, οκτώ ποσοστιαίες μονάδες λιγότερες σε σύγκριση με το μέσο όρο (62,5%) των εταιρειών της Ενωσης Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιρειών. Στο μεταξύ, στην εταιρεία το μείζον θέμα αφορά την εκτέλεση του θερινού προγράμματος, καθώς δεν προχώρησαν οι διαδικασίες για τη μίσθωση νέων αεροσκαφών και ο σημερινός στόλος με μεγάλη δυσκολία κατόρθωσε να εκτελέσει τις πτήσεις του ψαλιδισμένου χειμερινού προγράμματος. Η αντικατάσταση των τριών Μπόινγκ 717, που εκτελούν δρομολόγια στο εσωτερικό, τα Βαλκάνια και τη Μ. Ανατολή, παίρνει παράταση για τουλάχιστον ένα χρόνο. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ανανεωθεί οι συμβάσεις μίσθωσης ενώ με τη συναίνεση της ΕΧΠΑ η διοίκηση των Ο.Α. «δανείστηκε» χειριστές από τα Μπόινγκ 737. Λόγω πάντως της μη μίσθωσης νέων αεροπλάνων η διοίκηση των Ο.Α. εξετάζει διάφορα σενάρια, με κυρίαρχο την ανάθεση σε άλλη εταιρεία της εκτέλεσης ορισμένων δρομολογίων στην Ευρώπη, ώστε να «βγει» με όσο το δυνατόν λιγότερες δυσκολίες το θερινό πρόγραμμα. Βέβαια, όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα βρεθεί τελικά νέος ιδιοκτήτης για την εταιρεία. Ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης έχει κατ' επανάληψη δηλώσει ότι η διαδικασία που βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη αποτελεί την τελευταία ευκαιρία για την εταιρεία και πως αν η αναζήτηση δεν έχει αίσιο τέλος, η αναστολή λειτουργίας των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα πρέπει να θεωρηθεί μονόδρομος.


http://www.enet.gr/online/online_hprint.jsp?q=%E1%E5%F1%EF%E3%F1%E1%EC%EC%FE%ED&a=&id=32591488
 
'Eως το Πάσχα ο νέος αγοραστής
Με το βλέμμα στραμμένο στις Βρυξέλλες η ιδιωτικοποίηση των ΟΑ
10 Απριλίου

Σε άφεση αμαρτιών από την Ε.Ε. ελπίζει η κυβέρνηση για την Ολυμπιακή
Αθήνα : Πολιτική συμφωνία για την εξασφάλιση περιόδου χάριτος ως το Πάσχα και μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης των ΟΑ διεκδικεί η κυβέρνηση από την Κομισιόν, η οποία ζητά από την Ολυμπιακή να επιστρέψει στο ελληνικό Δημόσιο 200 εκατ. ευρώ.
Μεσούσης της διαδικασίας πώλησης του εθνικού μας αερομεταφορέα, το Δημόσιο διαπραγματεύται με αξιωματούχους των Βρυξελλών την χρονική παράταση επιβολής του προστίμου, καθώς πρόκειται για ποσό που δεν διαθέτει η εταιρεία και αν κληθεί να το επιστρέψει θα οδηγηθεί σε πτώχευση.

Κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι το νέο «αφεντικό» των ΟΑ θα έχει επιλεγεί μέχρι το Πάσχα ώστε στη συνέχεια να αρχίσει το πολιτικό «παζάρι» με την Κομισιόν. Ήδη προγραμματίζεται η μετάβαση στις Βρυξέλλες του υπουργού Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, συνοδευόμενος από εκπροσώπους του συμβούλου ιδωτικοποίησης Lazard.

Υπενθυμίζεται πως την Τετάρτη 13 Απριλίου εκπνέει η προθεσμία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών από τους πέντε προεπιλεγέντες «μνηστήρες» των Ολυμπιακών Αερογραμμών και όλα πλέον θα κριθούν στον τρίτο γύρο, καθώς στις 17 Απριλίου αναμένεται να καταρτιστεί νέα short list με 2-3 υποψήφιους, ώστε να αρχίσει η τελική διαπρααγμάτευση.

Όπως επισημαίνει η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», το τίμημα απόκτησης των ΟΑ θα διαμορφωθεί στα επίπεδα των 100- 200 εκατ.

ευρώ.Κατά την εξέλιξη της διαδικασίας πάντως ο στόλος της αεροπορικής εταιρείας μειώθηκε από 43 σε 40 αεροπλάνα, καθώς έληγαν μισθωτήρια συμβόλαια αεροπλάνων που δεν ανανεώθηκαν, ώστε να μη δεσμευτεί ο πιθανός αγοραστής.Οι υποψήφιοι για την απόκτηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών είναι οι: *Sures, ολλανδικό επενδυτικό σχήμα που ειδικεύεται στην εξυγίανση και αναδιάρθρωση προβληματικών επιχειρήσεων, *Olympic Investors, εταιρεία ελληνοαμερικανικών συμφερόντων που εκπροσωπείται από τον δικηγόρο Κ. Αλεξάκη. *Aegean Airlines, η οποία ενδιαφέρεται πρωτίστως να πουληθούν οι Ο.Α., καθώς ελπίζει ότι έτσι θα γίνει δυνατόν να εξαλειφθεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός που -όπως, υποστηρίζει- υφίσταται από αυτές.*SPV-Sertice, βρετανικό επενδυτικό σχήμα *Intro, γερμανικό επενδυτικό σχήμα που εξειδικεύεται στην αεροπορική αγορά και ελέγχει σε ποσοστό 80% της αεροπορική εταιρεία Deutsche ΒΑ (DBA).
πηγη pathfinder
http://stocks.pathfinder.gr/index.php?p ... icle=12599
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top