Incident At Heathrow Airport

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδιά,
συγχωρέστε μου την ερώτηση αν είναι χαζή,
αλλά μιας και δεν είμαι αεροναυπηγός,
ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Αν το αεροσκάφος είχε ας πούμε 4 κινητήρες αντί για 2, θα υπήρχε κάποια διαφορά ή όχι;
Ευχαριστώ!
 
Εξαρτάται .

Αν πχ υπήρξε πρόβλημα στην ποιότητα των καυσίμων η αν υπήρξε πρόβλημα στο software που ελέγχει τους κινητήρες μάλλον το ίδιο αποτέλεσμα θα υπήρχε.

Αν δεν βγεί το επίσημο πόρισμα μόνο εικασίες μπορεί να γίνονται , άλλες με σοβαρή βάση και άλλες χωρίς καμία σοβαρότητα.
 
tupolev":24d8zddp said:
Παιδιά,
συγχωρέστε μου την ερώτηση αν είναι χαζή,
αλλά μιας και δεν είμαι αεροναυπηγός,
ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Αν το αεροσκάφος είχε ας πούμε 4 κινητήρες αντί για 2, θα υπήρχε κάποια διαφορά ή όχι;
Ευχαριστώ!
Απολύτως καμιά ..θα έσβηναν και οι τεσσερεις... :lol:
 
Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ

Ώρα για κουτσομπολιό κορίτσια....

ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.

Mετά την παράξενη και ασυνήθιστη κίνηση της ΒΑ να βγάλει τους πιλότους να κάνουν δήλωση στα ΜΜΕ, έχουν γίνει τραγελαφικά πράγματα.

Αφενός ο κυβερνήτης φάνηκε να το ευχαριστιέται το "ηρωιλίκι". Τα μίντια στην αρχή λέγανε ..."ο πιλότος το ένα και ο πιλότος ο ήρωας" κλπ κλπ, ξεχνόντας ότι στα αεροπλάνα υπάρχουν δύο πιλότοι και στο συγκεκριμένο τρείς.

Αφού ο κυβερνήτης βγήκε και είπε ότι ο συγκυβερνήτης το πέταγε, γύρισε το βάρος των μίντια στον συγκυβερνήτη. Επειδή το επώνυμο του είναι Coward, oi τάμπλοιντ εφημερίδες γράφανε "COWARD IS THE HERO" και άλλα ωραία.

Δεχόμενοι να παίξουν to PR παιχνιδάκι της ΒΑ (είχαν κάθε δικαίωμα να αρνηθούν), έσκαψαν τον "λάκο" τους. Δεν τους έχουν αφήσει σε χλωρό κλαρί. Ο συγκυβερνήτης (επειδή μένει μόνιμα στην Γαλλία) δεν είναι τόσο άσχημα. Ο κυβερνήτης είναι να τον κλαίς.

Αφού βγάλανε στις εφημερίδες όλες τους τις γειτόνισσες που λένε τί φοβερός γκόμενος είναι και λοιπά και λοιπά βγήκε και η βρώμα ότι η γυναίκα του είχε έτοιμο deal με εκδοτικό οίκο για να πουλήσει τα δικαιώματα και να γίνει η ιστορία του βιβλίο (!) .

Την Κυριακή έγινε του...Ζαχόπουλου το κάγκελο. Μία από τις μεγάλες ταμπλόιντ, έιχε φωτογραφίες του κυβερνήτη από διανυκτερεύσεις δρομιλογίων. Ο κυβερνήτης (σκνίπα-λιώμα-κουνουπίδι), με ένα σώβρακο περιχυμένος στην σοκολάτα και ένα ολόκληρο πλήρωμα από πάνω του! Σε μία άλλη φωτό, ο κυβερνήτης (πάλι με το σώβρακο), έχει ένα μάτσο χέρια (γυναικεία ελπίζω) "πάνω του".

"'ΑΞΙΟΣ" ακούω να φωνάζετε μερικοί. Μέχρι που φτάνει ή τρίτη φωτό. Ο κυβερνήτης μπρούμυτα στο πάτωμα , χωρίς το σώβρακο, και με ένα ζαχαρωτό να εξέχει από τα οπίσθιά του και παρίστανε το πιάτο. :wall: :wall: :wall: (Αυτό το παιδί πρέπει να το κόψει το πιοτό).

Προφανώς, κάποια παλιά του συνάδελφος που είχε τραβήξει τις φωτό, πήγε τώρα ταμείο.

Κάπου στο νετ θα υπάρχουν οι φωτό.

1) Δύσκολοι καιροί για ήρωες.

2) Όποιος ανακατεύεται με τα ...ζαχαρωτά, τον τρώνε οι κότες.
 
Βλέπω η Ζαχοπουλιάδα μεταφέρθηκε και στην Αγγλία! :lol: :lol: Ωραία η "μεσημεριανή" ενημέρωση σου gonso! :great:
 
Παιδιά, με όλα αυτά που ακούω, μου δημιουργήθηκε η εξής απορία. Στην ουσία, το 'κατέβασε' ο συγκυβερνήτης. Είναι λογικό, ένα 777 να χάνει εντελώς την ισχύ του, πάνω από κατοικημένη περιοχή, πάνω από σχολεία, σπίτια κ.λ.π και να το προσγειώνει ο Κ2 και ο θεωρητικά ικανότερος και εμπειρότερος Κ1 απλά να κοιτά; Ή υπάρχει κάτι άλλο που δεν γνωρίζω προσωπικά, και το οποίο τους εμπόδιζε να αλλάξουν ρόλους σε αυτή την κρίσιμη στιγμή; Τα χειριστήρια δεν είναι πλήρως λειτουργικά και στους δύο ταυτόχρονα ή απενεργοποιούνται για τον έναν;
 
Είναι εξίσου εκπαιδευμένοι και ικανοί και οι δύο.

Σε κάθε πτήση είναι προαποφασισμένο (μεταξύ τους) ποιος πετάει, ποιος χειρίζεται επικοινωνίες, ποιος προσγειώνει. Στην περίπτωσή μας την προσέγγιση-προσγείωση την ξεκίνησε ο FO και αυτός θα την τελείωνε.
 
Το μοντέλο διαχείρισης κρίσεων στο πιλοτήριο που επικρατεί σε μεγάλες Βρεταννικές εταιρείες, λέει ότι εφόσον ο συγκυβερνήτης αντιμετωπίζει επαρκώς το προβληματικό χειρισμό του αεροσκάφους, ο κυβερνήτης δεν επεμβαίνει στα χειριστήρια.

Επίσης άν (πχ) πετάει ο κυβερνήτης και προκύψει πρόβλημα στο αεροπλάνο, ήθισται να "δίνει" τα χειριστήρια στον συγκυβερνήτη, ώστε ο κυβερνήτης να μην εξαντλεί το μυαλό του στον χειρισμό και να μπορεί να διαχειρίζεται συνολικά την κρίση.

Στο συγκεκριμένο ατύχημα, υποψιάζομαι ότι το μέλλημα του Κ1 ήταν να ψάχνει να βρεί το αίτιο που έκανε τους κινητήρες "ανυπάκοους".Με άλλα λόγια, έπαιζε με τις μανέττες προσπαθώντας να ξυπνήσει τους κοιμισμένους (και όχι νεκρούς) κινητήρες. Η τροχιά του αεροπλάνου ήταν πάνω κάτω προδιαγεγραμμένη. Ο συγκυβερνήτης χαμήλωσε την "μούρη" του αεροπλάνου όσο χρειάζεται ώστε να μην πέσει κάτω από την stall speed. Το επόμενο μέλλημα του Κ2 ήταν να "ζυγίσει" το χρονικό σημείο που έπρεπε να αρχίσει να οριζοντιώνει ώστε το αεροπλάνο να μα μήν σκάσει κάτω με πάνω από 1000 πόδια το λεπτό.

Αποκλείω το ενδεχόμενο (από ανθρώπινη φύση) ο κυβερνήτης να μην έβαλε και αυτός τα χέρια του στα χειριστήρια 2-3 δευτερόλεπτα πρίν την προσγείωση. Θα ήθελε και από κάπου να ...κρατηθεί ! Είναι όπως όταν βλέπουμε ότι θα τρακάρουμε με το μπροστινό αυτοκίνητο και σφίγκουμε ασυναίσθητα το τιμόνι.
 
Αναμένουμε κάποια συνέντευξη τύπου από BOEING μερία, για την εκτίμηση τους περί του συμβάντος?
 
gonso":14gu83y7 said:
Το Στο συγκεκριμένο ατύχημα, υποψιάζομαι ότι το μέλλημα του Κ1 ήταν να ψάχνει να βρεί το αίτιο που έκανε τους κινητήρες "ανυπάκοους".Με άλλα λόγια, έπαιζε με τις μανέττες προσπαθώντας να ξυπνήσει τους κοιμισμένους (και όχι νεκρούς) κινητήρες. Η τροχιά του αεροπλάνου ήταν πάνω κάτω προδιαγεγραμμένη. Ο συγκυβερνήτης χαμήλωσε την "μούρη" του αεροπλάνου όσο χρειάζεται ώστε να μην πέσει κάτω από την stall speed. .....

κάπως έτσι το φαντάζομαι κι εγώ...με 1,5-2 λεπτά εως το touchdown έχεις πολύ λίγο καιρό για σκέψεις πόσο δε για πράξεις! Μάλλον go-around επιλογή θα έκανε ο κυβερνήτης και δεν θα πίστευε τα μάτια του ότι δεν ανταποκρίνεται κανένας κινητήρας...σε κάθε περίπτωση η τύχη μέσα στην ατυχία ήταν με το μέρος τους...διαδικασία σε τόσο χαμηλό ύψος χωρίς ισχύ δεν υπάρχει μάλλον...ή μάλλον η μόνη που γνωρίζω είναι 30 δεύτερα πριν την επαφή το callout "brace for impact", πράγμα που δεν έκαναν..
 
Top