Ο Αριστοτέλης Ωνάσης αγόρασε το 1957 τις Εθνικές Αερογραμμές από το Ελληνικό Δημόσιο με κάποια α/φ DC3 + DC4 και πτήσεις εσωτερικού, το 1958 δημιούργησε τις πρώτες γραμμές εξωτερικού (Ζυρίχη, Φρανκφούρτη, Ρώμη ) αυξάνοντας το Στόλο με α/φ DC6.
Με Διορατικότητα, Επιχειρηματική Μελέτη και Οργάνωση αυξάνει έκτοτε σταδιακά τους προορισμούς και το Στόλο α/φ – κυρίως Boeing κι όχι μόνο, με άριστο από πλευράς Εκπαίδευσης και κατάρτισης Προσωπικό εδάφους όλων των Τμημάτων και Ιπτάμενο Προσωπικό Φροντιστών + ΑΣ και κυρίως Πιλότων αφενός των προερχόμενων αρχικά από τη Πολεμική Αεροπορία και αφετέρου εν συνεχεία των αρίστων εκ της επιλογής διαγωνισμού/επιτυχόντων υποψηφίων + Υποτροφιών προς εκπαίδευση στην πλέον αξιόλογη Αεροπορική Ακαδημία της Οξφόρδης ( των τ.RAF και στη συνέχεια μέχρι σήμερα της ΒΑ κι όχι μόνο ), αυξάνοντας τις πτήσεις σε περισσότερους νέους Εσωτερικούς και Εξωτερικούς προορισμούς, επιτυγχάνοντας το Olympic brand μιας Legacy εταιρίας με τους πανέξυπνης επινόησης + Διεθνούς αναγνώρισης “ έξι/μαϊμού” Ολυμπιακούς Κύκλους , κάνοντας την Ελλάδα της Δημοκρατίας, του αρχαίου Πολιτισμού, της Φιλοσοφίας των Τεχνών και των Γραμμάτων + Δανείστρια Χώρα/Μήτρα του Ελληνικού Αλφαβήτου σε όλες τις Ευρωπαϊκές Λατινογενείς και Σλαβόφωνες χώρες/γλώσσες κι όχι μόνο, αλλά και ως τη Χώρα προορισμού του Ήλιου και Leisure της Ανάπτυξης, των Επενδύσεων κλπ
Η χρεωκοπία και η καταστροφή που ακολούθησε την ΟΑ ήρθε το 1973 μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου, υιού Αριστοτέλη Ωνάση, που ήταν λάτρης της αεροπορίας και άξιος συνεχιστής περαιτέρω ανάπτυξης της ΟΑ , μετά από αμφισβητούμενο αεροπορικό δυστύχημα στο οποίο σκοτώθηκε, πιλοτάροντας ο ίδιος ένα μικρό α/φ κατά την απογείωσή του στο αεροδρόμιο Ελληνικού, οπότε η ΟΑ ξαναγύρισε στο Ελληνικό Δημόσιο με τη γνωστή περαιτέρω εξέλιξη+ χρεοκοπία!!
Τέλος πάντων η περαιτέρω συνέχεια της ΟΑ είναι γνωστή, καταλήγοντας εν τέλει “και σωστά” στον καταλληλότερο κατά την τότε τρέχουσα περίοδο Όμιλο Βασιλάκη/Aegean, όπου κατά τη γνώμη μου μετά τον θάνατο του αείμνηστου Ιδρυτή και Πατρός Βασιλάκη, οι Διάδοχοι ίσως επειδή προέρχονται από Εμπορικές Δραστηριότητες Αντιπροσωπειών αυτοκινήτων κι όχι μόνο, είναι μάλλον Συντηρητικοί/διστακτικοί για περαιτέρω βήματα ανάπτυξης κλπ
Εκτιμώ ότι μάλλον θα έπρεπε να είχαν επενδύσει κατά τη περίοδο covid έστω με leasing στην απόκτηση ενός και/ή Δυο ζευγαριών wide bodies, αρκετά εκ των οποίων ήταν τότε σε άριστη κατάσταση stored. Πιστεύω επίσης όπως παραπάνω αναφέρθηκε και από άλλα Μέλη ότι οπουδήποτε κι αν πετούσαν θα ήταν πάντα γεμάτα, πιθανώς να το αποφασίσουν αργότερα!!!!!
ΥΓ. Η Α3 μου θυμίζει τον Verstapen ο οποίος πιστεύοντας ότι θα συνεχίσει εσαεί με τις πρωτιές, ξαφνικά χάνει μάλλον για πάντα τις περαιτέρω πρωτιές !!!!!