Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μαζί σου σε ότι λες φυσικά και δεν μπορουν να συγκριθούν με τέτοια μεγέθη, άλλα αν ήταν άλλο management ήδη θα πετούσε τουλάχιστον NYC να είσαι σίγουρος, η αν ήταν άλλη εταιρία αντί αυτοί θα υπήρχε αυτό το δρομολόγιο, καλώς ή κακώς αυτοί εκπροσωπούν την Ελλάδα στο αεροπορικό στερέωμα,και είναι ντροπή μια χώρα σαν την Ελλάδα να μην έχει προορισμό τουλάχιστον NYC από Ελληνική αεροπορική εταιρία,μακάρι να είχε πάρει την Olympic air κάποια άλλη εταιρία και είμαστε σίγουροι ότι θα πετούσε υπερατλαντικα
 
Last edited by a moderator:
Γιατί είναι ντροπή το «μια χώρα σαν την Ελλάδα να μην έχει προορισμό τουλάχιστον NYC από Ελληνική αεροπορική εταιρία»;
Ιδιαίτερα θα ήθελα να ακούσω επιχειρήματα για: α) τι το ιδιαίτερο έχει η Ελλάδα· β) γιατί η υπερατλαντική αεροπορική σύνδεση από μια αεροπορική εταιρία (και μάλιστα ιδιωτική) είναι συνδεδεμένη με το αίσθημα περηφάνειας των κατοίκων μιας χώρας*.

* εξαιρούνται οι αποικίες και τα προτεκτοράτα.
 
Να σου απαντήσω γιατί μόνο αυτή η εταιρεία τόσα χρόνια δεν θα μπορούσε να επιχειρήσει, και από την στιγμή που δεν έχουμε κρατικό αερομεταφορέα για τους λόγους τους γνωστούς αυτοί μας αντιπροσωπευουν με διαφορά κρατικά δωράκια κλπ άρα να σηκώσει την Ελλάδα ψηλά αυτά και το κλείνω εδώ.
 
Last edited by a moderator:
Τα "κρατικά δωράκια" είναι η αποζημίωση στην πανδημία λόγω των κρατικών αποφάσεων για επιβολή περιορισμών; Γιατί πολύς κόσμος πήρε κρατικές αποζημιώσεις στην πανδημία. Από απλούς υπαλλήλους που οι επιχειρήσεις τους έκλεισαν με κρατική απόφαση, μέχρι ΜΜΕ που διέθεσαν διαφημιστικό χρόνια για τη μετάδοση των μηνυμάτων. Θα τους καταστήσουμε όλους αυτούς υπόχρεους για παροχή υπηρεσιών σε "Ελληνοπερήφανους";

Ή μήπως είναι "κρατικό δωράκι" οι PSOs; Οι οποίες δρομολογούνται σε εφαρμογή Ευρωπαϊκού Κανονισμού και ανατίθενται κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας. Και εξυπηρετούν μια πολύ σημαντική ανάγκη, ιδιαίτερα σε μια χώρα με πλήθος νησιών, όπως η Ελλάδα.
 
Πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να ξεπεράσουμε τα συμπλέγματα και το φετίχ με τη Νέα Υόρκη. Δεν αποτελεί δείκτη κύρους ή επιστέγασμα επιτυχούς αεροπορικής διαχείρισης το να πετάς εκεί ΙΜΗΟ.
 
Μπορεί η Aegean να είναι υπέρ του δέοντος συντηρητική έως και φοβική στο κομμάτι long haul, αλλά τουλάχιστον ρισκάρει τα δικά της λεφτά και όχι τα δικά μας. Οπότε τι λόγος μας πέφτει;
Υπάρχει και άλλος πιο ουσιαστικός τρόπος να νιώσει κάποιος εθνικά υπερήφανος: να πληρώνει τους φόρους του, να μην καίει τα δάση που απόμειναν, να μην οδηγεί επικίνδυνα ρισκάροντας ζωές, να μην πετάει τα σκουπίδια του όπου θέλει, να μάθει τον εαυτό του και τα παιδιά του βασικούς κανόνες καλής συμπεριφοράς, όπως ευχαριστώ, παρακαλώ, συγγνώμη, με συγχωρείτε, καλημέρα σας, κλπ.

Συμπέρασμα; Για την ώρα :deadthread:
 
Άσχετα με την παραπάνω συζήτηση, αν η αιγαίου έχει σκοπό να ξεκινήσει long haul μέχρι το 2030, θα πρέπει να παραγγείλει τέτοια αεροσκάφη σύντομα. Το backlog είναι μεγάλο και θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο μετά από επικείμενες επιπλέον παραγγελίες από Air India και τους κινέζους
 
μπορεί να δρομολογήσει ένα Α321LR στην Νέα Υόρκη μέσω Δουβλίνου?
αλλά κατ εμέ δεν έχει νόημα όταν έχεις να ανταγωνιστείς Emirates , Delta,United,
και με connection Lufthansa,british,alitalia.......
Καλύτερα να κάνει καμιά Ινδία και στην συνέχεια SΙΝ ή ΒΚΚ
οι Η.Π.Α ειναί τελειωμένες για την aegean......
 
Ο Αριστοτέλης Ωνάσης αγόρασε το 1957 τις Εθνικές Αερογραμμές από το Ελληνικό Δημόσιο με κάποια α/φ DC3 + DC4 και πτήσεις εσωτερικού, το 1958 δημιούργησε τις πρώτες γραμμές εξωτερικού (Ζυρίχη, Φρανκφούρτη, Ρώμη ) αυξάνοντας το Στόλο με α/φ DC6.

Με Διορατικότητα, Επιχειρηματική Μελέτη και Οργάνωση αυξάνει έκτοτε σταδιακά τους προορισμούς και το Στόλο α/φ – κυρίως Boeing κι όχι μόνο, με άριστο από πλευράς Εκπαίδευσης και κατάρτισης Προσωπικό εδάφους όλων των Τμημάτων και Ιπτάμενο Προσωπικό Φροντιστών + ΑΣ και κυρίως Πιλότων αφενός των προερχόμενων αρχικά από τη Πολεμική Αεροπορία και αφετέρου εν συνεχεία των αρίστων εκ της επιλογής διαγωνισμού/επιτυχόντων υποψηφίων + Υποτροφιών προς εκπαίδευση στην πλέον αξιόλογη Αεροπορική Ακαδημία της Οξφόρδης ( των τ.RAF και στη συνέχεια μέχρι σήμερα της ΒΑ κι όχι μόνο ), αυξάνοντας τις πτήσεις σε περισσότερους νέους Εσωτερικούς και Εξωτερικούς προορισμούς, επιτυγχάνοντας το Olympic brand μιας Legacy εταιρίας με τους πανέξυπνης επινόησης + Διεθνούς αναγνώρισης “ έξι/μαϊμού” Ολυμπιακούς Κύκλους , κάνοντας την Ελλάδα της Δημοκρατίας, του αρχαίου Πολιτισμού, της Φιλοσοφίας των Τεχνών και των Γραμμάτων + Δανείστρια Χώρα/Μήτρα του Ελληνικού Αλφαβήτου σε όλες τις Ευρωπαϊκές Λατινογενείς και Σλαβόφωνες χώρες/γλώσσες κι όχι μόνο, αλλά και ως τη Χώρα προορισμού του Ήλιου και Leisure της Ανάπτυξης, των Επενδύσεων κλπ

Η χρεωκοπία και η καταστροφή που ακολούθησε την ΟΑ ήρθε το 1973 μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου, υιού Αριστοτέλη Ωνάση, που ήταν λάτρης της αεροπορίας και άξιος συνεχιστής περαιτέρω ανάπτυξης της ΟΑ , μετά από αμφισβητούμενο αεροπορικό δυστύχημα στο οποίο σκοτώθηκε, πιλοτάροντας ο ίδιος ένα μικρό α/φ κατά την απογείωσή του στο αεροδρόμιο Ελληνικού, οπότε η ΟΑ ξαναγύρισε στο Ελληνικό Δημόσιο με τη γνωστή περαιτέρω εξέλιξη+ χρεοκοπία!!

Τέλος πάντων η περαιτέρω συνέχεια της ΟΑ είναι γνωστή, καταλήγοντας εν τέλει “και σωστά” στον καταλληλότερο κατά την τότε τρέχουσα περίοδο Όμιλο Βασιλάκη/Aegean, όπου κατά τη γνώμη μου μετά τον θάνατο του αείμνηστου Ιδρυτή και Πατρός Βασιλάκη, οι Διάδοχοι ίσως επειδή προέρχονται από Εμπορικές Δραστηριότητες Αντιπροσωπειών αυτοκινήτων κι όχι μόνο, είναι μάλλον Συντηρητικοί/διστακτικοί για περαιτέρω βήματα ανάπτυξης κλπ

Εκτιμώ ότι μάλλον θα έπρεπε να είχαν επενδύσει κατά τη περίοδο covid έστω με leasing στην απόκτηση ενός και/ή Δυο ζευγαριών wide bodies, αρκετά εκ των οποίων ήταν τότε σε άριστη κατάσταση stored. Πιστεύω επίσης όπως παραπάνω αναφέρθηκε και από άλλα Μέλη ότι οπουδήποτε κι αν πετούσαν θα ήταν πάντα γεμάτα, πιθανώς να το αποφασίσουν αργότερα!!!!!

ΥΓ. Η Α3 μου θυμίζει τον Verstapen ο οποίος πιστεύοντας ότι θα συνεχίσει εσαεί με τις πρωτιές, ξαφνικά χάνει μάλλον για πάντα τις περαιτέρω πρωτιές !!!!!
 
Το θέμα δεν είναι αν είναι φετίχ ή όχι η Νέα Υόρκη. Προφανώς η Aegean έχει κάτσει και έχει δει ότι δεν εντάσσεται στη στρατηγική της. Πάντως, ο συνδυασμός των A350 με δρομολόγια Λονδίνου, Λάρνακας, Θεσσαλονίκης, Παρισιού είναι απολύτως εφικτός.

Η ουσία είναι ότι η ζήτηση και η "πίτα" της Βόρειας Αμερικής υπάρχουν, και το προϊόν της Aegean θα ήταν ανώτερο από οποιοδήποτε αμερικανικό των Delta και United — έχει κανείς αμφιβολία;
Ρωτήστε τους κατά τόπους Έλληνες προξένους σε ΗΠΑ και Καναδά, που πριν και μετά τον COVID είχαν συζητήσεις με τουριστικούς πράκτορες και ομογενείς, οι οποίοι ζητούσαν απευθείας συνδέσεις. Το case study της Βοστώνης και του Σικάγο είναι ενδεικτικά.

Οπότε, αντί να μιλάμε για "φετίχ" της Νέας Υόρκης, θα έπρεπε να μιλάμε για χαμένες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Δεν θα σχολιάσω δε ότι πριν από 10 χρόνια, όταν λέγαμε σε αυτό εδώ το forum πως η Aegean θα έπρεπε να συνδυάσει τους τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη με τους ελληνικούς, κάποιοι έλεγαν ότι ζούμε σε άλλον κόσμο.
 
Top