Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το ερώτημα είναι πόσο αξιόπιστα αεροσκάφη είναι τα 787 Dreamliner καθώς και αν η Aegean κάνει το μεγάλο βήμα να πάει σε Boeing.
Όσο χάλια φαντάζεσαι είναι... Ειδικά αν είναι με Rolls Royce μοτόρια! Από Service Difficulty σε Service Difficulty...
Δες την κατάσταση στην ΒΑ, από ακύρωση σε ακύρωση σε όσα δρομολόγια είναι τα 787
 
Η αλήθεια είναι ότι όντως έχει σοβαρά προβλήματα σαν αεροσκάφος από το πρώτο έτος λειτουργίας του, γενικά θεωρώ ότι το τελευταίο αξιόπιστο αεροσκάφος της Boeing είναι το 777-300er αν και δεν είμαι ειδικός. Για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι η Aegean καλύτερα να μείνει στην Airbus η οποία είναι safe επιλογή. Τώρα για το A350-900 δύσκολο καθώς η Aegean ακόλουθα πολύ συγκεκριμένο μοντέλο. Ίσως το A330neo είναι η κατάλληλη αρχή, αν και όλα θα εξαρτηθούν από την προσφορά που θα λάβει.

Σε κάθε περίπτωση τα A321neo με την παρούσα διάταξη δεν είναι κατάλληλα για μακρινές πτήσεις άνω των 4 ωρών. Θεωρώ ότι στα A321neo LR θα είναι καλύτερα τα πράγματα, όμως και πάλι δεν μπορεί να συγκριθούν με long range και η Aegean το ξέρει.
 
Last edited by a moderator:
Δεν είχε σοβαρά προβλήματα το 787. Υπήρχαν κάποια cracks στα φτερά που έπρεπε να ελεγχθούν. Είναι από τα πιο οικονομικά, άνετα και επιτυχημένα αεροπλάνα με ρεκόρ παραγγελιών.

Ο λόγος που θα πρέπει (υποθετικά) να μείνει στο airbus, είναι η συντήρηση και η εκπαίδευση πληρωμάτων. Οι πιλότοι μπορούν να πετάνε Α320 και Α330 με το ίδιο type rating, αντίστοιχα και οι μηχανικοί.
 
Δεν είχε σοβαρά προβλήματα το 787. Υπήρχαν κάποια cracks στα φτερά που έπρεπε να ελεγχθούν. Είναι από τα πιο οικονομικά, άνετα και επιτυχημένα αεροπλάνα με ρεκόρ παραγγελιών.
Structurally μπορεί όχι, αλλά έχουνε υπερβολικά θέματα με avionics (CCRs) και με κλιματισμό (CAC) και φυσικά κινητήρες πάνω από όλα. Βάλε και άλλα θέματα με lighting, και κάνα 2 SB τα οποία κάναν wipe out όλο το αεροπλάνο και έπρεπε να επέμβει η Boeing. Όταν πετάει είναι μία χαρά αλλά υπερβολικό ground time σε σχέση με 777 και Α350.

Οι πιλότοι μπορούν να πετάνε Α320 και Α330 με το ίδιο type rating, αντίστοιχα και οι μηχανικοί.
Για πληρώματα δεν ξέρω αλλά για Engineering είναι διαφορετικά ratings μεταξύ Α320 και Α330.
 
Last edited:
Φεύγουμε όμως σιγά σιγά από το θέμα μας. Ναι μεν long haul για την εταιρία αλλά με Α321LR στην Ινδία. Τα περί προβλημάτων άλλων τύπων ή το τι θα ήθελε ο καθένας μας τα έχουμε αναλύσει ήδη
 
Top