Να κάνω μία αφελή ερώτηση;
Αν είχε 1-2 Α330/350, λέω τώρα εγω, δεν θα χρησίμευαν για δρομολόγια τύπου πχ Λάρνακας ή Λονδίνου ή όπου αλλού υπάρξει ανάγκη για κάτι μεγαλύτερο, ή για τσάρτερ, ή ακόμα και για την Ινδία μέχρι να έρθουν όσα νεα αεροσκάφη έχουν παραγγείλει;
Προφανώς και εμπλέκονται και άλλοι λόγοι (κόστος πτήσης, συντήρηση αεροσκάφους κλπ) αλλά θεωρητικά πάντα θα μπορούσαν να έχουν αυτά τα αεροσκάφη για αυτή τη δουλειά, και αν και όταν αποφασίσουν το μακρινό βήμα να έχουν τουλάχιστον κάποια αεροσκάφη ήδη έτοιμα και εξοικειωμένα πληρώματα και συντήρηση.
Άρα ουσιαστικά να μην ισχύει πλέον ο περιορισμός του να έρθουν μεγαλύτερα αεροσκάφη μόνο αν και όταν αποφασιστούν μακρινά δρομολόγια.
Εγω έκανα τον συλλογισμό, και ναι, ξέρω πως σίγουρα θα το έχουν σκεφτεί και αυτό και θα το έκαναν αν τους έπαιρνε, αλλά επειδή εγω δεν ξέρω, όποιος μπορεί να μου το αιτιολογήσει τον ευχαριστώ προκαταβολικά.