Long haul για Aegean

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το ερώτημα είναι πόσο αξιόπιστα αεροσκάφη είναι τα 787 Dreamliner καθώς και αν η Aegean κάνει το μεγάλο βήμα να πάει σε Boeing.
Όσο χάλια φαντάζεσαι είναι... Ειδικά αν είναι με Rolls Royce μοτόρια! Από Service Difficulty σε Service Difficulty...
Δες την κατάσταση στην ΒΑ, από ακύρωση σε ακύρωση σε όσα δρομολόγια είναι τα 787
 
Η αλήθεια είναι ότι όντως έχει σοβαρά προβλήματα σαν αεροσκάφος από το πρώτο έτος λειτουργίας του, γενικά θεωρώ ότι το τελευταίο αξιόπιστο αεροσκάφος της Boeing είναι το 777-300er αν και δεν είμαι ειδικός. Για τον λόγο αυτό θεωρώ ότι η Aegean καλύτερα να μείνει στην Airbus η οποία είναι safe επιλογή. Τώρα για το A350-900 δύσκολο καθώς η Aegean ακόλουθα πολύ συγκεκριμένο μοντέλο. Ίσως το A330neo είναι η κατάλληλη αρχή, αν και όλα θα εξαρτηθούν από την προσφορά που θα λάβει.

Σε κάθε περίπτωση τα A321neo με την παρούσα διάταξη δεν είναι κατάλληλα για μακρινές πτήσεις άνω των 4 ωρών. Θεωρώ ότι στα A321neo LR θα είναι καλύτερα τα πράγματα, όμως και πάλι δεν μπορεί να συγκριθούν με long range και η Aegean το ξέρει.
 
Last edited by a moderator:
Δεν είχε σοβαρά προβλήματα το 787. Υπήρχαν κάποια cracks στα φτερά που έπρεπε να ελεγχθούν. Είναι από τα πιο οικονομικά, άνετα και επιτυχημένα αεροπλάνα με ρεκόρ παραγγελιών.

Ο λόγος που θα πρέπει (υποθετικά) να μείνει στο airbus, είναι η συντήρηση και η εκπαίδευση πληρωμάτων. Οι πιλότοι μπορούν να πετάνε Α320 και Α330 με το ίδιο type rating, αντίστοιχα και οι μηχανικοί.
 
Δεν είχε σοβαρά προβλήματα το 787. Υπήρχαν κάποια cracks στα φτερά που έπρεπε να ελεγχθούν. Είναι από τα πιο οικονομικά, άνετα και επιτυχημένα αεροπλάνα με ρεκόρ παραγγελιών.
Structurally μπορεί όχι, αλλά έχουνε υπερβολικά θέματα με avionics (CCRs) και με κλιματισμό (CAC) και φυσικά κινητήρες πάνω από όλα. Βάλε και άλλα θέματα με lighting, και κάνα 2 SB τα οποία κάναν wipe out όλο το αεροπλάνο και έπρεπε να επέμβει η Boeing. Όταν πετάει είναι μία χαρά αλλά υπερβολικό ground time σε σχέση με 777 και Α350.

Οι πιλότοι μπορούν να πετάνε Α320 και Α330 με το ίδιο type rating, αντίστοιχα και οι μηχανικοί.
Για πληρώματα δεν ξέρω αλλά για Engineering είναι διαφορετικά ratings μεταξύ Α320 και Α330.
 
Last edited:
Φεύγουμε όμως σιγά σιγά από το θέμα μας. Ναι μεν long haul για την εταιρία αλλά με Α321LR στην Ινδία. Τα περί προβλημάτων άλλων τύπων ή το τι θα ήθελε ο καθένας μας τα έχουμε αναλύσει ήδη
 
1000013489.pngΕθεάθη στην Τουλούζ αυτή η Aegean ολο εκπλήξεις,φυσικά και είναι AI άλλα κοιτάξτε κύρος που θα είχε.
 
Να κάνω μία αφελή ερώτηση;
Αν είχε 1-2 Α330/350, λέω τώρα εγω, δεν θα χρησίμευαν για δρομολόγια τύπου πχ Λάρνακας ή Λονδίνου ή όπου αλλού υπάρξει ανάγκη για κάτι μεγαλύτερο, ή για τσάρτερ, ή ακόμα και για την Ινδία μέχρι να έρθουν όσα νεα αεροσκάφη έχουν παραγγείλει;

Προφανώς και εμπλέκονται και άλλοι λόγοι (κόστος πτήσης, συντήρηση αεροσκάφους κλπ) αλλά θεωρητικά πάντα θα μπορούσαν να έχουν αυτά τα αεροσκάφη για αυτή τη δουλειά, και αν και όταν αποφασίσουν το μακρινό βήμα να έχουν τουλάχιστον κάποια αεροσκάφη ήδη έτοιμα και εξοικειωμένα πληρώματα και συντήρηση.
Άρα ουσιαστικά να μην ισχύει πλέον ο περιορισμός του να έρθουν μεγαλύτερα αεροσκάφη μόνο αν και όταν αποφασιστούν μακρινά δρομολόγια.

Εγω έκανα τον συλλογισμό, και ναι, ξέρω πως σίγουρα θα το έχουν σκεφτεί και αυτό και θα το έκαναν αν τους έπαιρνε, αλλά επειδή εγω δεν ξέρω, όποιος μπορεί να μου το αιτιολογήσει τον ευχαριστώ προκαταβολικά.
 
Εγώ αναρωτιέμαι οι Γλάροι είναι εξυπνοτεροι από άλλες αεροπορικές που έχουν widebodies, 6 widebodies για Ελλάδα ναι θα ήταν μια χαρά πάντως αρκετές αεροπορικές έχουν πτήσεις 1 ώρας + Turkish Airlines Thai Airways και φυσικά 4 5 ώρες γίνονται ανα την υφήλιο με widebodies, Αθήνα Κωνσταντινούπολη 777-300 ER Bankog Phuket 777 747 φυσικά δεν γίνεται διαρκώς άλλα γίνονται πτήσεις με συγκεκριμένα αεροσκάφη ο φόβος τους φάνηκε στην παραγγελία για 4 Α321LR για τίποτα άλλο δεν είναι ικανοί, αν είχαμε άλλη αεροπορική εταιρεία να είσαι σίγουρος ότι δεν θα είχε μόνο Α320 321 η 737 που είναι στην ίδια κατηγορία
 
Last edited by a moderator:
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τον βαθμό εξυπνάδας των γλάρων. Αλλά το να συγκρίνουμε τους γλάρους με εταιρίες όπως οι ΤΚ, TG, EK, QR κλπ και να τους ψέγουμε επειδή δεν επιχειρούν όπως οι συγκεκριμένες εταιρίες σίγουρα δεν έχει λογική.

Έχει γραφτεί πολλές φορές στο φόρουμ ότι σε όλους μας θα άρεσε να έχει η Α3 έναν στόλο με Α380 + 350, Β747 + 777. Αλλά τα λεφτά για την επένδυση δεν τα βάζουμε εμείς. Όπως επίσης και για τις πιθανές ζημίες. Ενδεχομένως οι άνθρωποι της Α3 να είναι υπέρ του δέοντως συντηρητικοί. Αλλά υπάρχει και η πιθανότητα να γνωρίζουν καλύτερα την αγορά και κάνουν την κίνηση όταν οι συνθήκες είναι οι πιο κατάλληλες.

Είναι πάντως γεγονός ότι πολλές εταιρίες εκτελούν δρομολόγια 4-6 ή ακόμα και περισσοτέρων ωρών με Α320Ν. Μεταξύ αυτών και μεγαθήρια όπως οι ΕΥ, η οποία κάποτε πετούσε με όλους τους διαθέσιμους τύπους και έμπαινε μέσα με τα μπούνια και επένδυε σε εταιρίες που είτε στην πορεία πτωχεύσανε είτε τις έσωσε το κράτος. Και πλέον με τα 320 να εκτελούν μαγάλο μέρος του πτητικού έργου έχει μία σοβαρή κερδοφορία.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top