Mηχανικός αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter z_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μισθολογία.

Χιλια συγνώμη μελη αυτου του φόρουμ, αλλά δεν είχα το χρόνο να διαβάσω όλο το thread. Κατα συνέπεια, θα ήθελα να ρωτήσω περι μισθού. Πόσο πληρώνεται ένας εξεταστής - μηχανικος αεροσκαφών- σε Ελλάδα και εξωτερικο - συγκεκριμένα Αμερική. Δηλαδη, ένας εξεταστής πιλότων προυποθέτει να είναι μηχανικός και μετα γίνεται εξεταστής? και πως γίνεται? και κατα αντιστοιχία, οι μισθοί τους ποιοι είναι- εξεταστής/μηχανικός, σε Ελλάδα και εξωτερικό?

:arrow: Εγω κατάλαβα τι είπα,εσεις?
 
z_pilot":2k816ezx said:
Γαμώτο ανέβηκε πολύ η βάση για αεροναυπηγών Πάτρας.Από 17452 τώρα 17950 :cry: :cry: :evil:

Το ΤΕΙ Τεχνολογιας Α/Φ στην Χαλκίδα το έλεγξες....????

Και δεν ξέρεις τι γίνεται μεχρι του χρονου..
 
s

Στην ελλαδα παντως οι δουλειες στον τομεα της αεροναυπηγικης ειναι πολυ συγκεκριμενες και λιγες,αν το θες τοσο πολυ επικοινωνησε με καποιον αποφοιτο να σε κατατοπισει.Αν το θες τοσο πολυ πηγαινε στην αυστραλια στη μελβουρνη και σπουδασε(ειναι απο τα καλυτερα πανεπιστημια του ειδους).Επισης αν σε νοιαζει γενικοτερα το θεμα,οι ναυπηγοι εχουν αρκετη δουλεια,πρωτος μισθος οχι κατω απο 1000 ευρω(σιγουρα,διασταυρωμενο) και στα γραφεια του πειραια ειδικα αν μιλας και 2-3 γλωσσες εχεις βρει δουλεια αμεσως(οι γνωση ξενων γλωσσων ειναι Πολυ μεγαλο πλεονεκτημα).
 
Pocopico":3dtq3xj9 said:
Το ΤΕΙ Τεχνολογιας Α/Φ στην Χαλκίδα το έλεγξες....????

Και δεν ξέρεις τι γίνεται μεχρι του χρονου..
Ίσως να σου φανεί αστείο αλλά δεν θα μπορούσα να πάω σε ΤΕΙ.Θα με σκότωναν οι γονείς μου.Είμαι γενικά καλός μαθητής και περιμένουν πολλά από μένα :roll: Δε λέω πως δεν αξίζει η σχολή αλλά θα προτιμούσα πολυτεχνείο.
 
Αν όμως σε ενδιαφερει να δουλεψεις πανω στο αεροπλανο "Line Maintenance" θα σου ήτανε πιο χρήσιμο για τη δουλεια σου. Και ίσως να ήταν και πιο ευκολο να βρεις δουλεια στον τομεα στην Ελλαδα.

Ως Αεροναυπηγός πολυτεχνειου δύσκολα θα σε πάρουνε για δουλεια στο Line και πίστεψε με δουλεια αεροναυπηγού στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα βρεις.

Ισως αν εξηγουσες στους δικους σου την κατασταση να καταλαβαιναν.

Και πάλι όμως σου ευχομαι να μπορέσεις να μπεις στη Πάτρα του χρονου.

Υπόψην το πτυχίο αεροναυπηγού της Πατρας η ΥΠΑ το αναγνωριζει και σου δίνει την πιστοποιηση συντήρησης Α/Φ (Β1 στην περιπτωση σου) κατα PART-66. Που σου ανοίγει τις πορτες στον χώρο σε όλους τους τομείς (Line και Base Maintenance)
 
Re: s

pilot767":4ww5jsae said:
Στην ελλαδα παντως οι δουλειες στον τομεα της αεροναυπηγικης ειναι πολυ συγκεκριμενες και λιγες,αν το θες τοσο πολυ επικοινωνησε με καποιον αποφοιτο να σε κατατοπισει.Αν το θες τοσο πολυ πηγαινε στην αυστραλια στη μελβουρνη και σπουδασε(ειναι απο τα καλυτερα πανεπιστημια του ειδους).Επισης αν σε νοιαζει γενικοτερα το θεμα,οι ναυπηγοι εχουν αρκετη δουλεια,πρωτος μισθος οχι κατω απο 1000 ευρω(σιγουρα,διασταυρωμενο) και στα γραφεια του πειραια ειδικα αν μιλας και 2-3 γλωσσες εχεις βρει δουλεια αμεσως(οι γνωση ξενων γλωσσων ειναι Πολυ μεγαλο πλεονεκτημα).
Για να πω την αλήθεια προτιμώ "hands on" εργασία πάνω στο αεροσκάφος.Δεν είμαι του γραφείου προτιμώ να δουλεύω σε αεροδρόμιο.Πριν λίγο καιρό που έκανα ένα ταξίδι με αεροπλάνο και βρέθηκα σε αεροδρόμιο μου φάνηκε σαν παράδεισος :o Ακόμα και τις καθαρίστριες ζήλευα που δούλευαν εκεί :D Κια όχι πως ήταν πρώτη φορά που πεταξα.Έχω πετάξει πολλές φορές.
@pilot767 Ναυπηγοί δεν είναι αυτοί που σχεδιάζουν πλοία?Προτιμώ τα αεροπλάνα.
 
Re: s

z_pilot":2qr1e5ht said:
Για να πω την αλήθεια προτιμώ "hands on" εργασία πάνω στο αεροσκάφος.Δεν είμαι του γραφείου προτιμώ να δουλεύω σε αεροδρόμιο.
Για πόσα χρόνια όμως θα είσαι διατεθειμένος να είσαι χαμηλά στην ιεραρχία και να αποφασίζουν άλλοι τα πάντα για σένα? Ίσως για 3-4. Μετά ?

Αν έχεις τελειώσει μια μέση σχολή με χαλαρή νεανική ζωή το έχεις στο πρόγραμμα και δεν σε ενδιαφέρει. Μπορείς όμως να το αποδεχθείς αν έχεις περάσει το λούκι Εισαγωγικές - Πολυτεχνείο? Μπορείς αργότερα να δεχθείς να έχεις άμεσο προϊστάμενο πολύ νεώτερό σου με τα ίδια ή λιγότερα βασικά προσόντα? Κάποια στιγμή (γύρω στην πενταετία φαντάζομαι, οπότε θα είσαι 30 χρονών) θα θέλεις να φύγεις από την πρώτη γραμμή της συντήρησης.
 
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα, καθώς είναι η πρώτη μου δημοσίευση, αν και παρακολουθώ το φόρουμ καιρό τώρα. 8)

Για αρχή, να πω πως τελειώνω σιγά-σιγά το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο εξειδίκευσης Αεροναυτική.

Πιστεύω πως ένα από τα τρία ελληνικά τμήματα Μηχανολόγων Μηχανικών (ΕΜΠ, Πάτρα, ΑΠΘ) είναι μια πολύ πιο ολοκληρωμένη λύση από κάτι αποκλειστικά ειδικευμένο στα αεροπλάνα. Απ' τη μία σου παρέχουν όλες τις γνώσεις αλλά και τα επαγγελματικά δικαιώματα του Μηχανικού στην Ελλάδα και την Ευρώπη (γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι επιφυλλάσει το μέλλον), κι απ' την άλλη σου δίνουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να απασχοληθείς σε κάτι σχετικό με την αεροπορική βιομηχανία. Κι αν το θες, υπάρχουν και τα ανάλογα μεταπτυχιακά για μετά. Η αλήθεια βέβαια είναι πως η δουλειά στο αεροδρόμιο μοιάζει πολύ ειδυλλιακή απ' έξω, αλλά τελικά ή "δουλεία γραφείου" είναι αυτή που ξεχωρίζει έναν μηχανικό του Πολυτεχνείου, που έχει όλα τα απαραίτητα γνωστικά προσόντα ώστε να υπολογίζει, να κατανοεί και να υλοποιεί από έναν τεχνικό με γνώσεις πάνω στο αεροπλάνο. Απαραίτητος κι αυτός, αλλά τελείως άλλης φιλοσοφίας αντικείμενο. Πιστεύω πως πρέπει να σκεφτείς αυτές τις διαφορές, γιατί πέντε χρόνια στο Πολυτεχνείο, τα βασικά σου εργαλεία θα είναι το μυαλό και το στυλό σου. Εκεί παίζεται όλο το παιχνίδι, εκεί θα γίνεις καλός.

Φιλικά πάντα :)
 
sv1xv":2vpdgzvv said:
Για πόσα χρόνια όμως θα είσαι διατεθειμένος να είσαι χαμηλά στην ιεραρχία και να αποφασίζουν άλλοι τα πάντα για σένα? Ίσως για 3-4. Μετά ?

Αν έχεις τελειώσει μια μέση σχολή με χαλαρή νεανική ζωή το έχεις στο πρόγραμμα και δεν σε ενδιαφέρει. Μπορείς όμως να το αποδεχθείς αν έχεις περάσει το λούκι Εισαγωγικές - Πολυτεχνείο? Μπορείς αργότερα να δεχθείς να έχεις άμεσο προϊστάμενο πολύ νεώτερό σου με τα ίδια ή λιγότερα βασικά προσόντα? Κάποια στιγμή (γύρω στην πενταετία φαντάζομαι, οπότε θα είσαι 30 χρονών) θα θέλεις να φύγεις από την πρώτη γραμμή της συντήρησης.
Σαφώς δεν είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω όλη μου τη ζωή στη συντήρηση ως εκτελεστής.5 χρόνια μου φτάνουν.Μετά θέλω να γίνω επιθεωρητής.όχι σε γραφείο.Στο υπόστεγο να συντονίζω τους μηχανικούς και να επιβλέπω.

pulsar":2vpdgzvv said:
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα, καθώς είναι η πρώτη μου δημοσίευση, αν και παρακολουθώ το φόρουμ καιρό τώρα. 8)

Για αρχή, να πω πως τελειώνω σιγά-σιγά το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο εξειδίκευσης Αεροναυτική.
Υπάρχει κλάδος αεροναυτικής στους μηχανολόγους στη Θεσσαλονίκη?Έχει καλά μαθήματα σχετικά με τα αεροπλάνα?
 
z_pilot":39jvl3v5 said:
Σαφώς δεν είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω όλη μου τη ζωή στη συντήρηση ως εκτελεστής. 5 χρόνια μου φτάνουν. Μετά θέλω να γίνω επιθεωρητής. όχι σε γραφείο. Στο υπόστεγο να συντονίζω τους μηχανικούς και να επιβλέπω.
Νομίζω ότι μετά θα έχεις αρκετά διοικητικά και συντονιστικά καθήκοντα και θα περνάς αρκετό χρόνο στο γραφείο.

Ο pulsar το βλέπει αρκετά ώριμα το θέμα, αν και κάπως πιο αισιόδοξα από όσο θα έπρεπε.
 
Top