Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Sorry που επανερχομαι και παλι,
A300 θα πρεπει να σχολιασω καποια πραγματα που γραφεις, και που προσπαθεις να αποφυγεις κριτικη χαρακτηριζοντας τα ως " Ηλίου φαεινότερον, και τα εγκαταλείπεις εδώ ως αυταπόδεικτα".
Οταν για θεσεις ΙΣ/ΙΦ κανουν αιτηση τοσα ατομα με πτυχια ΑΕΙ, αυτο δεν σημαινει οτι οι θεσεις αυτες, απαιτουν τα πτυχια αυτα, αλλα οτι η ελληνικη οικονομια ("ΤΙΓΡΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ") δεν μπορει να τους δωσει θεσεις εργασιας που αρμοζουν στα προσοντα τους.
Παλαιοτερα πεταγα κι εγω επιβατες, στο εξωτερικο, οπου μεγαλωσα, και στην ΟΑ.
Εχω ακομα γνωστους στην ΟΑ, οποτε ξερω τους μισθους που παιζουν, και μπορεις να παραδεχθεις οτι ενω παραπονιεσαι για μισθους καινουριων ΙΣ/Φ συγκρινεις με μισθους κυβερνητων, παλαιων και υποψιαζομαι οτι τα 12000€ εχουν να κανουν με καποια ειδικη περιπτωση οπως πληρωμη δωρων, ρεπο η Bonus.
Το βρισκω τουλαχιστον περιεργο που συλλεγεις χαρτια μισθοδοσιας αλλων επαγγελματικων ομαδων. (Μπορεις και να μας αποκαλυψεις την συνδικαλιστικη σου ιδιοτητα).

Oταν διαβαζα το ποστ σου οπου περιγραφεις το τι πρεπει να κανει ενας Ι/Φ η μια Ι/Σ, μου ηρθαν στο μυαλο καποια αστερια του κλαδου σας , με τα οποια ειχα την χαρα και την τιμη να συνεργαστω στο περασμα μου απο την ΟΑ.
Το λεω αυτο χωρις ειρωνεια. Εχετε εξαιρετικα ατομα στις σειρες σας. Ειμαι ομως και συχνα επιβατης.
Για αυτο μπορω να σου πω πως εχετε και ατομα στις σειρες σας, τα οποια ουδεμια σχεση εχουν με την εξασφαλιση της ασφαλης διεξαγωγης της πτησης.
Εχω και παραδειγματα, αλλα το θεωρω ασκοπο να τα αναφερω, διοτι ξερεις για τι μιλαω.
Ασε λοιπον τις συγκρισεις με αλλους κλαδους. Πηγαινετε να συγκριθειτε με τους ΙΣ/Φ αλλων εταιρειων, του εξωτερικου κατα προτιμιση, και μετα πηγαινετε να διεκδικησετε τις οποιες βελτιωσεις.



PS: This text is intentionally posted , it didn't escape me....
PS2: Μιας και εχεις τοσο μεγαλο ενδιαφερον για την ασφαλεια των πτησεων, κανε μοu μια χαρη, και συζητησε το εξης με τους συναδελφους σου. Οταν κανετε αναγγελια σε ενδιαμεσους σταθμους, οπου γινετε ανεφοδιασμος με επιβατες μεσα στο αεροπλανο, κανετε την αναγγελια, αφου σταθμευση το αεροπλανο. Το βρισκω λιγο ατυχο να μιλατε για ζωνες λυτες, κατα την τροχοδρομηση.
 
A300":1gdz5jxh said:
Fotis, το ηθελες αυτο που έγραψες ή σου ξεφυγε;
Απλώς δεν ξέρει το "κόλπο": Οι απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ κάνουν αίτηση με το απολυτήριο Λυκείου και αφού προσληφθούν σε κατάλληλη ευκαιρία εμφανίζουν το πτυχίο για καλύτερη θέση. Στο παρελθόν ήταν καθεστώς σε Τράπεζες του Δημοσίου (Εθνική, Εμπορική). Σήμερα νομίζω βάζουν πλέον στις συμβάσεις κάποιες ασφαλιστικές δικλείδες, με χρονικό όριο πριν το οποίο δεν γίνεται μετάταξη σε άλλη κατηγορία.
 


Απλουστατα δεν θα μπορουσα να συμφωνησω παραπανω... :great:
 
Φυσικά και είναι αυταπόδεικτο ότι τα μινιμουμ προσόντα μπορεί να τιθενται απο το διαγωνισμό αλλά τελικά καθοριζονται απο αυτους που συμμετέχουν. Εξαιρετικά ακαδημαικά προσόντα ζητούνται μόνο από εξαιρετικα σπάνιες θέσεις, πχ Ακαδημία, ενώ στις υπόλοιπες ζητείται κάποιο πτυχίο και μετά αρχίζει η σφαγή των μεταπτυχιακών κ.ά. μορίων. Αρκετά με αυτό, όπως είπα είναι ηλίου φαεινότερο. Το ίδιο γίνεται και στο εξωτερικό με τα ΜΠΘΕ, όπως στην Αγγλία που σφύζει απο αεροπορικές εταιρίες όλων των ειδών και επιπέδων.

Για τους Μισθούς των χειριστων: ένας συγκυβερνήτης στην ΟΑ ξεκινάει με 3000+, και ένας κυβερνητης 340 στην ΟΑ αμοίβεται με 9.000 ευρώ μισθό και με τις διανυκτερεύσεις και αποζημιώσεις άνετα ξεπερνα το 10άρικο και ναι μπορεί να φτάσει το 12άρικο (πχ, η αποζημίωση στην πάλαι ποτέ Αυστραλία ξεπερνούσε τα 1 εκατομμύριο δρχ, ενώ τώρα, μια μεγάλη Αφρική είναι σχεδόν 1000 ευρώ για το κόκπιτ σε 6 σχεδόν μέρες. Προφανώς και δεν τίθεται ζήτημα διάψευσης, γιατι αποδεικνύεται πανεύκολα. Οι διανυκτερεύσεις και οι αποζημιώσεις δεν είναι Μπόνους, ούτε κάτι έξτρα, είναι μέρος του κανονικού μισθού, και επίσης δεν συγκρίνεται με τις αντίστοιχες αποζημιώσεις των ΠΘΕ. Επιπλέον, τα πραγματικά μπόνους, και τα κατά τις φήμες μαύρα, είναι υψηλά, ενώ για ΠΘΕ απλα ανύπαρκτά. ΚΑλά κανουν και τα παίρνουν τα παιδιά, και καλό θα ήταν να τα παίρναμε όλοι οι εργαζόμενοι αυτά τα λεφτά, γιατί προσωπικά δεν πιστεύω σε τετοιους διαχωρισμούς. Αλλά φυσικά, αν μια καθαρίστρια κι ένας πιλότος έπαιρναν τα ίδια λεφτά, όπως κ θα πρεπε, τότε να βλέπαμε ποιοι θα συνέχιζαν να έχουν λατρεία για το αεροπλάνο και γίνονταν πιλοτοι, και πόσοι θα αφηναν το τριμ να πιασουν με χαρά το βετέξ. Το ύφος δεν αποκτιέται έτσι απλά, εκ του μηδενός...κατασκευάζεται κοινωνικά...

Σχετικά με την αναγγελία του ανεφοδιασμού, δεν καταλαβαίνω το ερώτημα. Ναι, κατα τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, οι ζώνες πρέπει να είναι λυτές, τα κινητά κλειστά, πόρτες ανοιχτές με σκάλα, και τα ΠΘΕ στα stations τους. Η οδηγία για τους επιβάτες είναι να έχουν τη ζωνη δεμένη μεχρι να σταθμέυσει το αεροσκάφος, και λυτή κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού. Απλά ελληνικά. Μην ζορίζεσαι να πιαστείς από κάπου.
 
A300":1fj7jlpq said:
Αλλά φυσικά, αν μια καθαρίστρια κι ένας πιλότος έπαιρναν τα ίδια λεφτά, όπως κ θα πρεπε, τότε να βλέπαμε ποιοι θα συνέχιζαν να έχουν λατρεία για το αεροπλάνο και γίνονταν πιλοτοι, και πόσοι θα αφηναν το τριμ να πιασουν με χαρά το βετέξ. Το ύφος δεν αποκτιέται έτσι απλά, εκ του μηδενός...κατασκευάζεται κοινωνικά...


Νομιζα οτι μιλουσες σοβαρα μεχρι που διαβασα το παραπανω. Χωρις καμια παρεξηγηση, σεβομαι τον καθε σωστο εργαζομενο, αυτο που γραφεις ειναι τελειως ακυρο. Δεν αναφερωμαι μονο στην διαφορα των γνωσεων που εχει ο καθαρηστης απο τον χειρηστη ας το παραβλεψω. Θελω να ρωτησω γνωριζεις ποσα λεφτα εχει ξοδεψει ενας χειρηστης απλα για να παρει το frozen atpl? Τι θυσιες εχει κανει και τι ρισκα εχει παρει? Μαλλον συμφωνα με τα λεγομενα σου τα ιδια με τον καθαριστη. Επησης θελω να ρωτησω κατι πολυ απλο, τις ιδιες ευθυνες εχει ενας χειρηστης απο ενα καθαρηστη? Συμφωνα παλι με τα λεγομενα σου τις ιδιες. Τελος θελω να σε ρωτησω αν εισαι λιγο η τελειως ασχετος με το αντικειμενο?

Πιστευω και πραγματικα στεναχωριεμαι που μαλλον πρεπει να εισαι απο αυτους που θελαν να γινουν χειρηστες και δεν τα καταφερανε? Πολυ απλα γινε καθαρηστης. Το ιδιο πραγμα ειναι εξαλλου ετσι δεν ειναι?

Και θελω να σου πω και κατι αλλο κανεις απο τους χειρηστες δεν εγινε χειρηστης για τα λεφτα. Ονειρευεσαι να πετας οχι να πληρωνεσαι. Αυτο ειναι το ονειρο και βεβαιως με ολα τα επακολουθα.
 
Όπα! Πλακώσανε οι 'χειρΗσταράδες'...χεχε...thanks for making my point crystal clear... :mrgreen:
 
Εγω μπορει να κανω λαθη στην ορθογραφια δεκτο δεν ειμαι φιλολογος οποτε δεν με περνει να μιλησω για φιλολογικα και δεν γραφω σε site για φιλοσοφια κλπ κλπ. Καποιοι αλλοι ομως ενω δεν ξερουν σε αλλα θεματα γραφουν σε λαθος φορουμ

Υ.Γ. Κανενα προβλημα να εισαι καλα.
 
Skyhawk και Β747-400F, του έχω πεί τα ίδια πράγματα που λέτε και εσείς εδώ και τρείς σελίδες. Ή το έχει ρίξει στην πλάκα και μας δουλεύει ή κάτι δεν πάει καλά.

Με το συμπάθειο Α300, αμολάς το ένα τούβλο πίσω από το άλλο.
A300":14hfiztb said:
Οι διανυκτερεύσεις και οι αποζημιώσεις δεν είναι Μπόνους, ούτε κάτι έξτρα, είναι μέρος του κανονικού μισθού.........

Δηλαδή οι πιλότοι της ΟΑ, όταν έχουν μηδέν διανυκτερεύσεις σε ένα μήνα, τους πληρώνουν διανυκτερεύσεις ? Κανονικός μισθός φίλε μου είναι αυτός ο μισθός που παίρνεις ΒΡΕΞΕΙ-ΧΙΟΝΙΣΕΙ. Ακόμα και αραγμένος 2 μήνες με το πόδι στο γύψο. Το μίνιμουμ εγγυημένο εισόδημα. Που τα έχεις βρεί και τα λές αυτά? Προφανώς εάν κάποιος κάνει 16 διανυκτερεύσεις το μήνα θα πάρει πιό ενισχυμένο μηνιάτικο. Αυτό όμως είναι έξτρα.


Ερώτηση αδαούς:
Αυτοί που είναι καπετάνιοι και τους έχουν και οι κυράδες τους με την σφουγγαρίστρα όλη μέρα, πόσο πρέπει να παίρνουν ? 8)
 
gonso εγω δεν ξανασχολουμαι με το συγκεκριμενο ατομο. Πραγματικα οπως ειπες πρεπει να κανει πλακα
 
@A300:
Δεν προσπαθω να πιαστω απο πουθενα. Αν και η αναγγελια της ΟΑ περιεχει τα παντα, και ειναι σε καθαρα ελληνικα, ξεχνας οτι γινετε μεσα σε αεροπλανο, απο ενα ΡΑ που δεν εχει και την καλυτερη ποιοτητα. Στις ανακοινωσεις παιζει μεγαλο ρολο να γινονται στην σωστη χρονικη στιγμη, και να μην αφηνουν περιθωριο για παρεξηγησεις. Μια αναγγελια που περιεχει οδηγιες να μεινεις με τις ζωνες δεμενες, και μετα απο λιγο σου λεει να εχεις τις ζωνες λυτες, αφηνει περιθωρια για
λαθη και παρεξηγησεις. Ποσοι δεν θα ακουσουν καθαρα ολη, η μερος της αναγγελιας;
Βεβαια οταν η αναγγελια γινετε μονο για να ημαστε καλυμμενοι νομικα, και οταν αρχιζουν οι επιβατες να σηκωνονται πριν το αεροπλανο σταθμευσει, κανενας δεν αφηνει μια φωνη, να καθισουν στα καθισματα τους, δεν πιστευω οτι τα πληρωματα αυτα νοιαζονται για την ασφαλεια.
Δεν θα μπω στην διαδικασια να αναφερω αρνητικα γεγονοτα, που ειδα με τα ματια μου. Δεν ειναι στοχος μου να δωσω αρνητικη εικονα του κλαδου σας. Δεν εχω τιποτα να κερδισω απο αυτο.
Μιας και τα παραδειγματα αυτα δεν εκλαμβανονται ως εποικοδομητικη κριτικη.
Στην Ελλαδα και σε αλλες χωρες με αναλογη νοοτροπια, πολλοι πασχουν απο το συνδρομο του "μου την ειπε", "μας την ειπε", και χανονται ευκαιρειες για βελτιωση καταστασεων.
Εγω πλεον οταν βλεπω κατι σαν επιβατης, το αναφερω σε εντυπο της δικης μας εταιρειας σαν Air Safety Report, που παει σε ευρωπαικη αρχη για την προωθηση της ασφαλειας πτησεων.
Εκει και καταλαβαινουν, και θελουν να καταλαβουν, οποτε καποια στιγμη μπορει να αλλαξουν οι κανονισμοι, και θα πρεπει ολοι να τους εφαρμοζουμε.

Αφηνω το θεμα αυτο τωρα, οποτε αν θες να εχεις την τελευταια κουβεντα, η αρενα ειναι πλεον δικη σου.

Ειμαι στην Σιγκαπουρη, και θα βγω εξω τωρα, να ξοδεψω ενα μερος της εκτος εδρας αποζημιωσης, που δεν ειναι μερος του κανονικου μισθου μου, εκτος αν ειχα κλειστει στο δωματιο, τρωγοντας σαντουιτς απο το αεροπλανο.
Δεν εχω εγκαταλειψη την Ελλαδα αμαχητι. Στο νησι οπου ζω, καποιοι καινε καλωδια και λαστιχα, σκεπαζοντας ολοκληρες συνοικιες και αθλητικες εγκαταστασεις με τοξικο καπνο. Αυτη την μαχη δινω τωρα, να σωσω ζωες Ελληνων, που απειλουντε εν καιρω ειρηνης και αγνοουν τον κινδυνο που τους απειλει.
Ειναι δυσκολο, να βρω συμμαχους σε μια κοινωνια, οπου τα οικονομικα προβληματα και η αγορα εργασιας ειναι στο χαλι που ειναι. Πως να ασχοληθουν οι ανθρωποι με αυτα, οταν χρειαζονται ολο τους τον χρονο, διαβαζοντας, και αποκτωντας χαρτια , για να πετυχοuν σε καποιο διαγωνισμο, και να ενταχθουν στο
Generation 700€.
Νομιζω οτι ειναι προτιμοτερο να επενδυσω χρονο εκει, παρα εδω, οπου καποιος γελαει, νομιζοντας οτι εχει προκαλεσει "χειρησταραδες".

Ζηταω συγνωμη για το off-topic.
Δεν ζηταω συγνωμη για τα "ωρτογραφυκα" μου. Απο ελληνικη παιδεια ενα δημοτικο εβγαλα. Οι σπουδες μου ειναι ολες ξενογλωσσες. Μπορω να εκφραστω, σε αλλες γλωσσες καλυτερα, αλλα σεβομαι τους κανονες του φορουμ.

Οσοι θελουν να με καταλαβουν καταλαβανε.
 
Top