Γιώργος Μάναρης
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/02/2012
- Μηνύματα
- 341
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- Oal
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lgat
Re: OA crash το 1972
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι υπήρχαν τόσο σημαντικοί οικονομικοί παράγοντες πού η Χούντα απλά δεν
μπορούσε να αγνοήσει και ακολούθησε αυτή την γραμμή.Προσωπική μου άποψη.
Καί τώρα,χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τη γνώμη κανενός,θέλω να μού λύσετε μία απορία: (Σε αυτό άλλωστε
χρησιμεύει αυτή η συζήτηση:να οδηγηθούμε σε κάποιο συμπέρασμα.)
Έγραψε ο Northwest dc10 στις 11 Μαρτίου: "οι κινητήρες πάντως δούλευαν κανονικά".
Ξέρουμε σε τί κατάσταση βρέθηκαν οι έλικες;πώς δηλαδή κατάλαβαν ότι γύριζαν κανονικά;ήταν στρεβλωμένες
από την πρόσκρουση; (γιατί το νερό είναι σαν τσιμέντο σε τέτοιες καταστάσεις).Ελπίζω να μην κάνω λάθος.Το ότι
αποκολλήθηκε η αριστερή έλικα,όπως ανέφερε ο AGV στις 6 Μαρτίου,πρέπει να σημαίνει ότι λειτουργούσε,σωστά;
Και η άλλη; Μπορείτε να απαντήσετε;
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι υπήρχαν τόσο σημαντικοί οικονομικοί παράγοντες πού η Χούντα απλά δεν
μπορούσε να αγνοήσει και ακολούθησε αυτή την γραμμή.Προσωπική μου άποψη.
Καί τώρα,χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τη γνώμη κανενός,θέλω να μού λύσετε μία απορία: (Σε αυτό άλλωστε
χρησιμεύει αυτή η συζήτηση:να οδηγηθούμε σε κάποιο συμπέρασμα.)
Έγραψε ο Northwest dc10 στις 11 Μαρτίου: "οι κινητήρες πάντως δούλευαν κανονικά".
Ξέρουμε σε τί κατάσταση βρέθηκαν οι έλικες;πώς δηλαδή κατάλαβαν ότι γύριζαν κανονικά;ήταν στρεβλωμένες
από την πρόσκρουση; (γιατί το νερό είναι σαν τσιμέντο σε τέτοιες καταστάσεις).Ελπίζω να μην κάνω λάθος.Το ότι
αποκολλήθηκε η αριστερή έλικα,όπως ανέφερε ο AGV στις 6 Μαρτίου,πρέπει να σημαίνει ότι λειτουργούσε,σωστά;
Και η άλλη; Μπορείτε να απαντήσετε;