Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μακάρι να την κρατήσει αλλά, και να την πουλήσει αργότερα, αφού θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση, τότε θα ενδιαφερθούν περισσότεροι απ΄οτι τώρα, και τότε αυτός που θα την πάρει θα είναι ακόμα μεγαλύτερος όμιλος και πιθανόν να έχει σχέση και εμπειρία με τις αερομεταφορές. Αυτό εγώ θα επιμείνω πως είναι προς το συμφέρον όλων μας.

Εύχομαι τα καλύτερα σε αυτή τη προσπάθεια της MIG και ελπίζω κι εγώ σε ένα πιο μοντέρνο livery με τους κύκλους
 
no frills":1yg0zajn said:
H MIG προσπαθησε να κανει επιθετικη εξαγορα του ΟΤΕ. Ομως το κρατος ενεργοποιησε μια διαταξη που απαγορευε στον Βγενοπουλο να συγκεντρωσει πανω απο 20%. Η MIG ενδιαφεροταν για την αποκτηση πλειοψηφικου πακετου και συνεπως του μανατζμεντ της εταιριας.
Οταν το κρατος αποφασισε να πουλησει τον ΟΤΕ στην D.T. τοτε με την σειρα του ο Βγενοπουλος, εχοντας χασει στην προσπαθεια του να αποκτησει κυριοτητα στον ΟΤΕ, πουλησε και το δικο του μεριδιο(19%).
Αντιθετα η MIG στο παρελθον εξαγορασε leaders σε αλλους κλαδους, τους ενισχυσε και τους διατηρει ακομη στο χαρτοφυλλακιο της. Οπως η vivartia.
Συνεπως, μην κινδυνολογειτε...

Επίσης, συμπληρώνοντας, ως παρατήρηση ΟΤΕ και ΟΑ είναι εντελώς διαφορέτικές περιπτώσεις με μοναδικό ίσως σημείο ομοιότητας την παρουσία κράτους. Η ΜΙΓ είχεαγοράσει μετοχές του ΟΤΕ από το πάτωμα, από μικροεπενδυτές που είχαν αγοράσει παλαιότερα το τμήμα που το κράτος έδωσε στην αγορά προς πώληση. Ουσιαστικά το τί έκανε ήταν να μαζέψει τα κομματάκια το από δεξιά και αριστερά και να τα συνενώσει αποκτώντας ένα σοβαρό τμήμα (20%) του ομίλου. Από κεί και πέρα το κράτος δεν επιθυμούσε συνεργασία με ΜΙΓ, η οποία σκόπευε να αυξήσει το 1/5 και να έχει άποψη και στη λήψη αποφάσεων. Με ένα νόμο που κατά ομολογία των περισσοτερων νομικών θα έπεφτε με την πρώτη προσφυγή, η κυβέρνηση ξεκαθάρισε στην εταιρία ότι δεν ήθελε την εξέλιξη αυτή και δόθηκε η λύση της DT. Δεν ήταν στρατηγική κίνηση η αγορά και πώληση του μεριδίου. Ήθελαν να μείνουν στην επένδυση, όπως έκαναν και με τις υπόλοιπες επενδύσεις τους. Αυτό είχε δηλώσει ο ίδιος ο Βγενόπουλος και από του βήματος της Βουλής των Ελλήνων, αλλά και σε ανακοινώσεις-συνεντεύξεις του. Άρα από εκεί δεν έφυγε, ουσιαστικά διώχθηκε. (Χωρίς βέβαια καθ΄οιονδήποτε τρόπο αυτή η κίνηση να εμπεριέχει οποιασδήποτε μορφής κομπίνα ή μαφία. Είναι δικαίωμα κάθε επενδυτή να αγοράζει και να πουλά όποτε ο ίδιος θέλει.)
Στην περίπτωση των ΟΑ το κράτος αποφασίζει και απ'ευθείας πουλά στην Μαρφίν. Και δίνει όλο το πακέτο και το μάνατζμεντ. Άρα δεν προκύπτει από κάπου ο παραλληλισμός ότι όπως πούλησε τον ΟΤΕ θα πουλήσει και την ΟΑ. Μάλλον προς το αντίθετο θα κινουμουν...
 
Τώρα έβλεπα το δελτίο του Αντ1 και είχε ρεπορτάζ για την ΟΑ.. Λέει πως έχουν αρχήσει ήδη οι συζητήσεις με Airbus, Boeing, ATR και Bombadier, και συζητούν για παραγγελία 15 Α320! Επίσης συζητάνε για συνεργασία με μεγάλη αεροπορική εταιρεία (όπως η Α3 με την Lh) και συζητιέται πολύ το όνομα της Ιberia!
Ας ελπίσουμε πως όλα αυτά θα υλοποιηθούν, και να δούμε ξανά την ΟΑ ψηλά! :great:
 
Λετε να παραγγειλει MiG? :lol:
 
Να ευχηθώ και εγώ καλή επιτυχία στο όλο εγχείρημα

Αν κάποιος φίλος της Ολυμπιακής έχει λίγο χρόνο ας απαντήσει στο τελευταίο μήνυμα στο παρακάτω forum.

http://www.capital.gr/gmessages/showTop ... 53302&pg=3

Το διάβασα και το βρήκα πολύ υπερβολικό... :evil: (Συγνώμη για το ολίγον άσχετο)
 
Για τα Α-340 δεν ξέρω πόσο εύκολα θα αντικατασταθούν..εάν παρουν 3-4 νέα δικινητήρια (Α330 ή Β777) το κόστος του ETOPS certification λένε ότι είναι μεγάλο για μόλις τοσα λίγα α/φη και ίσως συμφέρει προς το παρόν να παραμείνουν τα Α-340..πάντως για τα μικρά/μεσαία δρομολόγα εαν επιλεγούν τα Αίρμπας θα σημάνει το τέλος των 737 στην Ελλάδα :( (από ελληνικές εταιρίες εννοώ)..

όσον αφορά τις προσλήψεις προσωπικού, επειδή λενε ότι θα περάσουν από συνέντευξη όλο το τωρινό προσωπικό και όσοι πανε στη νέα ΟΑ θα γίνει με νέες συμβάσεις και μισθούς (χαμηλότερους φαντάζομαι),φοβάμαι ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις καθώς οι συνδικαλιστές πιέζουν να μην υπάρξουν απολύσεις ή μη επαναπρόσληψη του υπάρχοντος προσωπικού-πράγμα ανέφικτο προς το παρόν..όταν με το καλό η εταιρία ξανα-ανοίξει τα φτερά της και επεκταθεί τότε ναι..λετε να δούμε πάλι απεργίες,στάσεις κτλ..όπως και με την νέα αλιτάλια?
 
Δε νομίζω να υπάρξουν μειώσεις μισθών. Εδώ στη τριπλή συγχώνευη τραπεζών και όλοι πήραν κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον σε αυτό το ευαίσθητο θέμα. Απλά δεν ξέρω με ποιο τρόπο θα προωθηθεί το ποσοστό που λένε προς άλλα τμήματα του δημοσίου.

Πάντως η HR Director του Ομίλου και γυναίκα του Α. Βγενόπουλου είναι ικανότατη και με πολύ καλή ομάδα
 
Με τη σειρά μου να ευχηθώ καλή επιτυχία στο εγχείρημα της MIG αν και προβλέπεται δύσκολο για τα δύο πρώτα χρόνια ,αν βέβαια παραμείνει στα χέρια του μέχρι τότε.
Όσο αφορά την ανανέωση του στόλου, την θεωρώ κάτι περισσότερο απο επιτακτική.Ιδιαίτερα τα Μπόινγκ χρειάζονται αλλαγή.Επιπλέον, θα προτιμούσα τα Β737NG για λόγους διαφοροποίησης του στόλου απο την Αιγαίου αλλά και γιατί πιστεύω πως λόγω ισοτιμίας θα είναι φθηνότερα.
Επιπλέον, πιστεύω πως το δίκτυο θα συρρικνωθεί παρόλο την εξαγορά.Μερικοί προορισμοί δεν μπορούν απο την μία μέρα στην άλλη να γίνουν επικερδής, κάτι που σύμφωνα με εμένα ευνοεί την Αιγαίου.
Όσο αφορά τον ανταγωνισμό η Αιγαίου θα συνεχίσει να προπορεύεται για τουλάχιστον τα επόμενα 1-2 χρόνια σε επιβατική κίνηση.Επίσης, έχει αναφερθεί πως Η Αιγαίου θα πρέπει να αρχίσει να τρέμει.Αυτή ή άποψη είναι εντελώς λανθασμένη.Η τελευταία βρίσκεται στο τέλος ενός μργάλου επενδυτικού σχεδίου, ενώ η νέα ΟΑ δεν έχει κάν ξεκινήσει.Επομένως, η πρώτη βρίσκεται σε πλεονάζοθσα θέση.Σε περίπτωση ανάγκης όμως, η Αιγαίου μπορεί να καταφύγει στα αξιόλογα στελέχη της Λούφτι (βλέπετε LHI).
Επιπλέον , έχω διαβάσει σε άρθρα πως θα γίνουν προσπάθειες ένταξης της σε συμμαχία.Κάτι πολύ δύσκολο για τουλάχιστον τα επόμενα 5 έτη.Αν μοναδικό κριτήριο της οποιασδήποτε συμμαχίας είναι η κεφαλαιακή επάρκεια τότε ας εισέλθει σε αυτή.
Τέλος, το μέλλον της Ολυμπιακής θα είναι:
Α)Πώληση σε ξένο επενδυτικό φάντ η σε ξένη αεροπορική εταιρεία μέσα στα επόμενα 2-3 έτη,
Β)Εξαγορά της απο την Αιγαίου, είτε αυτόνομα είτε με την συμμετοχή τρίτου ( π.χ Λούφτι),
Γ)Συγχώνευση με την Αιγαίου.
 
Ως εργοδότης είναι καλός mxnk ?
Φροντίζει το προσωπικό του όταν και αυτό φυσικά από τη μεριά του αποδίδει αυτά που του αναλογούν?
Δυστυχώς η Αεροπορική αγορά της χώρας μας δεν έχει να επιδείξει και τα καλύτερα όσον αφορά την επιβράβευση της σωστής δουλειάς των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτήν.
Βλέπε νέοι χειριστές αφων με μισθό χαμηλότερο των οδηγών λεωφορείων,αεροσυνοδοί με μισθό ανειδίκευτης πωλήτριας που ανανεώνονται σαν τα πουκάμισα αφού καμιά τους δεν αντέχει για πολύ καιρό αυτή τη δύσκολη πραγματικά δουλειά,για να μη μιλήσουμε για το έδαφος όπου εκεί και αν είναι...
 
Top