Olympic A340

  • Thread starter Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
τα Α340 ανήκουν στο ελληνικό δημόσιο γιατί η ΟΑ δε μπορούσε να πληρώσει στην airbus της δόσεις.

περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στα παραπάνω posts :great:
 
Oι συγκεκριμένες εταιρείες με τις οποίες συγρίνεται το Α340 της ΟΑ έχουν είτε εκτεταμένη business είτε έχουν επιπλέον και πρώτη θέση (ή βελτιωμένη οικονομική). Θα ήταν ενδιαφέρουσα η σύγκριση με ένα αμιγώς 2-class 340.
 
Re: Olympic B747-200

εχω παει Λονδινο με το Α340 με καμμια 100 επιβατες και Ρωμη με ακομη λιγοτερους. και ενω στην αρχη χαιρεσαι στο οτι θα πεταξεις με το θηριο, στην πορεια λυπασαι και σκεφτεσαι 'μα καλα....ποιος ευθυνεται για αυτη την απιστευτη σπαταλη'...
τελος παρενθεσεως
 
Re: Olympic B747-200

Βγαίνουμε offtopic αλλά με 100 άτομα το Α340 αν έχει μερικούς στην Business, σε συνδιασμό με μια καλύτερη πληρότητα στην επιστροφή βγάζει μια χαρά τα λεφτά του. Δεν βγάζει ίσως το κέρδος που θα είχε ενα Β738 ή ένα Α321 αλλά και πάλι συν είναι... Από το να κάθεται και με την έλλειψη αεροσκαφών που έχει η ΟΑ καλύτερα αυτό που γίνεται...

Με λίγα λόγια αν δεν πετάξετε με το ίδιο αεροσκάφος και στην επιστροφή (που μάλλον ΚΑΝΕΙΣ δεν το κάνει) μην βιάζεστε να βγάλετε συμπέρασματα.
 
Re: Olympic B747-200

makedonas":15lo2h1s said:
(ερωτηση κρισεως: το Α340 ποσους κουβαλαει οταν παει Λονδινο; Πολυ πιο πολλους; )

Θα έλεγα πως ναι (τουλάχιστον τις φορές που έχω πετάξει εγώ).
Το έχω πετύχει και με 100% πληρότητα (299 επιβάτες), ενώ τις υπόλοιπες φορές η οικονομική είχε περίπου 200 επιβάτες και η business μισογεμάτη (και στο ATH-LHR, και στην επιστροφή).
 
Καλημέρα!
Πρόκειται μάλλον να κάνω μια πτήση με ΟΑ μαζί με τον πατέρα μου! Τι θέση προτείνεται?
 
Business φυσικά, τι άλλο;
 
Top