Μέ την "κοινή λογική" μου,λαμβάνοντας υπ'όψιν οτι τά συγκεκριμένα 340 έχουν κάνει κάπως περισσότερους "κύκλους" από άλλα τής ίδιας "παρτίδας" που έκαναν μόνο υπερατλαντικά στίς εταιρείες που τά έχουν,θά έλεγα οτι βρίσκονται στο "τέλος" τής μέσης (ή στην "αρχή" τού τέλους) τής ύπαρξής τους.Τό πόσο μέλλον έχουν ακόμα θά εξαρτηθή από το πώς θά χρησιμοποιούνται από εδώ καί πέρα.
Καί σαφώς εννοείται οτι το Δημόσιο δέν θά πή στόν Βγενό ότι "ά,εσείς πήρατε την ΟΑ κύριε Βγενόπουλε;Αρα εσείς θά τά δουλεύετε από εδώ και πέρα τά 340 που έχουμε στήν ιδιοκτησία μας..".Πιθανόν να γίνη όπως τά λέει ο Eagle1,δηλαδή ο Βγενό νά διαπραγματευτή μιά καλή τιμή ενοικίασής τους (όχι "συμβολική" δηλαδή,αλλά πραγματική) από το Δημόσιο,αλλά αυτό ενέχει τον κίνδυνο νά τά "φορτωθή" διά βίου καί όταν δέν θά τά θέλη να μήν μπορή να τά ξεφορτωθή (επειδή θά πρέπη να τά "ξαναφορτώση" στό Δημόσιο,το οποίο μετά θά χρειαστή να κάνη πλειοδοτικό διαγωνισμό γιά να τά ξεπουλήση καί δέν νομίζω οτι θα είναι εύκολο να βρεθή αγοραστής).Μπορεί επίσης να τά αγοράση ο ίδιος ο Βγενό (δηλαδή η ΟΑ) από τό Δημόσιο,οπότε όταν δέν θα τά χρειάζεται πιά,νά τά πουλήση -αλλά εκεί δέν θά χρειαστή διαγωνισμός,ο πρώτος που θά μπορή να διαθέση τά χρήματα που θα ζητήση η ΟΑ,θά τά πάρη (αρκεί βέβαια το ζητούμενο τίμημα να είναι λογικό και όχι ιπποποταμίσιο...).