Olympic Air Marketing

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
stcs":2bgvg2oa said:
Δε βλέπω πουθενά αεροσκάφη διπλάσια του στόλου της ! Μετρήστε τα ! Το μέγιστο που μπορείτε να μετρήσετε είναι σίγουρα λιγότερα σε αριθμό από τον υπάρχον στόλο ! Αλλά ό,τι και να βλέπανε μερικοί δεν θα τους ήταν αρεστό !

Όχι ότι έχει κάποια ιδαίτερη σημασιά άλλα μέτρησα τουλάχιστον 39, απλά έχουν στήσει στην πίσω πλευρά πολλά Q400, φυσικά δεν είναι διπλασια έχεις δίκιο... :) Σε κάθε περίπτωση το τελευταιο μέρος είναι γραφικά και έτσι δεν εχει και κάποια σημασία, ικανοποιτικό εν τέλει το διαφημιστικό άλλα χειρότερο του πρώτου.
 
Χμμμ, και ναι και όχι για αυτό το διαφημιστικό...
Αλλά πρώτα να θυμηθούμε ότι και για την πρώτη σειρά των διαφημιστικών (ας τα πούμε launch spots) πολλοί δεν είχαν καλή εικόνα (τους χάλαγε η μουσική, ο ελληνικός καφές στο Λονδίνο, οι γλάροι κλπ), αλλά τελικά προέκυψε ένας αρκετά καλός κύκλος διαφημιστικών για τον σκοπό που εξυπηρετούσε (το relaunch ενός ταλαιπωρημένου brand).
Εδώ έχουμε ένα μάλλον διαφορετικό σκοπό. Δεν είναι πια στόχος να δείξει η Olympic Air ότι είναι παρούσα με ένα ανανεωμένο και ισχυρό brand (ξεκινάει ωστόσο με την εικόνα από το πρώτα διαφημιστικό), αλλά να πείσει τους "άπιστους" (μην ξεχνάτε ότι έρχεται -νωρίς φέτος- Πάσχα που σημαίνει την μετακίνηση αρκετών μη τακτικών επιβατών) και ότι έχει αποκοπεί από τις κακές συνήθειες του παρελθόντος. Που πολύ απλά (για τον μέσο επιβάτη) σημαίνει καλύτερο service! Για αυτό και η εικόνα εντός του αεροσκάφους (που εκεί πόναγε η Olympic Airlines), για αυτό και το πολύ φαγητό (όχι ότι εκεί είχε πρόβλημα η Olympic Airlines, αλλά για τον μέσο επιβάτη ισχύει ότι service=φαγητό), για αυτό και οι πανταχού παρούσες χαμογελαστές και εξυπηρετικές αεροσυνοδοί (που συνήθως ήταν αγέλαστες ή απλά ...εξαφανισμένες στην Olympic Airlines)...
Αισθητικά ούτε εμένα μου λέει τίποτα και σίγουρα δεν θα με έπειθε αυτό το διαφημιστικό να επιλέξω μια συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά νομίζω ότι η καμπάνια της σε γενικές γραμμές παραμένει στη σωστή κατεύθυνση.
 
θα γίνω μέλος και σε άλλα φορουμ για να δω εκεί κατα πόσο γκρινιάζουν τα μέλη και κατα πόσο πέρνουν τα φτύαρια.

εν ολίγοις, είδα το διαφημηστικό και μου άρεσε. Επίσης΄, το είχα πει σε άλλο θέμα, δε διαφέρει το προιον που πασάρει στον κόσμο η olympic air απο την aegean.
Είναι σαν να πετάς με την ίδια εταιρεία.

και σπίγουρα τα διαφημηρτικά διαφέρουν των 2 εταιρειών (που και τα σποτάκια τηε αιγαίου είναι πολύ καλά, έχουν χιουμορ)

Το ότι καποιοι είναι δυσαρεστημένοι είναι λογικό, αλλα αυτοί υπάρχουν και στην αιγαιου.
έχουμε καταντήσει εδώ να μην είμαστε δικαιοι, και καθόλου αντικειμενικοί.
η ΝΟΑ δεν έχει καμία σχέση με την ΠΟΑ...Πολύ καλύτερα σε όλα της.

ας ξεκολλήσουμε λίγο, σε λίγο θα μου πείτε να παρέμενε και στο δημόσιο.

Και έτσι να γίνω λίγο σπαστικός τώρα και να ανάψω τα αίματα, θα δώσω ένα μπράβο στο τμήμα Μαρκετινγκ της ΟΑ.
 
Παλι καλα που υπαρχει και η Olympic air με τις πραγματικα ομορφες διαφημισεις της και ανεβαινει λιγο η ποιοτητα της ελληνικης τηλεορασης .
 
Εμένα προσωπικά η νέα διαφήμιση μου αρέσει πολύ! Δείχνει πραγματικά πως είναι οι πτήσεις της νέας ΟΑ. Εύχομαι καλή συνέχεια στην νέα εταιρεία.
 
Τι εννοεις δλδ, οτι το προσωπικο τους ρωταει απο 3 φορες αν ειναι ολα οκ και οι επιβατες ειναι μεσα στη χαζη χαρα, σα να τους εχουν βαλει βαρβιτουρικα στο ποτο και το φαϊ? Η ειναι το αυτονοητο στην διακεκριμμενη να ειναι ολα ΟΚ και οχι οκ!?

Δεν με αρεσε η διαφημιση, πολυ στητα ΟΛΑ, απο τα χαμογελα του "προσωπικου" μεχρι οι αντιδρασεις των "επιβατων" (αυτες και αν ηταν....)... Ενω θεωρω απαραδεκτο απο αποψη δημιουργικοτητας το τελος.. Αν θελανε να χρησιμοποιησουν γραφικα, να χρησιμοποιουσαν MAC για τη δημιουργια του βιντεο.. Ψευτικο το τελος, οπως ψευτικη και η χαζη χαρα.. Για μενα η ΑΕΕ παραμενει απο πλευρας αεροπορικου marketing στην Ελλαδα αφταστη (which means στα χωριατικα οτι εχει πιο ωραιες και αστειες διαφημισεις, οπου δεν φαινονται οι συμμετεχοντες να ζοριζονται οπως στην OM! [olympicmarfin])
 
Ρε παιδιά, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα..όταν η Α3 έκανε τα σποτάκια με τους Έλληνες στο λονδίνο και τα φάσκελα,παρόλο που γελάσαμε,πολύ το κατακρίνανε για την εικόνα των Ελλήνων που προωθεί. Τώρα μας πειράζει η νΟΑ που προωθεί το σερβις της, τα νεα ά/φη, το νέο προφίλ της, ότι εστιάζει στη μάσα κτλ..δηλ. σε τι θα έπρεπε να εστιάζει για να'ναι πετυχημένο,πιασάρικο και ναχει απηχηση στο ευρύ κοινό;να τους πετάξει καμια χρηματοοικονομική ανάλυση εσόδων/εξόδων της εταιρίας με το daily utilization των α/φων της; Νομίζω πολύ σωστά προωθεί το φουλ σέρβις και το φαγητό,διότι αν η πΟΑ ξεχώριζε για 2 πράματα πάντα ήταν η ασφάλεια και το φαγητό της..τα ίδια καλά χαρακτηριστικά θέλει να δείξει ότι κρατάει και η νΟΑ αποβάλλοντας τις κακές νοοτροπίες της πΟΑ και βελτιώνοντας την εικόνα της, καθαρά, σύγχρονα α/φη,όμορφο,ευγενικό,εξυπηρετικό προσωπικό..που είναι το κακό;
Και δεν νομίζω ότι είναι η πρώτη εταιρεία που στα σποτάκια προωθεί το κετερινγκ της..αν έχετε δει SIA κ Thai και κει τα ίδια δείχνουν πάνω κάτω..Και ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί επιβάτες το λαμβάνουν υπόψιν τους το κετερινγκ τη στιγμή που άλλες μεγάλες εταιρίες σου βγάζουν στην Οικονομική φυστίκια, μπισκοτάκια και νερό..σίγουρα δεν είναι ο πρώτος παράγων που θα σε κάνει να επιλέξεις την νΟΑ για να πετάξεις, ειδικά όταν η "Εύκολη" σου δίνει το ίδιο δρομολόγιο στη μισή τιμή..Είναι όμως ένας από τους παράγοντες που θα τους σκεφτεις (τουλάχιστον καποιοι από μας) όταν θαχεις τις ίδιες τιμες,πανω-κάτω, με λόκο και με ξένες..π.χ. Αθήνα-Ρώμη,γιατι να μην πας με ΟΑ, αν η Easy το βαράει χοντρά και η Αλι-χάλια είναι χάλια μαυρα στο σερβις;
Τεσπα, όλα είναι υποκειμενικά, αλλά ας μην βιαζόμαστε να τους πυροβολήσουμε και ας το παρουμε από την σκοπιά του μεσου απλού επιβάτη.. :roll:
 
Φίλοι μου και άλλες εταιρίες μέσα στο concept των διαφημίσεων βάζουν μέσα στο φαγητό αλλά όχι με αυτό τον τρόπο και αναποτελεσματικό τρόπο κατά την δική μου άποψη. θυμηθείτε για παράδειγμα Α3 είχε διαφήμιση με concept αποκλειστικά στο φαγητό (κρέας η ψάρι στους φαντάρους) και όμως στο τέλος της διαφήμισης δεν σου έμεινε ότι θα πετάξω με την αιγαίου και θα την κάνω τούμπανο! Σου έμεινε το humor, σου έμεινε η επιλογή φαγητού κτλ.Το θέμα είναι τι σου μένει σαν τηλεθεατής μετά από ένα διαφημιστικό. Και αυτό δεν είναι επιτυχία ή αποτυχία των τμημάτων μαρκετινγκ των εταιριών όπως ανέφερε προηγούμενος φίλος αλλά καθαρά θέμα διαφημιστικής. Συνεπώς τα μπράβο ή την κριτική πρωτίστως σε αυτές πηγαίνουν και όχι στις αεροπορικές εταιρίες.
Προσωπικά θα προτιμούσα ένα διαφημιστικό που θα τόνιζε με δημιουργικό τρόπο τις αλλαγές πχ τι άλλαξε στην ολυμπιακή. Ένα διαφημιστικό που θα έχει εικόνες και από την παλιά κακή ολυμπιακή (πχ ένα πίνακα αναχωρήσεων/αφίξεων γεμάτο delays/Cancelled που θα αλλάζει σε On Time) κτλ. Επίσης ένα διαφημιστικό γιατί Ολυμπιακή και όχι κάποια άλλη εταιρία..
Τέλος θεωρώ το δεύτερο διαφημιστικό πολύ καλύτερο από το τελευταίο. Με έπειθε περισσότερο σε σύγκριση με το τελευταίο. Μου άφηνε κάτι στο τέλος. Με έπειθε να έχω και την Ολυμπιακή σαν επιλογή στο επόμενο ταξίδι μου.
 
Το βαζω εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα:
http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5gJCbOrF6NJKVOi3aK4Zec20djyow
ΟΑ-Το Μουσείο της Ακρόπολης θα επισκεφθούν μαθητές από την Κύπρο, χάρη στην προσφορά της Olympic Air, η οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα των δραστηριοτήτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας.
Το πρωτο ταξίδι μαθητων ειναι ηδδ προγραμματισμενο για τις 29 Ιανουαριου.
 
Τα νησιά της Ελλάδας τα έπιασε η Α3, οπότε η ΟΑ είπε να κάνει κίνηση ματ με ένα μεγαλύτερο νησί που είναι και χώρα...

Τώρα εγώ γιατί γελάω με αυτές τις κοκορομαχίες... (Συγγνώμη αν θίγω κανέναν)...
 
Top