Ρε παιδιά, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα..όταν η Α3 έκανε τα σποτάκια με τους Έλληνες στο λονδίνο και τα φάσκελα,παρόλο που γελάσαμε,πολύ το κατακρίνανε για την εικόνα των Ελλήνων που προωθεί. Τώρα μας πειράζει η νΟΑ που προωθεί το σερβις της, τα νεα ά/φη, το νέο προφίλ της, ότι εστιάζει στη μάσα κτλ..δηλ. σε τι θα έπρεπε να εστιάζει για να'ναι πετυχημένο,πιασάρικο και ναχει απηχηση στο ευρύ κοινό;να τους πετάξει καμια χρηματοοικονομική ανάλυση εσόδων/εξόδων της εταιρίας με το daily utilization των α/φων της; Νομίζω πολύ σωστά προωθεί το φουλ σέρβις και το φαγητό,διότι αν η πΟΑ ξεχώριζε για 2 πράματα πάντα ήταν η ασφάλεια και το φαγητό της..τα ίδια καλά χαρακτηριστικά θέλει να δείξει ότι κρατάει και η νΟΑ αποβάλλοντας τις κακές νοοτροπίες της πΟΑ και βελτιώνοντας την εικόνα της, καθαρά, σύγχρονα α/φη,όμορφο,ευγενικό,εξυπηρετικό προσωπικό..που είναι το κακό;
Και δεν νομίζω ότι είναι η πρώτη εταιρεία που στα σποτάκια προωθεί το κετερινγκ της..αν έχετε δει SIA κ Thai και κει τα ίδια δείχνουν πάνω κάτω..Και ας μην ξεχνάμε ότι πολλοί επιβάτες το λαμβάνουν υπόψιν τους το κετερινγκ τη στιγμή που άλλες μεγάλες εταιρίες σου βγάζουν στην Οικονομική φυστίκια, μπισκοτάκια και νερό..σίγουρα δεν είναι ο πρώτος παράγων που θα σε κάνει να επιλέξεις την νΟΑ για να πετάξεις, ειδικά όταν η "Εύκολη" σου δίνει το ίδιο δρομολόγιο στη μισή τιμή..Είναι όμως ένας από τους παράγοντες που θα τους σκεφτεις (τουλάχιστον καποιοι από μας) όταν θαχεις τις ίδιες τιμες,πανω-κάτω, με λόκο και με ξένες..π.χ. Αθήνα-Ρώμη,γιατι να μην πας με ΟΑ, αν η Easy το βαράει χοντρά και η Αλι-χάλια είναι χάλια μαυρα στο σερβις;
Τεσπα, όλα είναι υποκειμενικά, αλλά ας μην βιαζόμαστε να τους πυροβολήσουμε και ας το παρουμε από την σκοπιά του μεσου απλού επιβάτη..
