Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η μουσικη ειναι σα να εχει βγει για ταινια του Φωσκολου, και αυτο που πραγματικα με την εδωσε.. Εκατσα και μετρησα.. Ριο-Αντιριο, Αθηνα, καπου στη Λουτσα (λεω), Αθηνα, Πειραιας, Ροδος, Αθηνα, Λονδινο, Αθηνα κλπ... Και σαν Σαλονικιος σπαζομαι γιατι δεν βλεπω αυτο που βλεπει ο καθε σαλονικιος και αγαλιαζει η καρδια του, ασχετα με το που ειναι. Εμενα προσωπικα με εχει χ€σμ€νο η εταιρεια, αφου δεν μου δινει τη δυνατοτητα να πεταξω σπιτι μου μαζι της και οχι μονο αυτο.. Ουτε καν την πολη μου την δειχνει.. Γιατι να πεταξω σε δεδομενη στιγμη μαζι της? (εκτος απο το να θελω να εμπλουτισω μια συλλογη).. Αντι να πατησει στην παραδοση (ναι ρε και στα καινουρια αεροπλανα, τα τελευταια καινουργια αεροπλανα που πηρε για παρτη της ηταν πριν 10+ χρονια και να μην μιλησουμε για την κατηγορια των ATR, εχω φωτο απο ενα Le Bourget καπου στο ΄92 που δειχνει ενα νεο, ακομα με γαλλικο νηολογιο). Να πει οτι η παραδοση του ονοματος συνεχιζεται. Να βγαλει κατι ευθυμο στον αερα, υποτιθεται οτι γιορταζει τη νεα αρχη.. Αντ΄αυτου...

Μελαγχολικες διαφημισεις, σαν τη μελαγχολικη εποχη που βγηκαν, μας γεμιζουν μελαγχολια, λυπη και λαχταρα... Ακομα και η διαφημιση της Hellenic Star το 2001 η 2002 (δεν θυμαμαι καλα) ηταν καλυτερη, πιο προσιτη στον κοσμο και ας εδειχνε ενα πουλακι cartoon να περιμενει το σωστο αεροπλανο. Η δευτερη ξεκιναει σα διαφημιση απο τον ΟΛΠ (λες να υπαρχει κινεζικος δακτυλος; lol)! Το καλοκαιρι περασε, και μας δειχνει μπανακια με ενα μανακι (τον τυπο δεν τον υπολογιζω). Λιγο μετα μας αλλαζουν τον καιρο.. Μας δειχνει να πασπαλιζουν μια φετα φετα με ριγανη και στο καπακι μια εγκυμονουσα. Αυτη τη λαχταρα προσπαθει να μας ξυπνησει (σαφεστατα Π.Α.Ε. Φετα - Α.Γ.Σ. Εγκυμονουσα 1-0, γιατι δεν ειναι δικο μου το παιδι!); Μας δειχνει πρασιναδες οι οποιες ειναι ποιος ξερει που βγαλμενες μιας και εχει καει η μιση Αττικη.. Τη λαχταρα της χαμενης φυσης; Και η μουσικη συνεχιζει να θελει να σε κανει να κοψεις τις φλεβες σου...

Μας θελουν εμο για παρτη τους;... :twisted:

Οχι κ. Βγενοπουλε, το παρτι δεν τελειωσε, απλα παμε σε αλλο κλαμπ, που δεν μας κανουν μετα απο λιγοτερο απο 2 λεπτα να ειμαστε καταθλιπτικοι!!!

:banana:





ΥΓ: Σε ο,τι αφορα τα post-it που ανεφερε ο Fxxxr θα μπορουσα να πω μια κακια οτι η εταιρεια ειναι οργανωμενη με ραβασακια, αλλα δεν το λεω.. :cool:
 
Σε αυτό το Forum (Όπως και στην ζωή....) αποκλείεται να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι από τα σποτάκια της ν.ΟΑ.
Τα ίδια σχόλια έγιναν όταν έτρεξε ο διαγωνισμός για τις στολές και το Logo της.
Σε άλλους άρεσαν και σε άλλους όχι.
Υπάρχουν όμως ορισμένα δεδομένα που δεν πρέπει να παραβλέπουμε.
1) Μετά από πολλά χρόνια ξαναείδαμε διαφημίσεις της ΟΑ στην ΤV.
2) Η καμπάνια με τα 2 αυτά σποτάκια , είναι προφανές ότι είναι το πρώτο κομμάτι ενός διαφημιστικού προγράμματος που θα γίνει βήμα βήμα σύμφωνα με το πρόγραμμα λειτουργίας της εταιρείας.

Όπως είπε και ο Fxxxr η συνέχεια της διαφήμισης θα παιχθεί με τα post it .
Εκεί επικεντρώνονται οι διαφημίσεις (στα post it) και όχι στην φέτα , τα χταπόδια και στον ΟΛΠ.
 
ας μη γκρινιαζουμε για ολα. οι νεες διαφημησεις φερνουν επιτελους την αισθηση του καινουριου. με το που θα ξεκινησει να πεταει η νεα εταιρια προφανως θα υπαρξουν κι αλλες.
εχω βεβαια κι εγω τις ενστασεις μου. δεν κανω μπανιο στο παλιο λιμανι Χανιων με τι-πο-τα!!! :twisted:
 
Οι διαφημίσεις αυτές έχουν, όπως σωστά πολλοί ανέφεραν το σκοπό της "νοσταλγίας" για τα "περασμένα μεγαλεία" της ΟΑ. Επίσης τονίζουν την "ελληνικότητά" της (και ας είναι πλέον τα κεφάλαια από Ντουμπάι μεριά), το πόσο είναι συνυφασμένη με την "καθημερινότητα" των Ελλήνων. Δεν είναι αποτυχία, γιατί βιάζεστε τόσο? Τα post-it γράφουν ευχές και δίνουν τον τόνο της ελπίδας και το σημάδι του εκσυχρονισμού.

bari":14u2z7d3 said:
δεν κανω μπανιο στο παλιο λιμανι Χανιων με τι-πο-τα!!! :twisted:
Ούτε εγώ! Μόνο κανένας τουρίστας(λιώμα). Μπράβο στις κοπελίτσες, θέλει κουράγιο! :twisted: Αλλά είναι ωραίο το λιμάνι μας! :D
 
Πόσοι χανιώτες ήμαστε εδω ρε παιδιά?

Λοιπόν, εμένα τα σποτάκια, ως έχουν δεν με εντυπωσιάζουν ως σποτάκια αεροπορικής, αλλά ομολογώ οτι απλά αναμένουμε τη συνέχεια...οπότε ο σκοπός τους ικανοποιείται! καθώς ο ρόλος των διαφιμήσεων (ειδικά όταν έχεις budget, είναι να χτίσεις σιγά σιγά την αναμονή (αν και νομίζω μόνο εμείς εδώ αναμένουμε έτσι τις εξελίξεις, ο υπόλοιπος απλός κόσμος απλά αδιαφορεί. Για αυτό το λόγο είμαι υπερ των σταδιακών διαφιμήσεων, και όχι απλά των παρουσιάσεων. Και πετυχαίνει αυτό ακριβώς που θέλει.
α) αποπροσανατολιζει αρχικά καθώς μόνο στο τέλος ακούμε το Olympic Air, μέχρι τότε όλοι αναρωτιούνται τι διαφίμηση είναι αυτή
β) προσπαθεί να συνδέσει την ολυμπιακή με την Ελλάδα (προφανώς, χταποδάκι, παραλία, χανιά( :D ) καφεδάκι, ακρόπολη) , με την Ολυμπιακή, ώστε να ξαναγίνει ένα και το αυτό! να ξαναγίνει Η πρώτση αεροπορική στο νου του Ελληνα, που πλεον μονο αρνητικά έχει να πεί.
γ) η μουσική δίνει τόνο νοσταλγίας, (προφανώς για την παλιά καλή ολυμπιακή)
δ) Είμαι ο μόνος που η διαφίμηση του θυμίζει Πολίτικη κουζίνα? :D

μαρέσει πάντως,
συνεχίζω όμως να θεωρώ την διαφίμηση της Aegean κορυφαία (με τον οδηγό λεωφορείου, ειδικά την ατάκα "this is Bus driver speaking..."
 
Και ΄γω Χανιωτης!
Πραγματι, οι διαφημισεις μου θυμιζουν και μενα Πολιτικη Κουζινα, ειδικα η μουσικη!
Πιστευω για ξεκίνημα ειναι καλες, αργοτερα βεβαια πρεπει διαφημισουν κατι πιο συγκεκριμενο, αλλα τωρα τι να πουν, μπειτε στο site (που δεν υπαρχει) και κλειστε εισητηριο στους απειρους προορισμους μας?
 
Κατά πάσα πιθανότητα η μουσική πρέπει να είναι της Ευανθίας Ρεμπούτσικα, συνθέτριας της μουσικής της "Πολίτικης Κουζίνας", οπότε όντως παραπέμπει εκεί. Εξαιρετικά επιτυχημένη επιλογή για μένα.
 
Κι εγώ Χανιώτης: :D

Μέτριες οι διαφημίσεις, σε σχέση με της Aegean, έτη πίσω...
 
Ναι...Γιά θυμίστε μου λίγο τί διαφημίζει; Αεροπορική εταιρεία. Μήπως μια διαφήμηση αεροπορικής εταιρείας μπορεί να περιλαμβάνει ας πούμε ένα αεροπλάνο, για να καταλάβει και ο θεατής τί διαφημίζεται; Να παραπέμπει η διαφήμηση, με κάποιον τρόπο, σε ταξίδι; Ή εγώ είμαι ηλίθιος, ή η διαφήμηση είναι εντελώς ανόητη. Όπως σχολίασε κάποιος στο Youtube, μοιάζει πιο πολύ με διαφήμηση για post-it παρά για την ΟΑ. Ποιό το νόημα αυτού του παραληρήματος; Αν στο τέλος δεν έλεγε αυτά τα <<νέο ξεκίνημα από 1η Οκτ...>>, κανείς δεν θα είχε ιδέα τί διαφημίζοταν. Ελπίζω να επανέλθουν με κάτι καλύτερο στο μέλλον, γιατί αλλιώς...
 
Orfeas":1z95jgqg said:
... Μήπως μια διαφήμηση αεροπορικής εταιρείας μπορεί να περιλαμβάνει ας πούμε ένα αεροπλάνο, για να καταλάβει και ο θεατής τί διαφημίζεται; ...


Πως.. Εχει 2 γλαρους, κανοντας διαφημιση στον ανταγωνισμο για τον οποιο χτυπιεται... :twisted:
Νομιζω ηθελαν να κανουν με αλληγορικη εννοια διαφημισεις. Απετυχαν.
 
Top