Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το πλέον ενδιαφέρον σημείο του άρθρου της Καθημερινής είναι οι δύο συνημμένοι πίνακες, που δείχνουν αναλυτικά τα ζημιογόνα δρομολόγια, με την ζημία ανά δρομολόγιο και ανά πτήση! Δεν περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα δινόταν στη δημοσιότητα, για ανταγωνιστικούς λόγους.
Τα δύο pdf βρίσκονται στο τέλος του άρθρου. Απευθείας link εδώ και εδώ.
 
Προφανώς η διοίκηση των ΟΑ δημοσιοποιεί αυτά τα στοιχεία με τις ευλογίες της κυβέρνησης που σκοπό έχει τη δημιουργία κλήματος αρνητικού προς τις ΟΑ.
Ο ανταγωνισμός είναι αυτή τη στιγμή το τελευταίο που τους ενδιαφέρει.
΄Αλλωστε είναι εξαιερτικά ενδιαφέρον να μας που αυτά τα «στελέχη» των ΟΑ με ποια ακριβώς μέθοδο υπολόγισαν το κόστος ανά δρομολόγιο. Πώς δηλαδή το δρομολόγιο ATH-BRU εμφανίζει ζημιά και το ATH-CAI είναι κερδοφόρο. Χρησιμοποιείται διαφορετικός τύπος αεροσκάφους, διαφορετικό καύσιμο ή μήπως διαφορετικό προσωπικό;
Εκτός εάν το Κάιρο έχει πιο πολλή κίνηση ή πιο ακριβούς ναύλους από τις Βρυξέλλες.
Προσωπικά μου μυρίζει στοχαστική ανάθεση χασούρας ανά δρομολόγιο με απλό σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων και προετοιμασίας περικοπών υπερατλαντικών δρομολογίων.
Star Alliance τρίβε τα χεράκια σου...
 
second guessing λέγεται αυτό....

Τώρα, μας ενοχλεί η αλήθεια, ή το ότι η αλήθεια βγήκε στα φόρα;;;

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το πόσο επακριβή είναι τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν. Το βέβαιο είναι ότι συνολικά, η εταιρεία ζημιώνει τον Έλληνα φορολογούμενο το 'συνολικό' ποσό που αναφέρεται - και ίσως παραπάνω. Τώρα αν τα (-) είναι περισσότερα στη Ζάκυνθο και λιγότερα στην Κεφαλλονιά, δεν μπορώ να το ξέρω.

Άρα, λοιπόν, ας μη μας ενοχλεί η αλήθεια όταν εμφανίζεται. Ας μας προβληματίσει σε ό,τι αφορά στο 'τι έχει το έρμο και ψοφάει, με τον ήλιο το βγάζω με τον ήλιο το βάζω'. Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη.
 
Είναι τουλάχιστον αστείο να μιλάς για ''αλήθεια'' στην περίπτωση της ΟΑ. Η αλήθεια αυτή στην οποία αναφέρεσαι είναι η ''αλήθεια'' της κυβέρνησης της ΝΔ που ανοικτά υποστηρίζει το ξεπεταμα της εταιρίας και προκειμένου να το καταφέρει χρησιμοποιεί κάθε μέσο. Αν ρωτήσεις κάποιον εκτός κυβέρνησης και εντός ΟΑ (λέμε τώρα) άλλη ''αλήθεια'' θα σου πει. Το οτι εσύ πείθεσαι δεν σημαίνει ότι είναι και αληθές.
 
Λοιπον φιλε Α300 αν εχουμε ορεξη να αναφερθουμε σε πολιτικες ευθυνες, να το κανουμε απο την αρχη της ιστοριας και οχι απο εκει που μας βολευει το χρωμα! Οταν απο το 82 (που ισως να ησουν και σε μια αλλη υπαρξιακη διασταση, οποτε δεν τα εζησες) η τοτε κυβερνηση αρχισε να ροκανιζει τα παχυλα ταμεια της ΟΑ, να προσλαμβανει κατα συρροην το 1985 κοσμο γιατι το 1986 θα εχανε τις εκλογες, οταν κανανε τις οποιες καβλες, ρεζερβαροντας τα Β747 για εξωτικους προορισμους για να πανε διακοπες τα μελη της πρασινης οικογενειας, οταν η οικογενειες ολοκληρες των εχοντων θεση προσλαμβανονταν, και οι καθαριστριες παιρνανε ΤΟΤΕ 90.000 δραχμες, τοτε λοιπον να ψαξεις να βρεις απο που υπαρχει η πολιτικη ευθυνη!.. Οταν απο το 1981 εως το 2005 τα 19 κυβερνουσε η σημερινη αντιπολιτευση, δεν μπορεις να ριχνεις το φταιξιμο αποκλειστικα στην σημερινη κυβερνηση.. Και αυτη εκανε τα λαθη της, αλλα η τακτικη αποπροσανατολισμου μερικων κιτρινων φυλλαδων εχει ξεπερασει καθε οριο. Το μονο χοντρο λαθος ειναι οτι ενω παρελαβε την ΟΑ ψωφια δεν της εδωσε την χαριστικη βολη, να την ιδιωτικοποιησει μεσα σε μια νυχτα στο προτυπο τοσων αλλων *επιτυχημενων πλεον) εταιρειων στην υφηλιο. Προσπαθησε να βρει μια λιγοτερο επωδυνη λυση, αλλα τελικα η λυση αυτη αμαυρωνει την εικονα της εταιρειας στο εξωτερικο και εκει ειναι οι ευθυνες που καταλογιζω.

Εδω παντως δεν ειμαστε για πολιτικη κουβεντα, αν θες να τα πουμε μεσω ΠΜ

Και το σκελος SKG-FRA κοπηκε. Ας αναλογιστουν μερικοι σε τι σημειο εχει φτασει η εταιρεια να κοβει τα πιο σημαντικα δρομολογια της.. Οδηγηται σε ελεγχομενη καταρευση, ωστε να μπορεσει να δημιουργηθει το νεο σχημα. Ολοι οι καλοβολεμενοι βεβαια θα παρουνε πουλο. Εξ ου και ο ανοιχτος πολεμος με τα ΜΜΕ. Αμα ειμαστε καλοβολεμενα τρωκτικα δε γουσταρουμε να μας παρουν το μουχλιασμενο τυρι που καθομαστε, ακομα και αν κινδυνευουμε να βουλιαξουμε μεσα και να πνιγουμε!
 
A300":1zhbw8ec said:
Είναι τουλάχιστον αστείο να μιλάς για ''αλήθεια'' στην περίπτωση της ΟΑ. Η αλήθεια αυτή στην οποία αναφέρεσαι είναι η ''αλήθεια'' της κυβέρνησης της ΝΔ που ανοικτά υποστηρίζει το ξεπεταμα της εταιρίας και προκειμένου να το καταφέρει χρησιμοποιεί κάθε μέσο. Αν ρωτήσεις κάποιον εκτός κυβέρνησης και εντός ΟΑ (λέμε τώρα) άλλη ''αλήθεια'' θα σου πει. Το οτι εσύ πείθεσαι δεν σημαίνει ότι είναι και αληθές.

LOL!!! Φίλε μου, Α300, συνέχισε. Περνάμε όλοι μας δύσκολες στιγμές, και, πράγματι, χρειαζόμαστε τον τρελλό του χωριού να μας διασκεδάζει. Να'σαι καλά, σ' ευχαριστώ που με κάνεις και χαμογελώ κάθε πρωί - κρίμα που άργησα να σε ανακαλύψω νωρίτερα.

Φιλικά.
 
Διαβάζω από το εν λόγω άρθρο τής "Κ"

"«Κάθε δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει ζημία 1.000 ευρώ, όχι λόγω μειωμένης κίνηση, αλλά εξαιτίας του υψηλού λειτουργικού κόστους», παραδέχεται στέλεχος της επιχείρησης

Καί αναρωτιέμαι:γιατί γίνεται αυτό;Βάζουν πολυπληθέστερο πλήρωμα απ'όσο απαιτείται;Βάζουν τους πιό ακριβοπληρωμένους ιπταμένους τους νά κάνουν αυτά τά δρομολόγια;Βγάζουν μενού Χίλτον σέ πτήσεις τών 35 λεπτών;Δέν υπάρχει τρόπος να μειωθή κάπως αυτό το λειτουργικό κόστος;

Η μήπως κανείς από τους αρμόδιους δέν θέλει να το μειώση διότι αφού η εταιρεία είναι κρατική κι'αυτοί κάθονται καλά στίς καρεκλίτσες τους,δέν τους καίγεται καρφάκι;

Γιατί στην εταιρεία που δουλεύω εγώ (και που δέν είναι κρατική),άν μιά πώληση κοστίση έστω και δέκα ευρώ παραπάνω απ'όσα θα αποφέρη,πρώτος εγώ (καί μετά ο boss βέβαια) θά αγχωθώ και θά φροντίσω να μήν ξανασυμβή κάτι τέτοιο....
 
"«Κάθε δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει ζημία 1.000 ευρώ, όχι λόγω μειωμένης κίνηση, αλλά εξαιτίας του υψηλού λειτουργικού κόστους», παραδέχεται στέλεχος της επιχείρησης

κ. Hastroth ο οικονομικός σου συλλογισμός είναι άστοχος , διότι δεν εννοεί το λειτουργικό κόστος αυτού καθαυτού του δρομολογίου ΑΛΛΑ του επιμερισμού του συνολικού λειτουργικού κόστους της εταιρίας!!
 
Θα παρακαλούσα να μην γράφονται ανακρίβειες.

Το δρομολόγιο ATH-SKG-FRA-SKG-ATH εκτελείται κανονικά. Η πτήση ATH-FRA-ATH σταμάτησε.
 
Μην το λες σε μενα, πες το στο Γιωργο που ητανε να την κανει απο εδω για πανω το Σαββατο και τελικα φευγει μεσω ΑΤΗ. Οποτε ακυρο αυτο που σου ειπαν. Σου μεταφερω μονο τι λεχθηκε οτι του ειπαν...
 
Top