ΤΑΜ Α320 συνετρίβη στο Κονγκόνιας

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
flightnumber":1uyxq6lg said:
Όπως και να έχει!Σίγουρα ήταν πολύ γκαντέμιδες.Δηλαδή να καρφωθούνε πάνω στις δεξαμενές καυσήμων!!!Μου κάνει δε εντύπωση που ήταν δύο κυβερνήτες, και αποφάσισαν να επιταχύνουν!?(απ΄ότι λένε) στο τέλος του διαδρόμου, με την ελπίδα ότι θα το σήκωναν.Σίγουρα πολύ κακός υπολογισμός σε συνδιασμό με τεράστια ατυχία!Βέβαια το μαύρο κουτί θα μας δείξει τι τελικά έγινε.
Δυστυχώς το βίντεο απ το BBC δε φαίνεται.Είδα ένα απόσπασμα στη ΝΕΤ.

Όχι και τόσο Οφ Τόπικ-> Το χειρότερο είναι ότι πληροφόρησα ένα φίλο μου,βραζιλιάνο απ΄το πόρτο αλέγκρε, που δεν είχε ακούσει ακόμα την είδηση για την τραγωδία!Και ψάχνεται γιατί όλο και κάποιο φίλο ή γνωστο ενδέχεται να είχε στην πτήση... :(
Αν δε το καρφώνανε στα Fuel Tanks θα υπήρχε ελπίδα ρε γμτ.Δυό ώρες λένε στις ειδήσεις ότι προσπαθούσαν να κατασβήσουν και να πλησιάσουν οι πυροσβεστες!!!

Να μην σου κανει καθολου εντυπωση flightnumber, για τους 2 κυβερνητες,εχοντας 2 κυβερνητες στο πιλοτηριο(εκτος και ενας ειναι εκπαιδευτης,και κατεπεκταση εκπαιδευτικη πτηση) τοτε τα πραγματα δυσκολευουνε..ο ενας θα τραβαει και ο αλλος θα σπρωχνει ΔΕΝ αναφερομαι στην συγκεκριμενη περιπτωση.
Τωρα οσο για το σημειο συντριβης..τι να πω? νυχτα,βροχη,αεροπλανο να γλυστραει.κλπ..κλπ..απλουστατα πηγε εκει.
 
Πάντως από το Google Earth, αλλά και από φωτογραφίες της περιοχής που είναι πιό πρόσφατες, δεν φαίνονται τίποτα δεξαμενές καυσίμου στο σημείο της πρόσκρουσης. Ένα κτήριο είναι μέσα στα άλλα. Δεν υπάρχει δηλαδή καζάνι μεγάλο ή μικρό με καύσιμα. :?:

Εξάλλου και οι ίδιοι λένε ότι το κτήριο ήταν της ΤΑΜ και ήταν κάποιο κέντρο cargo ή κάτι τέτοιο. Τί δουλειά έχουν κάυσιμα σε κτήριο αεροπορικής εταιρείας. Εκτός και άν είχαν εκεί τον ανεφοδιασμό των οχημάτων της εταιρείας (σαν εταιρικό βενζινάδικο).
 
flightnumber":1vxy37yb said:
Όπως και να έχει!Σίγουρα ήταν πολύ γκαντέμιδες.Δηλαδή να καρφωθούνε πάνω στις δεξαμενές καυσήμων!!!Μου κάνει δε εντύπωση που ήταν δύο κυβερνήτες, και αποφάσισαν να επιταχύνουν!?(απ΄ότι λένε) στο τέλος του διαδρόμου, με την ελπίδα ότι θα το σήκωναν.Σίγουρα πολύ κακός υπολογισμός σε συνδιασμό με τεράστια ατυχία!

Επιτρεψτε μου να διαφωνησω για τα περι κακου υπολογισμου. Ο υπολογισμος και η αποφαση του πληρωματος για επανακυκλωση, μπορει και να ηταν ο μονος ενδεδειγμενος χειρισμος για την συγκεκριμενη κατασταση αλλα κατι αλλο να πηγε στραβα με την διαδικασια. Αυτο δεν ειναι δυνατον να το γνωριζουμε εμεις.
Απο τις ειδησεις ακουσα εναν Βραζιλιανο "ειδικο" να λεει οτι κατα πασα πιθανοτητα εφταιγαν τα φρενα του αεροσκαφους , ενω αλλος , ακομα πιο "ειδικος" ειπε οτι υπηρχε προβλημα με τον κινητηρα του αεροσκαφους...
Καποιος αλλος σε αλλο καναλι ειπε οτι το πιθανοτερο αιτιο ηταν ανθρωπινο λαθος....
Δυστυχως εδω μιλαμε για Βραζιλια, και αν κρινουμε απο το προηγουμενο μεγαλο ατυχημα με την εναερια συγκρουση ενος Εμπραερ Λεγκασυ με το Β737-800 και το γενικοτερο αλαλουμ που επικρατησε τοτε, φοβαμαι οτι και εδω μαλλον θα δουμε τριτοκοσμικες προσεγγισεις στην ερευνα.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ( και ) για αυτο το ατυχημα τα αιτια ειναι παραπανω απο ενα.

Και για να τονισω ποσο πολυπλοκη ειναι μια εις βαθος και αντικειμενικη διερευνιση ενος ατυχηματος , η κυρια αιτια του ατυχηματος αυτου θα μπορουσε να ειναι ( υποθετικα παντα ) η εκπομπη μιας ακτινας λειζερ απο το εδαφος η απο τα παρακειμενα κτιρια προς το πιλοτηριο με αποτελεσμα την προσωρινη τυφλωση του πιλοτου που "ειχε" το αεροπλανο. Αυτο μπορει να οδηγησε με την σειρα του σε ενα "τσαπατσουλικο" τατς νταουν πολυ πιο μεσα στο διαδρομο απ' οτι επρεπε. Η μονη ενδεδειγμενη κινηση του πιλοτου ηταν να επανακυκλωσει αφου το μονο σιγουρο εκεινη τη στιγμη ειναι οτι το αεροσκαφος δεν θα μπορεσει να σταματησει εντος του διαδρομου. Εδω ομως υπεισερχεται ο παραγοντας "βρεγμενος και κοντος" διαδρομος, με αποτελεσμα αυτη η λογικη κινηση των πιλοτων να εχει τη γνωστη καταληξη. Αρα, εχουμε κυριο παραγοντα την ακτινα λειζερ ενος ανοητου φαρσερ ( συχνο φαινομενο, πιστεψτε με ) που οδηγει στην προσωρινη τυφλωση , συγχυση / απωλεια ελεγχου του πιλοτου, με δευτερευοντες παραγοντες ( αλλα σημαντικους ) του μικρου σχετικα διαδρομου , της βρεγμενης επιφανειας του λογω βροχης και της υπαρξης κτιριων τοσο κοντα στο τελος του. Τελος να αναφερουμε οτι το εν λογω αεροδρομιο εχει περιπου 2.200 ποδια υψομετρο και αυτο ισως να επιβαρυνε ( ελαχιστα εστω ) την ανταποκριση των κινητηρων.
Το παραπανω σεναριο ειναι καθαρα υποθετικο , και απλως δειχνει το ποσοι πολλοι και φαινομενικα ασχετοι παραγοντες μπορουν να προκαλεσουν μια τραγωδια, και για αυτο και ποσο περιττο ειναι ολοι να βγαζουμε υπεραπλουστευμενα και αδικα συμερασματα ειδικα οταν καποιοι απο τους αδικημενους δεν μπορουν να υπερασπισουν πια τον εαυτο τους..... :(
 
Σ΄ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον πόστ σου φίλε 6cicles.Καλά έκανες και έφερες αυτό το παράδειγμα.Σίγουρα υπάρχουν n-λόγοι που μια πτήση ρουτίνας μπορεί να μετατραπεί σε τραγωδία.Στοιχεία παραπάνω ίσως μάθουμε "εν καιρώ".Αλλά, δυστυχώς, συνήθως για να γίνει μια τέτοιου μεγέθους τραγωδία έχουν γίνει λάθη απανωτά,κυρίως ανθρώπινα...
Προς Θεού, το μόνο συναίσθημα που νιώθω για κάθε τραγωδία είναι θλίψη.Δε κατηγορώ κανένα, μου αρέσει να ακούω τις απόψεις ατόμων, που σίγουρα έχουν μια πιο άμεση επαφή με την πραγματικότητα(μπορούν να βγάλουν πιο ακριβή συμπεράσματα).
Τέλος thndr_20, μου κάνει εντύπωση οι 2 κυβερνήτες για τον απλούστατο λόγο, ότι είχαν περισσότερη εμπειρία!Βέβαια απ΄την άλλη η τραγωδία γίνεται σε 10ατα του δευτερολέπτου, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς!
 
Flightnumber, όπως έχω ξαναπεί, οι έμπειροι παθαίνουν επι το πλέιστον τις "ζημιές". Πάρε για παράδειγμα την χώρα μας. Ότι ατύχημα έχει γίνει σε μέσο μεταφοράς ή σε στρατιωτικό αεροπλάνο/ελικόπτερο, ΕΚΑΒ κλπ , η πρώτη κουβέντα που ακούς είναι: "Ήταν έμπειροι" ......

Η εμπειρία φέρνει ....λάσκα. Και την στιγμή που για πάνω του 70% των ατυχημάτων φταίει ο άνθρωπος, ο "λάσκα" και ο "άνετος" είναι και πιό επίφοβος. Μεγάλο πράγμα η εμπειρία αλλά μέτραγε πολύ περισσότερο τις εποχές που τα αεροπλάνα ήταν πιό αναξιόπιστα, δεν υπήρχαν τα βοηθήματα και τα "αξεσουάρ" του σήμερα και με άλλα λόγια το "πέταγμα" ήταν πιό δύσκολο.

Αυτό που χρειάζεται για να μειωθεί το ανθρώπινο λάθος είναι κυρίως η μετριοπάθεια, η αντίληψη του "εμείς"-όχι του "εγώ" , και τέλος να μήν υπάρχει έπαρση. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρρεάζουν τις ανθρώπινες επιδόσεις βέβαια.

Δεν υπαινίσομαι ότι υπάρχει ανθρώπινο λάθος στο συγκεκριμένο ατύχημα, υπάρχουν πολλά που δεν έχουν γίνει γνωστά ακόμα.

Το ότι ήταν δύο κυβερνήτες μέσα μπορεί να σημαίνει ότι ο ένας εκπαίδευε ή εξέταζε τον άλλο. Μπορεί βέβαια να ήταν απλή πτήση με δύο κυβερνήτες, λόγω έλλειψης συγκυβερνητών.
 
τραγικό το βιντεάκι βασικά. Πραγματι φαίνεται και μια έκρηξη στον έναν κινητήρα. Φανταστείτε τα συναισθήματα των επιβατών εκείνα τα λεπτά.
 
Παιδια αυτό το βιντεακι του BBC τι πρέπει να κάνω για να παίξει...Μήπως υπάρχει στο utube?



Ακυρο... ενα ολοκληρωμένο βιντεακι ενδιαφερον προς το τελος

http://www.youtube.com/watch?v=No-m-N4LfQ4
 
Πάντα υπάρχει "υλικό" στο youtube!Φτάνει να κάνεις search! :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=TFLDFqZPg9o
Δεξιά έχει καμιά 10αριά βιντεάκια σχετικά με το συμβάν...
http://www.youtube.com/watch?v=k6lO-eig_i0&mode=related&search=
Ανατριχιαστικό να χάνεται από την κάμερα και να βλέπεις μετά από 5 δευτερόλεπτα μια λάμψη, ξέροντας ότι χάθηκαν και κοντά 250 άνθρωποι...
 
Top