Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
george_a":3tki0cni said:

Ονόματα γνωρίζουμε;


ο μπάρμπα Μήτσος έβαλε από το υστέρημά του 60 εκ. €,

γιά ποιό σκοπό;


Προτείνω νά χρησιμοποιηθή εικονίδιο τού γνωστού μνημείου εν Παρισίοις (le Pantheon) ,ένθα θάπτονται αι σημαντικαί προσωπικότητες τής Γαλλίας..
[/quote]

έ... τώρα αν μας ...διέφυγαν μερικοί ψιλοεπενδυτές, αυτό είναι minor issue.

Ααα,θέλουμε και τέτοιους;

Επί μήνες ακούμε για επενδυτές, αλλά επενδυτές δεν βλέπουμε

..καί αναφωνούμε,ώς άλλος Μϊμης Φωτόπουλος:"Αόμμματοοοοοοοοςςς"

Επίσης,σέ post του ο SK παραθέτει δημοσίευμα τών ΝΕΩΝ σύμφωνα μέ το οποίο η Pantheon είναι απλά η ενδιάμεση εταιρεία που ιδρύθηκε γιά νά...βρή τούς επενδυτές τού νέου αερομεταφορέα.Καλά,καί το επιχειρησιακό σχέδιο,σύμφωνα μέ το οποίο η Pantheon θά προσλάβη "από την αγορά" 390 πιλότους καί 638 flight attendants (είπαμε,βρίθει η χώρα από δαύτους,πιό πολλοί κι'από τους κιθαρίστες είναι...) πού κολλάει,αφού σύμφωνα μέ το δημοσίευμα η εταιρεία δέν θά παράγη πτητικό έργο;

Καί κάτι άλλο:εταιρείες που βρίσκουν επενδυτές (δηλαδή κάνουν funds raising) υπάρχουν ήδη στην Ελλάδα (ο αδελφός μου δουλεύει σέ μιά τέτοια).Γιατί λοιπόν το ΥΠΜΕ δέν απευθύνθηκε σέ μιά απ'αυτές αλλά ίδρυσε δική του;(Κάτι αφελείς ερωτήσεις που κάνω ο άτιμος.....)

ΥΓ.Αγαπητέ George_a, τά YS-11 τής ΟΑ που έπεσαν ήταν δύο (ένα στην Κοζάνη κι'ένα στο ΠΙΚΠΑ Βούλας),τά υπόλοιπα δύο τά πήρε κοψοχρονιά η Πολεμική Αεροπορία (γιά VIP transports-το ένα μάλιστα είχε και βλάβη μέ τα flaps του σέ πτήση που μετέφερε τον τότε υπουργό Αμυνας,νομίζω ήταν ο Τσοχατζόπουλος).Αλλά πέρα από αυτά,είχαν πέσει καί κανα-δύο DC6 την δεκαετία τού '60 άν θυμάμαι καλά (ένα στην Κερατέα κι'ένα στην Αρκαδία).
 
[/quote]
Ναι, είχε και η ΟΑ ατυχήματα, θανατηφόρα. Ξεχνάμε τα YS-11, χάσανε τρία, με πολλά θύματα. Το SH-330 στη Σάμο; [/quote]

Εάν δεν με απατά μάλιστα η μνήμη μου τα δύο από τα τρία YS-11-500 που είχε αποκτήσει η Ο.Α. τα έχασε σε δυστυχήματα σε δυστυχήματα. Ήταν της Βούλας, και της Κοζάνης. Το τρίτο ποιό ήταν; Για το Shorts SD-330, εμ πού πας βρε άνθρωπέ μου όταν βλέπεις χαμηλή νέφωση και μηδενική ορατότητα την στιγμή που ξέρεις ότι υπάρχει βουνό εκεί και το αεροδρόμιο δεν έχει επαρκή ραδιοβοηθήματα;

Το άλλο που ακούστηκε ήταν ότι η ονομασία "Pantheon Airways" ήταν προσωπική επιλογή του Μιχάλη Λιάπη!!! Πάλι καλά που δεν διάλεξε τίποτε "Air Liapis" ή "Liapis Airways" με λογότυπο στην ουρά την φάτσα του όπως η Alexandrair τον Μέγα Αλέξανδρο ή η (πρώην πλέον) Helios τον Ήλιο...
 
Σχετικά με το λάθος που έκανα στο μέτρημα (τα ατυχήματα με τα YS-11 ήταν πράγματι, δύο), προέκυψε θεωρώντας το ατύχημα στην Ανατολική Αττική YS-11 ενώ ήταν DC-6.


αλλά η ΟΑ δεν απέκτησε μόνο τρία YS-11!! Μέχρι την απόσυρσή τους, η ΟΑ είχε έξι, τα SX-BBG, SX-BBH, SX-BBI, SX-BBK, SX-BBL, και SX-BBP
Τα SX-BBJ και SX-BBΜ ήταν leased για λίγο.
Τα 'ατυχή' ήταν τα SX-BBQ (21.10.72) και SX-BBR (23.11.76)


...υπάρχουν τρείς κατηγορίες ανθρώπων, αυτοί που ξέρουν να μετρούν, και αυτοί που δεν ξέρουν...
 
Γιά να επανέλθουμε λοιπόν στό θέμα μας,η παρένθεση αυτή μέ τά δυστυχήματα τής ΟΑ αποδεικνύει οτι ο κ.Αλαβάνος και οι λοιποί κουβικουλάριοί του που μιλάνε περί "ασφαλούς εθνικού αερομεταφορέως" και "ανασφαλών εταιρειών χαμηλού κόστους" ή έχουν υποστεί μυαλονερουλίαση ή νομίζουν οτι έχουμε υποστεί εμείς και μπορούν να μάς δουλεύουνε.

Αυτό που μέ εξοργίζει όμως περισσότερο είναι οτι παρόμοια πράγματα λένε και αρκετοί συνδικαλιστές εργαζόμενοι στην ΟΑ,οι οποίοι άν μή τι άλλο θα έπρεπε νά (δείχνουν οτι) ξέρουν "τά τού οίκου τους".....
 
Στο δελτίο ειδήσεων γνωστού τηλεοπτικού σταθμού, πριν από λίγο ο κύριος Τράγκας είπε ότι ένας από τους υποψήφιους μνηστήρες είναι και μια αραβική εταιρεία, που έχει εξαγοράσει και άλλες μικρές ευρωπαϊκές εταιρείες. Η Emirates Air, όπως την απεκάλεσε. Και εγώ ρωτάω. Είναι η γνωστή Emirates;
 
oaicarus":3ovrhc5e said:
Στο δελτίο ειδήσεων γνωστού τηλεοπτικού σταθμού, πριν από λίγο ο κύριος Τράγκας είπε ότι ένας από τους υποψήφιους μνηστήρες είναι και μια αραβική εταιρεία, που έχει εξαγοράσει και άλλες μικρές ευρωπαϊκές εταιρείες. Η Emirates Air, όπως την απεκάλεσε. Και εγώ ρωτάω. Είναι η γνωστή Emirates;

Να αντερωτησω τι σχεση εχει ο εν λογω "κυριος" με την αεροπορια? Με την πτωση του Χιουι πριν μερικες βδομαδες ημουνα Ελλαδα και ειδα το εν λογω "ατομο" να οργιαζει και να χτυπιεται γιατι δεν ειχανε αποσυρθει τα ελικοπτερα, αγνοωντας οτι ειναι υπο αποσυρση και οτι τελη καλοκαιριου 2006 ερχονται τα ΝΗ-90. (Ξερει τι ειναι το ΝΗ-90? Χωρις να το πολυψαξει το θεμα, εφοσον θεωρει το "ατομο" του ως γνωστη επι του θεματος?)
 
Από τέτοιου είδους γνώστες είναι γεμάτη η Ελλάδα!Παντού φυτρώνουν δυστυχώς...και πάντα βρίσκοντε στις πιο σημαντικές θέσεις.. :evil:
 
re paidia ego eime o "krifos ependitis" tis OA...apla logo extra kilon me perdeuoune me arava...!!!! :lol:

kali i plaka alla mou fenete oti giname stratos me radio arvila...elpizo ontos na einai alithines oi fimes alla epidi echo rotisei kai ligo aristera deksia...an ontos ischioun....kapios allos logos tha iparchei -giati oute kai tsampa den tin agorazoun...-
 
΄Ετσι όπως είναι τώρα τα πράγματα, είναι αδύνατο να βρεθεί επενδυτής. Δε ξέρω πολλούς που θα έβαζαν τα λεφτά τους σε μια εταιρεία, χωρίς να έχουν εγγυήσεις για την ορθή διαχείριση της εταιρείας. Και απο τη στιγμή που κανείς από κυβέρνηση και Ο.Α. δεν είναι διατεθειμένος να αλλάξει τα πράγματα ριζικά στην εταιρεία (αρκετοί είναι βολεμένοι με την παρούσα κατάσταση), πώς να σκεφτεί κανείς ότι θα υπάρξει ορθή διαχείριση και σοβαρό business plan?
 
ΟΑ: Διαψεύδει τα περί εξαγοράς η Emirates Airlines
ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line 23/3/2006

Η εταιρία Emirates Airlines διέψευσε δημοσιεύματα, τα οποία την φέρουν να επιθυμεί την εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τονίζοντας ότι θα επικεντρωθεί στις δικές της δραστηριότητες.

"Εχουμε παραγγελίες νέων αεροσκαφών αξίας περισσότερων από 30 δισ. δολ. Δεν έχουμε ούτε το ενδιαφέρον, ούτε τον χρόνο για την εξαγορά άλλων αεροπορικών εταιριών" δήλωσε χαρακτηριστικά ο Mike Simon, ανώτατο στέλεχος της Emirates Airlines.

Ο Simon απαντά σε δημοσιεύματα ελληνικών ΜΜΕ σύμφωνα με τα οποία η Emirates ενδιαφέρεται νε εξαγοράσει τις ΟΑ και μάλιστα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας συναντήθηκε με παράγοτες του υπουργείου Οικονομικών στις 18 Μαρτίου προκειμένου να εξετάσουν το ενδεχόμενο συμμετοχής στην διαδικασία πώλησης.

"Θα προσθέτουμε στο στόλο μας ένα νέο αεροσκάφος κάθε μήνα για τα επόμενα οκτώ χρόνια. Επομένως, θα είμαστε απασοχλημένη και δεν θα έχουμε χρόνο να κοιτάμε για νέες εξαγορές" τόνισε.

και κάτι άλλο...
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... bid=228631

Σε αυτό το άρθρο, αναφέρεται μεταξύ άλλων, πως, "ο προϋπολογισμός του 2006 για την Ολυμπιακή Αεροπορία, είναι, για πρώτη φορά οριακά θετικός, παρά το γεγονός ότι πέρυσι κατέγραψε ζημιές πολλών εκατομμυρίων ευρώ"
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top