george_a":3tki0cni said:Δ.Σ. υπάρχει,
Ονόματα γνωρίζουμε;
ο μπάρμπα Μήτσος έβαλε από το υστέρημά του 60 εκ. €,
γιά ποιό σκοπό;
σήμα θα βρούμε,
Προτείνω νά χρησιμοποιηθή εικονίδιο τού γνωστού μνημείου εν Παρισίοις (le Pantheon) ,ένθα θάπτονται αι σημαντικαί προσωπικότητες τής Γαλλίας..
[/quote]
έ... τώρα αν μας ...διέφυγαν μερικοί ψιλοεπενδυτές, αυτό είναι minor issue.
Ααα,θέλουμε και τέτοιους;
Επί μήνες ακούμε για επενδυτές, αλλά επενδυτές δεν βλέπουμε
..καί αναφωνούμε,ώς άλλος Μϊμης Φωτόπουλος:"Αόμμματοοοοοοοοςςς"
Επίσης,σέ post του ο SK παραθέτει δημοσίευμα τών ΝΕΩΝ σύμφωνα μέ το οποίο η Pantheon είναι απλά η ενδιάμεση εταιρεία που ιδρύθηκε γιά νά...βρή τούς επενδυτές τού νέου αερομεταφορέα.Καλά,καί το επιχειρησιακό σχέδιο,σύμφωνα μέ το οποίο η Pantheon θά προσλάβη "από την αγορά" 390 πιλότους καί 638 flight attendants (είπαμε,βρίθει η χώρα από δαύτους,πιό πολλοί κι'από τους κιθαρίστες είναι...) πού κολλάει,αφού σύμφωνα μέ το δημοσίευμα η εταιρεία δέν θά παράγη πτητικό έργο;
Καί κάτι άλλο:εταιρείες που βρίσκουν επενδυτές (δηλαδή κάνουν funds raising) υπάρχουν ήδη στην Ελλάδα (ο αδελφός μου δουλεύει σέ μιά τέτοια).Γιατί λοιπόν το ΥΠΜΕ δέν απευθύνθηκε σέ μιά απ'αυτές αλλά ίδρυσε δική του;(Κάτι αφελείς ερωτήσεις που κάνω ο άτιμος.....)
ΥΓ.Αγαπητέ George_a, τά YS-11 τής ΟΑ που έπεσαν ήταν δύο (ένα στην Κοζάνη κι'ένα στο ΠΙΚΠΑ Βούλας),τά υπόλοιπα δύο τά πήρε κοψοχρονιά η Πολεμική Αεροπορία (γιά VIP transports-το ένα μάλιστα είχε και βλάβη μέ τα flaps του σέ πτήση που μετέφερε τον τότε υπουργό Αμυνας,νομίζω ήταν ο Τσοχατζόπουλος).Αλλά πέρα από αυτά,είχαν πέσει καί κανα-δύο DC6 την δεκαετία τού '60 άν θυμάμαι καλά (ένα στην Κερατέα κι'ένα στην Αρκαδία).