Ο κατασκευαστής τα ορίζει σαν :
To illuminate Wing leading edge And Engine air intake to detect ice
Εφόσον στην αεροπορία τίποτα δεν γίνεται τυχαία και οι κατασκευαστές κάνουν τα πάντα για να ειναι νομικά καλυμμένοι μάλλον πρέπει πιστέψουμε ότι ΟΝΤΟΣ χρειάζονται τα συγκεκριμένα φώτα

έκανα μια απλή ερώτιση πανω στη φράση που ειπώθηκε και δε διατύπωσα γνώμη για το αν ειναι ποιό χρήσιμα στον αέρα η στο έδαφος! Επίσης αεροσκάφη που πετάνε ώρες μέσα στη νύχτα και μακριά απο suitable airports το να εχουν φωτισμό πανω σε εξωτερικές επιφάνειες μόνο κακό δεν κάνει γιατι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που θα ήταν χρήσιμο να βγείς να επιθεωρήσεις απο την καμπίνα μέρη του αεροσκάφους που δεν ειναι ορατά απο το πιλοτήριο.... Ίσως να την χαρακτηρίζατε τραβηγμένη αλλα όταν τύχει πιστέψτε με όσα φώτα και αν εχει θα προτιμούσατε να ειναι μέρα

Το ενδείξεις (υαλοκαθαριστήρες κλπ)ειναι αυτο που είπα "συμβουλευτικές" και μας κάνει να συμπεράνουμε ότι εχει πιάσει πάγος αλλα μόνο αν κοιτάξεις θα δεις την πραγματική κατάσταση

αν πχ περάσεις απο συνθήκες παγοποίησης και δεις τους υαλοκαθαροστήρες κλπ να εχουν πιάσει ... Κανείς τις κατάλληλες ενέργειες αποπαγοποίησης.. Βγεις απο το σύννεφο ... Ο πάγος στους υαλοκαθαριστήρες δε θα λιώσει αμέσως γτ δεν θερμένονται ... Αν μετα ξαναμπείς σε σύννεφο πως θα βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα ; Θα κοιτάξεις πίσω σου αν φαίνεται να εχει πιάσει το χείλος προσβολής που πριν αποπαγοποίησες η θα κάτσεις με τη μεζούρα να δεις αν ο πάγος στον υαλοκαθαριστήρα μεγάλωσε ενα χιλιοστό η δυο ;

αν εσείς έχετε πετάξει 340 και γνωρίζετε ποια μέρη φαίνονται η δεν φαίνονται απο το πιλοτήριο μοιραστείτε την πληροφορία μαζί μας ... Παρατηρήσατε στο βίντεο πουθενά να ειναι χιονισμένα κάτω ; Μάλλον δεν ήταν για επιθεώρηση παγοποίησης των φτερών λοιπόν γιατι δε μου φαίνεται ούτε να χιονίζει ούτε να βρέχει ούτε να υπάρχει τόση υγρασία που να δικαιολογεί κάν τη χρήση του engine anti ice
Για αυτο το τι ξέρει κάποιος απο την εμπειρία του σε ATR 320 737 δε σημενει ότι καλύπτει τα πάντα όσον αφορά το 340 το 747 κλπ

όπως και το τι διαδικασίες εχει μάθει στην Χ εταιρία δε σημενει ότι εχουν εφαρμογή στην Ψ

Επίσης μην ξεχνάτε ότι στο 340 υπάρχει κ μεγάλη πιθανότητα augmented crew οπότε μπορει να "περισσεύει" και ένας απο τους 3-4 να παει να ρίξει μια ματιά απο την καμπίνα κυριε gonso (επίτηδες το γράψα για να ξαναγελάσετε )
Μην είμαστε απόλυτοι ότι οι γνώσεις μας καλύπτουν όλες τις καταστάσεις και όλα τα είδους operation
