Recent content by skg1

  1. S

    Εξαγορά της Olympic Air από την Aegean

    Re: Πωληση της ΟΑ στην Α3 Ο πρώτος άπιστος Θωμάς μόλις ευρέθη! Αμφιβάλλω πως ο Βασιλάκης θα έκανε το λάθος να αλλάξει το brand, χρησιμοποιώντας αυτό της ΟΑ. Μπορεί μεν το όνομα Ολυμπιακή να "πουλάει" ακόμα στην Ελλάδα αλλά στον πέρα των συνόρων κόσμο δεν έχει και την καλύτερη φήμη (ταυτισμένο...
  2. S

    Επόμενα ταξίδια του airliners.gr

    Long weekend στις Κάτω Χώρες με ολίγη από Ιταλία και Βρετανία 09.11.2012 SKG - BGY FR 4775 09.11.2012 BGY - CRL FR 4525 12.11.2012 EIN - STN FR 9272 12.11.2012 STN - SKG FR 8582
  3. S

    Διεθνής αερολιμενας Θεσσαλονίκης

    / fun mode on Δύσκολα; Όχι απλά δύσκολα, είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Να φανταστείς 9 στα 10 είναι missed approaches. Έχω βαρεθεί να βλέπω αεροπλάνα να επιχειρούν τρεις και τέσσερις φορές να προσγειωθούν. :P / fun mode off Πιο σοβαρά τώρα. Τι εννοείς όταν λες δύσκολα προσγειώνονται αεροπλάνα; Η...
  4. S

    Στην Αθήνα της κρίσης: συγκρίνοντας τους δυο "μεγάλους"

    Όχι μόνο της Aegean, δεν υπάρχει γενικότερα. SX-DVX ήταν το reg
  5. S

    Στην Αθήνα της κρίσης: συγκρίνοντας τους δυο "μεγάλους"

    Εν Αθήναις Την ώρα που βγαίνω από το χώρο του baggage claim και καθώς κατευθύνομαι προς την έξοδο του terminal βρίσκομαι αντιμέτωπος με το δίλημμα ποια μέθοδο να χρησιμοποιήσω για να μεταβώ στο κέντρο της πόλης. Οι επιλογές, αν δε θέλω να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες της κίτρινης φυλής είναι...
  6. S

    Στην Αθήνα της κρίσης: συγκρίνοντας τους δυο "μεγάλους"

    Θεσσαλονίκη - Αθήνα. SKG - ATH. Βορράς - Νότος. Όπως και να το πεις, αναφέρεσαι στο πιο συνηθισμένο, ίσως, δρομολόγιο εσωτερικού. Μέχρι πριν λίγα χρόνια, οι επιλογές που είχες, αν ήθελες να το κάνεις αεροπορικώς, ήταν οι εξής δύο: ΟΑ (η παλιά, "κακή" κρατική παλιότερα, η νέα... ραφιναρισμένη...
  7. S

    Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

    Ακούγεται σκληρό αυτό που είπε. Ωστόσο, δεν είμαστε σε θέση να ξέρουμε πώς ακριβώς το διατύπωσε και πώς, εν τέλει, μεταφέρθηκε από το εν λόγω site. Πάντως, λογικό ακούγεται ο ΟΤΠ να ενδιαφέρεται για τον ξένο τουρίστα κι όχι για το Θεσσαλονικιό. Στον τουρίστα απευθύνονται οι όποιες δράσεις του...
  8. S

    Hellas Airlines!

    Τι το 'θελα αυτό το σχόλιο για τη σημαία; Στο τέλος θα βγω και ανθέλληνας :P Πέραν της πλάκας, μία εταιρία που λέγεται Hellas Airlines είναι λογικό κι επόμενο πως θα χρησιμοποιεί χρώματα και σήματα που φέρνουν αμέσως στο νου την Ελλάδα. Ωστόσο, δε νομίζω πως η ελληνική σημαία ενδείκνυται για...
  9. S

    Hellas Airlines!

    Πάντως, αν το livery της εταιρίας είναι όντως αυτό που απεικονίζεται στο εν λόγω άρθρο, νομίζω πως διεκδικεί επάξια τον τίτλο του χειρότερου που 'χει περάσει ποτέ από αεροπορική εταιρία της Ελλάδας. Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η κυματιστή σημαία κάπως μου κάθεται στο στομάχι. Ίσως να μου φέρνει...
  10. S

    Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

    Κίνηση χωρίς λογική; Δε μπορώ να το πιστέψω. Η Swiss είναι μια σοβαρή εταιρία που δε μας έχει συνηθίσει σε αψυχολόγητες ενέργειες. Ωστόσο, η λογική πίσω απ' αυτή την κίνηση μάλλον δεν είναι καθαρά οικονομικής φύσης. Το δρομολόγιο, κακά τα ψέματα, μοιάζει να 'ναι χρυσορυχείο. Οπότε, κάτι μου λέει...
  11. S

    LGTS-LGAV με την Kuban

    Καθώς γίνεται λόγος περί ασφάλειας, ας καταθέσω κι εγώ την άποψη μου. Ένα Tupolev ή ένα Yakovlev μπορούν να είναι εξαιρετικά ασφαλή, ενώ την ίδια ώρα ένα Α320 ή ένα 777 να είναι ο χάρος ο ίδιος. Τι θέλω να πω; Το μεγαλύτερο μέρος δεν παίζει το ίδιο το αεροσκάφος αλλά η συντήρηση που του γίνεται...
  12. S

    Επόμενα ταξίδια του airliners.gr

    ATH με τα outsiders του δρομολογίου: 10.05 CY621 SKG - ATH 12.05 A2801 ATH - SKG Από τιμές; Γύρω στα 38 EUR η μετάβαση, 33,64 EUR η επιστροφή
  13. S

    Γιατί όχι ATH-SKP?

    Κατ' αρχάς εννοείται πως δεν υπάρχει κάποια τέτοιου είδους απαγόρευση. Οι διπλωματικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών, παρά το ζήτημα της ονομασίας, είναι κανονικές. Υπάρχει αμοιβαία αναγνώριση (έστω κι αν η Ελλάδα αναγνωρίζει τη γειτονική χώρα με προσωρινή ονομασία), υπάρχουν εντονότατοι...
  14. S

    A3 partner of LH

    Το ιδιοκτησιακό καθεστώς μίας εταιρίας μπορεί να αλλάξει σχετικά εύκολα. Το επιχειρηματικό μοντέλο πάνω στο οποίο έχει στηθεί, όμως, αλλάζει σαφώς πιο δύσκολα. Πέραν του ότι μία τέτοια αλλαγή έχει μεγάλο ρίσκο, θεωρώ παράλογο το ν' αλλάξεις ένα μοντέλο λειτουργίας που έχει αποδειχτεί, σε γενικές...
  15. S

    Astra Airlines

    Και μία τιμούλα για το συγκεκριμένο δρομολόγιο να την πιεις στο ποτήρι... για το κώνειο. Ούτε λίγο ούτε πολύ 176 EUR return, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα δρομολόγιά της που παίζουν αρκετά φτηνότερες κατηγορίες.
Top