Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter osc4r
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι φίλοι παραπάνω με κάλυψαν απόλυτα. Δεν χρειάζεται να ξοδευεις τεράστια ποσα για να μπορει να προσγειωθεί 747, εδω ούτε 321 δεν θα πατάει πλέον στο Μακεδονία. Επίσης είχα προσέξει ότι δεν έχει καθόλου εμπορική ζώνη με μαγαζιά εστιατόρια κλπ. Πρώτα σε αυτα δίνεις βαρύτητα. Για αυτο ιδιωτικοποίηση άμεσα του Μακεδονία ώστε να μπορει να εξελιχθεί σε ένα αξιοπρεπές κομβο(φυσικά όχι υπερατλαντικό, εδω γελάμε) με σύνδεση για κύρια ευρωπαϊκά hubs. Αλλιώς θα καταντήσει ένα αεροδρόμιο που το χειμώνα θα έχει πτήσεις μόνο για Αθήνα άντε και για Ηράκλειο.

Η πόλη που έχει καλο αεροδρόμιο, είναι πόλος έλξης επιχειρήσεων και πιο business τουρισμου

Όταν κ. Δήμαρχε δεν έχεις πτήσεις για LHR, CDG, AMS, MAD, BRU , δεν στοχεύεις στα υπερατλαντικά

Μ αρέσουν οι μικρομυαλοι που λένε δεν πειράζει που δεν έχει η British, έχει η Ryan

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
H ΕΞΘ βρήκε κ κατονομάζει πάντως τους φταίχτες, πολιτεία & FR (προφανώς αυτούς που την επιδότησαν). Ω, μα τι πρωτότυπο!!! :wall:
:arrow: http://traveldailynews.gr/news/article/53499

Λίγα σχόλια για τα παραπάνω πόστ
Ulrike":2d7b0qiq said:
Αυτό που με ενοχλεί στις δηλώσεις του ΟΤΠ ... η αλαζονεία του („ποιός χρειάζεται τη Swiss, αφού έχουμε Ryanair, Astra κλπ. που καλύπτουν όλα τα κενά και μάλιστα καλύτερα…“), οι δηλώσεις του περί οργανωμένου σχεδίου και άσχημου παιχνιδιού κάποιων κύκλων (μα τί του ενοχλεί εάν άλλοι, που ενδεχομένως επηρεάζονται πραγματικά από την αποχώρηση της Swiss, BA, Alitalia, υπερασπίζονται τα δικά τους ενδιαφέροντα)…
Προφανώς στηρίζεται σε στοιχεία που έχει, αν και η κοινή λογική στο ίδιο συμπέρασμα οδηγεί. Ωστόσο, όπως προείπα καλό θα ήταν να παρατεθούν τα στοιχεία, άλλωστε φορέας είναι και όχι κοινή λογική αλλιώς καλό θα ήταν να μαζέψουν μερικά...

Ulrike":2d7b0qiq said:
Δηλαδή, υπάρχει ανάγκη ή τουλάχιστον ζήτηση γι΄ αυτήν την πτήση, από άτομα που για όποιον λόγο και αν είναι προτιμούν τη Swiss, είτε γιατί τους βολεύουν οι ώρες / ανταποκρίσεις, είτε γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή, είτε γιατί είναι ευχαριστημένα με τις υπηρεσίες, με την τιμή, με την αξιοπιστία…
Προσωπικά, αυτό που κατάλαβα είναι ότι Swiss, Alitalia και BA την κάνουν για τον απλό λόγο ότι δεν βγάζουν αυτά που θεωρούν ότι πρέπει. Είτε μπαίνουν μέσα είτε έχουν κέρδος (και συμφωνώ ότι υψηλές πληρότητες δεν σημαίνουν απαραίτητα και τρελλά λεφτά) προφανώς θα έχουν κατα νού αποδοτικότερα δρομολόγια...

YCNZ":2d7b0qiq said:
Και αντι να ασχολείται με όλα αυτα ο υπευθυνος του ΟΤΠ, είναι απλά ικανοποιημένος που η Άστρα και η Αιρ Μπούγκου Ντούγκου πετάνε για Νοβορισοσιμπιροστσελιανισκ και Μπακοτετομπανετσκατσκοβο. Όποιον κόσμο προσπαθείς να φέρεις, αυτός έρχεται. Τώρα που θα πρέπει πλεον να περνάνε όλοι απο την Αθήνα για μια σύνδεση για την Ευρώπη, δεν μας απασχολεί...
Απ' τα έως τώρα λεγόμενά σου φαίνεσαι λογικός και ξύπνιος οπότε γιατί έχεις σκαλώσει με τον ΟΤΠ? :) Δουλειά τους είναι το προϊόν που έχουν να το πουλήσουν κι όχι να το σινιάρουν ή να προβούν σε αναπτυξιακά έργα. Επίσης, διαφωνώ στο "ότι όποιον κόσμο προσπαθείς να φέρεις, αυτός ερχεται", δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Το βασικό κατ΄εμέ είναι τον κόσμο που θα καταφέρεις να φέρεις, να τον κερδίσεις κιόλας ώστε να σου ξανάρθει. Είναι η βάση σου, είναι η τζάμπα διαφήμισή σου...

solro":2d7b0qiq said:
Βέβαια έχεις δίκιο σε όλα τα άλλα που λές αλλά μην περιμένεις πολλά από την διοίκηση της πόλης.
Όσο υπάρχει η πηγή χρημάτων που λέγεται φοιτητές δεν θα κουνηθεί κανένας.
Αν ποτε φύγουν οι φοιτητές και πέσει η πείνα στο κέντρο τότε ή θα διαλυθεί εντελώς ή θα αλλάξει προσαντατολισμό.
Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται δοιήκηση με όραμα.
Α, πρέπει και καποιος να τα πληρώσει όλα αυτά που προτείνεις...
Συμφωνώ στο θέμα με τους φοιτητές, το έζησα κι εγώ άλλωστε όπως και στο ότι κάποιος/οι πρέπεινα έχει όραμα αλλά και να μπορεί να το πληρώσει.
Η αλλαγή προσανατολισμού δεν είναι εύκολη σε μια παγιωμένη κατάσταση, μάλλον σταδιακά πρέπει να γίνει, αν και το τί τουρισμός μπορεί να αναπτυχθεί στη Θεσ/κη πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο ευρείας έρευνας. Ο καλοκαιρινός/παραθεριστικός τουρισμός μου φαίνεται αδύνατον να αναπτυχθεί στον αστικό ιστό ωστόσο η πόλη μπορεί να κερδίσει απο αυτόν με σωστές κινήσεις και ταυτόχρονα να αναπτύξει άλλες μορφές (καλή ώρα σαν αυτές που προτείνει ο YCNZ).

Ulrike":2d7b0qiq said:
Μα πόσοι τουρίστες έρχονται πραγματικά στη Θεσσαλονίκη για να δουν την πόλη. Ιδιαίτερα απ΄αυτούς που έρχονται με τις πτήσεις Charter / χαμηλού κόστους και all inclusive packages των μεγάλων tour operators σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής και το πολύ μια μέρα εκδρομή στη Θεσσαλονίκη κάνουν....
Γι' αυτό το λόγο θα ήταν χρήσιμη μια ετήσια ενδελεχής ερεύνα. Η πόλη πρέπει να ξέρει 4 βασικά πραγματάκια: ποιούς, γιατί, πώς και πόσο ώστε να έχει ένα μπούσουλα να δουλέψει όπως και ενδεχομένως να γίνουν συνεργασίες κ επιμερισμοί των κόστεων.

TheNickanast":2d7b0qiq said:
Η πόλη που έχει καλο αεροδρόμιο, είναι πόλος έλξης επιχειρήσεων και πιο business τουρισμου
Αυτό νομίζω ισχύει σε πιό ανεπτυγμένες χώρες, στην Ελλάδα δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο πέραν ίσως έως ένα σημείο του Βενιζέλου και δεν είναι μόνο λόγοι πολιτικοοικονομικοί...

Αυτάααα :mrgreen:
 
Ulrike":27jj5873 said:
Και η πτήση την Παρασκευή είχε πληρότητα 100% (και στις 3 σειρές Business Class ) και σήμερα πρωί μάλλον ελάχιστες ελεύθερες θέσεις…
Τρεις σειρές Business Class είναι μάλλον απογοητευτικός αριθμός. Από αυτά τα δώδεκα άτομα, πόσοι πιστεύεις ότι ήταν Business Flex, πόσοι Business και πόσοι είχαν αναβαθμιστεί από Economy;
 
OA701":3fhrddd1 said:
H ΕΞΘ βρήκε κ κατονομάζει πάντως τους φταίχτες, πολιτεία & FR (προφανώς αυτούς που την επιδότησαν). Ω, μα τι πρωτότυπο!!! :wall:
:arrow: http://traveldailynews.gr/news/article/53499


Προσωπικά, αυτό που κατάλαβα είναι ότι Swiss, Alitalia και BA την κάνουν για τον απλό λόγο ότι δεν βγάζουν αυτά που θεωρούν ότι πρέπει. Είτε μπαίνουν μέσα είτε έχουν κέρδος (και συμφωνώ ότι υψηλές πληρότητες δεν σημαίνουν απαραίτητα και τρελλά λεφτά) προφανώς θα έχουν κατα νού αποδοτικότερα δρομολόγια...

:

Αυτά ότι φταίνε πολιτεία και FR λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο είναι με το οργανωμένο σχέδιο κάποιων κύκλων του ΟΤΠ… Όπως το λες εσύ, μάλλον απλά δεν τους ενδιαφέρει από στρατηγική, οικονομική κλπ. άποψη. Εφόσον ξέρω, στις ανακοινώσεις στα τουριστικά γραφεία στο εξωτερικό, ένας λόγος για την διακοπή ήτανε και η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα γενικά. Και δυστυχώς τα ενδιαφέροντα των εταιριών δεν είναι πάντα τα ίδια μ΄αυτά του επιβατικού κοινού....

Και για τη Business Class: Μπορεί να μην είναι πολλά, αλλά σε ποιά πτήση εντός Ευρώπης έχει τόσο μεγαλύτερο αριθμό επιβατών Business? Εκτός ίσως από πτήσεις με μεγάλο αριθμό επιβατών με ανταπόκριση σε/ από longhauls. Γιατί εντός Ευρώπης ελάχιστα άτομα πληρώνουν full fare Business (ίσως κάποιες προσφορές, Business discounted κλπ., όταν αυτά δεν είναι πολύ ακριβότερα από Economy – κάτι που μου έτυχε αρκετές φορές στην πτήση της Swiss….).
 
Ulrike και γω την ιδια απορία εχω...Εφόσον το φαινόμενο της μη-γεματης business class υπάρχει και σε πολλά άλλα ενδο-ευρωπαϊκά δρομολόγια,με εξαίρεση ίσως σημαντικα οικονομικά κεντρα όπως LHR,FRA,MXP,CDG,BRU γιατι κόβουν εμάς; Επίσης μπορεί να υπάρχει αυτό το "κλίμα" για την Ελλάδα αλλά δεν ειδα να κανουν περικοπές στις πτήσεις της Αθήνας..Εκεί καθε μέρα η business είναι γεμάτη και στις υψηλότερες κατηγορίες;..Την ίδια στιγμή κρατάνε χειμωνιάτικα πτήσεις για...Μπάρι με την Helvetic.. :evil: Συν τοις άλλοις εχω μαθει από GSA ότι η πτήση της Θεσσαλονίκης ειχε μεση πληρότητα 89% και ότι για το Νοέμβριο ειχε ξεπουλήσει πολυ μεγάλο μερος των θεσεων της..Με BA και AZ να διακόπτουν το χειμώνα δεν θα ειχε ακόμη μεγαλύτερη ζήτηση λόγω βολικών ανταποκρίσεων; Ασε που το χειμώνα κατέβαινε τις καθημερινες με τα Α320 της Edelweiss,η οποία εχει άλλη βαση κόστους χαμηλότερη φανταζομαι..Γιατι δεν κανει το ιδιο και τώρα ή μεσω της Helvetic που τη χρησιμοποιεί σε PRG,BRI,OTP,LYS, etc?
Τα περί ryanair τα ακουω βερεσε...
 
Ακριβώς αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ. Τα άλλα δρομολόγια για νότια και ανατολική Ευρώπη τόσο καλύτερο κέρδος φέρουν :?: Και δεν έχει κρίση και σε άλλες χώρες, όπως στην Ισπανία και Ιταλία? Δυσκολεύω και να δω στρατηγική. Διακόπτουν ένα δρομολόγιο που δεν εξυπηρετείται τακτικά από άλλη εταιρία της LH Group (εκτός από τα 3 weekly της Austrian με εντελώς διαφορετικό ωράριο, όπως και τα A3/LH) και αφήνουν ένα κενό για όποιον και αν έρχεται (TK, Ryanair ή δεν ξέρω ποιος). :evil: Βλέπω μεν ότι η Swiss μέσω της swiss.com προσφέρει τώρα ανταποκρίσεις του τύπου XXX-ZRH-ATH-SKG (με Α3 ), αλλά δυστυχώς στην βραδινή πτήση από Ζυρίχη και στην πρωινή από Αθήνα, που θα επέτρεπε παρόμοιες συνδέσεις με την LX1850/LX1851, δεν έχει άμεση ανταπόκριση, αλλά απαιτείται διανυκτέρευση στην Αθήνα (εκεί λοιπόν έχουμε φτάσει ακόμα για ταξίδια εντός Ευρώπης, εάν δεν μπορείς να φύγεις στις 3 ή 4 μ.μ. από τι δουλειά σου για να προλάβεις την LH/A3 μέσω Μονάχου :roll: ). Το ίδιο βέβαια ισχύει και για άλλες συνδέσεις – δηλαδή ούτε μέσω ATH δεν μπορούμε να φτάσουμε πρωί στον προορισμό μας και να επιστρέψουμε βράδυ. Δεν θα μπορούσε τουλάχιστον η Α3 να προσφέρει ένα “ νυχτερινό“ δρομολόγιο ATH-SKG-ATH που θα μας έδινε πρόσβαση στις πρωινές/ βραδινές πτήσεις στην Αθήνα….

Τέλος πάντων, κάποιους λόγους θα έχουν, αν και εμείς δεν τους ξέρουμε. Εγώ όμως πραγματικά λυπάμαι αυτή τη διακοπή :cry: , όχι μόνο λόγω της έλλειψης εναλλακτικών, αλλά και γιατί μου άρεσαν τα ταξίδια με τη Swiss, παρά τις κάπως νυχτερινές ώρες (και το αεροδρόμιο της Ζυρίχης πολύ βολικό για ανταποκρίσεις είναι).
 
Απλά και ωραία...

«Οι οικονομικοί λόγοι και η γενικότερη αναδιάρθρωση των δρομολογίων μας οδήγησαν στο να διακόψουμε την πτήση, η οποία με τους ναύλους που είχαμε δεν ήταν κερδοφόρα, ενώ επιπροσθέτως, λόγω της ώρας, απασχολούσαμε αρκετά πληρώματα», τονίζει στον «ΑτΚ» ο περιφερειακός διευθυντής της Swiss σε Ελλάδα και Τουρκία, κ. Γιάννης Ζωγραφάκης.
 
Top