thange
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 18/10/2010
- Μηνύματα
- 139
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EGBB
Προφανώς στηρίζεται σε στοιχεία που έχει, αν και η κοινή λογική στο ίδιο συμπέρασμα οδηγεί. Ωστόσο, όπως προείπα καλό θα ήταν να παρατεθούν τα στοιχεία, άλλωστε φορέας είναι και όχι κοινή λογική αλλιώς καλό θα ήταν να μαζέψουν μερικά...Ulrike":2d7b0qiq said:Αυτό που με ενοχλεί στις δηλώσεις του ΟΤΠ ... η αλαζονεία του („ποιός χρειάζεται τη Swiss, αφού έχουμε Ryanair, Astra κλπ. που καλύπτουν όλα τα κενά και μάλιστα καλύτερα…“), οι δηλώσεις του περί οργανωμένου σχεδίου και άσχημου παιχνιδιού κάποιων κύκλων (μα τί του ενοχλεί εάν άλλοι, που ενδεχομένως επηρεάζονται πραγματικά από την αποχώρηση της Swiss, BA, Alitalia, υπερασπίζονται τα δικά τους ενδιαφέροντα)…
Προσωπικά, αυτό που κατάλαβα είναι ότι Swiss, Alitalia και BA την κάνουν για τον απλό λόγο ότι δεν βγάζουν αυτά που θεωρούν ότι πρέπει. Είτε μπαίνουν μέσα είτε έχουν κέρδος (και συμφωνώ ότι υψηλές πληρότητες δεν σημαίνουν απαραίτητα και τρελλά λεφτά) προφανώς θα έχουν κατα νού αποδοτικότερα δρομολόγια...Ulrike":2d7b0qiq said:Δηλαδή, υπάρχει ανάγκη ή τουλάχιστον ζήτηση γι΄ αυτήν την πτήση, από άτομα που για όποιον λόγο και αν είναι προτιμούν τη Swiss, είτε γιατί τους βολεύουν οι ώρες / ανταποκρίσεις, είτε γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή, είτε γιατί είναι ευχαριστημένα με τις υπηρεσίες, με την τιμή, με την αξιοπιστία…
Απ' τα έως τώρα λεγόμενά σου φαίνεσαι λογικός και ξύπνιος οπότε γιατί έχεις σκαλώσει με τον ΟΤΠ?YCNZ":2d7b0qiq said:Και αντι να ασχολείται με όλα αυτα ο υπευθυνος του ΟΤΠ, είναι απλά ικανοποιημένος που η Άστρα και η Αιρ Μπούγκου Ντούγκου πετάνε για Νοβορισοσιμπιροστσελιανισκ και Μπακοτετομπανετσκατσκοβο. Όποιον κόσμο προσπαθείς να φέρεις, αυτός έρχεται. Τώρα που θα πρέπει πλεον να περνάνε όλοι απο την Αθήνα για μια σύνδεση για την Ευρώπη, δεν μας απασχολεί...
Συμφωνώ στο θέμα με τους φοιτητές, το έζησα κι εγώ άλλωστε όπως και στο ότι κάποιος/οι πρέπεινα έχει όραμα αλλά και να μπορεί να το πληρώσει.solro":2d7b0qiq said:Βέβαια έχεις δίκιο σε όλα τα άλλα που λές αλλά μην περιμένεις πολλά από την διοίκηση της πόλης.
Όσο υπάρχει η πηγή χρημάτων που λέγεται φοιτητές δεν θα κουνηθεί κανένας.
Αν ποτε φύγουν οι φοιτητές και πέσει η πείνα στο κέντρο τότε ή θα διαλυθεί εντελώς ή θα αλλάξει προσαντατολισμό.
Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται δοιήκηση με όραμα.
Α, πρέπει και καποιος να τα πληρώσει όλα αυτά που προτείνεις...
Γι' αυτό το λόγο θα ήταν χρήσιμη μια ετήσια ενδελεχής ερεύνα. Η πόλη πρέπει να ξέρει 4 βασικά πραγματάκια: ποιούς, γιατί, πώς και πόσο ώστε να έχει ένα μπούσουλα να δουλέψει όπως και ενδεχομένως να γίνουν συνεργασίες κ επιμερισμοί των κόστεων.Ulrike":2d7b0qiq said:Μα πόσοι τουρίστες έρχονται πραγματικά στη Θεσσαλονίκη για να δουν την πόλη. Ιδιαίτερα απ΄αυτούς που έρχονται με τις πτήσεις Charter / χαμηλού κόστους και all inclusive packages των μεγάλων tour operators σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής και το πολύ μια μέρα εκδρομή στη Θεσσαλονίκη κάνουν....
Αυτό νομίζω ισχύει σε πιό ανεπτυγμένες χώρες, στην Ελλάδα δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο πέραν ίσως έως ένα σημείο του Βενιζέλου και δεν είναι μόνο λόγοι πολιτικοοικονομικοί...TheNickanast":2d7b0qiq said:Η πόλη που έχει καλο αεροδρόμιο, είναι πόλος έλξης επιχειρήσεων και πιο business τουρισμου
Τρεις σειρές Business Class είναι μάλλον απογοητευτικός αριθμός. Από αυτά τα δώδεκα άτομα, πόσοι πιστεύεις ότι ήταν Business Flex, πόσοι Business και πόσοι είχαν αναβαθμιστεί από Economy;Ulrike":27jj5873 said:Και η πτήση την Παρασκευή είχε πληρότητα 100% (και στις 3 σειρές Business Class ) και σήμερα πρωί μάλλον ελάχιστες ελεύθερες θέσεις…
OA701":3fhrddd1 said:H ΕΞΘ βρήκε κ κατονομάζει πάντως τους φταίχτες, πολιτεία & FR (προφανώς αυτούς που την επιδότησαν). Ω, μα τι πρωτότυπο!!!![]()
http://traveldailynews.gr/news/article/53499
Προσωπικά, αυτό που κατάλαβα είναι ότι Swiss, Alitalia και BA την κάνουν για τον απλό λόγο ότι δεν βγάζουν αυτά που θεωρούν ότι πρέπει. Είτε μπαίνουν μέσα είτε έχουν κέρδος (και συμφωνώ ότι υψηλές πληρότητες δεν σημαίνουν απαραίτητα και τρελλά λεφτά) προφανώς θα έχουν κατα νού αποδοτικότερα δρομολόγια...
: