Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και οι 2 περιπτώσεις που αναφέρεις οφείλονται στην έλλειψη οργάνωσης. Τόσο η Airbus όσο και η Boeing, εκτέθηκαν εξ' αιτίας των υπεραισιόδοξων χρονοδιαγραμμάτων των τελευταίων προγραμμάτων τους.
 
Σήμερα ανακοινώθηκε το νέο χρονοδιάγραμμα σχετικά με την κατασκευή του 787 Dreamliner από την Boeing. Η πρώτη πτήση του νέου αεροσκάφους μετατέθηκε για το τελευταίο τρίμηνο του 2008 (αντί του 2ου που είχε προηγούμενα ανακοινωθεί), ενώ η πρώτη παράδοση μετατέθηκε για το τρίτο τρίμηνο του 2009, αντί για τις αρχές, κάτι που σημαίνει κι άλλη υπομονή για τις εταιρείες που το έχουν παραγγείλει, αλλά και για τους επιβάτες που θα ήθελαν να πετάξουν μαζί του :( .Για το πρώτο έτος παραγωγής (2009) αναμένονται 25 παραδόσεις. Το χρονοδιάγραμμα μεταβληθηκε για να αποφευχθούν, όπως αναφέρει η Boeing, περαιτέρω καθυστερήσεις :lol: .
 
Και σήμερα, που λέτε, ανακοινώθηκε ότι η Boeing πρέπει να ανασχεδιάσει το center wing box του 787:
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... edule.html

Οι δε παραδόσεις αναμένεται να καθυστερήσουν κι άάάάάάλλο...
 
Το 787 δεν θα πετάξει εντός του 2008.

"Boeing says the 787 Dreamliner will not accomplish its goal of flying by the close of the fourth quarter of 2008."

Παραθέτω link = http://www.flightglobal.com/blogs/fligh ... -in-2.html για όποιον θέλει περαιτέρω ενημέρωση.

Απ΄ότι φαίνεται κατά την διάρκεια της σύνδεσης των διαφόρων κομματιών , τοποθετήθηκαν με λανθασμένο τρόπο χιλιάδες πριτσίνια (3% !!! του συνόλου) γεγονός που χρίζει αποσυναρμολόγηση και επανατοποθέτηση.
Είναι η πρώτη φορά που σε συνθετικά υλικά θα γίνει τέτοια διαδικασία και προφανώς υπάρχει το ρίσκο της αχρήστευσης ορισμένων τμημάτων.

Οι οπαδοί της Boeing που λοιδορούσαν την Airbus για τις καθυστερήσεις στο Α380 δεν μπορούσαν να φανταστούν την "καζούρα" που τους περίμενε από τους (περιμένοντες στην γωνία :D ) οπαδούς της Airbus.....
 
Η τηλεφωνική σύνδεση που καλείτε δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους! :mrgreen:
 
Το θέμα είναι ότι το 787 παραμένει ένα εξαιρετικά σημαντικό αεροπλάνο για την Boeing. Είναι άλλωστε το πρώτο νέο αεροπλάνο που παρουσιάζει από το '94 και μην ξεχνάμε ότι θα είναι ο νέος εκπρόσωπός της σε μια κατηγορία που έχει πολύ ψωμί (το οποίο τα τελευταία χρόνια το τρώει η Airbus με το Α330, που σχεδιάστηκε ακριβώς για να "φάει" το 767 σε πωλήσεις και μάλλον τα πήγε καλά σε αυτό).

Η δε Boeing ανέθεσε σε προμηθευτές της (με αιχμή μεγάλα βιομηχανικά ονόματα της Ιαπωνίας) ένα μεγάλο μέρος της εξέλιξης/κατασκευής του 787. Πλέον, φαίνεται μετανιωμένη για το μεγάλο βαθμό του outsourcing. Αλλά δεν το έκανε για να τους κάνει χάρη. Απλώς η αθρώα χρηματοδότηση που λαμβάνουν αυτές οι ιαπωνικές βιομηχανίες από την κυβέρνηση της Ιαπωνίας είναι ένα είδος απάντησης στα αντίστοιχα ποσά που λαμβάνει η Airbus από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις για την εξέλιξη των νέων μοντέλων της. Μάλιστα, η Ιαπωνία είναι από τους πιο "εύκολους" πελάτες της Boeing, στους οποίους λέγεται ότι κάνει και τις λιγότερες εκπτώσεις.

Πάντως, παρά τις απειλές των εταιριών (βλ. παραπάνω τις "μπηχτές" της JAL που εξετάζει -λέει- και το Α350), ακυρώσεις δεν υπάρχουν. Θα πάρουν και αποζημιώσεις άλλωστε... Σχεδόν δύο χρονάκια είναι αυτά...
 
"Η κατάρα είναι γαΐδάρα και επιστρέφει στον αφέντη." Μόνο κάπως ετσι μπορεί να χαρακτηριστεί η κατάσταση. Όταν η Airbus προσπαθούσε να ξεπεράσει τα συνεχή προβλήματα με το Α380, είχαμε συχνά δημοσιεύματα σε αμερικανικά κυρίως έντυπα για την σοβαρότητα της κρίσης, οι αποζημιώσεις θα βούλιαζαν την Airbus ή και ακόμη ότι έπρεπε να σταματήσουν το πρόγραμμα του Α380.

Τώρα δυστυχώς βλέπουμε τα προβλήματα να μην τελείωνουν και με το 787. Τα αναθεωρημένα χρονοδιαγράμματα δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα και όλοι περίμεναν μια ακόμη καθυστέρηση. Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι στο 787 η χρήση πριτσινιών έχει μειωθεί πάρα πολυ σε σχέση με άλλα μοντέλα αεροπλάνων αλλά και πάλι έχουν προβλημα αυτά. Ελπίζω να θέσουν ένα πιο ρεαλιστικό χρονοδιάγραμα και να δούμε το 787 να πετάει κάποια στιγμή μέσα στο 2009.
 
Το παιδί βγήκε για να φάει...

http://vimeo.com/4464796

Η φάση της κατασκευής για το πρώτο 787 έχει ολοκληρωθεί και πλέον έχει παραδοθεί στην ομάδα δοκιμών. Βρίσκεται πλέον στο "Flight Line" της μαμάς Boeing και γεμίζει τις δεξαμενές του για πρώτη φορά με καύσιμα. Δίπλα του ετοιμάζεται για παράδοση το νέο 777 της KLM με line number... 787!!! http://paineairport.com/kpae1998.htm

Όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο (για πρώτη φορά από τότε που παρουσιάστηκε το 787 στον κόσμο) και η πρώτη πτήση αναμένεται στο τέλος του Ιουνίου με τις πρώτες παραδόσεις ένα χρόνο μετά.
 
Top