Ellinair - Προβλήματα

Πολύ σωστά το έθεσες το θέμα φίλε Patrick. Μιας και όλες οι εταιρείες είναι Ιδιωτικές αν μπορούν να αντέξουν ας αντέξουν. Το Κράτος όμως ότι είχε να δώσει το έδωσε και όποιος πρόλαβε πήρε. Εγγύηση για 150 εκατ. και άλλα 120 εκατ. με την υπόσχεση παραλαβής μετοχών. Περαστικά μας και ας φωνάξουν λίγο και οι απλήρωτου εργαζόμενοι σε αυτές τις εταιρείες να ακουστεί και καμία αλήθεια.
 
Last edited by a moderator:
Σωστά τα λέτε Patrick και CHRISTOS55, αλλά η Ellinair διαφέρει και λίγο από τα υπόλοιπα "μαγαζιά" στο ότι φτιάχτηκε από εναν μεγάλο tour operator (Όμιλος Μουζενίδη) για να εξυπηρετήσει κυρίως τις ανάγκες του.
Τώρα που ο κύριος "πελάτης" της αεροπορικής (ο ίδιος ο Όμιλος) έχει σημαντικά προβλήματα (και που ο ιδρυτής του δεν είναι πια μαζί μας) ειναι λογικό το μέλλον της Ellinair να είναι (στην καλύτερη) αβέβαιο. Ότι ενίσχυση και να έπαιρνε η εταιρεία, όσο της λείπουν οι κύριοι πελάτες της (οι Ρώσοι τουρίστες που έφερνε ο Μουζενίδης) μάλλον χαμένη θα πήγαινε.
 
τα μαγαζάκια τους


Φαντάζομαι ότι εννοείς, πως μας περισσεύουν οι 430.000 τουρίστες. Φέτος ειδικά που 500.000 Ρώσοι τουρίστες δεν θέλουν να πάνε στην Τουρκία. Δεν πειράζει, πηγαίνουν ήδη σε άλλες χώρες όπως η Κύπρος.
 
Last edited:
Απαξ και απεβιωσε ο ιδρυτης και σε συνδυασμο με την πανδημια το τελος δυστυχως ειναι κοντα.. Οι συνεχιστες της εταιρειας ισως δεν εχουν ουτε τα φοντα ουτε την σπιρταδα να σωσουν το μαγαζι.. Κριμα διοτι η Θεσσαλονίκη θα χασει αλλη μια εταιρεια μετα την Αστρα..
 
....Την ίδια ώρα, πάντως σύμφωνα με πληροφορίες προερχόμενες από εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου η αναστολή των εργασιών ενδέχεται να μην είναι προσωρινή, καθώς υπάρχει έντονη φημολογία πως την ερχόμενη Παρασκευή θα κατατεθεί αίτηση για προστασία από τους πιστωτές, δεδομένου πως τα ανοίγματα του ομίλου είναι μεγάλα....


 
Πριν από 1 λεπτό δεν δίνει επιλογές πτήσεων για κανένα από τα πολλά δρομολόγια που προσπάθησα.
 
είπαμε δύσκολη μπίζνα η αεροπορική Εταιρεία. . .
 
Μήνυμα στην homepage της Ellinair από σήμερα:
"Αγαπητοί επιβάτες,

Τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το καθεστώς αναστολής λειτουργίας της ELLINAIR είναι ανακριβή.
Οι πηγές των άρθρων αυτών είναι είτε λανθασμένες είτε και ψευδείς.

Ο Όμιλος δεν βρίσκεται σε αναστολή εργασιας, αλλά ΜΟΝΟ η Μouzenidis travel Ελλάδος. Ο όμιλος δραστηριοποιείται με αρκετές εταιρείες και όλες είναι ενεργές εκτός από την Μouzenidis travel αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.

Η Ellinair δεν βρίσκεται σε αναστολή εργασίας, όπως αναφέρεται σε στοχευμενα άρθρα αλλά τελεί εν αναμονή επανέναρξης του πτητικού της έργου. Ένα μέρος του προσωπικού της ήταν σε καθεστώς αναστολής εργασίας, ενώ από εχθές μετά την κατάργηση των αναστολών εντάχθηκε στο πρόγραμμα ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ.

Η Ellinair προχωρεί με την συντήρηση των αεροσκαφών της ώστε να είναι σε θέση να πετάξει, όταν οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε αυτή η πανδημία το επιτρέψουν.

Τέλος είναι απορίας άξιο γιατί ενώ η Ellinair έχει χάσει το 95% του τζίρου της κατά την διάρκεια της πανδημίας, δεν έχει ενισχυθεί οικονομικά ενώ άλλες παρεμφερείς εταιρείες του αεροπορικού κλάδου έχουν λάβει σοβαρή οικονομική στήριξη. Μόλις σήμερα αδειοδοτήθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Ρωσίας για την εκτέλεση περιορισμένου προγράμματος πτήσεων λόγω της πανδημίας το οποίο σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.

Θα χαρούμε σύντομα να σας εξυπηρετήσουμε σε κάποια πτήση μας"
 
Θα πρεπει να σταματησει η κλαψα και η ζητιανια πιστευω. Ο Ομιλος απο οτι ακουγεται, εχει τεραστια ανοιγματα στην Χαλκιδικη ( ξενοδοχεια κλπ), και εχει αρχισει επαναδιαπραγματευσεις με προμηθευτες και χρημτοδοτες, και ειναι το σωστο βημα. Επειδη ο Ομιλος ηταν και ο μονος πελατης της αεροπορικης, ειναι δυσκολο να ξεχωρισεις την αεροπορικη και να δωσεις χρηματα που και δεν φτανουν και θα ειναι χαμενα. Εκεινο με το οποιο απορω ειναι οτι ο τοπικος παραγοντας θα ερεπε να εχει παιξει ρολο. Ο Ομιλος πηγαινε καλα πριν τον ιο, και οι τοπικοι παραγοντες θα πρεπει να εμπλακουν και να βοηθησουν. Υπαρχουν τοπικοι παραγοντες με χρημα, που εχουν ωφεληθει, και θα ωφεληθουν στο μελλον αν πανε καλα. Θα πρεπει κατα την γνωμη μου να δωσουν παρων, δεν ξερω πως θα γινει αυτο αλλα λεφτα υπαρχουν στην Μακεδονια και στην Θεσσαλονικη ειδικοτερα, πολλα λεφτα. Εκτος και αν οι ιδιοκτητες δεν θελουν αλλους στα ποδια τους. Μπορουν στην Θεσσαλονικη να σωσουν τον Ομιλο γιατι εχει προσφερει πολλα στην τοπικη οικονομια, και τωρα θα πρεπει να βγουν μπροστα για τιο δικο τους το συμφερον. Αν αυτοι δεν βαλουν πλατη, δεν νομιζω οτι θα δουν χρησιμη βοηθεια απο την Κεντρικη Κυβερνηση. Καλο το ποδοσφαιρο, αλλα λιγες οι δουλειες που προσφερει, λιγοτερο "ΠΑΟΚ" λοιπον και περισσοτερο Θεσσαλονικη και Χαλκιδικη ισως??? Και κατι αλλο, οταν θελεις βοηθεια απο Κυβερνησεις ( Εληνικη και Ευρωπη), η πειρα λεει οτι δεν ειναι ξυπνιο να τους κατηγορεις επισημα σε εφημεριδες συνεντευξεις και μεσα κοινωνικης δικτυωσης. Ευχομαι να πανε καλα και να συνεχισουν την καλη πορεια που ειχαν πριν τον ιο.
 
Εφόσον η μεγάλη πλειοψηφία του κύκλου εργασιών της Ellinair και του ομίλου Μουζενίδη γενικότερα πραγματοποιείται στην Ρωσική αγορά γιατί δεν αιτείται κρατικής ενίσχυσης από τη Ρωσία?
 
Top